Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3671 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

A van der Vusse 02-11-2022

Goede informatie over mijn product en echt het voordeligst mijn aankopen doe ik al jaren bij Bemmel en kroon

Ton 02-11-2022

Super snel geholpen en adequaat op tijd thuis afgeleverd.
Een voorbeeld voor veel andere winkels.

Jos 02-11-2022

Bestelling : eenvoudig via de website. Afleverdatum wijzigen : werd geaccepteerd op de website, maar de firma die afleverde (Dynalogic) moest toch op de dag van geplande aflevering aankondigen dat de levering met een dag werd vertraagd.
Aflevering : door niet echt vriendelijke Dynalogic medewerkers met teveel haast die probeerden onder de overeengekomen werkzaamheden uit te komen en pas in actie kwamen nadat ze waren gewezen op de bestelling en de (niet uitgepakte) accessoires.
Al met al een 7, maar een onvoldoende voor Dynalogic die afleverde.

Ed 02-11-2022

Prima klanten service en de bezorging was ook perfect ondanks dat bezorging tot aan de deur was toch de koel/vries combinatie neergezet en de verpakking meegenomen 👍👍👍

Martijn 02-11-2022

Prima prijs, geleverd op de dag dat ik wil. Super service, ook als er iets mis gaat. Helemaal top!

Tanja 02-11-2022

Uitstekend bereikbare klantenservice die een goed en helder advies gaf en een zorgvuldige en snelle levering van de door ons gekochte inductiekookplaat. En natuurlijk een prima prijs/kwaliteit verhouding van het geleverde product.

Erik VT 02-11-2022

Snelle reactie op vragen die ik stelde via email.
Ik kreeg een goedkopere prijs omdat ik elders een lagere prijs had gezien.
Het bestelde product was in voorraad, zoals aangegeven (wat bij andere sites niet altijd het geval is).
Snelle en correcte levering in België. Ik ben tevreden.

Rob 02-11-2022

Altijd de goedkoopste waargemaakt! Na een berichtje van mijn kant werd de prijs van de door mij gewenste Inventum inductie kookplaat meteen aangepast. Keurig afhandeling.

Marco 02-11-2022

Keurige beschrijving van de verschillende wasmachines ( in mijn geval).
Duidelijke site.
Tevens keurig geleverd vlg afspraak.
Zeer tevreden.

David 02-11-2022

Voor de prijs en de positieve reviews heb ik gekozen om bij Bemmel en Kroon m'n inbouw koffiemachine te kopen. Helaas kreeg ik een mail dat het in bestelling was bij leverancier. Na een week heb ik er toch nog even achterna gemaild. Ik werd direct positief verast.. Ik kreeg namelijk vrijwel direct antwoord.. Iets wat je nog weinig ziet bij webshops en zeker gezien dat we het over een zaterdagavond hebben. Helaas stond er in het bericht dat er geen zicht was op de levertijd... Gezien ik wel al betaald heb gevraagd om een alternatief....ik kreeg weer vrijwel direct een mail terug met een voorstel waarmee het zelfde apparaat meteen geleverd kom worden... Echt Fantastische service...

Ik kan 't echt alleen maar aanraden..

Nogmaals bedankt Bemmel en Kroon!

M Post 02-11-2022

Bij Bemmel en Kroon ben ik uitermate goed geslaagd met het aanschaffen van mijn condensdroger,
Prijs kwaliteit is gewoon super. maar ook de service van a tot z netjes en goed afgehandeld.

Een tevreden klant.

Ron en Rina 01-11-2022

Aankoop voldoet aan de verwachtingen. De service is perfect we hebben ook onze vaatwasser in het verleden laten leveren en inbouwen ook dit verliep ook soepel en naar tevredenheid.

marjo63 01-11-2022

op website getoonde artikelen zijn daadwerkelijk op voorraad. ook is de informatie, zoals altijd, duidelijk omschreven bij de producten op de websit. zondagmiddag besteld, maandag in huis. communicatie over apparaat en levering is helder.

Linda 01-11-2022

Mooie prijs en snel geleverd.
Wasmachine op zolder aangesloten en oude wasmachine mee genomen. Helemaal top!

maryka 01-11-2022

Bezorgers waren prima op tijd. Via mobiel goed op de hoogte gehouden waar ze waren. Kortom.....tevreden.
Website van leverancier goed overzichtelijk.

Tom Rinkes 01-11-2022

tweede aankoop en weer alles volgens afspraak. berichtgeving omtrent bestelling is uitmuntend.

mr M 01-11-2022

Top machine tot nu toe. Wel pas twee dagen in gebruik. Wast erg schoon is stil en was komt er goed droog uit.
Enige min puntje deuk in de zijkant van de wasmachine met het naar boven dragen door de bezorgers .

Ron 01-11-2022

Voor deze shop gekozen omdat het artikel wat ik wilde hebben hier het goedkoopst was. Ook prima geholpen. Bezorging was prima, apparaat keurig op zijn plek gezet en al het verpakkingsmateriaal mee terug genomen. Kortom prima service

Marco de Bruin 31-10-2022

Bemmel & Kroon geeft heldere en voldoende informatie over het product [in mijn geval een Siemens WM14N075NL]. De winkelmand procedure is logisch en direct na aankoop ontvang je een bevestiging waarin de klantverwachting goed wordt gemanaged.
1) onmiddellijk na betaling ontving ik overzicht van mijn aankoop via de mail.
2) factuur en garantiebewijs (binnen 3 minuten daarna) met vermelding wie, wanneer de levering doet.
3) meteen een e-mail bevestiging van de vervoerder, met daarin dezelfde informatie [wekte terecht vertrouwen].
4) op de dag van levering netjes zowel een e-mail met een trackingcode als een sms met een link.
5) vlak voor de levering werd via een sms de exacte tijdstip van levering doorgegeven.
6) keurige afhandeling en het oude apparaat werd overeenkomstig afspraak netjes meegenomen.

Sluiters 31-10-2022

Na een nare ervaring met het filiaal uit Den Haag Leidscheveen waar ze ondanks mijn duidelijke vraag op zoek te zijn naar een A, B klasse koelkast en de mijnheer daar met een leuke aanbieding van een koelkast E klasse aankwam!! Volgens mij vroeg ik daar niet om!! Zijn we door gereden naar Hazerswoude Rijndijk daar werden wij door een zeer vriendelijke begripvolle verkoper geholpen die ons met de juiste adviezen aan een goede koelkast geholpen heeft. Helaas kwamen wij bij levering erachter dat er een deuk aan de zijkant in de koelkast zat. Na telefonisch contact kon ik kiezen 40,00 euro terug of een nieuwe koelkast. Hierop antwoorden ik voor dat geld een nieuwe zonder deuk te willen. Dat kon maar dan mocht ik de geleverde koelkast niet gebruiken en er was een onbekende levertijd voor de nieuwe. Sorry dus waar moet ik al die tijd mijn te koelen producten neerleggen?? Ik heb geen alternatief!! Daarna was de vraag wat ik dan wilde en mijn antwoord was een korting van 100,00 euro, ze konden mij niet meer bieden dan 70,00 en heb dit maar geaccepteerd aangezien ik niet zonder koelkast kan. Ik kan niet anders zeggen dan dat dit als een behoorlijke domper voelt!!

Rick 31-10-2022

Was op zoek naar een Bosch combi oven. Hoewel het specifieke type er niet meer was had de medewerker aan de telefoon goed advies en kwam met een goed alternatief. De winkel was ook nog de enige winkel die überhaupt nog Bosch of Siemens op voorraad had, terwijl alle anderen meerdere weken levertijd hadden vanuit de fabrikant. Ook nog kunnen profiteren van een topkorting. En dat telefonisch geregeld op zondag, maandag in huis. Al met al, top!

Eric 31-10-2022

Zondagavond vaatwasser besteld en maandagavond al weer gereed voor de vuile vaat. Super scherp geprijsd ook nog eens een keer!

Louis 31-10-2022

Lage prijzen. Snel contact met de klantenservice waarbij ik correct werd geholpen. Zeer duidelijke website en tot slot een snelle bezorging (waarbij ik zelf de dag van levering kon aangeven, zelfs een zondag).

Huls 31-10-2022

Gekozen voor de snelle service, goede prijs en reactie op mijn mails. Heb aangegeven dat ik de diepvries graag wilde bestellen als deze op donderdag geleverd kon worden. Helaas kreeg ik donderdag bericht dat de vriezer niet geleverd kon worden vanwege een sorteerfout. De toelichting staat op de website bij de FAQ's dus dat zegt wel genoeg. Verder geen enkele compensatie of oplossing voor het niet leveren op de afgesproken dag.

Gert 31-10-2022

Perfecte service, goede communicatie, perfekte levering … kortom geen klachten ! Aanrader