Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Arjan van der Wielen 28-03-2022

Een zeer snelle levering van een duidelijke omschrijving van het artikel.
Bestellen via de website is erg eenvoudig en overzichtelijk.

Koos 28-03-2022

Prima aanbieding: gebruik gemaakt van een speciale 10-dagen actie. Dit scheelde weer € 25,00 t.o.v. de meeste aanbieders.
Vlotte levering en aflevering was prima te volgen via track en trace.

Henk Hermans 28-03-2022

Ik heb voor de shop gekozen vanwege duidelijke informatie en voor de wasmachine die ik wou hebben was hij bij Bemmel&Kroon het goedkoopst.
Snelle levering en machine netjes op de plek aangesloten en oude machine mee retour genomen.
tot nu toe een zeer tevreden klant.

Lene Lohman 28-03-2022

Goede voorlichting, goede service.Ik heb al mijn keukenapparatuur bij Bemmel&Kroon besteld, 3 apparaten, omdat ik steeds goede service krijg.Ook goede communicatie, zowel per telefoon als bij mail.Er is genoeg personeel.Ik hoef nooit lang te wachten en de verkoper neemt rustig de tijd om mijn vragen vriendelijk te beantwoorden.

jukema 28-03-2022

goed overzichtelijke webshop alles mooi en duidelijk te vinden .snel en makkelijk telefonisch te bereiken, er was een beschadiging aan het produkt er is gelijk de volgende dag een nieuw product bij ons gebracht.

Mo 27-03-2022

Deze shop is overzichtelijk. Je vindt snel waar je naar op zoek bent. De levering was super snel. De volgende dag al geleverd!!!

Koper 27-03-2022

In de winkel zijn we zeer vriendelijk en snel geholpen. Wel was beloofd dat de installateur op maandag zou bellen. Dit gebeurde pas na een telefoontje van ons op de dag er na.

Pamela 27-03-2022

Snelle service, vandaag besteld voor 10 uur de volgende dag in huis. Geen hele dag thuis gezeten want ze melden keurig in de ochtend hoe laat ze komen. Helaas zit er geen service bij om de Amerikaanse koelkast aan te sluiten (ook niet tegen bijbetaling). Hier moet je dus zelf een handyman voor vinden.

Schenkel 27-03-2022

Erg fijn en prettig de tijdslot .
Ook een half uur van te voren nog een sms .
Product was niet op voorraad , maar kreeg in de mail ook de dag dat het binnen kwam

Richard 27-03-2022

Gisteren stopte plots de wasmachine ermee. Via bemmel en kroon een nieuwe besteld en ze stonden gelijk de volgende dag voor de deur met de nieuwe en namen de oude gelijk mee retour. Top service!! De 1e was zit erin en hij draait als een zonnetje.

Marian Rutten 27-03-2022

Goede service, fijne bezorgers en communicatie.
Goede prijsverhouding met andere verkopers.

Betrouwbaar 26-03-2022

Heb deze webshop uitgekozen voor de koop van een inductie kookplaat, omdat ik enkele jaren geleden hier een wasmachine hebt gekocht. Heb daar een goede ervaring mee gehad. Website is duidelijk.
Levering van dit produkt kon even duren, maar ver voor de opgegeven datum, kwam het apparaat al binnen. Keurig op de hoogte gebracht door Bemmel & Kroon. Uiteindelijke leverdatum zelf kunnen bepalen. Complimenten voor Dynalogic voor de goede levering. Voor mij een fijne en goede winkel om iets te kopen.
Dirk© 26-03-2022

Sorry voor foutje in tekst, moet zijn Bemmel & Kroon minus amp

Robert Hofland 26-03-2022

Zeer snelle levering in de namiddag besteld en volgende dag om 12.00 uur geplaatst door keurig personeel ben dus zeer tevreden

Henk 26-03-2022

Snel geleverd, door vriendelijke bezorgers. Na het uitpakken aangesloten. Het duurt even voordat -18 graden is bereikt. Tot nu een prima vriezer.

Zara 26-03-2022

Goede service en een goed product! De medewerkers zijn heel behulpzaam en staan je direct te woord. Ik kreeg hulp bij de online bestelling en bij de bezorging. Ik kreeg ruim van te voren te weten wanneer de bezorgers aankwamen. Al met al een zeer goede ervaring.

Wijn 26-03-2022

De ruime keuze die de in winkel fysiek te zien is.
Goede niet opdringerige hulp bij het uitkiezen van de producten.

Claudette 26-03-2022

Ik vind het een overzichtelijke shop en het is makkelijk om te bestellen en af te rekenen.
Wat ik minder vind is de communicatie rond het leveren van de producten. Ik heb 2 producten besteld waarvan 1 niet op voorraad was en dat werd niet gecommunceert. Pas nadat ik zelf ging mailen kreeg ik, wel direct, antwoord, dat de levering van 1 product in een bepaalde week verwacht werd. Maar daarna kreeg ik weer niets meer te horen. En het product werd ook niet in die bepaalde week gelevert. Nadat we zelf weer contact hadden opgenomen is er uiteindelijk gelevert. Het is fijn dat als je, vooral voor een flink bedrag, iets hebt besteld en betaald beter op de hoogte wordt gehouden over de levering. Het heeft nu 12 weken geduurt en dat vind ik best lang, zonder dat er vanuit het bedrijf zelf contact hierover is geweest. Maar verder zou ik er wel blijven kopen. Want ik vind het een betrouwbaar bedrijf.

Klijn 26-03-2022

Snelle en goede levering en plaatsing. Na bezoek in de winkel de koelkast besteld en drie weken later geplaatst. ordernummer CRQ1069782

etr 25-03-2022

dienstig, ter zake kundig, soepele bezorging en zeer op tijd. snelle telefonisch bestelling en betaling

ruud 25-03-2022

We zijn ontzettend goed geholpen door de Hr. Leendert Davelaar met de aankoop van een fornuis. Na installatie kwam ik na bellen met heer Davelaar niet uit een probleem, waardoor mijn fornuis niet werkte. De heer Davelaar nam de moeite om na zijn werk bij mij langs te komen om het ter plaatse samen te bekijken. Het probleem werd opgelost, Geweldige service!!!!!
Nogmaals bedankt.
Ruud de Wolf

W. De Putter 25-03-2022

Perfecte service direct werden we gebeld toen er wat mis ging met bestellen.
Ook de levering duidelijk en volgens afspraak en tijden.

René 25-03-2022

Ik bestel al jaren apparatuur bij deze leverancier naar tevredenheid.
Levering gaat vlot en na een belletje van de monteur op de dag van afspraak stond de droger na 10 minuten op zijn plek

Fam.Pluimert 25-03-2022

Een mooi Bedrijf, die staat voor belangstelling en service voor de client.
En nette snelle levering, het nakomen van toezeggingen en afspraken.
Duidelijke tekst en uitleg, geen vraag is te veel.
En ook belangrijk de prijzen zijn (vaak) netjes en (soms) laag te noemen.
En dan onze ervaring dat ze net even iets meer doen waar mogelijk. (bij voorbeeld een klein stukje extra korting)
Dus het gevolg is dat we dus bij Bemmel en Kroon steeds weer terug komen.

Evren 25-03-2022

Zeer transparant en altijd een snel antwoord op je vragen.

Ook de dag van levering ging zeer vlot. De levertijden werden constant geüpdatet en werden we via sms'en op de hoogte gehouden.

En natuurlijk ook de prijs was heel concurrentieel, waardoor het totaalpakket perfect was.

Wim Schimmer 25-03-2022

Heb al eerder een vaatwasser gekocht bij Bemmel&Kroon en dan nu een inductie kookplaat, en weer ben ik zeer tevreden.
Van het moment van bestellen tot het moment van afleveren wordt er zeer goed gecommuniceerd en verloopt het hele proces zeer professioneel. Daarom een dikke voldoende.