Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Rob Scherphof 02-03-2021

Bestelde product was niet meer op voorraad. Keurig een mailtje gekregen met een upgrade voor dezelfde prijs. Das nog eens een goede service.

John 02-03-2021

Etna combi.magnetron besteld...Snelle service, binnen 24 uur bezorgd, netjes afgeleverd tot in de keuken. Keurig afstand gehouden ivm corona. Ook zonder problemen oude toestel meegenomen. Een warme douche

Michael 02-03-2021

Perfecte service!! Gisteren laat in de avond een bestelling voor een droger gedaan en vandaag al geleverd en geïnstalleerd door twee vriendelijke bezorgers.

Prima en snel verzorgd. 02-03-2021

Prima shop waar je een grote keuze hebt met mooie aanbiedingen. Snelle levering en goede service.

R.M. 02-03-2021

MIJN EERSTE KENNISMAKING MET BEMMEL & KROON IS OOK DE LAATSTE!
Vorige week een warmtepompdroger gekocht voor €949,- die afgelopen zaterdag geleverd is. Zie ik gisteren (maandag dus) dat dezelfde droger voor €70,- minder (dus €879,-) wordt verkocht, EUHM...
Na een mail verstuurd te hebben bericht de medewerker dat de overeenkomst bindend is, daarom geen tegemoetkoming of compensatie, wat een service Bemmel & Kroon! Nu begrijp ik dat er ergens een grens gesteld moet worden maar van zaterdag naar maandag een verschil van €70,- vindt ik wel erg veel. Ik ben gewend dat je dan als klant, bij elke willekeurige winkel (van Kruidvat tot Paradigit) hiervoor een tegemoetkoming krijgt (tot 7 dagen na aankoop van het product). Daar komt bij dat ik op de dag van levering nog 14 dagen bedenktijd heb , wat inhoudt dat ik zonder opgaaf van reden het product terug kan sturen! Nu is dat bij een paar schoenen toch wel net even anders dan bij een droger van 50kg.
Toch wel bijzonder dat veel bedrijven vandaag de dag mensen proberen te verleiden een positieve beoordeling achter te laten door mooie lokkertjes in het vooruitzicht te stellen door te suggereren dat bijvoorbeeld het aankoopbedrag kan worden teruggewonnen.
Maar wanneer het op de service of klantvriendelijkheid aankomt waarop deze beoordeling gebaseerd zou moeten, zijn Bemmel & Kroon niet thuis geeft!

Fred 02-03-2021

In verband met een plaatsing van een op het oog hebbende inductieplaat contact gezocht met de helpdesk. Hier een dusdanig goed onderbouwd antwoord gekregen dat ik de bestelling ,levering en plaatsing bij hen ook in gang heb gezet.
Na definitieve plaatsing kan ik alleen maar zeggen dat alles correct en klantvriendelijk is verlopen.

Paul 02-03-2021

Onverwacht 50 euro kassakorting. Probleemloze bestelling en levering. Helemaal goed dus en een aanrader.

Astrid 02-03-2021

Wat mij opviel duidelijk site. Communicatie was steeds goed en vriendelijk kom graag weer bij hun terecht ben zeer tevreden.

Rob 02-03-2021

De site is duidelijk en makkelijk te benaderen. Het contact met Bemmel en Kroon verliep vlot, zowel via de mail als telefonisch. Er werd snel gereageerd op bestellingen en vragen. Ze doen wat ze zeggen. De prijzen zijn, vergeleken met andere leveranciers, beduidend lager. Het leveren van de goederen kon zelf worden gepland en werd correct uitgevoerd. Bij de levering van de bestelling was een foutje ontstaan, deze werd direct en zonder problemen hersteld en afgehandeld. Een prima bedrijf om zaken mee te doen, zal ze zeker aanbevelen aan andere mensen.

Astrid 02-03-2021

Wouter 01-03-2021

Eeg goed geholpen en goede correcte levering. Al meerdere keren erg blij met de service van dit bedrijf.

Warmerdam 01-03-2021

Goede bezorging en snel
Super
Ook via internet duidelijk en gelijk afgerekend

Marco 01-03-2021

Mijn wasmachine was in het weekend kapot gegaan en ik had al een goede ervaring met AEG dus weer 1 van besteld. Bij Bemmel Kroon had een super prijs voor de gekochte wasmachine en levering was binnen 24 uur. Hoe kan dat allemaal! Gewoon top.

Reinder 01-03-2021

Duidelijke site met genoeg keuze en één van de goedkoopste op gebied van witgoed.
De tweede bestelling dit jaar en weer de Order erg snel opgepakt en de volgende dag geleverd.

Bep Jansen den Braasem 01-03-2021

Bij deze online winkel, heb ik vorig jaar al een product gekocht. Dit bedrijf geeft goede service, plus een goede prijs. Bv. als je product ergens anders goedkoper is wordt het direct aangepast. Telefonisch heel vriendelijk, dus mede hierdoor heb ik mijn vaatwasser de beko DSN05310X gelijk gekocht. De FRILEC koelkast heb ik nu inmiddels een jaar geleden gekocht, ook hier ben ik nog steeds blij mee.

M. Schrijver 01-03-2021

Bij Bemmel en Kroon een gasfornuis besteld en de volgende dag geleverd. Prima prijs en service. Helemaal naar wens!

Joop meijer 01-03-2021

Ik ben zeer tevreden over de manier hoe ik te word werd geholpen want door corona kon ik niet naar de winkel, maar de verkoper begreep direct welk artikel ik wilde kopen. De bestelde koelkast werd binnen 5 dagen geleverd en keurig netjes en vakkundig ingebouwd

K.L. Poikonen 01-03-2021

Uitermate correct geholpen aan de telefoon. Wij zijn bij Bemmel & Kroon terecht gekomen omdat hun concurrentie te druk was en na 11 dagen nog steeds niet klaar. Bij Bemmel & Kroon na 1 telefoontje correct geholpen en direct de aankoop gedaan.

Marjo 01-03-2021

Super snelle en nette service. Binnen 24 uur bezorgt. Zeer nette uitleg via de telefoon en een heel net bezorg bedrijf met nette medewerkers.

Familie Kamphuis 01-03-2021

We kenden bemmel en kroon niet maar voor exact hetzelfde product, Amerikaanse koelkast,betaalden we bij hen minder. Enorm snelle levering,vrijdagavond 21:45 besteld,zaterdag middag 13:30 keurig geleverd,kregen zelfs een sms'je met tijdstip van levering.attente bezorgers ook.na uitpakken zagen we een klein deukje in de wand,gebeld en foto gestuurd,we kregen keuze uit korting of nieuw apparaat.geen enkel minpunt wat betreft de service bij bemmel en kroon!

Ron Verweij 01-03-2021

Niet moeilijker maken dat het is daar hou ik van. Vorige week zaterdag een vaatwasser aangeschaft bij Bemmel & Kroon. Maandag meteen gebeld door installateur van de fa. Ajtec.nl. Afgelopen vrijdagmiddag door een vakkundige
aardige medewerker van dit bedrijf geïnstalleerd. Eigenlijk is het niet meer dan normaal dat het zo loopt maar het blijkt tegenwoordig toch wel bijzonder te zijn als het zo loopt. Kortom zeer tevreden met zowel Bemmel & Kroon en Atjeh, top service. Ron Verweij

Mirjam 01-03-2021

Zeer concurrerend in prijs, duidelijke omschrijving van het product, snelle levering binnen 1 dag (en zelfs op zondag).

ehe007 01-03-2021

Quooker besteld, samen met instalatie. Quooker is bij Bemmel en Kroon goedkoper dan bij Quooker zelf en ik kan er meteen een nstaltie bij bestellen voor kleine prijs. Hierdoor wordt mijn Quooker professioneel geinstaleerd en betall ik in totall nog minder dan dat ik bij Quookr zou bestellen en het zelf moet instaleren. Super. Inmiddels ok geinstaleerd en het gebruiksgemak is geweldig. inplaats van 10 minuten wachten op warm watrr , nu meteen warm en ook kokend water. maakt alles veel handiger .

Roel Pot 28-02-2021

Voor ons de derde keer dat we iets bij Bemmel en kroon bestelden en zijn wederom erg tevreden met hun dienst.
Bestelde was niet meer leverbaar maar kregen een perfecte vervanger voor dezelfde prijs, echt top.
Ook de eerdere bestelling was zeer correct dus zal Bemmel en kroon zeker aan bevelen bij vrienden en kennissen.
Kan dat op social media dan doe ik dat daar zeker.

Otto 28-02-2021

Onze vaatwasser was kapot. Om zo snel mogelijk een goede vaatwasser de volgende dag geleverd te krijgen was een opgave. Via Internet hadden wij een vaatwasser op het oog en hadden wij contact met een medewerker van Bemmel en Kroon. De vaatwasser was niet meer in het assortiment. De medewerker heeft in haar systeem gekeken naar een vergelijkbare vaatwasser die op voorraad was. Daardoor hadden wij mede door haar de volgende dag een vaatwasser naar onze zin. Goede service en de volgende dag (zondag) geleverd.