Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Patrick van der Leer 17-06-2022

Afgelopen week begaf onze Miele vaatwasser het helaas na 16 jaar trouwe dienst. Aangezien wij de aankoopbon niet meer hadden hebben wij contact opgenomen met Bemmel & Kroon waar wij zeer goed geholpen zijn.
Deze medewerker heeft met ons gekeken om het typenummer te kunnen achterhalen, wat nodig was i.v.m. de afmetingen van onze nieuwe aankoop.
Hierna heeft hij ons van goed advies voorzien en was erg geduldig met het geven en vergelijken van diverse types van Miele.
Uiteindelijk zijn wij ook niet meer verder gaan kijken en hebben onze nieuwe Miele vaatwasser direct besteld met een volledig verzorgde installatie voor een inbouwkeuken.
Al met al een top-service en achteraf bleek Bemmel & Kroon ook nog de goedkoopste te zijn.
#wijzeggenniettwijfelenmaargewoondoenbemmelenkroon#

Wim 17-06-2022

Correcte uitleg van gewenst product en klantvriendelijkheid.Contactpersoon van Bemmel en Kroon was op de hoogte en met kennis van de beschikbare producten.
Stipte levering zoals aangegeven.

Petra Adema 17-06-2022

Prima geholpen! Ben super blij met de nieuwe afzuigkap van Siemens. Hij is bezorgd en geplaatst zoals afgesproken.

Top winkel en service 17-06-2022

Mijn bestelling zou een hele lange levertijd hebben! Maar onverwachts en eerder dan verwacht kwam de oven. Hij is keurig geleverd en geïnstalleerd door een vriendelijke man met veel humor. Mijn dag was top begonnen. Heel blij met de aankoop een service van Bemmel en Kroon.

Henk Boting 17-06-2022

Prima, rustig en deskundig geholpen. De verkoper nam alle tijd voor ons. Voldoende uitleg etc.

Erwin 17-06-2022

Via de google kwam ik op hun site,
Deze is heel gebruiksvriendelijk.
Na het bestellen gelijk doorverwezen naar monteur om afspraak in te plannen.
Monteur eas top! Klantvriendelijke vrolijke kerel die weet wat hij doet!

Verbaarschot 17-06-2022

Fijne website, goede prijs en snelle klantenservice. Ik deed iets niet goed in eerste instantie bij de betaling, waardoor ik uiteindelijk 2 orders had geplaatst ipv 1 order. Snel even met de klantenservice gebeld. Snel en vriendelijk geholpen om mijn foutje recht te zetten.

Sander 17-06-2022

Na een keuken hebben uitgezocht wilden wij de apparatuur van siemens aanschaffen en dan wel de studioline serie, helaas onze keuken leverancier kon niet met de prijs meekomen. na wat speurwerk kwam ik op Bemmel&Kroon uit die konden de magnetron (combi), Vaatwasser en inbouw keukenmachine wel leveren van studioline voor een hele mooie prijs!! we wisten toen al dat er een lange levertijd op zat dus op tijd besteld.

De manier hoe Bemmel&Kroon met hun klanten omgaat is echt super de snelheid dat ze reageren heb ik nog nooit meegemaakt bij een bedrijf zelfs op zondag. Na al het lange wachten is op 2 en 16 juni alle apparatuur geleverd na volle tevredenheid, omdat onze bestelde vaatwasser niet meer in het magazijn aanwezig was door een voorraad verschil hebben ze ons een duurdere en luxere vaatwasser geleverd zonder bij te betalen. onze bestelling met BKI1093674 is door ons zeer goed bevalen daarom een 10 voor Bemmel&Kroon !!!!!

Gerrit Willems 17-06-2022

De bestelling ging makkelijk en de prijs was de goedkoopste voor hetzelfde merk en Type wasmachine. Veel keuze mogelijkheden voor bezorgen en op de plek zetten met bijbetaling. Ook keuze in bijkopen van extra garantie.
De bezorging was geweldig goed en snel. Oude werd meegenomen. Zeer tevreden over deze aankoop

Josje 16-06-2022

Ik word altijd keurig en plezierig geholpen bij Bemmel en Kroon. Er werken kundige mensen, ze nemen de tijd voor je, maar respecteren het ook als je haast hebt. Na vele websites bekeken te hebben toch blij dat hier mijn inbouwkoelkast heb aangeschaft.

Mayuran 16-06-2022

Scherp geprijsde combi oven gekocht. Volgende dag al geleverd. Aan de tijden van koerier kan je makkelijk (bijna live) volgen. Apparaat is order en het werkt as een zonnetje.

Richard van Noordennen 16-06-2022

Goede service
Snelle levering
Vriendelijk personeel
Zeer goed geholpen
Keurig in huis geplaatst en aan gesloten

Emile de Heer 16-06-2022

Na een eerdere ervaring met Bemmel & Kroon werd onze klacht over een kookplaat beantwoord met een voorstel om een monteur van Siemens naar de defecte kookplaat te laten kijken. Die had het snel opgelost. De defecte brander werd gerepareerd, voor de scheve opleg ijzer werd een vervangend onderdeel besteld . De bolle zijkant van de kookplaat werd verholpen door dichtkitten met siliconenkit. Het heeft dus wel even geduurd, maar uiteindelijk werden alle defecten snel en grondig gerepareerd.

Danielle 16-06-2022

De site is heel gebruiksvriendelijk. Erg duidelijk en begrijpelijk.
De bezorging en afhandeling is snel en voorspoedig verlopen.
Ik zal deze webwinkel bij anderen aanbevelen

Hubert 16-06-2022

Prima communicatie over de aankoop; op afgesproken tijd geleverd door een vriendelijke jongeman. Heb CoolBlue niet meer nodig.

rick 16-06-2022

Vriendelijk geholpen door de mensen van Bemmel en Kroon, alles verliep soepeltjes!

K. Marsman 16-06-2022

Geweldig bedrijf. Klant is weer koning! Zowel aan de telefoon , advies als de bezorging en installatie. Fijn dat betoog zo kan. Toppers bedankt. Jullie weten je hiermee te onderscheiden, ga zo door. Groet k. Marsman haaksbergen.

Jan de Jong 16-06-2022

Deze leverancier doet alles wat ze belooft en meer. Op vragen wordt uitstekend en snel gereageerd. Ze nemen ook echt contact met de fabrikant op als dat nodig is (wat bij mij zo was ivm een cash back).
En onze vriezer is ook prima op zijn plek gekomen.

Sha 16-06-2022

Ik was op zoek naar een vaatwasser. Ik wist van te voren precies wat ik wilde hebben. Ben geholpen door Stef. Prima geholpen en uiteindelijk met vaatwasser en wasdroger de winkel uitgegaan. Stef heeft alle moeite genomen en uiteindelijk ook een mooie korting gegeven. Het gevoel wat ik eraan over heb gehouden is dat ze de tijd en moeite voor je nemen. De prijs is tov andere winkels ook aan de goede kant.

MarcelvB 16-06-2022

Duidelijke webshop, eenvoudig bestellen en afrekenen. Bezorging keurig zoals afgesproken volgende dag, waarbij de vrieskast keurig op zijn plek werd gezet en de verpakkingsmaterialen werden meegenomen. Heldere en tijdige communicatie over de levering.

Slechte service 16-06-2022

De service is erg slecht. De verkoper onverschillig. Belofte dat je voor 21.00 uur wordt geïnformeerd over de bezorging niet nagekomen. Betaald voor extra service bij aflevering, maar de service - aansluiten van het apparaat - niet uitgevoerd. De medewerker die ik daarover aan de telefoon kreeg, stond mij onvriendelijk te woord. Belofte voor de afspraak om een monteur te sturen via de mail te bevestigen OOK NIET ontvangen.
Wij zullen NOOIT meer een aankoop doen bij Bemmel en Kroon.

Marielle 16-06-2022

Goede shop! Snelle bezorging en op precies de doorgegeven tijd staat de bezorger voor de deur! 👍

S.a.c Vrijhof de Jong 15-06-2022

In de winkel goed geholpen. Ik wist al wat wij wilden bestellen, verkoper hielp correct en alles was snel besteld.
De apparaten zijn zorgvuldig bezorgd. De jongens/mannen waren netjes en beleefd en keken ook goed uit of ze nergens tegenaan liepen.
Al met al top.

15 juni 2022 15-06-2022

Inductieplaat besteld die een lange levertijd had vanwege het te kort aan chips. Zij hebben meegedacht en kon bij de bestelling 10% aanbetalen en kregen bericht als de plaat kon worden geleverd. Toen dat bericht kwam de rest betaald en een leverdatum afgesproken. Uitstekend geregeld. Prima service.

Koel/vries combinatie KG49EAICA 15-06-2022

Ons bezoek aan de vestiging in Zoeterwoude Rijndijk was voor ons voldoende overtuigend voor de beoogde bestelling van een nieuwe Siemens koel/vries combinatie. E.e.a. was voorbereid via het internet. Het betrokken personeelslid was helaas redelijk behulpzaam, maar de beste brave man had niet echt zijn dag volgens ons. Een 3-D blik op het interieur van het apparaat voldeed voor ons.
Bij telefonische navraag in Den Haag (Forepark) een helder, duidelijk en prettig gesprek gehad, waarna de koel/vries combinatie via het internet is besteld. E.e.a. was op voorraad en is op de gewenste dag afgeleverd door twee keurige B&K medewerkers. Veel dank voor de vlotte afhandeling. De komende jaren hopen we weer veel plezier te hebben van deze Siemens apparatuur.