Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Haarstudioclaudette 23-06-2022

Een hele goede service ook van te voren gebeld netjes te woord gestaan tot nu toe ben ik zeer tevreden.
de bezorging was ook keurig op tijd en netjes per mail ook aankomst tijd zodat je niet de hele dag thuis hoeft te zitten.
ik hoop dat koffie apparaat ook gaat bevallen.

Ashwin 23-06-2022

Service is altijd belangrijker dan de prijs en ze zijn beide top bij Bemmel en Kroon. Goede communicatie met de klant, laagste prijs garantie, zeer goede en snelle bezorg service en what you see is what you get. Een aanrader! Koelkast besteld en binnen no time geleverd. In dit weer ideaal.

merijn 23-06-2022

toptent. snelle levering, scherpe prijs, ruime keus. Website is erg overzichtelijk en verschil tussen machines werd duidelijk

G. Vos 23-06-2022

Mijn besluit om een 9 te geven is omdat er vast nog wel een kleine kleinigheid te verbeteren is. Al zou ik nu niet zo snel weten wat.
Wij hebben inductieplaat Etna KIF 672DS vanmorgen ontvangen.
Besteld in februari 2022. Al snel werd duidelijk dat die tijdelijk niet te leveren was en gelijk kregen we een aanbieding om onze keuze aan te passen.
Daar hebben we geen gebruik van gemaakt, want wij wilden graag die we uitgekozen hadden ivm de mooie afmetingen.
We hebben een paar keer gebeld en kregen echt heel vriendelijk antwoord op onze vragen. En wij begrijpen heel goed dat ook zij er echt niets aan konden doen.
Van het weekend wordt de plaat aangesloten. We zijn er nu al heel erg blij mee.
Vriendelijke groet en tot de volgende keer, G. Vos

Stijn 23-06-2022

Klantvriendelijk, goede service en mooie prijzen. Zelfs in een moeilijke markt kan er snel worden geleverd.

Anita & Erwin Bos 23-06-2022

Goede producten (BKI1095662), betrouwbaar bedrijf en zondermeer ontzettend vriendelijke monteurs. Een echte aanrader!

Lucia 23-06-2022

De website is overzichtelijk en duidelijk.
Het product is scherp geprijsd en er wordt een extra garantie aangeboden.

Ja dat zal ik zeker doen. 23-06-2022

Ik ben dik tevreden over bemmel en kroon.de twee bezorgers waren heel vriendelijk en behulpzaam.en geen rommel achter gelaten.

Fam. A. van der Heijden 22-06-2022

Vandaag onze nieuwe vriezer Liebherr 4135-27 ontvangen. De oude van Bosch (ook aangeschaft bij van Bemmel en Kroon -al heten het toen nog Kroon-) had de respectabele leeftijd van 36 jaar bereikt. Nog steeds werkend maar milieu- klimaattechnisch gezien in deze tijd nu toch maar vervangen. En waarom naar Bemmel en Kroon is vrij simpel. Als kind met mijn ouders en nu als zelf gepensioneerde heb ik nog steeds vertrouwen in deze zaak. Ook nu na lange afwezigheid omdat je niet dagelijks een vriezer koopt zijn wij weer prima te woord gestaan met eerlijke antwoorden en geen onzin verhalen, snelle afhandeling van zaken. Iets waar wij zeer gecharmeerd van zijn omdat je weet/voelt dat het goed is zo. Ook de bezorging 2 dagen hierna is vlekkeloos verlopen. Per mail en telefoon weet je precies wanneer zij voor je deur staan. En het was niet makkelijk om met 85 kg 2 trappen omhoog te moeten gaan waarin ook nog eens 3 kwartdraaien te maken waren. Petje af voor die mannen. Onze spullen liggen weer in de vriezer, En binnenkort gaan wij weer langs bij van Bemmel en Kroon. Reden de vervanging van de wasmachine die ook weer een respectabele leeftijd van 17 jaar heeft. En dus ook niet al te zuinig is met de nieuwe producten van nu. En wilt u ook een nuchter en feitelijk verhaal horen over een aankoop dan zou ik adviseren zeker eens langs te gaan.

huub van der Lee 22-06-2022

Super fijne webshop met hele mooie prijzen! wij hebben een quooker 5 in 1 gekocht met bijpassende zeeppompje. Bijna overal super lange levertijd, hier bijna alles meteen op voorraad Netjes . ordernummer BKI1097287

Rob ondunk 22-06-2022

Goede voorlichting en advies, zeer vriendelijke verkoper en op tijd geleverd.

Boris 22-06-2022

Vlotte hulp in de winkel, kwalitatieve producten en betrouwbare, kosteloze bezorging.

Ri Pitlo 22-06-2022

Goede prijs keurig netjes te woord gestaan, en op de afgesproken tijd keurig netjes bezorgd op de plaats die ik kon aanwijzen en nog geen stukje verpakking achtergelaten
Ik zal zeker weer bij deze zaak kijken als ik weer wat nodig zal hebben
Bestelnr dh1100797

Marja 22-06-2022

Mooie website. Goede keuzemogelijkheden . Ruime sortering. En een zeer snelle bezorging.

P.Bennink 22-06-2022

Jarenlang een vertrouwd gezicht in de Dorpsstraat van Zoetermeer. Daar hebben wij onze eerste huishoudelijke apparaten gekocht. En nu kwam o.a. Bemmel & Kroon naar boven toen ik online op zoek was naar een wasmachine en de keus was snel gemaakt. Goede zaak, betrouwbaar, goede service! Zo was het toen en ik ben ervan overtuigd dat dat nog zo is.

Stefan 22-06-2022

Snel het juiste product gevonden, nog sneller geleverd! En dat met een product dat bijna overal uitverkocht is.

Marcus 22-06-2022

Goed toegankelijk, grote Showroom, goede medewerkers. Er was tijd voor uitleg en goede informatie. Problemen werden naar tevredenheid opgelost. De prijzen zijn laag. De dag van levering konden we uitkiezen. Het tijdstip van levering werd pas in de loop van ochtend duidelijker. Ons fornuis, de broodbakmachine en nu de koelkast hebben we met vertrouwen bij Bemmel&Kroon aangeschaft.

abalfoort 22-06-2022

Bemmel en Kroon heeft een groot aanbod en de prijs/kwaliteit verhouding is erg goed. Leverdatum wordt bij de producten niet aangegeven. Dat is jammer maar tegenwoordig wel begrijpelijk. Ik heb, na de bestelling, om de leverdatum gevraagd en daar werd snel en vriendelijk op gereageerd. De opgegeven leverdatum klopte en nu ben ik dan ook zeer tevreden met mijn bestelling en de verleende service.

RCS 22-06-2022

Was opzoek naar een nieuwe combimagnetron en zag een mooie staan voor een redelijke prijs bij deze webshop. Kreeg ook nog zomerkorting dus wat wil je nog meer ! Als je keukenapparatuur nodig hebt is deze webshop zeker een aanrader

Vincent 22-06-2022

Wat een keurige service. Afgelopen zondag ging onze koelkast kapot. Zondagavond om 19:00 uur een nieuwe Amerikaanse koelkast besteld.
Maandagmiddag om 12:30 stonden ze al aan de deur!

Harrie Wlts 22-06-2022

Duidelijke website, wat op voorraad is, duidelijke prijzen en aanvragen offerte wordt erg makkelijk gemaakt en snel beantwoord. De levering op afgesproken dag , netjes bezorgd.
Goed bedrijf, veel op voorraad, nette prijzen en komen hun afspraken na, TOP !!

M.H. van den Berg 21-06-2022

Wederom als trouwe klant weer naar Bemmel en Kroon gegaan nadat onze wasmachine het had begeven. Goed en eerlijk advies gecombineerd met een scherpe prijs en goede service was het mogelijk dat de nieuwe wasmachine de volgende ochtend al werd bezorgd.

Onno 21-06-2022

Prima advies bij het kiezen van een Amerikaanse koelkast. Duidelijke afspraken inzake aflevering/bezorging. Klantvriendelijk en professioneel, en alles tegen aantrekkelijke prijzen. Kortom: dit bedrijf is een aanrader!

Richard 21-06-2022

N,.a.v. een verzoek van mijn kant werd er niet gereageerd op een offerte verzoek. Uiteindelijk wel de Qooker kraan vanwege de zomerkorting besteld en deze kwam perfect aan. Vorig jaar een vaatwasser gekocht ook dat was helemaal perfect.

E.Scheeres 21-06-2022

Prima levering met duidelijke tijdsindicatie vwb aflevering. Klantenservice goed bereikbaar en prima antwoorden.