Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Selman 21-01-2024

Bemmel en Kroon heeft een fijne site om artikelen te vinden en je kunt er heel eenvoudig een bestelling plaatsen. Vandaag besteld, morgen in huis, zelfs op zondag. Twee vriendelijke mannen kwamen de diepvries brengen en namen de oude gratis mee. Ik ben zeer tevreden.

Wennink 21-01-2024

Snel geleverd! Ideaal dat ze aangeven hoe laat ze ongeveer komen.
Je kan dag van te voren nog andere dag doorgeven van bezorgen
Aardige bezorgers
Wij zijn blij met onze vriezer. Doet het goed! Top
Bedankt

Derde fantastische aankoopervaring 21-01-2024

Helaas stopte onze oud wasmachine er onverwacht mee en moesten we de deels natte was er weer uithalen. We hebben al eerde goede ervaringen met Bemmel & Kroon opgedaan (koel/vries combinatie en inbouw afwasmachine) en ging eens op de website kijken. Met het filter optimaal kunnen zoeken. Tot mijn grote vreugde vond ik al snel een AEG machine met label A die al de volgende dag geplaatst kon worden, op onze zolder verdieping 2 hoog en de oude meteen meegenomen voor €24,90. De volgende dag telkens nauwkeuriger aflever en montage tijdstip. Fantastisch! Volgende weer Bemmel & Kroon die samenwerking hebben met Dynalogic voor levering en montage

Andries Tempelman 21-01-2024

Wij hebben de inventum inductie oven besteld ,bij Bemmelenkroon ,ik moet zeggen ,aan de Telefoon werd ik al direct geweldig te woord gestaan ,en kon ik precies mijn wensen kenbaar maken ,En werd er rekening gehouden met mij als klant ,en het toestel werd precies op de dag , van de afspraak geleverd ,En dat terwijl wij in Limburg wonen ,en hier flink wat sneeuw lag ,Maar de heren waren er netjes op de tijd wat ze doorgaven ,bravo super ,dat is voor ons al een stuk service ,Bedankt dat u er ondanks zo n slecht weer toch was .

Lisanne 21-01-2024

Wij hebben een Quooker besteld online. Dit was heel simpel en door een vriendelijke man op tijd geleverd. Voor ons was het een beetje lastig dat je pas de dag zelf iets voor 8'en te horen krijgt hoe laat de Quooker precies geleverd wordt. Het tijdsinterval dat daarvoor wordt aangegeven is erg breed: 08.00 - 22:00. Dit vereiste wat aanpassingsvermogen omdat wij nog niet in ons nieuwe huis wonen. Hier kwam een beetje kunst -en vliegwerk aan te pas echter is dit natuurlijk niet heel erg. Kortom over het algemeen hele goede service. Ik raad het aan om hier te bestellen.

Ordernummer: BKI1253973

JM 21-01-2024

Ik heb deze wasmachine online besteld en werd goed op de hoogte gehouden! Hij was op het moment van bestellen niet op voorraad ik werd goed op de hoogte gegouden wanneer deze geleverd kon worden en op welke dagen.
dag van levering kreeg ik vroeg bericht van levering en werd ik ieder moment meegenomen bij levering werd alles snel gemonteerd en water pas gezet en de plastic werd mee retour genomen.
Al met al een fijne beleving.

Top Bedrijf 21-01-2024

Super snel geleverd voor een zeer aantrekkelijke prijs.
Ook nog netjes door twee bezorgers in de garage afgeleverd, tijdstip van bezorging was zeer nauwkeurig te volgen.

Bas 20-01-2024

Hele mooie aanbieding op AEG wasdroger. Nog net voor 22.00u besteld en werd direct de volgende dag geleverd. Heldere communicatie, bevestiging, factuur en levertijden. Niets op aan te merken!

Niels 20-01-2024

De koelkast die wij wilden hebben werd hier het goedkoopst aangeboden en daarom besloten hier te bestellen voor onze nieuwe keuken. Helaas was de koelkast niet in hunvoorraad en werd hij besteld bij de leverancier. Netjes op de hoogte gehouden en makkelijk dat je zelf een bezorgdatum kan kiezen. Op die datum is die ook geleverd en 30 min voor ze er zijn nog een smsje, al met al alles goed geregeld.

Fred 20-01-2024

Hele goede service. We hadden een Amerikaanse ijskast besteld. Scherpste prijs op internet. Kwam wat later dan verwacht maar de service is goed. Dat lag aan de fabrikant. Vervoerders op de minuut nauwkeurig voor de deur. Top geregeld allemaal.

Susanne 20-01-2024

Hele goede service. Eerste bezorging ging mis maar geen probleem. Nieuwe bezorgafspraak en vandaag bezorg

Henry Hennink 20-01-2024

ALs alles klopt en elke afspraak wordt nagekomen , dan ben je alleen blij maar weet je ook weer dat het wel kan : super klantvriendelijk zijn en topmerkproducten leveren .

Patrick 20-01-2024

Alles prima volgens wat belooft wordt.
Goede prijzen. Duidelijke website.
Geeft veel vertrouwen.

Esther 20-01-2024

Goede en mooie zaak
En leuke kortingen
Snelle levering
Kom hier zeker weer terug

Bemmel en Kroon goede service 20-01-2024

Snelle levering en een goede communicatie met de klant en goed aanbiedingen ga zo door we blijven de aanbiedingen volgen

Professionele en vriendelijke organisatie met een ruim aanbod 20-01-2024

De winkel is uiterst toegankelijk met verschillende ruimtes om de verschillende soorten apparaten te kunnen bekijken. Het personeel is heel behulpzaam en vriendelijk bij het bekijken en maken van een eventuele keuze in de aanwezige apparaten. De follow up is zeer professioneel ( via de digitale weg, wat wij heel prettig vinden). Wij hebben nu inmiddels verschillende apparaten hier gekocht zijn heel tevreden over het bereikte resultaat.

Peter 20-01-2024

Geheel volgens afspraak, topservice! Leuke bediening, correcte bezorging door vriendelijke bezorgers

Machiel Ittmann 19-01-2024

Bemmel en Kroon daar koop ik nooit meer wat. Wat een slechte communicatie of beter gezegd er wordt niet gecommuniceerd. Hier is de klant duidelijk geen koning. Ik heb een vrieskist en een afwasmachine gekocht bij dit bedrijf. De vrieskist bleek na bestelling niet op voorraad. Niets daarover in een mail. Na een week wachten mailde ik en bleek deze pas in week 52 leverbaar ruim een maand wachten. Uiteindelijk kwam de vrieskist pas half januari.
Ook heb ik in tussenliggende periode nog een afwasmachine gekocht maar deze beviel niet. De afwasmachine is in een te grote ruimte geplaatst, vond dat niet mooi. en ik vond het niet handig dat deze nog van een extra paneel moest worden voorzien. De klep bleef niet open staan en het handvat deed pijn aan de handen. Kortom gewoon een miskoop. Toen ik deze wilde terug sturen binnen de 2 weken termijn werd alleen gemaild. We nemen deze niet terug. Verder niets. Na nog een keer nadrukkelijk vragen deze terug te nemen werd gezegd hij is ingebouwd maar we nemen de vaatwasser niet terug. Na bellen en dreigen dat ik de vrieskist ook niet meer wilde hebben, kwamen ze uiteindelijk met een voorstel van verkoopprijs - 20%. Uiteindelijk heb ik dat maar geaccepteerd ondat ik van deze vaatwasser afwilde. Maar ik ben het er niet mee eens. Vaatwasser is niet aangesloten geweest en wat is “inbouwen”. Totaal onduidelijk. Ik had wel wat meer coulance verwacht omdat ik ook niet moeilijk deed over zo lang wachten op de vrieskist. Kortom bedenk goed voordat je hier wat koopt want voor je het weet zit je aan iets vast en dreigen ze het niet terug te nemen. Ik zal wel voor de 250,00€ bonus niet in aanmerking komen, dat is dan janmer, maar u bent gewaarschuwd.

M.loman 19-01-2024

Vriendelijke site alles naar wens goede omschrijving van het apparaat en snelle levering

Rneef 19-01-2024

Warmtepompdroger gekocht
ordernummer BKI1264589
Site is makkelijk om te bestellen
Goede en snelle service
Vaak geüpdatet over de juiste levertijd
Dus niet hele dag wachten
Netjes uitgepakt en alles meegenomen
Super blij er mee

de Hollander 19-01-2024

Miele stofzuiger was zeer scherp geprijsd!
Ze maken waar wat ze beloven: vandaag besteld, morgen in huis.
Site is duidelijk, veel fotos van product en uitgebreidde informatie.

Nadine 19-01-2024

Oh jee, oven kapot! Snel op internet gezocht en besteld. De volgende dag keurig bezorgd. Internetpagina is goed overzichtelijk, cashback actie was ook netjes vermeld. Duidelijke informatie per mail en SMS ontvangen over de levering.

Geertje44 19-01-2024

Het bestellen van de afzuigkap was eenvoudig en werd - ondanks dat het niet op voorraad was bij bestelling - toch snel geleverd. Goede prijzen voor goede producten. Het bestellen was ook makkelijk en er werden goede i formatiemails gestuurd. Ik zou hier zeker weer bestellen.

Danny Vermeulen 19-01-2024

Na bestelling, onmiddellijke opvolging door bevestiging mail.
Voor verdere afhandeling bestelling, telefonisch : wat er beloofd is wordt perfect afgewerkt.
Zeer goede dienst na verkoop.
Zal niet aarzelen om producten aan te kopen, service is geweldig tot en met de levering 👍👍👍👍

martin 19-01-2024

Ruim aanbod, zeer snelle levering (volgende dag al!). ook de live tracker van de bezorger is erg fijn.