Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3657 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Ron 20-07-2021

Betreft deze keer een Bosch vaatwasser die ik op de Website van Bemmel en Kroon had uitgezocht. Aangezien ik nog enkele aanvullende vragen had heb ik telefonisch contact opgenomen. Ben te woord gestaan door een vriendelijke medewerker (Matthijs) die mij op alle vragen duidelijk en geduldig antwoord gaf. Via hem de bestelling gedaan en de volgende dag werd de vaatwasser reeds geleverd en op verzoek (tegen een kleine meerprijs) geïnstalleerd. Kortom erg tevreden en beveel Bemmel en Kroon ten zeerste aan.

Kobus 20-07-2021

Heb een koelkast besteld,erg duidelijke site,je wordt constant geinformeerd via
e- mail en sms,heel goede service dat je weet wanneer het artikel aankomt,aardige bezorgers,hebben alles netjes uitgepakt en verpakking en oude apparaat meegenomen,ben erg tevreden en raad bemmel &kroon bij iedereen aan.

Ron 20-07-2021

op zoek naar een nieuwe wasmachine naar Bemmel & Kroon in Zoeterwoude gegaan. Daar werd alle tijd voor ons genomen en werden wij heel plezierig geholpen en deskundig voorgelicht over de vele mogelijkheden, prijzen en onze wensen. Al snel kwamen wij tot de conclusie dat een Samsung wasmachine voor een aantrekkelijke prijs aan al onze wensen voldeed. Conform afspraak kregen wij een mail met de aflevertijd en vandaag werden wij ongeveer een half uur van tevoren gebeld. Heel prettig dat je niet uren hoeft te wachten.
De wasmachine is tegen een klein extra bedrag op de 2e etage geïnstalleerd en de oude machine is meegenomen. TOP!

R de Vries 20-07-2021

We hadden een machine besteld en betaald via een concullega, vervolgens een mail dat het artikel niet leverbaar was en moesten vervolgens 3 dagen wachten tot we ons geld terug hadden. Er werd geen altneratief geboden.

Dus op zoek naar een andere leverancier (en dat was dus Bemmel & Kroon) en besteld, betaald en binnen 24 uur geleverd volgens het tijdsvenster wat was aangegeven.

Kloek 20-07-2021

Keurig en vriendelijk te woord gestaan bij de aanschaf van een Siemens wasautomaat
Personeel dacht echt mee
Ook bij de aflevering thuis moesten een wenteltrap op met de wasautomaat geen enkel probleem voor de mannen en de oude machine hebben ze de trap afgedragen en mee genomen en dat alles zonder te klagen. Dikke 10.

TAWT 20-07-2021

Siemens wasdroger via internet besteld. De volgende dag geleverd en aangebracht door 2 nette heren.
De prijs was ook goed. Voordeliger dan bij diverse andere winkels
Wasdroger gemonteerd op de siemens wasmachine, ook gekocht bij Bemmel en Kroon
Kwaliteit van de droger moet nog beoordeeld worden maar dat zit wel goed met Siemens

Lara 20-07-2021

Uiterst klantgericht!! Fantastisch! Ik moest de leverdatum van mijn nieuwe koelkast 3 keer wijzigen en elke keer was het geen probleem. Heel vriendelijk ook! Super bedankt!!!

Lex 20-07-2021

In het kader van de energietransitie op zaterdag binnengelopen bij Bemmel&Kroon. Mooie showroom waarin veel keukenopstellingen met diverse inductiekookplaten. Hoewel het type dat we zochten hier helaas niet bij zat werd meteen begrepen welke wij zochten en d.m.v. kijken naar andere platen van hetzelfde merk werden de diverse functies uitgelegd en de voor- en nadelen besproken.
De gewenste plaat bleek, hoewel nergens meer in de winkels te vinden, door Bemmel&Kroon nog wel te bestellen.
Nu, iets meer dan 2 weken later is de plaat bezorgd en geïnstalleerd. Top!

B.Brouwer 20-07-2021

De bestelling werd snel en duidelijk genoteerd. Levering vond plaats binnen de aangegeven tijd, vriendelijk en snel, Perfect!!

Astrid 19-07-2021

Duidelijke site, goede prijs kwaliteitdverhouding. Scherpe prijzen, snelle en duidelijke levering.

Paul 19-07-2021

zelfde combimagnetron als bij coolblue maar dan goedkoper en ook nog 30 euro zomerkorting
vrijdag besteld en zaterdag in huis
exact op tijd geleverd volgens de track & trace informatie
dus zeer tevreden

Juul 19-07-2021

Wasmachine en droger besteld. Duidelijke communicatie en snelle levering. Montage en levering op zolder ging perfect!

F. de Zwart 19-07-2021

Met ordernummer DH999388 een Bosch wasmachine besteld. Naast een eerlijk en duidelijk advies in de winkel, een snelle levering. Zaterdag besteld, maandagmorgen afgeleverd. De levering werd met email aangekondigd voor een bepaald tijdslot. De levering en installatie van de machine werd snel en vakkundig gedaan. Oude machine en verpakkingsmateriaal werd meegenomen. Dat alles voor een optionele prijs van Euro 19,-. Kortom; zeer tevreden

Marco b 19-07-2021

Vriendelijk meerdere malen te woord gestaan, door mijn ontwetendheid.
Goeie service en snelle levering.....Top

Connnie in't Veld 19-07-2021

Snelle levering en correct en netjes geplaatst en al het verpakkingsmateriaal meegenomen

J.Dingenouts 19-07-2021

Meteen contact met Bemmel en Kroon, zowel telefonisch als per mail. Erg snelle leveringstijd, binnen 3 dagen. Eenmaal een product ontvangen wat vanuit de fabriek niet in orde was, meteen mogen opleveren en retourneren aan de bezorgers van Dynalogic, weer binnen drie dagen [weekend zat hiertussen. Op vrijdag eerste geleverd, klacht verteld, op maandag omgeruild]

Erg aardig en prettig contact. Website klopt met voorraad

RSDT 19-07-2021

Op zoek naar een nieuw fornuis vonden wij enkele winkels met vergelijkbare prijsniveau's. Wij vonden het idee om een fysieke winkel in de buurt te hebben prettig en kozen daarom voor Bemmel & Kroon. Tot onze verassing werd er ook op zondag bezorgd. Bestellen was eenvoudig en de bezorging inderdaad keurig op zondag. Gewoon wat je eigenlijk hoopt en verwacht van een goede en efficiënte webwinkel.

Marco 19-07-2021

Goede service, snelle reactie op mail en telefoon, goedkoopste prijs. Zeker aanbevolen

Elisabeth de Reiziger 18-07-2021

Telefonisch goede en deskundige informatie. Medewerkster wist waar ze het over had en gaf goed advies. Erg vriendelijk. Bestellen verliep makkelijk. Snelle levering op zondag. Dat scheelt weer een dag verlof opnemen. Goede informatie over het tijdstip van levering, dat tussentijd werd geactualiseerd.

Annie Maertens 18-07-2021

Ik heb deze shop gekozen omdat de prijzen zeer interessant zijn. Ik heb onmiddelijk antwoord aan mijn bestelling ontvangen en de site is zeer vriendelijk. De levering was perfect, de dag en de uur precies. Ik ben zeer tevreden omdat ik uw winkel heb gevonden ! Dankend.

S 18-07-2021

Zaterdag besteld en de volgende dag dus zondag meteen geleverd perfect geregeld

Monique Sloots 18-07-2021

Toen we ons inductiefornuis uitpakten bleek er een flinke deuk in te zitten, waardoor de lade ook niet goed sloot. Meteen gebeld. Werd direct een andere beloofd voor 13 uur de volgende dag. Bemmel en Kroon kunnen er niets aan doen welke route de bezorger kiest. Helaas kwam hi j later, waardoor de elektricien nog terug moest komen. Maar complimenten voor de service van B. en K.

L. Meijer 18-07-2021

Helaas was de levertijd wat langer dan verwacht. Verder helemaal top. Telefonisch het artikel gekocht, bevestiging en ideal link snel ontvangen

Erik 18-07-2021

Goed betaalbaar product ben er ontzetten blij mee levering volgens afspraak

Gertjan 18-07-2021

Goede prijs kwaliteit verhouding en deskundig personeel.
Supersnelle levering!