Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Bokrijkers 20-04-2021

webshop is duidelijk en de prijs was prima! Tijdens bestelling ging er wat mis met de betaling: helpdesk Bemmel&Kroon gebeld en probleem is direct opgelost.

Matla 19-04-2021

Goede site, apparatuur is veel goedkoper dan de bekende grote winkels. Netjes bezorgd, vriendelijk aan de deur, vandaag besteld was ook echt volgende dag geleverd.

Greetje 19-04-2021

Had vriezer besteld maar deze was niet op voorraad.na 14 dagen geinformeerd.nog steeds niet afgeleverd.medewerker bood toen aan dat wel een ander merk op voorraad was.super .volgende dag geleverd .

mevr. E Verhoef 19-04-2021

Zondagavond om 21.00 uur besteld en nu (14.00 uur!!) op maandag staat de wasdroger al keurig op zijn plaats !!
En heel keurig op tijd bezorgd en netjes neer gezet door 2 heren, geweldige service hoor!!! Een dikke 10 !!!

Reinoud 19-04-2021

goede duidelijke website. gunstige prijs en snelle correcte levering met uitmuntende track&trace.

Leon 19-04-2021

Scherpe prijs, levering binnen 24 uur !
Fijn dat ik op de hoogte werd gehouden van de voortgang en tijdstip van levering !

jan van woudenberg 19-04-2021

in alle opzichten zoals prijs, website, snelheid, informatie, aflevering en installatie.
alles ging perfect, een aanrader.

Yilmaz 19-04-2021

Tot nu toe top service gister besteld en vandaag al thuis en dat nog wel op zondag.
Inventum KK501koelkast besteld. Ik ben een tevreden klant.
Top !

Vanessa 18-04-2021

Wij zijn heel tevreden over de service! We hadden een Amerikaanse koelkast besteld en die is geplaatst. Helaas bleken de deuren niet open te kunnen door de krappe ruimte. We hebben contact opgenomen in de avond en zonder problemen mochten we een ander kiezen! Deze is inmiddels geplaatst. Geweldig dus!

Jaap 18-04-2021

Bemmel & Kroon hebben een prima overzichtelijke website. Wij waren op zoek naar de Bosch WTR88T00NL wasdroger en hadden de keus dus feitelijk al gemaakt. Omdat Bemmel & Kroon een lente korting van 50 euro bood waren wij hier het goedkoopst uit. Dus hebben wij de aankoop gedaan. Mijn verbazing was echter groot toen de factuur per mail werd gestuurd, want daarop stond dat we een vervangend product zouden krijgen namelijk de Bosch WTR88T40NL. Deze machine werd op de factuur als opvolger van de WTR88T00NL aangemerkt. Ik had liever gezien dat dit direct op de website duidelijk was gemaakt. Daarom dus een 8 in plaats van een 10 als waardering. Verder ben ik over de afspraken omtrent levering en de aflevering zelf prima te spreken.

Emmy Elsinga 18-04-2021

Hier rond Amsterdam is Bemmel en kroon witgoed niet zo bekend , ik heb bij de jaren bij Bosch gewerkt ook met de kookschool die we s,avonds verzorgde met diverse witgoed bedrijven , vandaar wist ik van Bemmel en kroon een keurig bedrijf .
Nu ik weer aan een nieuwe vaatwasser toe was is de keus Bosch of Siemens de keus is gevallen vanwege uitstraling van de vaatwasser en de aanbieding van Bemmel en kroon
De bezorging was zeer snel en keurig verlopen . Ben zeer enthousiast . Met vriendelijke groet Emmy

Rob Gram 18-04-2021

Heb deze shop gekozen omdat zij(bemmelenkroon) de goedkoopste was.Heb wel lang moeten wachten,maar dat lag aan leverancier Aflevering en terugnamen oud toestel was netjes in orde.

Paul 18-04-2021

De afzuigkap nog niet open gemaakt omdat de keuken nog niet is geplaatst.
Maar ga er van uit dat het net zo is als de service .
Top

TMAN 18-04-2021

Zeer fijne online shop, duidelijk, punctueel en goede service. Gemaakte afspraken worden ook nagekomen. Topshop !

Pieter 17-04-2021

Een goede shop met uitgebreide filtermogelijkheden op hetgeen je zoekt. Vragen worden snel en naar tevredenheid beantwoord. Mis wel het aan kunnen maken van een account met bijbehorende inkijk in gedane bestellingen en dergelijke. Je wordt wel goed op de hoogte gehouden van de status van je bestelling.

Eric van Beek 17-04-2021

Snelle levering van de vaatwasser. Keurige plaatsing door de monteurs die de aflevering verzorgden. Ook een prettig communicatief contact met de medewerkers. We zitten nu ook te denken voor een nieuwe keuken.

Kees v Veen 17-04-2021

Keurig en snel geleverd wat ik besteld had. 's avonds besteld en de volgende middag in huis.

Robin 17-04-2021

Duidelijke en fijne website, en bovendien goede prijzen ook. Bij grote aankopen maak ik er altijd wel werk van om de beste, niet alleen de goedkoopste, deal te vinden en vooral om niet ook alleen bij de grote jongens te kijken zoals de Bol(le) en de koele blauwe. Nu op alle fronten kwam Bemmel en Kroon er het beste uit, beste levertijd, goede website, duidelijk bestelproces, super goede en vriendelijke bezorging en ook nog eens de beste prijs, dus helemaal perfect dus! Ik heb er dus een nieuwe favoriet bij!

Peter Bos 17-04-2021

Al jaren lang neem ik producten van Bemmel en Kroon. En altijd is de service en klantgerichtheid een 10. Wordt prettig geholpen en je krijgt ook prima feed back.
Dus een 10 met een griffel

Marcel Heijman 17-04-2021

Wij hebben een Smeg koelkast (showmodel) gekocht, deze was in de showroom van Cruquius, ziet er heel netjes uit en werd keurig afgeleverd door 2 nette mensen, kortom top!

Wim 17-04-2021

Vrijdag wasmachine en droger besteld, zaterdagochtend afgeleverd inlusief installatie, nuttige tips en meenemen van de oude apparaten. Dikke pluim voor de bezorgers.

Patrick Muishout 17-04-2021

Zeer snelle levering netjes op tijd bezorgd
Een aanrader voor iedereen top 👍🏻

Dianne 17-04-2021

Super netjes geholpen, snel, secuur en vriendelijk. De wasmachine ziet er netjes uit en is meteen aangesloten.

Cor 17-04-2021

Snelle levering, volgens afspraak precies op tijd. Zeer vriendelijke en behulpzame bezorging. Een 10+!!!

Michiel Cozijn 17-04-2021

Prima assortiment. Ik zocht een Liebherr koelkast met specifieke specs en die hadden ze. Duurde even voor hij geleverd kon worden, vandaar de 'late' review. Gebruiksvriendelijke site. Scherpe prijzen. Prima service qua levering.