Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Leo Tousain 01-04-2021

Ter vervanging van een Bosch inbouwkoelkast hebben wij bij Bemmel & Kroon een nieuwe tegen een zeer gunstige prijs aangeschaft.
Het telefonisch contact 's avonds ging snel, met een kundige en meedenkende medewerker. Binnen 24 uur stond de koelkast, door Dynalogic bezorgd, in huis.

Patricia 31-03-2021

Slechtste service ooit!
Beschadigd artikel werd bezorgd, €40 korting daarvoor gekregen! Omdat hij onder t aanrecht kwam dit geaccepteerd! Bij het aansluiten (waterslang in de afvoer plaatsen) brak de afvoer, en na bellen en foto's en mailen werd er gezegd dat de afvoer al een keer gerepareerd zou zijn en oud was! Dus zij hier niet verantwoordelijk voor waren! Loodgieter kosten moest ik zelf betalen terwijl dit "gerenommeerd" bedrijf hiervoor verzekerd is! Ik ga hier dus nooit meer iets kopen!

Matijs 31-03-2021

Prima service zelfs helemaal in Groningen. Advies van adviseur was heel goed

Theo 31-03-2021

Ik ging voor een voordelige samsung maar de LG GSJ960NSVZ amerikaanse koelkast is helemaal wat ik nodig heb. Eenmaal besteld was deze snel geleverd. Persoonlijke service van het filiaal is heel fijn. Wat beter mag is de extra 5 jaar verzekering. Uiteindelijk krijg je binnen die 5 jaar maar een gedeelte van je geld terug. Dat is bij de concurrent net iets beter maar dan ook duurder geregeld. Nou ja. Ik vervang een LG koelkast die het 17 jaar goed heeft gedaan dus denk dat ik 'm niet nodig heb :)

Goed bedrijf 31-03-2021

Na zoeken op internet bij Bemmel en Kroon terrecht gekomen. Telefonisch advies gekregen en een prachtige wasmachine besteld. Volgende dag in huis door eigen bezorgservice. Keurig afgeleverd en de oude wasmachine mee. Vriendelijke mensen, zowel aan de telefoon als de bezorgers. En een scherpe prijs. Ook een fijn idee dat je altijd mag bellen als je vragen hebt

Marcel 31-03-2021

Duidelijke en overzichtelijke website en snelle en betrouwbare levering en installatie. Daarnaast op de dag van levering keurig van tevoren gebeld dat ze er bijna waren.

Johan 31-03-2021

Wij zijn zeer te vrede, telefonisch contact was zeer goed. Gesproken met mensen die er verstand van hebben.
Goed op de hoogte van de voorraad en vervangende modellen.
Ook de monteur was zakenkundig, snel en zeer vriendelijk. Ook met een goede uitleg over het product en over de materialen welke het beste gebruikt kunnen worden, met de voor- en nadelen hiervan.

Peter 31-03-2021

Gekozen voor een Siemens vaatwasser die als beste getest uit de bus kwam. Scherpste prijs was van bemmelenkroon. Na bestelling kregen wij al snel bericht dat dit exemplaar uitverkocht was en niet meer leverbaar. Maar niet getreurd, als service kregen wij het vernieuwde model (duurder) tegen dezelfde prijs. Kijk, daar wordt je vrolijk van. Vandaag ook bij Bemmel en Kroon een Grohe Red heetwaterkraan besteld. Ook de scherpste prijs en topservice. Ook aan de telefoon werd ik uiterst correct te woord gestaan.
BKI967380

Jolanda 31-03-2021

Even een telefoontje maar dan heb je ook iets Op maandag besteld en op woensdag al geplaatst, en nog netjes ook met alle corona maatregelen in acht genomen. ik ben helemaal blij. Dus voor mij een dikke 10

Frans 31-03-2021

Op vrijdagavond begaf onze (antieke) combi-magnetron het. Direct bij Bemmel & Kroon op de website gekeken en vrij snel een opvolger gevonden. Want iedereen weet: bij Bemmel & Kroon slaag je goed en de prijzen zijn écht concurrerend. Zaterdag besteld en maandag laten afleveren (kon al op zondag, maar dat kwam niet uit). Maandagavond geïnstalleerd en in gebruik genomen.

Matsumo 31-03-2021

Duidelijke afspraken en je word goed op de hoogte gehouden omtrent de levering.

Bemmel en kroon 31-03-2021

Het duurde iets langer met het bezorgen door omstandigheden.
Maar werd netjes ingelicht door de koeriersbedrijf.
Bij aankomst bleek de koelkast beschadigt te zijn maar na een telefoontje met een hele vriendelijke meneer is de koelkast de ander dag al omgeruild .
Dus ben heel tevreden met dit bedrijf hoe alles is afgehandeld

Julian 31-03-2021

Gekochte en ingebouwde vaatwasser (inclusief installatie) via hun website - goede prijs. Toen ik eenmaal had gekocht, was het proces erg efficiënt en stelde ik een paar vragen om te bevestigen dat de nieuwe vaatwasser zou passen. Voor de installatie gebruiken ze een ander bedrijf en hoewel de levering niet de volgende dag was, was het proces zeer efficiënt, omdat er updates per e-mail werden ontvangen voorafgaand aan de levering / installatie.

Ferry 31-03-2021

Elders een goedkopere prijs gezien en direct een beter bod van deze winkel gehad. Staat in minder dan 24 uur al binnen en de bezorgers waren zeer behulpzaam.

R. Willems 31-03-2021

Daags na de bestelling kreeg ik bericht dat het product niet leverbaar was en dat ik bericht zou krijgen zodra het product geleverd kon worden. Enkele weken later kwam het bericht en kon ik een afspraak maken voor levering en plaatsing. Het liep daarna voorspoedig waarbij aangegeven werd wanneer en hoelaat het product geinstalleerd zou worden. De installateur was kundig en nam het oude apparaat en het inpakmateriaal mee terug. Ik zou Bemmel en Kroon willen meegeven dat ik het prettig had gevonden als bij de bestelling al duidelijk was geweest dat het product niet direct leverbaar was.

Renate Privee 31-03-2021

Fantastisch geholpen met n supersnelle levering... top!! Vriendelijke, meedenkende medewerker.. dank je wel

uitstekend 31-03-2021

Goede voorlichting en advies over product .Zeer snelle levering binnen 24 uur. Zeer tevreden over de bezorging en plaatsen van Amerikaanse koelkast.

Chantal 31-03-2021

De wasmachine werd netjes op zijn plek gezet en aangesloten en het testprogramma werd aangezet en toen gingen ze weg. Iets meer communicatie over wat voor schroeven enzo ze achter laten was wel fijn geweest. En iets meer zeggen dan hallo, mag ik je handtekening en dag mocht wel van mij.

Aad 30-03-2021

Ongeveer 9 jaar geleden een soortgelijke wasmachine gekocht, voordelig in prijs, en hele professionele uitleg! Met deze gedachtes weer in contact gekomen, het scheelde enorm in prijs met andere leveranciers, hele snelle levering, keurig afgeleverd en het oude mee retour genomen, zonder extra kosten! Wat de LG wasmachine betrefd, top product!! Bedankt!

Astrid 30-03-2021

Apparaat net bezorgd. Wat een goede service. Prima aflevering en plaatsing. Wat een aardige, beleefde, kundige en top bezorgers. Ze hadden de machine ook al aangezet voor een proef/schoonspoelen wasjes. Top!
Nu nog wassen met de nieuwe machine.

Leo 30-03-2021

Supersnel uitgezocht, volgende dag al geleverd TOP service. Automatisch upgrade AEG wasmachine tegen zelfde prijs. Zo hoort het te zijn.

Theo 30-03-2021

Fantastisch bedrijf. Goed telefonisch advies gekregen om tot de juiste keuze van een afzuigkap te komen, met de juiste gewenste set voor recirculatie. Jammer dat op de site een mogelijkheid voorgesteld wordt voor het gebruik van een plasmafilter, die in de praktijk voor onze gekizen kap niet kan. Anders was het een 10 geweest.
Maar wel prima keuzeadvies om dan te kunnen kiezen voor een schachtloze oplossing.

jan van den burg 30-03-2021

keurig netjes gisteren besteld vandaag binnen jongens werk gehad om die wasmachine binnen te krijgen Keurig verlopen

Pim Groeneveld 29-03-2021

Wat een perfecte service! Ik had een wasdroger besteld die niet meer leverbaar bleek. Mijn (online) bestelling werd direct aangepast door zonder meerkosten (€40 !!) de opvolger van de droger aan te bieden.
De wasdroger werd snel geleverd (next day) en vakkundig geplaatst door vriendelijke medewerkers. Hierbij bleek echter de afvoerslang te ontbreken. Dit werd onmiddellijk in orde gemaakt en de volgende dag geleverd en gemonteerd. Niets dan lof voor Bemmel & Kroon.

MM 29-03-2021

Op basis van eerdere ervaring heb ik weer voor deze winkel gekozen. Het aanbod is breed, telefonisch zijn ze goed bereikbaar en vriendelijk. Bezorgers zijn ook vriendelijk en behulpzaam.