Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3657 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

WS 15-04-2022

Scherpe prijs, super snel geleverd en goed op de hoogte gehouden. Dat geeft rust en vertrouwen!

Nootenboom-Collignon 14-04-2022

Heerlijk rustige en ruim opgezette winkel.
De verkopers komen niet direct naar je toe maar laten je eerst even lekker rondkijken.
Inmiddels hebben we al diverse apparatuur aangeschaft bij Bemmel en Kroon.

w.a. wijnen 14-04-2022

Wij zochten een koelkast , keuze zat in allerhande prijsklasse . We hadden om 17u een bestelling geplaats en de volgende dag net voor de middag al geleverd !! , en bovendien perfect op de hoogte gehouden van aankomst tijd top !!
Bij mijn volgende bestelling is de keuze vlug gemaakt.

Monique 14-04-2022

Goed geholpen, super snel gebracht en perfect afgeleverd en aangesloten. Helemaal blij

Frank 14-04-2022

Goede en overzichtelijke website. Wij hebben een aantal weken geleden witgoed besteld wat op een specifieke datum moest binnenkomen. Dit was geen probleem. Erg goede service.
De bezorgers waren erg vriendelijk en dachten goed mee. Ze werkte erg secuur en namen het transport afval weer mee.
Erg tevreden.

Van Bogaert Johan 14-04-2022

Zeer goede webwinkel. Eenvoudig te bestellen en te betalen. Ze komen perfect de afspraken na, en bij contactarme zijn ze zeer vriendelijk en hulpvaardig. Een aanrader !!

Karin 14-04-2022

de site is overzichtelijk en afspraken worden nagekomen. Het leveren was op tijd en werd vakkundig en prima afgehandeld. Erg tevreden

Otto 14-04-2022

Goede communicatie en afspraken over levering en op de afgesproken datum en tijd geleverd en keurig verpakt.

Eline 14-04-2022

Makkelijke website, snelle levering. Je kunt zelf de leveringsdatum bepalen.
Jammer dat het product( oven/magnetron)niet uitgepakt en op zijn plaats werd gezet. Het is te zwaar voor mij alleen en moet ik dus weer hulp vragen.

George 14-04-2022

Wij werden fantastisch geholpen. Zeer vakkundige mensen op de werkvloer complimenten.

Tonm 14-04-2022

Snel bezorgt en vriendelijk personeel en goede fornuis.nu nog hopen datie heel is.

M. W. Kikstra 14-04-2022

Uitstekende afwikkeling van de order inclusief plaatsing en installatiewerk.

Vahid 13-04-2022

Alles is volgens afspraak verlopen. Helaas stond alleen maar op de webwinkel dat het artikel op voorraad was, maar dit was niet het geval. Dit leidde tot een wachttijd van 3 dagen, maar dan wel op afgesproken tijd keurig afgeleverd. t

Kees 13-04-2022

Offerte gevraagd en binnen het uur een reactie ontvangen. Prima prijs, snelle reactie na akkoord en lperfecte evering. Niets op af te dingen.

Pieter pot 13-04-2022

Bij Bemmel en Kroon in Zoeterwou
kochten wij een kookplaat omdat zij het wou
Het duurde een tijdje voor dat hij er was
Dat was echt niet alles
"voorbij" was het gas
Advies was toen Ajtec
Voor alles wat moest
Installatie was nodig
Dus weg met de roest
Voor beide dit woordje
Als dank voor de deal
Alles dat doet het ,en nooit meer gepiel

Onze monteur was ***
Die alles perfect heeft uitgevoerd

Veronica 13-04-2022

Goede service, goede prijs. Wasdroogcombinatie zonder enige problemen volgens de afspraak bezorg. Voor €19,95 extra netjes op zolder geplaatst en oude apparaat retour genomen.

Leidse Vogel 13-04-2022

Goed geholpen en bijbehorende installatiebedrijf heeft het goed uitgevoerd. Dat het lang duurde was vanwege het algemene chiptekort.

Sijtze 13-04-2022

We hebben onze keukenapparatuur besteld bij Bemmel & Kroon en zijn daarbij goed geadviseerd. De combinatie van de kwaliteitsapparatuur en de scherpe prijs hebben de doorslag gegeven. Daarnaast werd alles conform afspraken geleverd. Bij levering bleek het glas van de kookplaat kapot de zijn, hetgeen per direct werd opgelost door de kookplaat binnen 2 dagen om te ruilen voor een nieuwe.

leenheer 13-04-2022

deze winkel kende ik niet, maar door verder op t internet te kijken en vergelijken, kwam ik tot de conclusie dat deze zaak zeer aantrekkelijke prijzen had.
De communicatie/e-mails werd door mij als zeer positief ervaren. Wat ik ook prettig vond ,dat ik inderdaad bericht kreeg dat de chauffeur mijn bestelling binnen een half uur zou komen bezorgen.
kortom bij een volgende aankoop kijk ik eerst bij deze winkel.

Karin 13-04-2022

Alles is prima verlopen. Vanaf bestel moment tot aan de levering. Website werkte goed, direct e-mail ter bevestiging. Dag erna volgens afspraak geleverd en uitgepakt. Aansluiten kon niet omdat er nog een kast gebouwd wordt, anders was dat ook meteen gedaan. Fijn! Een bedrijf dat haar afspraken van A tot Z nakomt.

W Nijboer 13-04-2022

Vaatwasser gekocht mooie overzichtelijke site
Snelle en nette afhandeling zoals beloofd
Een echte aanrader

Fam Nijboer

Milou 13-04-2022

Lange levertijden zijn tegenwoordig overal aan de orde.
Goede communicatie, geen toezeggingen die niet waar gemaakt kunnen worden, goede bezorging en mooie materialen ontvangen.
Al met al, zeer tevreden.

Ramon Nafzger 13-04-2022

Tot gisteren nog niet eerder gehoord van Bemmel & Kroon. Eerst bij mediamarkt gekeken naar een espresso-machine. Daar kost de machine € 610 euro. Vervolgens naar een speciaalzaak gegaan, alwaar dezelfde machine besteld mocht worden voor € 949 euro. Eenmaal thuis online gaan zoeken en wat bleek bij Bemmel & Kroon stond dezelfde machine voor € 599 euro!!! Hierop de gok gewaagd en besteld onder nummer: BKI1083903. Direct na betaling via ideal, al een bevestigingsmail ontvangen en enkele ogenblikken later al de factuur. Het was gistermiddag rond 15 uur en de machine zou vandaag geleverd worden. Vanmorgen om 8 uur de voordeurbel en daar was de machine al. Met andere woorden, zeer betrouwbaar en supersnel geleverd tegen zeer scherpe prijzen. Kortom een dikke 10 waard!!!

Rian verhoeven 13-04-2022

Mooie en en overzichtelijke online shop
Levering een dag later.
De bezorgers waren netjes en vriendelijk
Alles goed aangesloten oude wasmachine mee retour genomen

Stephanus 13-04-2022

Wij hebben goede ervaringen met Bemmel en Kroon. ook bij deze aankoop nr 1082832 is alles weer naar wens gegaan.
Bij de machine die we wilden kopen kregen we goed advies en nu we hem thuis hebben en geprobeerd, zijn we zeer tevreden.