Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Iris 01-02-2022

Op zoek naar een goede condensdroger en was hier aan het juiste adres. De website is overzichtelijk en ik kon makkelijk kiezen uit de drogers. Bij de bestelpagina gelijk een afvoerslang mee besteld. Erg duidelijke beschrijving en het bestellen ging makkelijk. Erg snelle service binnem 24 uur geleverd. Levering konden we blijven volgen en kregen we een update van. Erg overzichtelijk. Kortom duidelijke website, snelle service en betrouwbaar!

Bert B. 01-02-2022

Dit is nu n voorbeeld bedrijf voor het veilig en vertrouwd online shoppen. Chapeau! Prettige en duidelijke website. Duidelijke informatie over de zeer snelle levering. Je kunt je pakket tot op het nauwkeurige volgen, zodat je niet de hele dag zit te wachten. Een klasse stofzuiger daar gekocht. Ik ben blij verrast met het bedrijf Bemmel & Kroon. Ik geef niet snel een 10, maar nu dik verdiend!

A. de Caluwe 01-02-2022

Voortreffelijke service en snelle levering volgens afspraak. Tijdens de online bestelling was ik vergeten een gasslang erbij te bestellen. Maar met 1 telefoontje werd dit geregeld. Ook de berichtjes voor bezorgtijd zijn top. Bestellen bij Bemmel en Kroon is voor mij zeker voor herhaling wanneer ik iets nodig heb.

Anne Bouius 31-01-2022

Een inbouw inductiekookplaat gekocht. Bemmelenkroon was met grote afstand de goedkoopste. Andere aanbieders waren minimaal 20 % duurder. De levering ging ontzettend snel. Omdat het product niet op voorraad was, moest het besteld worden bij de fabrikant. Mijn verbazing was dan ook groot dat de kookplaat 4 dagen later werd afgeleverd. Terwijl het weekend er ook nog tussen zat. Top! Ze verdienen echt een dikke 10.
Anne Bouius

Paul 31-01-2022

Snelle levering super vriendelijke bezorgers!
Zaterdag besteld maandag geleverd. Goede communicatie unicatie!

Willem 31-01-2022

Grote winkel in Den Haag,waren er nooit geweest, wij gingen voor een nieuwe wasmachine, zodra we de winkel/showroom binnen liepen werden we aangesproken, we wisten welke type wij wilde dus vooruit,normaal ga ik gelijk weer weg,maar goed uiteindelijk nieuwe machine gekocht,inclusief 3 jaar extra garantie en de belofte bezorgen en aansluiten, wij hebben dit ook op de factuur staan,machine is geleverd,maar vraag maar niet hoe,de 1e had gelijk al een hele grote mond en weigerde de machine aan te sluiten,nr 2 kwam ook binnen met de mededeling hier beginnen wij niet aan,behalve als er extra betaald zou worden, maar dat ging vandaag niet meer lukken, wilden eerst ook de oude niet meenemen ,maar kozen uiteindelijk eieren voor hun geld omdat er nog een handtekening gezet moest worden. Heb zelf de machine maar aangesloten, en werkt prima, maar dit is dus niet goed gecommuniceerd en ook niet nodig, als de winkel zegt ,aansluiten kost extra en zo oke,maar wij vinden ons niet goed behandeld, er gaan verdere stappen volgen waarschijnlijk.

Jasper 31-01-2022

Perfecte levering, binnen 24 uur, waar maak je dat nog mee. Iedereen vriendelijk en behulpzaam.

Hans 31-01-2022

Ondanks de gebruiksvriendelijke site had ik toch nog wat vragen. De telefonische hulp is echt super, daarom een dikke voldoende!

Paul 31-01-2022

De door ons gewilde vaatwasser was slechts nog bij Bemmel & Kroon te krijgen. Omdat wij eerder goede ervaringen met dit bedrijf hadden daar onze bestelling geplaatst. We kregen duidelijke informatie over de voorwaarden. De levering - en op dezelfde dag inbouw - van de vaatwasser gebeurde uiterst zorgvuldig en geheel volgens afspraak. Wij kunnen deze leverancier zeker aanbevelen.

Gerben 31-01-2022

Bijna een half jaar moeten wachten op mijn combi-stoomoven, waarschijnlijk door toedoen van chip-tekorten. Altijd (!) binnen een half uur reactie via mail en goed bereikbare servicedesk. Netjes de nieuwere versie van de oven gekregen doordat de initieel bestelde product niet meer leverbaar was. Enige vreemde was dat ik zelf ieder maand contact opnam met de helpdesk, aangezien er geen updates verstuurd werden, en bij de laatste keer plotseling het artikel een paar dagen daarvoor was binnen gekomen en de volgende dag leverbaar was.

W. Kroezen 31-01-2022

Zeer tevreden over de verkoper, uitleg en plaatsing van de kookplaat. Wij zijn er erg blij mee.

Ton 31-01-2022

Goede voorlichting in de winkel en prima bezorgingen track en trace , daardoor duidelijkheid over bezorgtijdstip.

Marcel 31-01-2022

Goed telefonisch bereikbaar en goed advies gekregen.
Bestelling gelijk volgende dag geleverd, helemaal volgens afspraak.
Uitstekend bedrijf!

Ingrid 31-01-2022

Duidelijke informatie, vriendelijk en behulpzaam personeel bij telefonische vragen. per mail zeer goed op de hoogte gehouden over de levering.
Prijzen zijn goed en fijne kortingsacties.

Deïnstallatieservice 30-01-2022

Zeer ontevreden over de afgenomen installatie. Slecht uitgevoerd, niet conform afspraak, deurtjes zijn niet geplaatst en passen niet meer. Klachten hierover worden 1op1 naar de onderaannemer doorgestuurd en die doet alsof z'n neus bloed. Geen oplossing geboden, simpelweg niks meer gehoord. Prima als je een product dropshipped wilt krijgen, maar de installatieservice zou ik links laten liggen.

Gertjan 30-01-2022

Makkelijke site om te kiezen en te bestellen, orderinformatie is duidelijk en de volgende dag keurig geleverd. Top!

Dj Haak 30-01-2022

De bestelling ging gemakkelijk en was op dat moment de beste/goedkoopste van alle aanbiedingen. De bestelling was er de volgende dag en kreeg netjes ongeveer een uur van te voren een sms dat ze zouden arriveren. Netjes afgeleverd.
De inventum SKV0178B koelkast/vriezer voldoet aan de kwaliteit we zijn er blij mee

Ronald 30-01-2022

Ik koop al jaren bij Bemmel en Kroon omdat ik goede ervaringen heb.
Goede uitleg over apparatuur in de winkel en levering altijd volgens afspraak.

Ravish Sitaldin 30-01-2022

Wij werden door een familielid geattendeerd op dit bedrijf, vanwege zijn goede ervaring. En wij kunnen dit alleen maar bevestigen. Onze vorige wasmachine - ook een Bosch - gaf er na 8 jaar trouwe dienst de brui aai. Mijn vrouw en ik wilde hoe dan ook weer een nieuwe Bosch, maar die dan ook daadwerkelijk een upgrade was van zijn voorganger. Met deze type hebben wij een wereldaankoop gedaan.

De aankoop bij Bemmel & Van Kroon was zeer eenvoudig gedaan en de bezorging was top. Na wat research te hebben gedaan, namen wij contact op met de klantenservice - dit vanwege de toen geldende lockdown - en wij werden zeer hulpvaardig te woord gestaan. De bezorging en installatie was uitstekend. Wat ik helemaal top vond van dit bedrijf was, dat ik een optie - het bedienen van de wasmachine met de app - niet kon vinden. Dit bleek fout op de website te staan en daarvoor werden wij gecompenseerd.

Dit bedrijf kan ik zeker aanraden.

A van Spaandonk 30-01-2022

Erg tevreden met het contact met de klantenservice, het advies en meedenken, het nagaan of product op voorraad was
De communicatie omtrent de levering en het product.
Onze 1e kennismaking en bestelling bij jullie was top

Monique Looman 30-01-2022

Ik geef ze een 10 omdat ik erg tevreden ben over de snelheid, netheid en keurige bezorging.
Mijn bestelling had ik geplaatst maar mijn ideal deed het niet, ik werd gebeld om te vragen of het klopte en na meteen het te hebben gecorrigeerd werd mijn bestelling nog net geplaatst op zaterdagavond om 22:00uur. En vervolgens op zondag netjes bezorgd.
Dus iedereen kan hier meteen gaan bestellen.

Verbeek 30-01-2022

We hebben voor Bemmel en Kroon gekozen omdat ze de goedkoopste waren en na telefonisch contact werden vervolgens alle afspraken keurig nagekomen en zorgen ze ervoor dat de apparatuur tijdig geleverd werd. Top!

Henk Kooiker 30-01-2022

Nog nooit van jullie gehoord, tot dat ik al zoekende jullie tegen kwam via internet. Waarom door geklikt op jullie site ? jullie hadden Exact dezelfde prijs voor mijn product als bij de Mediamarkt onder de noemer zogenaamd btw vrij kopen. Als dat btw vrij kopen is, en dan net zo duur bent als een ander ……..dan is mijn keus snel gemaakt. Het product wat wij zochten was bij velen niet te leveren, (DH106063) zowaar stond op jullie site dat jullie het nota bene op voorraad hadden. Toch even voor de zekerheid gebeld, aardige meneer aan de lijn, ja we hebben er 1 staan, direct de boel geregeld via de telefoon. Direct correct een mail met alle gegevens, promp 2 dagen netjes bij de deur afgeleverd volgens afspraak. ( had zelfs nog en dag eerder gekund, maar wij konden niet ) 10 met een griffel

M 30-01-2022

De site is niet makkelijk in gebruik.
Bij bijv siemens vaatwassers komen niet alle types die jullie verkopen naar voren, als je zoekt op typenummer dan wel
geeft veel verwarring
Lage prijsgarantie die jullie vermelden komen jullie niet na, had goedkoper gezien echter alleen leveren en montage in regio Rotterdam...jullie gingen niet mee met de prijs. Totaal geen begrip had er dan bijv een accessoire (besteklade) bij gedaan. Jullie doen nauwelijks aan klanten tevredenheid.
Montage bedrijf is erg fijn alles werkte echter na plaatsen plint is monteur vertrokken en wat bleek time vloer light niet meer zichtbaar, gevolg dat we alsnog een timmerman moesten laten komen.

Simon 30-01-2022

Wij komen al jaren bij Bemmel en Kroon.worden altijd perfect geholpen en zij hebben ook altijd goede aanbiedingen