Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

El Arbiati 05-06-2021

Ben zeer tevreden over het geheel van bestellen tot het afleveren en dat alles zo snel mogelijk alles geregeld word . Mijn bestelling met ordernummer BKI987812 hebben ze top afgehandeld . Ze nemen er echt de tijd voor . Voelde me als een koning bij Bemmel en kroon i vergelijking met andere sites. Ga ze zeker aanbevelen als ze deze service aanhouden

bert. praamstra 05-06-2021

Vanaf de start zat de snelheid om op vragen te reageren er goed in. Goed georganiseerde organisatie die afspraken nakomt en een product afleverde zoals het hoort
Ik kan het iedereen aanbevelen

Bar 05-06-2021

Duidelijke webshop en daadwerkelijke snelle nette aflevering voor een keurige prijs!

Madeleine 05-06-2021

Gisteren besteld, vandaag in huis! Binnen 5 min. de oude wasmachine mee en de nieuwe op zijn plaats. Gebruiksaanwijzing gewoon in het Nederlands. En heel prettig, de communicatie tussen de bezorger en de klant m.b.t. de tijd van levering! Geen uren wachten.. alle onderdelen aanwezig, ik ben fan van zo'n snelle afwikkeling!

Marco 05-06-2021

Scherpe prijzen en overzichtelijke website. Netjes bezorgd en tijdig gebeld over levertijd op dag zelf. Alles bij elkaar goede service.

Carla 05-06-2021

Goede prijs/kwaliteit van het product. Efficiënte afhandeling van de order. Vriendelijke medewerkers die weten waar ze het over hebben.

Wilma 05-06-2021

Via de webshop een koelkast besteld. Deze werd snel en netjes geleverd.
Niet zoals op de website staat vermeld, vandaag besteld, morgen in huis maar wel op een redelijke termijn.

U. van den Beuken 05-06-2021

Prima webshop. Ook telefonisch contact gehad voor aanvullende info. Prima geholpen
Product netjes geleverd. Levering heeft enkele weken geduurd. Dat kwam niet door Bemmel & Kroon, maar door de producent van het apparaat.

Lidy 05-06-2021

Ik heb eerder een koelkast gekocht bij jullie en ben daar nog altijd heel tevreden over ook de wijze van afhandeling het meenemen van de oude en plaatsen van de nieuwe koelkast , vandaar mijn keuze wéér voor jullie te kiezen,.
De bezorging van een nieuwe afzuigkap is op tijd geleverd, de doos is licht beschadigd aan de buitenkant, maar de afspraak voor het retourneren van de oude afzuigkap, daar hield de chauffeur van Dynalogic die zei van niets te weten, zich niet aan de afspraak en weigerde de oude afzuigkap mee te nemen. Dat doen wij niet vertelde de chauffeur ons.
Kies een andere bezorgdienst is mijn advies.
De afzuigkap wordt volgende week geplaatst maar ik neem aan dat hij in orde is.

Christine 05-06-2021

Bemmel en Kroon leveren goede service voor een concurrerende prijs. Eerder al een wasmachine bij ze gekocht en nu een droger. NetJes aangesloten en oude apparaat weer retour meegenomen.

Jeannette 05-06-2021

Wat een service en snelheid!
Je wordt gedurende de hele procedure goed op de hoogte gehouden van de voortgang van je bestelling.

Jeroen 05-06-2021

Goed advies in de winkel gekregen. Men dacht goed mee, met wat ik wilde. Ook over levering goede afspraken gemaakt. Top!!

E. v. Westing 04-06-2021

Op zich goed voorgelicht in de winkel maar na aankoop niet op de hoogte gehouden van vertragingen van de levering. Heb nu eindelijk na een half jaar al.mijn apparaten binnen. Vooral omdat ik zelf regelmatig moest bellen om te informeren, maar ook totaal geen tegemoetkoming vanuit B&K. Bijna €2000 uitgegeven bij dit bedrijf, maar zwaar teleurgesteld. Ik kom daar niet meer.

Toppers! 04-06-2021

Al jaren klant bij Bemmel & Kroon. Deskundig advies, meedenkers in oplossingen, uitstekende prijs-/kwaliteitverhouding en prima service.

Kookplaat 04-06-2021

Helaas was onze keus van de kookplaat niet in de shop te zien, dus we moesten op internet onze info halen.
Maar onze keus was snel gemaakt. Afmetingen
van de plaat en kookzones waren ons duidelijk en we werden in de shop geinformeerd. De prijs was concurerend.

Klaas Grift 04-06-2021

Telefonische vragen werden netjes naar tevredenheid beantwoord.
Koelkast dus besteld en, in tegenstelling tot bv de concurrent met een grote B, werd de koelkast wel bezorgd op de afgesproken dag.

Eline 04-06-2021

Goed en eerlijk geholpen bij het kopen van een nieuwe wasmachine. Op basis van een eerdere aankoop bij Bemmel en Kroon en goede ervaring die ik ook hoor uit mijn omgeving ervoor gekozen om hier wederom mijn aankoop te doen. Service is gewoon fijn en persoonlijk, heb nooit klachten gehoord of zelf ervaren. Service bij aflevering was ook gewoon netjes en goed. Binnen 10 minuten werd de wasmachine netjes geplaatst en geïnstalleerd, heel fijn dus :). Kom hier zeker terug.

mart 04-06-2021

Hele goede service.
Had een siemens wasmachine besteld die niet meer in voorraad was. kreeg een bericht dat de wasmachine werd vervangen voor een luxere type voor het zelfde bedrag.
Donderdag om 17:30 besteld volgende dag al in huis TOP
prima service.

Leo 04-06-2021

Ik had er geen ervaringen mee maar Top bedrijf. Vooraf goede communicatie en heldere afspraken gemaakt. Product is keurig netjes geleverd en ben super tevreden. Ik heb gekozen voor "laten plaatsen" door AJ Tech en ook dat ging keurig netjes en apparatuur is professioneel geplaatst. Een aanrader deze combinatie!

Diana 04-06-2021

Super aardig en behulpzaam aan de telefoon. En Bemmel en kroon waren het voordeligst met expresse apparaat van Siemens.

W. de Ruiter 04-06-2021

Nette prijs, snelle levering en de twee heren brachten de grote vriezer netjes binnen.

RdenB 04-06-2021

Handige site. Snelle levering. Fijn dat de bezorger van te voren belt dat hij eraan komt. Vriendelijk en behulpzaam bij het afleveren.

Theo de Bruin 03-06-2021

Bemmel en Kroon heeft goede aanbiedingen en het goedkoopst met mijn gekocht product op internet. Zeer goede communicatie en stipt geleverd. Zeer tevreden.

Gerrit Jansen 03-06-2021

een inventum koel/vries combinatie gekocht keurig geholpen aan de telefoon niet in de wacht afspraken goed nagekomen keurig thuis afgeleverd door twee nette bezorgers
woensdag gekocht donderdag geleverd super een dikke 10

Bibi 03-06-2021

Het is een goedkope shop met een hele snelle levering en erg vriendelijk. Ben er zeer tervreden over!