Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Tony 10-03-2021

Super aanbiedingen ,zeer snelle levering . Etna FGV460RVS gasfornuis .Bezorgd door Dynalogic ook super tevreden hier over

Marga 10-03-2021

Fijne winkel met voldoende keuzemogelijkheid; veel apparatuur in de winkel om te bekijken. Gedegen service en advies, snelle levering met duidelijke afspraken. Levering ook naar behoren. Prijs/kwaliteit is goed.

Alex 10-03-2021

Top bedrijf, meedenkend, kwaliteit uitstekend en service ook erg goed. Meer dan tevreden.

Jos en Anita 10-03-2021

We zijn zeer blij met de service van Bemmel en kroon, de combo magnetron is super en snel bezorgd wat wil een mens nog meer

Edwin 10-03-2021

Flexibel bedrijf ... leveringen konden snel aangepast worden naar voorkeur en snel bereikbaar en prima service en goed afgeleverd 👍🏻👍🏻

De Haan 10-03-2021

Wij zijn prettig ontvangen !
De verkoper gaf goede informatie over de inbouwvaatwasser.
De bezorging was op de tijd die was afgesproken en aardige mannen

Gokhan 10-03-2021

Snelle levering vriendelijke personeel die het ook.komt bezorgen

Je word tevens goed op de hoogte gehouden wat en waneer ze bij je thuia zijn ook door midel van een sms

duijnisveld 10-03-2021

bosch koelkast online gekocht. website is duidelijk, producten zijn makkelijk te vinden. binnen paar minuten heb je het product gekocht. snelle nette levering en retour oude product. goed voor elkaar

Ronald 10-03-2021

Vaatwasser gekocht via de site van Bemmel en Kroon. De site werkt goed, overzichtelijk en je kunt een goede keus maken. In een keuzescherm kun je precies aangeven welke wensen je hebt. Staat ook een bouwtekening bij voor de juiste maten, best wel verstandig voor inbouw van een vaatwasser. Na plaatsing van de order is alles op tijd, zoals afgesproken was afgeleverd en geïnstalleerd. De installatie gebeurde door een vakman, die ook werkt voor Bemmel en Kroon. Prima werk geleverd. Kortom: uiterst tevreden.

Rave 10-03-2021

Super service! Snel geleverd tegen de laagste prijs. Netjes afgeleverd op beloofd tijdstip.

Schouten 10-03-2021

Behulpzaam,kennis van zaken komt afspraken na. Instalatie top.
AL MET AL, een winkel waar je graag terug komt

W.R. 10-03-2021

Uitstekende telefonische informatie en service. Ook via mail heel snel reactie, binnen 5 minuten was alles rond. Na bestellen was de order binnen 15 minuten al aangemeld bij de vervoerder. Perfect!

Dela 10-03-2021

Duidelijke communicatie en opvolging. Bestelling snel afgehandeld. De levering is ook heel vlot verlopen met keuzedatum en track and trace systeem.

Martin 09-03-2021

Uitstekende service, óók aan de telefoon en de Beko koel-vriescombinatie was echt nergens goedkoper! Het product voldoet uitstekend en was goed ingepakt en keurig over de drempel - conform afspraak- geleverd. Ik had nog niet eerder van Bemmel & Kroon gehoord maar niets dan lof!

Natalie Corsmit 09-03-2021

Super snel en proffesioneel geholpen bij Bemmel en Kroon. Koelkast besteld en laten moteren. Vriendelijk en efficiënt gemoteerd. Alles was zoals afgesproken en doorgeven.

Martin 09-03-2021

Wasdroger op maandag besteld en dinsdag in huis. Bemmel en Kroon had ook nog eens de scherpste prijs. Op de dag van levering prima op de hoogte gehouden van het tijdstip van levering. Vriendelijke bezorgers hebben de droger op zolder geplaatst, aangesloten en de verpakking mee genomen. Binnen 10 minuten geregeld. Kortom: scherpste prijs, snelle levering en zeer goede service!

Herman 09-03-2021

Bestelde afwasmachine was niet leverbaar. Aanbieding gekregen van zelfde soort product die wel snel leverbaar was. Mooie korting gekregen.

Marc 09-03-2021

Top service. Goede prijs, snel geleverd en een aardige professionele installateur die pas wegging toen hij alles gecheckt had en alles opgeruimd had.

LM 09-03-2021

Positieve punten: lage prijs en goede, professionele monteur.
Negatieve punten: niet helder over lange levertijden, geen proactieve communicatie over uitloop.

Margriet 09-03-2021

Mijn bestelling werd gecontroleerd en bleek dat ik de verkeerde maat vaatwasser had besteld. Werd daarin vriendelijk geholpen, behulpzame mensen.

Rob Hermans 09-03-2021

Super snelle levering voor een hele scherpe prijs! Ook de levering is top en werden keurig op de hoogte gehouden van de orderstatus. Tot op de minuut nauwkeurig voor de deur. Echt een pluim!

Linda 09-03-2021

Top bedrijf!
Goede spullen voor een prima prijs en goede service👍
Aan te raden

ToineL 09-03-2021

Zeer vlotte levertijd. Goede kwaliteit producten. A-Merken en handige webshop.

Familie Hoogervorst 09-03-2021

Onze wasmachine liet plotseling het leven en omdat je een wasmachine echt niet kunt missen gingen we meteen op zoek naar een nieuwe. Toen we recensies bekeken kwamen we bij Bemmel en Kroon terecht die er heel positief uitsprongen. Er was ook een actie van 50€ korting dus we beslisten snel, nog even voor 10 uur plaatsten we onze bestelling. We werden meteen gebeld want in de haast vergaten we de afleverdatum aan te vinken...
De machine draait al want hij werd vandaag geleverd en aangesloten, keurig op de tijd waarvan we aldoor op de hoogte werden gehouden. Ordernummer BKI961451. Wij kenden Bemmel en Kroon niet maar vinden het een naam om te onthouden!

Merel 09-03-2021

Bemmel en Kroon heeft een Siemens oven binnen twee dagen geleverd hoewel het apparaat op de dag van mijn bestelling (een zondag) nog niet voorradig was. Ik ben telefonisch goed geïnformeerd over mogelijke vertraging van de levertijd. De levering was sneller dan verwacht en verliep keurig volgens afspraak. Ik ben erg tevreden over het proces van bestellen en de klantenondersteuning. Als ik weer een apparaat nodig heb, zal ik eerst de website van Bemmel en Kroon raadplegen.