Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

ehe007 01-03-2021

Quooker besteld, samen met instalatie. Quooker is bij Bemmel en Kroon goedkoper dan bij Quooker zelf en ik kan er meteen een nstaltie bij bestellen voor kleine prijs. Hierdoor wordt mijn Quooker professioneel geinstaleerd en betall ik in totall nog minder dan dat ik bij Quookr zou bestellen en het zelf moet instaleren. Super. Inmiddels ok geinstaleerd en het gebruiksgemak is geweldig. inplaats van 10 minuten wachten op warm watrr , nu meteen warm en ook kokend water. maakt alles veel handiger .

Roel Pot 28-02-2021

Voor ons de derde keer dat we iets bij Bemmel en kroon bestelden en zijn wederom erg tevreden met hun dienst.
Bestelde was niet meer leverbaar maar kregen een perfecte vervanger voor dezelfde prijs, echt top.
Ook de eerdere bestelling was zeer correct dus zal Bemmel en kroon zeker aan bevelen bij vrienden en kennissen.
Kan dat op social media dan doe ik dat daar zeker.

Otto 28-02-2021

Onze vaatwasser was kapot. Om zo snel mogelijk een goede vaatwasser de volgende dag geleverd te krijgen was een opgave. Via Internet hadden wij een vaatwasser op het oog en hadden wij contact met een medewerker van Bemmel en Kroon. De vaatwasser was niet meer in het assortiment. De medewerker heeft in haar systeem gekeken naar een vergelijkbare vaatwasser die op voorraad was. Daardoor hadden wij mede door haar de volgende dag een vaatwasser naar onze zin. Goede service en de volgende dag (zondag) geleverd.

Hoogland 28-02-2021

Wat een topbedrijf: vaatwasser gekocht, had hem eerst bij de concurrent gekocht, stond als voorraad op hun site maar bleek toch geen voorraad , bemmel en kroon gebeld, gelijk goed geholpen en duidelijk. Zelfde vaatwasser voor minder geld gekregen. Ook de levering helemaal super met de live track en tracé, op de minuut precies geleverd! Uit de kunst!

Vijay 28-02-2021

Het product onder ordernummer volgens afspraak in goed orde ontvangen.
Zoals altijd goede service van Bemmel en Kroon.
👍🏼

A.V 28-02-2021

Erg snelle levering met vriendelijke chauffeurs, makkelijk te bestellen op de site. De koelkast is prachtig en staat top in onze keuken.

Dennis 28-02-2021

je krijg heel goed advies via de telefoon. klant vriendelijk. en ze nemen de tijd voor je.
het product was heel goed ingepakt. en werd perfect thuis afgeleverd. en precies op tijd
je kan het perfect volgen op track & trace welke tijd ze komen

Joke 28-02-2021

Zeer eenvoudig telefonisch te benaderen. Super aardige verkoper aan de telefoon die goed uitleg kon geven over de wasmachine. Snelle levering en super service (gratis aansluiting, meenemen van de oude machine en alle verpakkingsmateriaal).

Willemsen 28-02-2021

Zaterdagavond besteld om 22:00 uur en werd zondagochtend al bezorgd om 10:00 uur echt geweldig

HD 28-02-2021

De Inventum KV1781R kwam na enig vergelijk als beste boven drijven dus bestelde ik deze bij Bemmel en Kroon vanwege hun goede aanbieding. De koelkast was niet op voorraad en moest nog besteld worden. Tijdens dit proces werd ik prima geïnformeerd en het was zelfs geen issue toen zelf ophalen werd omgezet in afleveren. Product is ook prima afgeleverd en ben erg tevreden met de afhandeling en de mooie koelkast.

Gerrie 28-02-2021

Goeie afzuigkap, goeie service, snel, vriendelijk, ze doen wat ze beloven en denken mee in oplossingen, in het belang van mij als klant. Prettig online zaken doen. Hartelijk dank :-).

Misjel 27-02-2021

Prettige contacten, duidelijke informatie.
Zelfs op zaterdagavond bereikbaar.

Bert 27-02-2021

Keurige en correcte medewerkers. Het bestelde product is zeer snel en vakkundig afgewerkt. Levering de volgende dag op het afgesproken tijdstip. Prijs kwaliteit zeer goed. Aanrader.

Rene 27-02-2021

Uitgekomen bij Bemmel en Kroon na wat onderzoek. Goed assortiment en eerlijke prijzen, het stukje extra service was ook handig zodat je zelf niet zo veel hoeft te sjouwen en met de dozen zit. Het was m'n eerste bestelling hier, voor een toekomstige behoefte zou ik hier weer kijken.

Richard Vermaat 27-02-2021

Wij hebben donderdag een koel/vriescombinatie gekocht en die werd zaterdag bezorgt door uiterst vriendelijke bezorgers. Door een tijdblok hoefde we er niet de hele dag voor thuis te blijven. Van aankoop tot bezorging zijn wij helemaal tevreden.

A.T. Venema 27-02-2021

Betreft ordernummer ZTW957819 inductiekookplaat.

Deskundige en uiterst vriendelijke klantenservice.
Snel geleverd en de bezorger controleerde zelfs de glasplaat op beschadiging.

M Bressers 27-02-2021

Online kopen is niet iets wat ik normaal zou doen met een wasmachine, maar in deze corona tijden kan het niet anders.
Dus had ik na even zoeken de beste aanbieding gevonden bij Bemmel en Kroon maar ik was niet zeker of ze ook hier zouden bezorgen.
De klantenservice gebeld en heel vriendelijk geholpen en dus gelijk via de telefoon de koop gesloten.
Zojuist zijn de bezorgers (die alles prima hebben geïnstalleerd) vertrokken en nu staat de machine al te draaien....beter kan het niet zou ik zeggen!

Peter Paalvast 27-02-2021

Op maandag gebeld omtrent de levertijd van een ETNA kookplaat. Dit kon wel twee tot drie weken gaan duren. Wie schetst mijn verbazing de kookplaat kwam al op vrijdag aan. De prijs was de laagste vergeleken met andere verkopers die € 100 tot € 130 duurder zijn. Ik werd zeer vriendelijk te woord gestaan en goed op de hoogte gehouden over de bezorging.

Monica Saez 27-02-2021

Binnen 10 min. telefonisch geregeld ook de betaling. Binnen 24 uur was de wasmachine geleverd en aangesloten . De prijs was €50 goedkoper dan bij de bekende elektronika keten

Sandra 27-02-2021

Duidelijke site en direct duidelijk dat ze ook de service van laten instaleren hebben waar ik naar op zoek was. Na mijn bestelling met ordernummer:BKI954261 snel contact opgenomen wanneer de plaatsing ingepland kon worden. En ook de plaatsing netjes en goed gedaan.

Susie 27-02-2021

Zeer vriendelijk telefonisch geholpen en deskundig advies.

Niets opdringerigs mbt extra aankopen of garantie verlenging. Puur informatief met inachtneming klant is koning.
Erg tevreden!

JOG 27-02-2021

Prima service! Koelkast gekocht die volgende dag geleverd zou worden. Chauffeur van de bezorgdienst kon het adres niet vinden. Met hulp van medewerker van Bemmel&Kroon is het alsnog gelukt en werd de koelkast netjes bezorgd. Prima ondersteuning!

RonB 27-02-2021

Alle keukenapparatuur hier gekocht. Heel snel en goed reagerende verkoopteam. Ook flexibel in bezorgmoment. Echter, er werd helaas niet gecommuniceerd dat 1 apparaat (koelkast) pas 2 maanden later zou worden geleverd. Een koelkast is natuurlijk vrij essentieel in het leven. Er werd lauwtjes gereageerd door de helpdesk en ook een alternatief was niet voor handen. Zelf een andere koelkast moeten regelen. De koelkast is uiteindelijk ook bezorgd. Verder niets meer vernomen van een sorry of zo. Erg zonde, anders was de beleving veel positiever geweest.

Simone 27-02-2021

Ik was zeker tevreden over mijn contact met de medewerkers van Bemmel&Kroon. Toen er een probleem bleek te zijn met de levering van mijn koelkast was er na een telefoongesprek al een oplossing gevonden en had ik de volgende dag al beide mijn koelkast en inductieplaat binnen!

De Smitjes 27-02-2021

Hele goede en snelle service. Artikel is binnen 1 dag geleverd, precies op het van tevoren aangemelde tijdstip. Het bestelde artikel bleek niet voorradig, daarom heeft het bedrijf voor dezelfde prijs een duurdere versie geleverd. Zelfs met excuses, terwijl het een voordeel voor mij is. Hulde!