Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Didier 04-02-2021

Website is gemakkelijk te gebruiken, heel groot keuze en de kwaliteit is ook super. Klantenservice antwoord direct op uw vragen, levering was ook vlot gebeurt. Top zelf als je besteld vanuit België.

Aletta 04-02-2021

Ik heb voor Bemmel en Kroon gekozen omdat er niet veel leveranciers zijn die grote inbouwkoekasten leveren zonder vriesgedeelte. Dit was de eerste aankoop en alles is goed en snel besteld en de volgende dag geleverd. Ik kan Bemmel en Kroon dus zeker aanraden!!!

Giorgos 04-02-2021

Super fast delivery, ordered a washing machine at the evening and next morning was there. Also it was the cheapest online shop for this particular model

Peter 04-02-2021

Via internet besteld. Keurig op de hoogte gehouden van levertijd. 20 minuten van te voren een sms ontvangen.

Susanne van den Berg 04-02-2021

Gisteravond onze nieuwe koelkast besteld en vanmiddag kon ik deze al in gebruik nemen. Goed geïnformeerd over de levering en apparaat ziet er super uit.

Caroline 04-02-2021

Doet wat het belooft: goede communicatie over tijdstip van levering, op tijd geleverd en gratis de oude droger opgehaald.

J.K. van Winkelhoff 04-02-2021

Bij Bemmel en Kroon een wasdroger besteld. Het gebeurde alles online en per telefoon. We zijn vriendelijk en adequaat te woord gestaan en de wasdroger kon snel geleverd worden. Daarvoor dank. De bezorgers en installateurs waren prima op tijd en brachten voorzichtig het apparaat twee verdiepingen hoger. Zonder beschadiging! Het oude apparaat netjes afgevoerd.
Overall: prima product en prima service. Dank!

Dorian kolijn 04-02-2021

Zijn direct vragen de wensen van de klant en helpen de klant goed telefonisch en snel geleverd service met een glimlach

Marc VM 04-02-2021

Compliment voor de afdeling planning & Installatie. Dank voor de getoonde flexibiliteit om eea snel te installeren.

Wouter 04-02-2021

Ik heb een wasdroger gekocht met 75 euro cashback, maar na aanschaf bleek dat deze cashback regeling al verlopen was. Echter stond dit wel nog vermeld op de website. Na dit te hebben aangekaart is er geen moeite gedaan mij te compenseren, wat ik apart vind omdat ik ben misleid. Slechte service wat mij betreft.

Marije 04-02-2021

Na het plaatsen en ontwerpen van onze keuken in 2016 zeer tevreden. Nu (2021) waren we toe aan een quooker. Telefonisch werd er zeer goed uitgelegd wat de verschillen tussen de merken, verschillende designs en materialen waren. Er werden foto’s per mail gestuurd en uitgelegd hoe het in onze bestaande keuken geplaatst kon worden. Na afgesproken bedenk tijd werd er keurig teruggebeld. De stappen werden doorlopen en alles klopte. De prijs en kwaliteit komt zeer goed overeen. Ik zou zeker nog een keer contact opnemen met Bemmel en Kroon voor een nieuwe keuken of nieuwe apparatuur.

J. de Haan 04-02-2021

Prima eigenlijk! Bemmel & Kroon had een Miele vaatwasser op voorraad die bijna nergens meer leverbaar was..

Paul 04-02-2021

Makkelijk toegankelijke website. Supersnelle levering en installatie: Binnen 1 dag. Installateur zeer ervaren en zeer klantvriendelijk. Nam voldoende tijd om samen te bepalen of de vaatwasser goed was geïnstalleerd in de zin van spleten tussen de deur en de andere kastjes. Was zelf uiterst kritisch en streefde perfectie na. Ben zeer ingenomen met Prijs / Vakmanschap / Snelheid van levering.

Esra 04-02-2021

Mijn keuze voor een vaatwasser was voordelig gebleven op deze site. Omdat er nergens voorraad was het op andere sites duurder geworden naarmate de voorraad aangevuld zou worden. Dag van te voren keuze gemaakt via mail qua dag en tijd, koos voor volgende dag!
Duidelijkheid over de bezorging via mail en SMS, alhoewel ze het eerst niet gingen redden (wel vroeg aangegeven) toch wel gered. Lieve en behulpzame bezorgers. Echt top!

Yven 03-02-2021

Snelle en vlotte communicatie op eender welk moment van de dag en week. Bij een vraag, via mail, naar de aankoopdienst had je steeds binnen de kortste keren een antwoord.
Daarnaast een scherpe prijs en een vlotte levering!

Lieke 03-02-2021

Bemmel en Kroon is een prima bedrijf. Ik heb een Atag oven uitgekozen bij de site van Atag de oven werd verkocht door Bemmel en Kroon en was daar het voordeligst. Heel vlug geleverd, ze doen wat ze beloven. Ook de site is duidelijk en prettig.

K.S 03-02-2021

We hebben goed telefonisch advies gekregen, daarna de vaatwasser besteld. Deze werd de volgende dag al geleverd. Supersnel. Top!

P&L 03-02-2021

Supersnelle service met de door ons bestelde wasmachine konden wij binnen 24 uur weer onze was doen.

Renata 03-02-2021

Bemmel en Kroon biedt een simpel en correct bestelproces en er zijn goede afspraken te maken over de levering. Wasmachine en droger op de 1e etage afgeleverd.

Leo 03-02-2021

De meeste keuken apparatuut heb ik Bemmel&Kroon gekocht en heeft me nog nooit teleurgesteld. Top

John 03-02-2021

De beoordeling van deze winkel is goed. Er wordt geleverd wat er word gevraagd op tijd en snel.
De bezorging van het apparaat werd netjes geleverd en op tijd .
Je krijgt een SMS van het tijdstip van levering zodat je niet de gehele dag thuis hoeft te wachten op het apparaat.

Mart Trompert sr 03-02-2021

Zoals belooft keurig op tijd en met kerels met een goede instelling. Hartelijk dank

Mase' 03-02-2021

Ik vind bemmelenkroon een hele fijne site, waar je gerust kan zoeken voor een nieuwe aanschaf naar wens, alles staat goed aangegeven, genoeg informatie, en kan een goede selectie maken,
Ook de service is perfect, zeer vriendelijk en helpen graag, en geven genoeg informatie over wat je moet doen verder, snelle levering en fijn dat ze de oude wasmachine mee nemen,
Hier zou ik zeker als het nodig is in de toekomst bestellen want het geeft mijn een goed gevoel zonder te twijfelen

Cobie Mulder 03-02-2021

Ik kon makkelijk betalen, dat kon niet bij een andere bedrijf en de jongens die de wasmachine bracht waren heel vriendelijk en behulpzaam

Paul 03-02-2021

Beste prijs, zelfs nog lager dan bij Kieskeurig was vermeld. Snelle levering dag erna met nauwkeurige indicatie van aflevertijd. Netjes naar binnen gebrachte en oude wasdroger meegenomen. Verbeterpuntje: verpakkingsmateriaal standaard mee retour nemen.