Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

John.b 10-08-2022

Zeer makkelijk bestellen je word goed op de hoogte van alles betreft je order ik doe mijn volgende aankoop zeker hier

Larissa van Bremen 09-08-2022

Na wat fysieke winkels te hebben bezocht wisten we wat we wilden hebben.

Een koelkast en diepvrieskast side by side.

Ik heb een aanbod gekregen van de fysieke winkel, maar dan ga ik altijd eerst nog even googelen..

Ik kwam al vrij snel bij BemmelenKroon terecht en heb ze gebeld.

Meteen kreeg ik,na het doorgeven van de typenummers, een mooi bod.

Een offerte werd meteen verstuurd en na wat bedenktijd, die ik mezelf had opgelegd, heb ik terug gebeld en ben akkoord gegaan.

Via een emailbericht en ideallink kon ik betalen en de volgende dag werden de kasten keurig bezorgd!

We zijn goed op de hoogte gehouden door de bezorgdienst waar BemmelenKroon gebruik van maakt.

Dat scheelde een hoop wachttijd thuis en we konden nog gewoon de deur uit.

Een half uur voor aankomst krijg je je laatste bericht met aankomsttijd.

De kasten werden buiten uitgepakt, gecontroleerd op beschadigingen aan de buitenkant en daarna waterpas op de plaats gezet.

Wij zijn zeer tevreden!

Jan Meijer 09-08-2022

Al meerder keren apparatuur gekocht bij Bemmel en Kroon , zo ook nu weer een koel-vries combinatie van AEG. Weer uitstekend geholpen en de volgende dag geleverd.
Komen zeker weer terug

Sieze Muijsert 09-08-2022

Super service!
Onwijs goed geholpen en advies ontvangen om de perfecte match te maken met onze huidige oven.

Ivm de vakantie was ik wat laat met betalen, maar daar werd begrip voor getoond.
Alles netjes en op tijd geleverd cf afspraken.

Top!

karel 09-08-2022

mooie overzichtelijke showroom met meer als genoeg keus in verschillende prijsklasse, geen verkoop praatjes maar goed en eerlijk advies en snelle levering. Wij hebben hier een nieuwe inbouwkoelkast van AEG gekocht en zijn meer als tevreden echt een fijn bedrijf om zaken mee te doen

Richard 08-08-2022

Nette bezorging, en op tijd.
Apparatuur aangesloten alles getest,
Goede service.

Fijn geholpen, snelle levering 08-08-2022

Fijn geholpen bij bemmel en kroon cruquius, duidelijke uitleg, snelle levering

Moerman 08-08-2022

Terug van vakantie en uiteraard de droger kapot. Zondagavond om 1730 uur besteld bij Bemmel, maandagmiddag om 1600 uur stond het nieuwe apparaat boven aangesloten en wel. Wat moet ik er nog meer over kwijt? De bezorging was geweldig, 2 goede gasten, beleefd, snel, netjes. Via Dynalogic, maar die hebben het weer uitbesteed. Ging echter prima. Bosch droger met selfcleaning besteld, moet nog ervaren of dat werkt. Tot nu toe in elk geval alleen maar positief gestemd over Bemmel. De website is overzichtelijk. Prijzen zijn prima.

Anoniem 08-08-2022

Allereerst geeft Bemmel en Kroon goed en adequate advies, luisterend naar de vragen van de klant,
nadat je zelf uitgebreid onderzoek hebt gedaan welk product je wilt hebben.

Daarnaast is het erg fijn aan Bemmel en Kroon dat je er altijd terecht kan voor een scherpe prijs.
Dat maakt het dat je er altijd terug komt.

Joy 08-08-2022

Ik werd heel kundig en vriendelijk geholpen in hun prachtige winkel in het Forepark. De bezorgers hebben het ook uitstekend gedaan.

Marjolein de Bruin 07-08-2022

1112424-1ordernummer
Telefonisch een wasmachine besteld,zeer vriendelijk.Volgende dag geleverd,keurig geplaatst en aangesloten,oude machine meegenomen.
Bij een volgende keer zou ik het weer hier bestellen,echt top👍🏻👍🏻👍🏻

Widestrike 07-08-2022

Ordernummer BKI1112113
De site was erg duidelijk. Service aan de telefoon was ook heel erg behulpzaam. De levering door Dynalogic was alleen wat minder. Ik had gekozen voor de extra service voor €20 extra zodat de bezorgers de koelkast op de juiste plek zouden zetten en het verpakkingsmateriaal mee zouden nemen. De bezorgers waren vriendelijk, maar gehaast. Zij hebben de koelkast in de woonkamer geplaatst en gingen daarna snel weg. Hierdoor heb ik iemand moeten bellen om mee te helpen de koelkast (van 130kg) uit te pakken, want onder de koelkast zat nog een laag piepschuim die ik in mijn eentje niet eronder vandaan kon krijgen. Als ik dit had geweten dan had ik die extra service optie niet gekozen.
De winkel zelf is helemaal top!

Dave 07-08-2022

Mijn wasmachine ging stuk (zaterdag) en de volgende dag kon ik via dit bedrijf een nieuwe wasmachine in ontvangst nemen. En dat allemaal op zondag! Goedkoper dan de grote commerciële bedrijven en top service. Ik had wat vragen die ik binnen 30 sec aan de telefoon kon stellen. De volgende keer hoef ik ik niet meer te twijfelen en weet ik waar ik moet wezen!

Happy user 07-08-2022

Makkelijke website, had nog een vraag en werd super geholpen door de dame aan de telefoon, online bestelling gedaan en deze werd zeer snel geleverd, zelfs op zondag. Kan iedereen aanraden om te kopen bij Bemmel&Kroon!

arjan.deijkers 07-08-2022

na velen wikken en wegen bij bemmel en kroon een kook plaat gekocht een ETNA KIF890ZT 90 cm top model scherp geprijst 5 jaar garantie .

eergister gekocht gister eigenlijk moetten leveren maar omdat er in nederland zoveel personeels tekort is dagje later  .

zeer corekte dame heeft me gebeld dag van bezorging (eigen lijk dag eerder dus )  dat het een dagje later was en kon direct tijd afspreken waneer Dynalogic het paket kwam afleveren zelfs in de avond uren dus je hoeft er niet vrij voor te nemen netjes dus

ik beveel iedereen dit bedrijf aan bemmel en kroon top spul tegen mooie prijzen

Brink 07-08-2022

Mooie overzichtelijke shop waarin het makkelijk is om het product wat je zoekt te vinden

Sjaak Prins 07-08-2022

Goed advies denken met je mee en ook de prijs was goed.
De verkoper gaf een alternatief product van de oven die ik wilde hebben was op dat moment niet leverbaar
Deze oven werkt prima zeer te vreden

Frank de Leeuw 07-08-2022

Gunstige prijs/kwaliteit verhouding en zeer prompte afhandeling en levering van het bestelde product, een Inventum fornuis. Geen 10, omdat het fornuis ZONDER kabel wordt geleverd. Daar was ik niet op gewezen en, als consument, kan ik niet overweg met elektrische aansluitingen. Ik moet dus nog apart een kabel kopen en een elektricien inhuren.

De Wit 06-08-2022

Goede service! Track en trace was top en de wasmachine werd keurig in huis neergezet.

Bob 06-08-2022

Goede service goede bezorgers alles was gewoon top Ze hebben alles uitgepakt vuilnis meegenomen het was gewoon goed

Nicolle 06-08-2022

Gisteren om 21:00 besteld en vanmiddag netjes thuis afgeleverd gekregen.

We zijn super blij met onze nieuwe droger!

Jan-Geesje 06-08-2022

Goed mee denkend bedrijf, bij een aanschaf van een nieuwe keuken wilden wij de bestaande wandschouw behouden. Na montage van de keuken was dit geen gezicht. Bestellen een nieuwe en de levertijd was achteraf te lang voor ons. Contact gezocht met afdeling verkoop om een alternatief te zoeken voor ons. Binnen een uur een goede vervanger aangeboden. Administratieve en financiële afhandeling direct afgewerkt. Donderdag 4 augustus geregeld en zaterdag 6 augustus is de vervanger geleverd. Compliment voor dit bedrijf en vriendelijke medewerker.

Jos Schaefer 06-08-2022

Gister een oven combinatie besteld. Vandaag geleverd.
Bijna perfect gegaan. Is een stripje los.
Wordt adequaat op gereageerd

Mil 06-08-2022

Zeer goede service in de zaak bij aanschaf van een inbouw Mielekoelkast.
De levering was al twee weken voor de te verwachten datum en het plaatsen door een ander bedrijf verliep netjes en snel.
Bedankt aan eenieder die een bijdrage hieraan had en wederom een top service van Bemmel en Kroon.

Wakker 06-08-2022

Goede prijzen, zeer snelle communicatie met het verkoopteam via email en binnen 24uur (op zaterdag!) geleverd. Van harte aanbevolen! BKI1112190