Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3657 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Rene 12-10-2021

Netto overzichtelijke winkel in Zoeterwoude. Deskundig geholpen en goede prijzen. Helaas levertijd van bestelde product langer als gepland. Winkel kon hier niets aan doen. Levering en montage waren perfect. Mijn complimenten. Volgende aankoop zal bijna op zeker bij Bemmel en Kroon zijn. Erg tevreden.

Ron 12-10-2021

Op zaterdag besteld en zondag geleverd, ongelooflijk dat het nog bestaat "service". Dit maakt de dag weer goed.

Johan Houweling 12-10-2021

Snelle service bij aankoop en plaatsing keurig binnen afgesproken tijd gerealiseerd!!

Zoemertjes 11-10-2021

Overzichtelijke website, de naam Bemmel & Kroon spreekt me aan, maakt me als Belg ook curieus voor het aanbod te bekijken.
Zijn zeer vriendelijk via mail, zeer vlug qua info geven over prijzen.
Nog een fijne dag gewenst aan ieder een .
Mvg, Gert maar dan zonder Samson.

Tom 11-10-2021

Top site met eerlijke korting op de al zeer scherpe prijzen.
Zondagmiddag wasmachine besteld, maandagochtend om 9.15 uur al geleverd en vakkundig aangesloten .
Goede communicatie via mail en sms , en vriendelijke bezorgers.
Bemmel en Kroon weten wat de klant belangrijk vindt 👍

Susanne 11-10-2021

Ik kreeg goed advies in de winkel. Er was ook een ruime keus aan koelkasten. Prijstechnisch is B & K een stuk interessanter dan de concurentie.
Er zijn ook verbeterpunten: het advies in de winkel bleek toch niet goed genoeg te zijn. Een alerte installatie medewerker wist te voorkomen dat de koelkast terug moest.
Daarnaast was het wel handig geweest als de medewerker bij B&K aan had gegeven dat het wel 10 + dagen kan duren voordat de koelkast geplaatst kon worden. Ik zat nu 2 weken zonder koelkast.

Jac van Gemert 11-10-2021

Op zondag een wasautomaat besteld. Direct daarna op maandagmorgen geleverd. Netjes geplaatst en de oude machine meegenomen.

Sharonjo-ann 11-10-2021

Fijne service. Snel geleverd.
Levering ook netjes gegaan. Vriendelijke koeriers.

Jasper 11-10-2021

Heldere informatie op de website, ook over levering/bezorging (in mijn geval witgoed). Scherp geprijsd. Vlotte levering met bezorging via DynaLogic, met tussentijdse updates over tijdstip van bezorging.

Tom 11-10-2021

Hier moet je zeker langs gaan als je opzoek bent naar een keuken of keuken apparatuur. Fantastisch geholpen en alles goed geregeld. Ook de bezorging ging vlekkeloos. Ik heb heel erg tevreden.

NM vd Meer 11-10-2021

Wij kopen .graag bij Bemmel en Kroon ook al moeten we wat verder rijden de persoonlijke service is prettig geen opdringerige verkopers die je een energieabbonement willen opdringen de mensen die de wasmachine komen brengen ook netjes en beleeft met andere woorden wij kopen ons witgoed zeker bij Bemmel en Kroon

Cilia 11-10-2021

Keurig op tijd,steeds aangegeven hoe laat ze kwamen, apparaat in keuken gezet en oud apparaat meegenomen

Gra 11-10-2021

Product zeer snel gevonden. De beschrijving was goed. Zeer snelle levering. Zaterdag besteld en maandagochtend geleverd.

Willem 11-10-2021

Zaterdag ging de combimagnetron stuk en op zondag stond er een nieuwe , super.
A- merk voor een scherpe prijs !

van Poelgeest 10-10-2021

Fantastisch snelle afhandeling en levering van onze nieuwe warmtepompdroger. Dik tevreden!

Tineke Visser 10-10-2021

Grandioos, zaterdagavond koelkast kapot, zondag een nieuwe bezorgt zonder verzendkosten , netjes en vriendelijk, top.

Fam vd Valk 10-10-2021

Online een koelkast besteld, keurig meteen op de hoogte gesteld dat de koelkast niet direct leverbaar was. Hij zou direct besteld worden. Na een aantal dagen een mail waarin stond dat de koelkast binnen was en de mogelijkheid om een bezorgafspraak te plannen. Fijn dat er ook op zondag bezorgd wordt. Na de bevestiging werd er op de leverdag netjes een mail en een SMS gestuurd van de bezorgdienst. We werden de hele ochtend op de hoogte gehouden hoe laat de bezorgers er zouden zijn. Precies op het verstuurde tijdstip kwam de bestelbus voorrijden. Nieuwe koelkast werd netjes binnen gezet, oude werd netjes meegenomen. Goede service

Siebe 10-10-2021

De AEG wasmachine die ik wilde kopen was bij Bemmel en Kroon het laagst geprijsd. Ik kon ook kiezeb wanneer ik hem geleverd wilde hebben. Het kon al de dag na mijn bestelling. De mannen die de machine kwamen leveren waren keurig en wilden ook de machine nog op een verhoging tillen, sloten alles aan en zetten het eerste programma aan, kortom alles top geregeld en gedaan.

Sandra 10-10-2021

Vandaag werd mijn koelkast geleverd. Ik ben er ontzettend tevreden mee. Hij was goed verpakt en door zeer vriendelijke bezorgers op de plek gezet.
Ik had hem ergens anders wat goedkoper gezien, maar na een telefoontje aan Bemmel en kroon toch voor hem gekozen. Vriendelijke klantenservice en een kleine korting.
Ze kwamen zelf op een zondag leveren. Helemaal top!

Verhaegen 10-10-2021

De bestelling werd netjes geleverd, en bijkomende vragen werden onmiddellijk per mail beantwoord. Top service!

Ashley 10-10-2021

Op vrijdagavond mijn wasmachine besteld en de volgende dag al in huis! Nette service en je wordt goed op de hoogte gehouden over de tijd wanneer je product geleverd wordt. Zeer vriendelijke bezorgers. Mijn wasmachine stond snel boven en is keurig aangesloten. Kortom; super snelle en keurige service en ik kan weer wassen! :)

marion 10-10-2021

de door ons bestelde vrieskast bij Kroon en Bemmel voldeed volledige aan onze wensen, werd voor een zeer lage prijs aangeboden en zoals beloofd de volgende dag keurig bij ons afgeleverd en geinstalleerd. Indien nodig zullen we zeker weer onze apparatuur bestellen hier.

Theu 09-10-2021

Duidelijke offerte van product . De beste prijs .Goede uitleg hoe product te bestellen. Korte levertijd en door de transporteur word je duidelijk op de hoogte gehouden wanneer en later hoe laat hij het produkt leverd.
Prima winkel.

Miranda Kweekel 09-10-2021

Zeer tevreden! Ene dag besteld andere dag ontvangen. Stipt volgens aangegeven tijd. Goed beschermd verpakt. Duidelijke communicatie, ook met bezorger. Voorbeeld voor andere bedrijven en leveranciers!

Suzan 09-10-2021

Hele goede service, er ging iets mis met de bezorging maar we zijn heel goed geholpen.

Eigenlijk niks te klagen dus. :)