Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Cor 02-04-2021

Eind augustus vorig jaar heb ik een inductiefornuis gekocht bij Bemmel en Kroon. Deze kon nog niet direct afgeleverd worden omdat Liande eerst kabels in de straat moest verzwaren, om de buurt electrisch te kunnen laten koken. Helaas heeft dat heel erg lang geduurd voordat dit was opgelost. Al die tijd stond mijn aankoop in het magazijn klaar bij Bemmel en Kroon, maar dat was gelukkig geen enkel probleem. Petje af voor dit bedrijf en heel veel resprct voorhun engelengeduld. Afgelopen week is het fornuis afgeleverd en zeer vakkundig aangesloten door A.J.Tec via Bemmel en Kroon. Alles werkt naar behoren, en ik ben er erg blij mee. Petje nogmaals af voor beide bedrijven. Heel veel dank daarvoor.

Willem 02-04-2021

Professionele winkel. Medewerkers zijn vriendelijk, behulpzaam en nemen de tijd om advies te geven.

Max & Ilona 02-04-2021

Na meerdere offertes aan te vragen de knoop door gehakt voor onze inbouw apparatuur. Goede service, zelfs savonds laat. Erg snel met beantwoorden van onze vragen en het sturen van de offertes, die scherp geprijsd zijn. Ook de bezorging is netjes geregeld en makkelijk in te plannen. Apparatuur kwam netjes aan.

Ilona Bakx 02-04-2021

Ik wilde graag een AEG droger en ben gaan zoeken op internet en het type wat ik uitgekozen had was een stuk goedkoper bij Bemmelkroon. De dag erna al geleverd, echt top.

Nick N 02-04-2021

Goeie service, meedenken in keuze van producten. Daarnaast ook nog snelle levering en montage van mijn kookplaat

Francisco Alanis Lazaro 02-04-2021

een fijne winkel,goed behandeld en duidelijk en de afspraken goed nagekomen.

Kees Jan 02-04-2021

Ik heb een nieuwe keukenkraan gekocht (CA108I ECO | ordernummer DH962388 ) en Bemmel en Kroon heeft mij hiermee prima geholpen tot en met de installatie bij mij thuis. Ik ben reuze tevreden met werkende nieuwe keukenkraan dankzij Bemmel en Kroon

Jaap 02-04-2021

Duidelijke mogelijkheden om het juiste product te vinden. Ook prima product beschrijving ! En vlotte (zeer goed te volgen) levering door nette en vriendelijke chauffeur.

Albert kuipers 02-04-2021

Alles was goed ,en goed over zichteluk op de website , en snelle levering zal zeker de volgende keer weer bij Bemmel en kroon gaan bestellen

Soussi 02-04-2021

Fantastische service, snelle levering. Werd continue op de hoogte gehouden wat de verwachte levertijd zou worden. De bezorgers zijn ook erg klantvriendelijk. Een volgende keer ga ik zeker weer bestellen bij Bemmelenkroon.nl

Wils 02-04-2021

Eerste ervaring met deze winkel. Gekozen voor Bemmel en kroon omdat de wasmachine er 50€ goedkoper werd aangeboden. Reviews op internet waren goed. Ik kan dat nu ook bevestigen.

Duidelijke omschrijving product. Wat ik heel belangrijk vond waren de bezorgmogelijkheden. Er stond heel duidelijk wat er mogelijk was, en wat je kan verwachten. Wasmachine op de dag van mijn keuze bezorgd, naar boven gesjouwd, aangesloten en de oude meegenomen.

Tessa S 02-04-2021

Het installeren en plaatsen van de wasmachine ging erg snel en het waren hele aardige mannen!

Kinderdagverblijf Mira 02-04-2021

Na zoveel jaar en zoveel spullen zowel prove als zakelijk te hebben besteld ga ik er blind van de geweldige service/prijs uit. Helaas vandaag ontving ik een vaatwasmachine. De machine kwam blijkbaar van een andere klant die 3 weken geleden de machine had besteld voor 150 euro goedkoper. Na telefonisch contact werd mij alleen gezegd dat de machine zomaar zoveel duurder was. Hij zeker niet tweedehands was en dat ze niets konden doen. Heel slechte sevice en dat na zeker 20.000 euro aan witgoed bestellingen. Je verwacht toch wel iets anders. Ik ga nu in het vervolg maar na een andere leverancier. Echt heel jammer

Cihan Comertel 01-04-2021

Fast delivery. The item we ordered was not supplied anymore therefore they upgraded the item without extra cost. All went smoothly.

Lageveen 01-04-2021

Mooie kookplaat gekocht, deze bleek na bestelling niet op voorraad. Het duurde bijna zes weken tot
de uiteindelijke leverdatum, aanmerkelijk langer dan verwacht. Werd pas van vertraging op de hoogte gebracht na een vraag van mijn kant. Op de dag van levering wel netjes op de hoogte gebracht van tijdstip en ook exact op die tijd afgeleverd. Eerder bij Bemmel en Kroon gekocht, we waren zeker tevreden maar deze keer dus niet vanwege de lange levertijd en de slechte communicatie hierover.

Alex 01-04-2021

We waren op zoek naar een wasmachine, droger, koelkast en een stofzuiger en kwamen wederom op de website van Bemmel&Kroon uit. Wat een keuze, overzichtelijke site en een goede prijs. Kortom de keuze was zo gemaakt. We gaan zeker nogmaals een bestelling doen, er staan nog genoeg wensen op ons lijstje :)

Eric 01-04-2021

Prima service en advies,goede prijs, snelle en flexibele levering.vriendelijke behulpzame chauffeurs

jette 01-04-2021

Duidelijke site.
Een fornuis besteld, had een iets langere levertijd, maar werd telefonische hier van op de hoogte gebracht.
Keurig afgeleverd, behulpzaam en vriendelijk.

Joke Straathof-Lourier 01-04-2021

Wij zijn heel snel en duidelijk geholpen door uw bedrijf bij aankoop van onze nieuwe wasmachine.
De levering ging vlot, alleen lag mijn hele bak met waspoeder op de grond. Dat was minder, maar dat kan gebeuren. De machine stond snel op zijn plaats.
Er waren na afloop nog wat vragen, maar die werden door de verkoper van uw bedrijf snel en adequaat beantwoord. Dus tevreden met onze aankoop!

Ron 01-04-2021

De verkoper wist waar ie het over had, wist goed de verschillen te duiden.
De bestelling ging vrij eenvoudig en de betaling via Ideal via de e-mail verliep prima.
De info in de bevestiging e-mail had iets duidelijker gekund maar na een belletje wist ik genoeg.
En schep geprijsd, ook wel prettig.

Janneke 01-04-2021

Bemmel en Kroon had de beste prijs voor het product dat ik nodig had.
De levering was exact op tijd (je krijgt een tijdsindicatie) en de bezorgers waren óntzettend klantvriendelijk, netjes en behulpzaam.

Vincent 01-04-2021

Duidelijk site, zeer goede prijs. Besteld en de dag erna geleverd. Oude apparaat zonder discussie meegenomen.

Groen 01-04-2021

Erg correcte communicatie en een nette prijs. Kun je prima afspraken mee maken. Super snelle bezorging!

Hans 01-04-2021

Goed advies, levering en montage goed geregeld. Prettige winkel, lage prijzen, deskundig personeel. Montage snel en professioneel.

J.Ahrens 01-04-2021

Vaatwasser bestel bij hun, echter bleek deze later niet meer leverbaar. Ze hebben later geprobeerd contact te maken. Dat was niet gelukt. Toen hebben zelf besloten op een ander model toe te sturen. Dit was een upgrade...maar wel een machine die gezien de verder spec oké was ..wij komen daardoor vandaag zelf de vaatwasser installeren geen vertraging gezien de levering en ook prima levering ... gewoon hele fijne service.