Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3657 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Michel 17-06-2021

Maakt als één van de weinige webwinkels zijn slogans waar, hier kan je dus gerust iets bestellen! 16:00 besteld, volgende dag 12:00 keurig bezorgt!

Maarten 17-06-2021

Prima, lekker snel. Ook fijn dat er niet nog allerlei andere kosten bij komen. Bezorging was snel met tillen en monteren.

J. Oerlemans 17-06-2021

De site is duidelijk geen verborgen kosten snel en keurig netjes geleverd kan niet beter

Johan 17-06-2021

Bemmel en Kroon heeft een goed overzichtelijke site, en heeft een snelle levering, er worden duidelijke afspraken gemaakt door de bezorger.

y 17-06-2021

bestelling online geplaats, snelle levering, de door ons bestelde wasmachine was niet meer leverbaar en ook niet meer te bestellen
maar prima opgelost , door de opvolger te sturen tegen de zelfde aankoopprijs
prima service dus
ook de bezorgingen was prima,

Renate 17-06-2021

Snelle reactie en bezorging. Direct na aanschaf ontvingen we een mail ter bevestiging en werden we gebeld voor het maken van een afspraak om de gekochte spullen te leveren en installeren. Maken hun belofte meer dan waar!

Erik 17-06-2021

Goed omschreven, goede prijs kwaliteit, snelle levering, goed track en trace systeem

Alwin Krijnen 16-06-2021

Ik was op zoek naar een specifiek model combi oven. En een leverancier die “inbouwen” kon aanbieden. Na 2 goede eerdere ervaringen, was de keus niet moeilijk. Daarnaast was de prijs ook weer erg scherp. Snel geleverd en keurig ingebouwd. Firma Ajtec levert geen haastwerk, werkt netjes, vakkundig en neemt de tijd voor een korte uitleg. Chapeau Bemmel en Kroon en Ajtec.

Sophie 16-06-2021

Netjes te woord gestaan door iemand die veel van mijn product af weet. Snel geleverd.

tineke pastijn 16-06-2021

snelle en duidelijke informatie gekregen via uw medewerker aan de telefoon die , meteen AJ techniek heeft gebeld om de Quooker te laten installeren. Ook de installatie werd al na 3 dagen (weekend ertussen ) gedaan door een perfecte monteur en ik ben heel tevreden.

Ed van Asselt 16-06-2021

Prima service en eerlijke voorlichting inzake de aanschaf van onze vaatwasser van Bosch.

Bart Lammers 16-06-2021

Vriendelijk en snel geholpen in de winkel. De wasmachine die ik op het oog had was er helaas niet direct, dus een ander model gekocht. Bezorgers waren snel, zorgvuldig en vriendelijk.

A Teulings 16-06-2021

Was op zoek naar condensdroger, verschillende sites bekeken toen kwam ik Bemmel en kroon tegen die hadden ook item ergens anders goedkoper kon je dat invullen,heb ik gedaan en ik kreeg luxere uitvoering voor een leuke prijs hlm TOP.
Nog tel contact gehad met klantenservice over bezorging die was ook zo geregeld aardige dame aan tel,goed bedrijf zeer tevreden.
Levering ook netjes geregeld.

RDS 16-06-2021

Goed en eerlijk advies. Snelle service. Helemaal tevreden met mijn Amerikaanse koelkast.

Lomon 16-06-2021

Snelle levering. Ondanks dat het niet de duurste vaatwasser is, prima apparaat.
Plaatsing binnen een paar uur door een zeer deskundige en behulpzame monteur..

De Wit 16-06-2021

Zeer snelle levering en netjes geinstalleerd!
Binnen de aangegeven tijd geleverd, dus niet een hele dag wachten.

John vd Wetering 16-06-2021

Keurige afhandeling en zeer snelle levering op de afgegeven tijd
Vele gelijke bezorgers en behulpzaam
Top levering, die ik iedereen kan aanbevelen!!

John vd Wetering 16-06-2021

Keurige afhandeling en zeer snelle levering op de afgegeven tijd
Vele gelijke bezorgers en behulpzaam
Top levering, die ik iedereen kan aanbevelen!!

Yvonne F 16-06-2021

Bestellen ging eenvoudig, voordeligste aanbieder. Er stond echter niet duidelijk bij dat het apparaat niet op voorraad was en heb uiteindelijk moeten wachten tot 15 juni voor deze geleverd werd. Had dit graag eerder geweten, aangezien er haast geboden was ivm kapotte machine (zakelijk gebruik). Werd wel vriendelijk te woord gestaan door de medewerker die meteen contact opnam met de leverancier.

Ron van den Berge 16-06-2021

ordernummer *******
Zeer tevreden over BEMMEL EN KROON. Snelle en fijne levering. ook de mannen van de bezorging erg vriendelijke en netjes. ZEER tevreden nogmaals.

Peter Janssen 15-06-2021

Goedkoopste, gratis levering en alles volgens afspraak. Perfect levering. Alleen maar lof

Bas 15-06-2021

Absoluut waardeloze tent. Komen afspraken niet na en offertes zijn na vraag tot aanpassen van een enkel product ineens totaal niet meer wat ze waren.

Onbeleefde medewerkers en totaal niet mee willen denken met eindresultaat. Voorbeeld: offerte voor drie producten in dezelfde lijn aanvragen en een alternatief voor een van de producten krijgen die er totaal anders uitziet en dus niet matcht. Na het noemen hiervan geen reactie, compleet genegeerd worden.

De knop op hun website om producten elders goedkoper te melden kun je ook negeren, doen ze niets mee.

Tot slot, veel producten waarbij “levertijd op aanvraag staat” zijn nooit meer leverbaar, deze producten zijn slechts bedoelt om je te lokken en een alternatief aan te bieden.

Erik W 15-06-2021

Heldere communicatie en toen het bestelde type wasmachine niet direct leverbaar was kregen we automatisch een duurdere versie voor dezelfde prijs

Joost 15-06-2021

Wat een vriendelijke en snelle bezorging. Met een glimlach en beleefd. Groot verschil met budget bezorging. Absoluut een aanrader en voor herhaling vatbaar.

Frans Groenewegen 15-06-2021

Makkelijk te bestellen.
We moesten een maand wachten op de levering.
Kan gebeuren door niet op voorraad.
Was wachten meer dan waard!
Mooi machine, goede aanbieding en hele
Vriendelijke en correcte levering.