Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3670 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Jurgen 28-09-2022

Een goede en duidelijke site met veel keus en goede informatie
Makkelijk om te bestellen en goede service het bezorgen van de koelkast ging prima en netjes op tijd je wordt ook goed op de hoogte gehouden wanneer precies de bezorging plaats vind.
Super blij met de koelkast.

Ad 28-09-2022

We hadden een Samsung wasmachine gekozen die Bemmelen Kroon kon leveren. 's Avonds besteld en de volgende ochtend in Groningen afgeleverd door twee uiterste vriendelijke bezorgers. Een van de mannen gaf nog een instructie hoe op te starten. Helemaal goed.

Daniëlle 28-09-2022

Gister een wasmachine binnen herkregen van Bemmel en Kroon. De eerste die ik besteld had was niet voorradig, maar mocht voor dezelfde prijs een andere uitzoeken. Keurige service!
BKI1126884

Familie Meegdes 28-09-2022

Klantvriendelijke verkoper die ons goed geholpen heeft bij de aanschaf van onze nieuwe combi magnetron met ordernummer CRQ1126391. Tevens een goed advies over de besparing van €119,00 inbouwkosten voor het vast zetten van 2 schroefjes. Top zaak Bemmel&Kroon.

Ton 27-09-2022

Geweldige service. Ik deed een bestelling op donderdag en werd een half uur later gebeld met de mededeling dat de vriezer helaas verkocht was en dat dit nog niet op de site was bijgewerkt. Men beloofde mij dat ze maandag nieuwe zouden krijgen en dat ik dan een mail zou ontvangen waar ik gelijk de verzendings dag kon vast zetten. En ja dat gebeurde ook volgens afspraak. Gelijk Dinsdag werd de vriezer netjes geleverd. Men werd mooi op de hoogte gehouden en 15 minuten nog vooraf een bericht dat de chauffeur er aan zou komen. Kortom top geregeld en de goedkoopste aanbieder so far!!
Nette duidelijke website, scherpe prijzen en vriendelijk personeel.

Ad van Hoesel 27-09-2022

Het is niet fraai onder het voorwendsel op voorraad een betaling te vragen en dan pas na 6 weken de wasmachine te leveren

Marcel H 27-09-2022

In september '22 een Miele wasmachine besteld. De levertijd bleek iets langer te zijn dan ik dacht. Bemmel en Kroon heeft mij super geholpen om binnen een dag een ander vergelijkbaar type bij mij thuis te installeren. Voor mij staan ze voor snel, gedegen en betrouwbaar. Al jaren een tevreden klant

27-09-2022 27-09-2022

Keurig het bestelde afgeleverd. Helemaal compleet en deze artikel gelijk plaatsen en monteren. Ook werd er adequaat gereageerd op vragen van mijn kant. Zal dit bedrijf zeker aanbevelen en ook met hun ruime assortiment.

Chris 27-09-2022

Bij het zoeken naar een goede inductie-kookplaat kwam ik op de site van Bemmel&Kroon terecht. Hier vond ik een ruime keus uit vele merken en mogelijkheden. Mijn vrouw wilde graag een kookplaat met 5 zones, en ik wilde graag een kookplaat van een goed merk voor een redelijke prijs. Zo kwam ik uit op de ATAG HI8271MT. Op de site van Bemmel&kroon vond ik uitgebreide informatie over de plaat en in vergelijking met andere verkopers hadden zij ook de laagste prijs! Bestellen via hun site ging eenvoudig, en binnen 24 uur hadden we de inductieplaat al thuis en kon m'n elektricien aan de slag. Top!

U & L 27-09-2022

Toe aan een nieuwe keuken, maar ja waar begin je? Door inlezen op internet en mond-op-mond reclame kwamen wij uit bij Bemmel & Kroon Cruquius, prima bereikbaar en parkeerplaats genoeg. Van te voren hadden wij al een idee wat het qua indeling zou moeten worden en tevens de praktische mogelijkheden besproken. Eenmaal aangekomen werden we vriendelijk ontvangen met de mededeling dat als er vragen waren zij die graag wilden beantwoorden (zonder opdringerig te zijn). Na een rondje door de showroom hebben we onze voorkeuren qua kleur en materiaalkeuze voorgelegd aan de medewerkster om zodoende sneller de mogelijkheden in beeld te krijgen. Hierna gelijk een afspraak kunnen maken met een keukenadviseur voor twee dagen later.
Tweemaal een gesprek van ongeveer twee uur gehad, waaruit bleek dat er tegenwoordig modernere opties zijn voor b.v. kastindelingen, opbergmogelijkheden etc.
Keuken inclusief apparatuur en accessoires besteld, opleverweek afgesproken, tevens is er door B&K een meerwerkbedrijf (o.a. aanpassen groepenkast i.v.m. inductie kookplaat) en een montagebedrijf geregeld. We hadden zo onze twijfels of in deze tijd alles wel op tijd geleverd zou kunnen worden, bleek achteraf niet nodig, alles (op een bestekindeling na) was er!
Keuken is volgens afspraak geleverd en perfect geinstalleerd en gemonteerd door ......

Roeland Loomans 27-09-2022

Goede prijs/kwaliteitverhouding. Goede en snelle communicatie. Ondanks niet in voorraad toch snelle levering

Sonja 27-09-2022

Overzichtelijke webshop, winkel makkelijk telefonisch bereikbaar. Maar vooral: als je wasmachine kapot gaat wil je zsm een nieuwe hebben.... en dat is gelukt! Gisteren om 11 uur besteld, vandaag om 13 uur geleverd!

Antoon 27-09-2022

Heb al eerder bij Bemmel & Kroon iets gekocht was tevreden over winkel en aflevering. Nu moest er een nieuwe was en droog machine vervangen worden . Eerst via internet van alles bekeken en daarna naar de winkel om te bestellen. Ben tevreden over de winkel en de aflevering.

Nick Waltz 27-09-2022

De prijs is netjes en het afhandelen van verzenden was top
Als we weer spullen nodig hebben komen we terug

C van Dam 27-09-2022

Zondag besteld maandag bezorgd keurig op afspraak zoals beloofd ordernummer BKI 1126751

Bert 26-09-2022

Overzichtelijke site, groot aanbod, snelle levering met betrouwbare vervoerder. En bovenal: laagste prijsgarantie. Heel tevreden met product en dienstverlening.

Nelie Gordijn 26-09-2022

Een vriendelijke verkoper en en ook goed ik was zo geslaagd prima alleen het bezorgen was minder leuk geen contact er is ook niet gebeld en helemaal niet vriendelijk en ik dacht ik woon in Nederland maar hun geen wordt Nederlands jammer

Ben Hendriks 26-09-2022

In een woord …. Geweldig! Zondagavond sloeg het noodlot toe! De wasdroger stopte ermee, niet meer te maken! Snel op het internet gekeken wat de mogelijkheden waren omdat mijn vrouw niet zonder droger wilde . Kwam ik al snel via de site van kieskeurig bij bemmelen en kroon terecht . Voor 22:00 betaald de volgende dag in huis . Toch voor de zekerheid even gebeld ( 21:45 ) met een medewerker. Het antwoord was duidelijk: meneer voor 22:00 uur besteld is de volgende dag in huis! Nou niks teveel gezegd en beloofd! Wat een service netjes op de hoogte gehouden door de koerier. En inmiddels draait de droger , vrouw blij ik blij allemaal blij ! Super service! Mvg: Ben Hendriks

Sloothaak 26-09-2022

Zeer vriendelijk contact met klantenservice: Zeer vriendelijk en netjes geholpen.
Levering zeer snel en goede service. Kan niet anders zeggen dan dat we zeer tevreden zijn.

Raphael 26-09-2022

Snelle service, goede concurrente prijzen en snelle deugdelijke afhandeling bij klachten.

Anne 26-09-2022

Een snelle en correcte aflevering binnen de gestelde tijd. Vriendelijke mannen die het afleveren. Geen enkele negatieve opmerking. Aanrader voor andere klanten.

Bob Kramers 26-09-2022

Zijn goed bereikbaar en komen afspraken keurig na. Levering lekker vlot en je wordt goed op de hoogte gehouden van tijdstip. Dikke pluim

Janta 26-09-2022

Dit was de goedkoopste bedrijf waar ik mijn koelkast kon kopen en waar hij ook nog thuis werd bezorgd. Binnen de afgesproken tijd snel en keurig afgeleverd door een zeer vriendelijke bezorger, die ook de oude koelkast mee terug nam! Super gedaan!

Roel 26-09-2022

Service die betaald is wordt niet uitgevoerd. Oude droger is niet meegenomen, daar moet ik een nieuwe afspraak over maken. Wéér een dag kwijt. E-mail over bezorgtijd kloppen niet. Tussen 10:05 en 10:20 staat de bezorger aan de deur. Dat werd dus 11:45. Waarom deze nutteloze “exacte” tijd doorgeven, als je die tijd bij lange niet gaat halen?
Klacht over het niet meenemen van de droger bij de chauffeur werd niet in dank afgenomen , bellen met de leverancier van de droger leverde hetzelfde resultaat. Even voor de duidelijkheid; er gaat een nieuwe droger UIT de vrachtwagen, en de oude droger past er niet in ??!!! Mijn droger heeft dezelfde afmeting, dus er is een verschil tussen willen en kunnen. Een foto maken van de laadbak met 1deur open als “bewijs” is ook belachelijk.

Henrie C 26-09-2022

Gevraagd, een winkel-review, niet een product-review:

Top geregeld. 1 belletje:

Ik: ik zie dat product XYZ zet voorraad is, wat betekent dat?
B&K: Klopt meneer, dan hebben wij die in ons eigen magazijn.
ik: prima, dan ik wil er 2, mag er dan nog iets van de prijs af
B&K: ja moeilijk, maar oke dan een beetje.
ik: Deal, breng ze morgen maar.
B&K: Ok regelen we
------------
Alles bij elkaar niet meer dan 5 minuten aan de lijn geweest en uitermate vriendelijk te woord gestaan. Order gemaakt, betaald en klaar.
------------
Volgende dag: spullen netjes bezorgd.