Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Eugenie 18-10-2021

Alles prima geregeld. Onlinebestelling. Telefonisch contact i.v.m. wijzigen. lev,datum. aflevering. Allemaal positief.

H.J.Dijkstra 18-10-2021

Zeer ruime keus, prima duidelijke site, zeer vriendelijk en met kennis van zaken personeel. Wij zijn al jaren zeer te spreken over Bemmel Kroon, nemen ook keurig de oude apparatuur mee en pakken de nieuwe apparatuur keurig uit. Nog ouderwetse service. Zeer aan tebevelen.

K. Kilic 18-10-2021

Product zoals afgesproken optijd geleverd. Ik kreeg voortijdig een sms over tijdstip levering en werd gebeld voordat ze voor de deur stonden. Prijs was qua verhouding voordeliger dan andere sites.

Marlice 18-10-2021

Snelle reactie op mails met vragen. Goed meegedacht voor een alternatieve vaatwasser, welke wel sneller te leveren was.
Bezorging netjes geregeld, fijn met tijdschema.

Niek 18-10-2021

Voor deze shop gekozen omdat ik er eerder bestelling heb gedaan en goede ervaring hiermee had.
Ook nu correcte en snelle levering

Charles Steenkist 18-10-2021

Prima web shop en ruime keus, terwijl de prijs van het apparaat niet anders is dan bij xxx of andere concurrenten

Nieuwe keukenspullen 18-10-2021

We hadden een kookplaat op gas waarvan de pitten aan vervanging toe waren. Helaas was de plaat dusdanig oud dat we hem moesten vervangen. Een goede vriend vertelde ons dat zijn gehele keuken was aangelegd door Bemmel en Kroon, waarover hij heel positief was. Zodoende zijn we terecht gekomen bij Bemmel en Kroon. Onze vriend heeft niks teveel gezegd: een onwijs grote zaak met deskundige en vriendelijke medewerkers. We hebben ook maar gelijk een koelkast gekocht, die was ook 30 jaar 😁

Peter 17-10-2021

Het duurde wel lang voordat we geholpen werden maar werden wel goed geïnformeerd over de aanschaf van het apparaat.

J 17-10-2021

Goede hulp in de winkel met het uitzoeken van een wasmachine. Er kon snel geleverd worden en de levering zelf ging zeer vlot!

Paul 16-10-2021

Prijzen zijn scherp. En doen zeker niet onder voor winkels als mediamarkt en bcc. Transport veel beter geregeld dan mediamarkt en bcc ook. Bij mediamarkt moest ik 20 euro extra betalen voor een zaterdaglevering en bcc kon niet eens leveren deze zaterdag.
Volgende bestelling weer bij Bemmel en Kroon!

Grootje 16-10-2021

Heldere website, behulpzame administratie, snelle levering en bekwame installatie

JvH 16-10-2021

Prima webshop, prijs kwaliteit goed, snelle levering en ook op zaterdag. :)

W. Kreffer 16-10-2021

Vlakschermafzuigkap besteld, bleek verkeerd te zijn. Gelijk na inbouw naar BK gebeld en kon hem in de ontvangen verpakking terugsturen en een nieuwe(met motor) bestellen. Super bedrijf en zeer vriendelijk personeel. Vandaar mijn 10.

Nickym 16-10-2021

Netjes op de hoogte gebracht via de mail en sms. Net bedrijf zou er zeker vaker bestellen. Top!!!!

Hans Meijer 16-10-2021

Geweldige shop. Duidelijk overzicht wat je zoekt. Bestellen van mijn grohe red 3 in 1 ging heel eenvoudig. Bestelnr BKI 1023881. Wat het grootste pluspunt is dat je direct aan kan geven dat je gebruik wil maken van installatieservice. Hier heb ik gebruik van gemaakt en ook het bedrijf aj tec geeft waar voor zijn geld.

De Kruisjes 16-10-2021

Prima en zeer snelle levering/installatie. Afspraken worden direct bevestigd en van te voren gebeld door de monteur dat hij eraan komt. Helemaal blij, keurig werk geleverd!

Jan 16-10-2021

Goede service, snelle reactie van klantenservice op vragen/twijfels. correct en snel geholpen. ook op zaterdag.

gewoon top.

N.Claassens 16-10-2021

Goede voorlichting maar toch niet opdringerig geven je eerst de tijd om zelf te kijken
Snelle levering en netjes op de plaats geïnstalleerd zoals afgesproken

Sandra 16-10-2021

Sinds 17 jaar koop ik bij Bemmel en Kroon. Super vriendelijke medewerkers, gewoon altijd top service. Vanaf het eerste contact tot en met de levering en eventuele installatie niks dan lof.

Eric 16-10-2021

Oude wasdroger na 30 jaar trouwe dienst kapot gegaan dus een nieuwe en zuiniger model nodig binnen een vastgesteld budget. Na wat zoeken en vergelijken uit gekomen bij een AEG T7DBNP400 die op voorraad en snel leverbaar was. Bestelling gedaan wat zeer eenvoudig verliep met bezorging volgende dag. De levering werd zeer correct uitgevoerd, oude toestel van 1e verdieping afgevoerd, nieuwe geplaatst en aangesloten en getest. Verpakkingsmateriaal werd weer mee gekomen en alles binnen 20 minuten afgehandeld. Keurige actie alles bij elkaar. En de nieuwe droger doet het zoals verwacht een stuk rustiger en zuiniger dan de oude.

Wim Contant 16-10-2021

heb Bemmel & Kroon gekozen eerst wegens de ruime sortering, daarna zag ik de prijzen ,die waren scherp.... na contact via de telefoon, waar ik prettig en goed te woord ben gestaan...bij mijn 2e telefoon gesprek, waar ik mijn bestelling besprak met Uw medewerker, belde hij de fabrikant, of het artikel in voorraad was....dit was het geval, bestelling gedaan, daarna liep alles alseen trein..... kreeg via de mail diverse berichten, op de dag van de levering liep ook alles gesmeerd ...via track & trace goed te volgen! zal Uw firma bij bekenden aanprijzen....en bij een volgende aankoop hoef ik niet meer te zoeken! Nogmaals bedankt voor de goede Service!

Aanschaf oven en kookplaat 16-10-2021

Een mooi bedrijf met een uitgebreide keuze aan apparatuur.
Prima geholpen waardoor wij een snelle beslissing konden nemen

Lilian 15-10-2021

Extreem goede service. Besteld model was uitverkocht, dus voor dezelfde prijs een nieuwer model toegestuurd gekregen. Meteen de volgende dag in huis met de volledige aansluit service. Niks op aan te merken, aansluiting was snel en bezorgers waren zeer vriendelijk.

Angeliek 15-10-2021

Heel erg blij met onze nieuwe vaatwasser,
We hadden hem een jaar geleden bij een ander bedrijf besteld en nog steeds niet in huis, dat waren we zo zat dat wachten dat we het bij bemmelenkroon probeerde en de dag erna hadden we hem.
Dus nu na een jaar eindelijk de keuken afmaken dankzij jullie

De Bock 15-10-2021

Geweldige service Gisteren wasmachine besteld Telefonisch contact gehad Zeer vriendelijk en behulpzaam Net als de mannen die vandaag al de wasmachine op de zolder hebben geplaatst