Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Chris 26-10-2021

Alles is naar wens gegaan. Levertijd is elke dag mogelijk. Bezorging ging perfect.

F.h. van Driel 26-10-2021

goede en juiste informatie zowel telefonisch als in de winkel met betrekking tot de technische specificaties, gebruik mogelijkheden , voorraad en levertijd. Bestaande wasdroger meegenomen en de nieuwe wasdroger op de tweede verdieping geplaatst en aangesloten. Compliment voor de mensen die dit via twee lastige spiltrappen tot onze tevredenheid, voor elkaar hebben gekregen.

Frank 26-10-2021

Makkelijk bestellen, groot aanbod, goede scherpe prijzen en zelfs nog iets korting gehad vanwege het aantal bestelde apparaten. Vooral ook goede afspraak over het leveren, vlot gedaan overigens. Erg happy mee. Thnx

Vaatwasser 45cm 26-10-2021

Het artikel was niet te zien in de winkel, wel op internet, maar wel op voorraad, waardoor het snel geleverd kon worden. Het plaatsen en verwijderen oude vaatwasser werd door een goed bedrijf en op korte termijn gedaan waarmee Bemmel & Kroon verbonden is.

Marcia Lieverst 26-10-2021

Top shop, zijn meedenkend en uitstekende service! Zou iedereen vBemmel en Kroon aanbevelen

Johannette van der Geest 26-10-2021

De winkel was prima alleen de monteur iets minder. Wist niet zoveel van de elektra

Busra 25-10-2021

Prima winkel en vooral prima prijs in vergelijking met sommige andere winkels. Leuke kassakorting van €25 gekregen.
Levering was snel en je wordt goed op de hoogte gehouden van het tijdstip van levering.
Installatie ging slordig, vooral omdat de oude wasmachine nog water in de slang had. Hele huis was nat. Als ik achteraf de installatievoorschriften lees, zijn deze voor een deel niet uitgevoerd. De winkel zegt dat dit ook niet hoefde.

Marieke 25-10-2021

Hele goede service van het bedrijf! Klantenservice reageert snel (begreep iets niet mbt betaling) en was zo geholpen. Echt heel fijn en volgende dag al geleverd!

Erwin Bleumink 25-10-2021

Een mooie koelvriescombinatie gekocht en transport is razend snel verlopen. Goede prijs tov concurrentie en de bezorgers hebben puik werk geleverd! Ik zou hier weer bestellen als ik iets nodig heb :)

Mjm 25-10-2021

Voor de 2de keer iets besteld. Top geregeld! Alleen het tijdsbestek waarin geleverd wordt is wel errug ruim. Van s'morgens 8 uur tot 22.00uur. In de loop van de dag blijkt dan dat het vaak verandert. Dan wordt om 17.30 wel netjes geleverd.

Patty 25-10-2021

Mooi onderbouw vaatwasser gevonden! Hij paste goed onder ons keukenblad, tussen de kastjes en de hoogte goed instelbaar. Mooi en stil apparaat, snel geleverd en oude apparaat netjes meegenomen. Alles was duidelijk over de maten.

de Boer 25-10-2021

ZEER slechte klantenservice.
Ik heb een nieuwe combi oven gekocht die kapot geleverd is.
8 oktober gekocht,
25 oktober nog steeds geen nieuwe.
Meneer xxx van Groot Battavé , de verkoper, heeft mij zeer naar te woord gestaan. Hij verschuilt zich achter Samsung, terwijl ik bij hem een oven heb gekocht en niet bij Samsung.
Koop nooit iets bij Bemmel en Kroon.

Ruud van Buren 25-10-2021

We waren hard toe aan een nieuwe keuken en wilden ook graag een eiland. Op zoek naar klantwaarderingen kwamen we uit bij Bemmel en Kroon met een gemiddelde van 9.2. Bemmel heeft ons niet teleurgesteld. Het eerste bezoek tijdens corona was al prima, een mooie duidelijke showroom in Cruquius, zowel keuken als apparatuur. Bij het tweede bezoek kregen we een duidelijke begeleiding bij het samenstellen van een nieuwe Next125 keuken met schiereiland. Alles Siemens apparatuur op één na, de vriezer, want we wilden een ijsblokjesmachine en die is van Siemens te duur, dus een Liebherr gekozen. Leuk is het grote beeldscherm achter de verkoper waar je langzaam je nieuwe keuken ziet verschijnen.
Vanaf dat moment konen we alles volgen op mijnkeuken.info, tekeningen, specificaties en leverdatums. Met de tekeningen konden de elektricien en loodgieter met gemak de aansluitingen regelen. Ook de installatie verliep vlot en kundig. Helaas konden twee apparaten niet op tijd geleverd worden door internationale leveringsproblemen waar Bemmel uiteraard niets aan kon doen. Kortom er staat nu een top keuken en zijn super tevreden over onze keuze om dit door Bemmel te laten verzorgen.

Carin 25-10-2021

Gisteren online besteld, vanochtend ruim op tijd een email ontvangen met het tijdstip van levering. Tracker via de link is erg accuraat en 30 minuten van te voren nog een extra sms ter bevestiging, heel fijn. Bezorging was erg snel en de service van de heren was top!

FJM 25-10-2021

Prima prijs
Manier waarop je geïnformeerd wordt over het bezorgtijdstip is perfect; mail, SMS, mail en weer SMS! Hulde

F.M. Smit 25-10-2021

Een mooie winkel om te bezoeken, vriendelijk personeel en zeer behulpzaam. Goede uitleg van alle apparaten waar wij interesse in hadden. Een lekker kopje koffie werd ons spontaan aangeboden. De wachttijd voor het leveren van de apparatuur was zeer kort. De bezorger was ook heel netjes en zeer bekwaam in het uitleggen van de apparatuur. Kortom indien wij de volgende keer weer iets nodig hebben, gaan wij zeker naar Bemmel & Kroon in Den Haag terug.

Eric 25-10-2021

Super geregeld, wat ze beloven komen ze na.
Besteld en de volgende dag geleverd.

ATW 24-10-2021

Duidelijke website en leuke aanbieding. Snel en zorgvuldig geleverd. Via de mail alles opgestuurd met duidelijke uitleg.

Edwin 24-10-2021

De website van Bemmel en Kroon is erg duidelijk.
Na wat speurwerk op internet hebben we onze nieuwe inbouw combi-oven bij de ze firma op zaterdagmiddag besteld.
De oven werd reeds op zondagmiddag geleverd, en dit zonder verzendkosten.
Prima service voor een prima prijs

Folkert 24-10-2021

Goede keus, goede prijzen, en hele nette levering!
Onze oude wasmachine kon niet meer gerepareerd worden, waarna we op internet op zoek gingen naar een nieuwe. Bij Bemmel en Kroon bleken we het voordeligst uit te komen voor de Bosch die we wilden, en ze leverden en plaatsten hem netjes op zondag. Helemaal prima dus!

E. Steenbergh 24-10-2021

De nieuwe door Siemens geadviseerde vaatwasmachine had een levertijd van 2 maanden. De service medewerker van Bemmel en Kroon adviseerde een zelfde type met extra functies voor 30 euro extra die binnen een week geleverd kon worden. Een prima aanbod wat ik gelijk accepteerde. Ik vroeg de service medewerker om mij per e-mail een linkje te sturen voor de extra 30 euro waarop hij mij vertelde dat ik die kado kreeg omdat ik al vooruit betaald had en voor de ergernis dat m’n eerste keuze niet binnen een normale tijd geleverd kon worden. Wat een fijn bedrijf is het toch. Ook hun service organisatie heeft zeer professionele monteurs die weten hoe ze apparatuur moeten inbouwen. Ga zo door!

Saskia vB 24-10-2021

Ik ben super blij met de koelkast CRQ1027838. De informatie en het advies was duidelijk. De service is uitstekend, in de toekomst zal ik zeker vaker bij Bemmel en Kroon mijn inkopen doen.

R,kuiper 24-10-2021

Heel klantvriendelijk en deskundig personeel waren heel behulpzaam met advies en de wasautomaat eerst aangezet keurig
afgeleverd op de afgesproken tijd petje af voor de goede service van bemmel en kroon

Jacques 24-10-2021

Online een Inbouwvaatwasser besteld. Na de afmetingen van mijn keuken doorgegeven te hebben, bleek de vaatwasser niet te passen. Zeer snel gereageerd door Bemmel en Kroon met een vergelijkbaar alternatief die wel paste.

van de vliert 23-10-2021

goede shop, we kochten een vaatwasser, die helaas niet meer te leveren was, en ze boen ons een luxere vaatwasser aan voor dezelfde prijs!
dat was top!
verder is het een fijne machine, die doet wat ons is beloofd.