Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Annette 08-01-2022

Topservice! Zowel van Bemmel&Kroon als van Dynalogic, de transporteur.
De klantenservice van Bemmel&Kroon nam contact op met de transporteur nav mijn vragen over de plaatsing. Ook zochten ze naar alternatieven toen de de mij bestelde machine (was/droogcombinatie) niet meer leverbaar bleek. Tenslotte werd de prijs aangepast omdat ik de machine ergens anders voor dezelfde prijs maar met gratis plaatsing had gevonden.
De machine moest een lastige trap op en vervolgens geplaatst worden in een inbouwkast met een smalle deuropening (breedte tussen de deurposten was 1 cm breder dan de machine). Dit laatste voldoet niet aan de voorwaarde om te plaatsen maar de chauffeurs van Dynalogic gaven meteen aan dat ze dat natuurlijk zouden doen. Ze hebben de machine neergezet, aangesloten, op spoelen gezet (vereist voor eerste gebruik) en de oude machine weer meegenomen. En dat allemaal even vriendelijk en bescheiden! Mijn complimenten en waardering!

T.Richter 08-01-2022

Ik was op zoek naar een nieuw gasfornuis,mijn aandacht viel hierop omdat hij bij Bemmel en Kroon ruim 90 euro goedkoper bleek te zijn, levering verliep ook goed,toppie gewoon

Peter H 08-01-2022

Een wasmachine gekocht met ordernummer BKI1052805 bij Bemmel & Kroon vanwege de lage prijs ten opzichte van concurrenten en een makkelijke en overzichtelijke website.
Extra mogelijkheid voor aanvullende service is ook ideaal, de bezorgers hebben de nieuwe wasmachine naar de zolder gebracht en aangesloten en de oude wasmachine weer meegenomen. Dit ging allemaal vlekkeloos en lekker snel.

Dave M 08-01-2022

Via online bestelling een nieuwe combi magnetron aangeschaft. Verreweg de goedkoopste met gratis razendsnelle levering. Fijne website.

Ekra 08-01-2022

Snelle levering, netjes aan telefoon geholpen. Levering van vaatwasser was keurig binnen de tijd!

Carla 08-01-2022

Op dinsdag besteld, woensdag geleverd. Levering gebeurde ruim voor de afgegeven levertijd.
Betreft inductiekookplaat van Bosch. Makkelijk besteld via website. Werden ook keurig teruggebeld ivm leveringsvertraging Bosch Combi Magnetron. Communicatie met Bemmel en Kroon prima.

G. Zeevat 08-01-2022

Op vrijdag een combimagnetron bij Bemmel en Kroon besteld. Het proces verliep super simpel en soepel. Ze bezorgen ook op zaterdag en dat verraste mij positief. Tegenwoordig wil men zo snel mogelijk over bestelde spullen beschikken en daar komt Bemmel en Kroon helemaal aan tegemoet. De levering is verder fantastisch verlopen. Ik ben helemaal tevreden over de communicatie en de levering. Dus ja, dan wordt het gewoon een 10!

Sabine 08-01-2022

Heel goed telefonisch advies! Levering snel, vriendelijke bezorger. Oude magnetron meegenomen zonder problemen. Altijd weer!
Sabine Semmelroth

Ineke Gaster 08-01-2022

Bij toeval op de site gekomen. Was op zoek naar afzuigkap. Eentje besteld ( en betaald) die ik bij nader inzien wilde omruilen. Was geen probleem Zeer vriendelijke medewerker die na tel contact enkele aangeraden heeft die uit voorraad leverbaar waren. Ondanks enorme ( eindjaars)drukte alle tijd genomen om mee te denken. Uuteindelijk Pelgrim afzuigkap besteld en direct afgerekend via betaal link. Leverantie via Dynalogic óók fantastisch met track en trace en tijdslot. Afzuigkap ziet er geweldig uit. Mooi strak. Heel blij mee.

Piet 08-01-2022

Prima site, duidelijk.
Afleveren was netjes op tijd en keurig is de was machine en koelkast geplaatst.
Al het afvul is meegenomen.

Drareg 08-01-2022

Snelle levering met keurige indicatie van de bezorgtijd..
Ik kan deze leverancier aanbevelen.

Gerald 07-01-2022

Het is voor mij de tweede keer dat ik een bestelling heb gedaan van groot apparatuur bij Bemmel en kroon. beide keren is de levering snel en vlot verlopen. en zijn de oude apparaten netjes zoals afgesproken meegenomen. bij mijn laatste bestelling heb ik een wasmachine besteld deze is netjes in huis op de gewenste plek geplaatst en aangesloten. ik ben een zeer tevreden klant. De wasmachine betrof overigens een wasmachine van siemens de 9 kg variant die vorig jaar beste koop was bij de consumenten bond de prijs was bij deze winkel het beste vanwege een lopen de actie

Bob 07-01-2022

Prima zaak met goed, eerlijk, duidelijk en kundig advies met prima service.

Pcdekloe koog ad zaan 07-01-2022

Goede uitleg van de producten wij hebben wasmachine afwasmachine grote ijsvriescombinatie allemaal goede prijs cosrrecte levering

Maps 07-01-2022

Vriezer non frost gekocht met einde jaars korting. Heel tevreden met de levering en installatie van de vriezer op de gewenste plek door een vriendelijke jongeman. Leveringstijd werd van te voren doorgegeven en kwartier van te voren nog een telefoontje van de chauffeur dat hij er aan keam.
Kortom heel tevreden.

Sarah 07-01-2022

Ik koop altijd bij Bemmel en Kroon
Zijn altijd de goedkoopste .En gelijk
Telefonisch bereikbaar klantvriendelijk
Helemaal top 👍

pavra 07-01-2022

Bemmel en Kroon heeft een goede communicatie met zijn klanten. De producten zijn van gerenommeerde merken en er valt altijd te praten over de definitieve prijs. Bezorging in overleg: de klant is k(r)oning.

Andre 07-01-2022

Even gebeld om zeker te weten of het product op voorraad was. Besteld en binnen 24 uur in huis.

Bemmel en Kroon 07-01-2022

Website is goed overzichtelijke, produkten zijn snel leverbaar en alles is te volgen op track en tracé.
Leverancier (bezorgdiensten) zijn snel en niks is teveel gevraagd aan de bezorgers snel en netjes service.

Albertine 07-01-2022

Duidelijke communicatie via de mail en app. Je wordt van bestelling tot aan de levering van iedere stap op de hoogte gehouden. Vriendelijke bezorgers! Mogen wat mij betreft wel vaker bezorgen. Koelkast stond mooi op zijn plek in de keuken, oude keurig meegenomen en binnen razend tempo waren de mannen weer weg. En ze hadden ook al het afval materiaal meegenomen. Super!

Bea 07-01-2022

Fijne winkel, vriendelijke personeel, snelle levering en goede communicatie

Anoniem 07-01-2022

Prettig gebruik van de website; op aanraden van omgeving gebruikt. Heldere informatie over bezorging en levertijd. We kregen een track & trace code op de dag voor levering. Het aangegeven tijdspad verandert in 'real time' mee waardoor de bezorging uiteindelijk nagenoeg op voorgestelde tijd gebeurde. Prettige medewerkers die de wasmachine keurig installeren en boven brengen.

Tomroy 07-01-2022

Gebruiksvriendelijke shop. Top shop. Levering was ook netjes terwijl het wel een uitdaging was. Bezorgers waren vriendelijk.

Rebecca Heuvelmans 07-01-2022

Ik kan dit bedrijf enorm aanbevelen. Zeer vriendelijk en gespecialiseerd personeel. Artikelen keurig volgens afspraak geleverd. Ben zeer tevreden over bemmelenenkroon

g.l.guelcher 07-01-2022

al eerder plezierig zaken mee gedaan, daarom opnieuw wat gekocht. goed advies en aflevering via ajtec was prima