Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

René 03-02-2021

Precies op tijd geleverd door 2 zeer vriendelijke heren.
Ze hebben de oude meegenomen hoewel die erg zwaar was.

Aad 03-02-2021

Goedkope aanbieding. Alles netjes uitgevoerd. Heb een goede ervaring met deze winkel.

Helma 03-02-2021

Het product is goed maar de mannen die het kwamen brengen hadden allerlei smoesjes om mijn oude wasmachine niet mee te hoeven nemen sorry maar dat vind ik echt niet netjes
Vriendelijke groet
Helma

HBF 03-02-2021

Wederom doen de mensen van Bemmel en Kroon, wat ze beloven, perfect een dikke 10.
Tot de volgende keer, voor iedereen aan te bevelen.

Ordernr.CRQ949675

Fam. M.de Korte 03-02-2021

Dit was de eerste keer dat wij iets bij deze firma hebben besteld. Wij zijn bij deze firma terecht gekomen op recommandatie van onze dochter en schoonzoon. Zij waren zeer enthousiast over deze firma,naar aanleiding van een totaal hele nieuwe keuken die zij hier hebben besteld. Zij waren zeer positief over het vakmanschap van de verkoper. Dus op hun aandringen hebben wij hier onze vaatwasser aangeschaft.
De site was zeer overzichtelijk en wij hebben via deze ,zeer duidelijke site ,de vaatwasser aangeschaft. De machine werd een dag later keurig netjes bezorgd. De oude machine werd meegenomen,dus ........................wij zijn zeer tevreden over de gehele bestelling en bezorging van de vaatwasser.

Zeker zoals het is gegaan 03-02-2021

Super, vanaf de bestelling tot en met de levering gegaan zoals het op de website wordt aangegeven alleen maar lof over de uitvoering. bedankt.

Bemmel en Kroon - ATAG kookplaat - Order BKI949413 03-02-2021

De shop ziet er wat schreeuwerig uit met knallende kleuren en tekst. Daar moet je even aan wennen. Toch is deze webshop een absolute aanrader om even te bezoeken als je op zoek bent naar bijvoorbeeld een kookplaat zoals ik. Wij hebben een heel mooie ATAG kookplaat bij Bemmel en Kroon gekocht (order nummer ****) Levering was perfect met de koerier, 1 dag na betaling al!

Bij dit product stond geen prijs afgebeeld maar je moest een email sturen om de prijs te ontvangen. Normaal doe ik dat niet maar nu dacht ik 'ik gok het er op' en ik ben blij dat ik dat heb gedaan! Super goede prijs per email gekregen 5 minuten nadat ik hem had aangevraagd. Direct gereageerd en een dag later had ik de plaat al in huis! Heel fijn bedrijf waar ik nog wel terug ga komen.

Versluis 03-02-2021

Super snelle en nette levering. Zelfs op zondag wordt er geleverd. Site is daarnaast zeer duidelijk.

Henri 02-02-2021

Duidelijke webshop, gunstige prijzen. Heel snelle levering, die bijzonder goed te volgen was: via link was de bezorger zelfs te zien waar hij was. Zijn aangegeven bezorgtijd was exact zo!

Leo Meijers 02-02-2021

Doet wat een webshop moet doen: duidelijke, "standaard" website om je keuze te maken, afhandeling van je keuze ook prima in orde, daarna een milde overdaad aan logistieke informatie waarmee je uiteindelijk tot op het kwartier nauwkeurig voorspeld, je product ontvangt wat door vriendelijke transporteurs snel en voorzichtig wordt aangeboden. Prijzen marktconform. Tiptop in orde!

Patrick 02-02-2021

Ordernummer *****
Super service. Snelle levering en goed bereikbaar. Betaallink had storing, binnen 5 minuten een nieuwe gekregen. Levering de volgende dag.
Zeer tevreden

Karin 02-02-2021

Uitstekende levering. Binnen de de gekozen tijd geleverd. Vriendelijke bezorgers.

Kerstin 02-02-2021

Keurig snel geholpen. Gisteren besteld. Vandaag bezorgd.
Ik had ook een foutje gemaakt bij de bestelling. Dit werd keurig en snel zonder een opmerking veranderd.
Ik kende deze firma niet dus vond het wel spannend.
Al met al zeer tevreden en voor herhaling vatbaar.

Wim 02-02-2021

Telefonisch goed geïnformeerd over het artikel, meteen besteld en de volgende dag al bezorgd.

D van Dommelen 02-02-2021

Goede prijs voor deze Liebherr vrieskast, snelle - gratis - levering. De vriezer is keurig volgens afgesproken tijd geleverd, al uitgepakt en wel en aangesloten. Geweldige service! Hier kopen we vaker ons witgoed!

Veltman 02-02-2021

Onze wasdroger stopte ermee. Door corona konden we niet naar de winkel voor een nieuwe. Eerst oriënteren op internet en daarna de telefoon gepakt rechtstreeks naar Bemmel en Kroon in Cruqius.
Geen wachttijd en een verkoper die duidelijk weet wat service is. Hij liep letterlijk door de winkel en we kregen veel informatie en advies. Na aankoop een duidelijke afhandeling en vooral niets opdringen. Een verademing. Volgende dag de levering en aansluiten op de afgesproken tijd door correct personeel.
Kortom, een aanbeveling. Bedankt.

Patrick 02-02-2021

Ik was op zoek naar een inbouw inductiekookplaat met afwijkende inbouwmaten. Na veel online zoekwerk kwam ik bij de website van Bemmel & Kroon uit. Ik heb hier per e-mail een vraag aan de verkoopafdeling toegezonden en ben vervolgens uitstekend geholpen door de verkoopmedewerker. Betreffende verkoopmedewerker heeft voor mij bij de fabrikant nog extra geïnformeerd of de gewenste kookplaat nog leverbaar is. Keurige medewerking, snelle reactie en respons op e-mailberichten, keurige website, mooi en uitgebreid assortiment en prima levering! En dit ook nog eens voor een fantastische concurrerende prijs waarbij mij een aanbod werd gedaan die ik niet af kon slaan.
Voor mij een voorbeeld van hoe menig andere webwinkels hun dienstverlening zouden moeten aanbieden. Een aanrader!

JP 02-02-2021

Vandaag heb ik mijn nieuwe LG was/droog combinatie (ordernummer BKI949449) bezorgd gekregen van Bemmel en Kroon. Super service! Gisteren besteld en vandaag in de middag bezorgd. De jongens van de bezorging waren vriendelijk en namen mijn oude wasmachine zonder problemen mee. De bestelling was goed te volgens via de track and trace, en was super accuraat. Bedankt voor de goede service!

Joop 02-02-2021

Ik ben al meerdere malen bij Bemmel &Kroon geweest om er wat te kopen.Goede service en snelle levering.Zelfs mijn familie heeft daar al meerdere malen gekocht.Dus een aanrader. Ik had deze keer een wasdroger nodig. Mijn orders is CRQ949184.Hij heeft de eerste droging al achter de rug. Was geweldig.

Redi1959 02-02-2021

Eenvoudige website, makkelijk zoeken, bestellen en betalen. Netjes de volgende dag bezorgt en geïnstalleerd.

Leon Fleischeuers 02-02-2021

duidelijk, goede service en snelle levering, prima te woord gestaan door de klantenservice

José 02-02-2021

Uitstekende service. Toen de door mij bestelde wasdroger niet op voorraad was, werd direct een geschikt alternatief geboden waardoor ik alsnog binnen een dag mijn nieuwe apparaat in huis had. Zeer tevreden! Ook de bezorgservice is goed verzorgd.

W van Dijk 02-02-2021

Prima, overzichtelijke website. Scherp geprijsd (mijn bestelde vriezer was op moment van bestellen stukken goedkoper dan de grote concurrenten als de ....... en zeer vlot en correct geleverd. Bevestigingsmail binnen een paar seconden na bestellen in de mailbox. Al met al alles dik in orde en zeker de moeite waard om in gedachten te houden voor een volgende aankoop!

Tanja Visser 02-02-2021

Snelle bezorging en snel en goed contact met de klantenservice na het maken van een foutje in de bestelling van mijn kant. Goede producten, erg tevreden met de combimagnetron.

Michael 02-02-2021

Zondag een vrieskast besteld, kon perfect aangeven wanneer ik hem geleverd wilde hebben.
Vandaag was de levering: perfecte service, goede communicatie, ruim op tijd, zeer net gewerkt.
Top geregeld allemaal.