Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

henk 20-04-2022

Uitstekende winkel die goed en degelijk overkomt. Geven goede uitleg en komen hun belooftes na. Levering exact als opgegeven.

Mart 20-04-2022

Bemmel en Kroon, synoniem voor kennis en klantgerichtheid! Professionele medewerkers, met oog voor de klantwens, productkennis en ook nog goede service (van ontwerp tot installatie, en service na aanschaf als dat nodig mocht zijn). Ouderwets klantvriendelijk!

TKS 20-04-2022

Uitstekend geregeld. De uitleg van de telefoniste zou iets uitvoeriger mogen. Snelle levering. Keurige en vriendelijke bezorgers, bijzonder correct ook. Ordernummer BKI1084924

Sonja 20-04-2022

Concurrerende prijzen, snelle levering. Uitgebreid assortiment. Wat ook fijn is dat je zelf kan aangeven wanneer de levering moet plaatsvinden. Onze nieuwe wasmachine met kwam met Dynalogic vervoerder. Aardige gasten en was zo voor elkaar en precies op tijd.

Jacqueline Van Cleef 20-04-2022

Exact binnen tijdschema zijn de bezorgers van dynalogic gearriveerd. Heb ze nog 2 Lipton ice meegegeven als dank. Ook vond ik het prettig dat op de om verpakking van de wasmachine een volledige beschrijving zit hoe de wasmachine aan te kunnen sluiten.

Jos 20-04-2022

Deze shop kwam onder klantenreviews als zeer betrouwbaar en met goede service uit de bus naar mijn speurtocht voor een nieuwe wasmachine. Tevens bleken ook merk en type wasmachine die ik zocht, bij B&K het goedkoopste was. Bestellen en verdere afhandeling was eenvoudig met een paar handelingen te doen. De correspondentie over alles was prima, alsmede de snelle levering.

Karin 20-04-2022

Na jaren op gas te hebben gekookt, nu overgestapt op inductie, plaat zorgvuldig uitgekozen en besteld bij bemmel en kroon, deze zou daar op voorraad zijn, maar na een week maar even contact opgenomen wanneer deze nu zou komen, bleek het nog een paar maanden te duren... Dat was niet de bedoeling, maar ze kwamen met een goede vervanging, die een dag later zou worden geleverd, perfecte oplossing, en hij werkt super, handig in gebruik en ziet er mooi uit, top geregeld

Dave 19-04-2022

Mooie paasaanbieding op de wasmachines in de vorm van 50 euro korting. Duidelijke track en trace en een smsje half uur voor aankomst. Met de extra service helemaal naar boven getilt en aangesloten. Helemaal tevreden met de service en de wasmachine.

Eric 19-04-2022

Was 10% paaskorting, altijd meegenomen. Oude apparaat kon gelijk gratis mee retour. Levering volgende dag.
Levering was real-time te volgen. Chauffeur stond precies op tijd voor mijn deur.
BKI1085365

Rob 19-04-2022

Een verademing dat er nog bedrijven zijn die hun afspraken nakomen.

Al eerder een Miele stoomoven door Bemmel en Kroon geleverd gekregen en nu een Liebherr 4120-60 inbouwkoelkast.
Deze was overal zeer moeilijk verkrijgbaar en bij Bemmel en kroon op Voorraad :) Ik kreeg ook nog een leuke paaskorting.
Het apparaat is net als de oven snel en op de afgesproken datum en tijd geleverd. Uitstekende track en trace service van de transporteur en vriendelijke bezorgers. Binnenkort nog meer apparatuur nodig. Deze ga ik wederom hier bestellen.

Monique 19-04-2022

Super makkelijk bestellen en afrekenen in de webshop, mooie korting bovendien en nergens goedkoper. Kortom zeer tevreden met de aanschaf van mijn Siemens koelvriescombinatie.
Klantenservice heeft ook goed geholpen nadat vervoerder oude apparaat niet direct retour nam.

W.Vink 19-04-2022

Met Pasen besteld, de dag erna keurig gebracht en geplaatst, oude wasmachine weer mee genomen, top!!

Ernst Engels 19-04-2022

Je krijgt wat je bestelt en dat is wat wij willen.
Kwaliteit is goed en de aflevering is prima

Dick de Jong 19-04-2022

Invullen van de bestelling duidelijk omschreven.
Ook het kiezen van de leverdatum is makkelijk.
De wasmachine werd op tijd geleverd.
Een probleem met bepaalde bouten werd ter plekke snel en vakkundig opgelost.

V4L☼ 19-04-2022

Wat een ongeloofkijk goede service en koopbegeleiding van .......... ! Hij is accuraat, denkt goed mee en reageert pro-actief. Heeft veel deskundigheid in huis die voor ons leidt tot een overwogen keuze van apparatuur. Prijzen zijn goed, kwaliteit is top. Complimenten. Iets minder is dat een collega een apparaat van ons ingepikt voor een andere klant heeft zonder overleg met ons.

Adjana 19-04-2022

Zeer concurrerende prijs en snelle levering van een nieuwe AEG droger. En toen er door de bezorgdienst een foutje werd gemaakt bij de aansluiting werd deze zeer snel en professioneel verholpen door de mensen van Bemmel & Kroon zelf. Precies dit is waarom wij graag bij dit bedrijf kopen en ons niet laten verleiden door wellicht nog lagere aankoopprijzen elders. Als er wat is dan wordt je goed geholpen en je krijgt nog gewoon een met je meedenkende medewerker aan de lijn!

Vleer 19-04-2022

Zeer duidelijke website en niet onbelangrijk duidelijk de beste prijs.
Vervolgens kan je zelf een dag kiezen qua bezorging en wordt je keurig op de hoogte gehouden op welk tijdstip het product wordt afgeleverd

Johanna 19-04-2022

Keurige mannen plaatsen onze droger.
Prima tijdsplanning goed gecommuniceerd.
Een aanrader dit bedrijf.

A.T. Bisschop 18-04-2022

Goede prijs. Zeer snelle levering. Duidelijke communicatie over het aflevermoment.
Tijdens her bestelproces vond ik het verwarrend dat ik niet gelijk hoefde te betalen. Na het bestellen ontving ik een mail met een betaallink.

Madelief 18-04-2022

Zeer tevreden over deze winkel. Alles ging perfect volgens afspraak. We zijn ook zeer tevreden over de bereikbaarheid van deze winkel, ook in de avonduren. Zeker een aanrader.

Lodewijk 18-04-2022

Keurige winkel,je vraagt een offerte aan,binnen 10 minuten heb je die en als je daar mee accoord gaat,krijg je een Ideal link,je betaald en de volgende dag werd hij keurig bezorgt ( in mijn geval ging het om een nieuwe vaatwasser )
voor mij persoonlijk echt een aanrader

Ron van der Zijden 18-04-2022

Winkel dichtbij in de buurt. Vriendelijk personeel. Makkelijk met de betaling. goed geadviseerd naar onze wensen, snel geleverd.

F. de Haan 18-04-2022

Goede aanbieding gehad in vergelijking met andere verkoopsites en een snelle levering

Hay Hendriks 18-04-2022

Uitstekende service, Bestelde product ( Inductie kookplaat Bosch) was in eerste instantie nog niet leverbaar. Zou nog nog een hele tijd kunnen duren. Men heeft ons voortdurend op de hoogte gehouden en uiteindelijk toch geleverd binnen 3 weken.
Natuurlijk ook een super mooie kookplaats ( Bosch PIV 851FC5E)
Bemmel en kroon bedankt voor de goede service, Ik zal jullie aanbevelen bij vrienden en bekenden.

MvL 18-04-2022

We hadden per direct een nieuwe wasmachine nodig. Deze vonden wij online bij Bemmel en Kroon en nogwel met een leuke paasactie! De prijs kwam een stuk lager uit dan de grote concurrenten.
Op een zondag einde van de middag de machine besteld en de volgende dag om 11u stond deze al te draaien in ons huis. De factuur en verzendinformatie werden gemaild en we werden door de bezorger Dynalogic keurig op de hoogte gehouden. Echt super gegaan en met de machine erg blij!
Stiekem hoop ik uiteraard de review prijs te winnen, dan kan ik direct naar Bemmel en Kroon gaan voor een nieuwe stofzuiger;)
Bedankt Bemmel en Kroon voor de super service.