Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3657 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

willy 02-07-2021

geweldige en goede,snelle service,besteld maar had toch wat twijfels qwa garantie dus even gebeld met jullie,en werd vriendelijk te woord gestaan!!

Anita 02-07-2021

Wil je een goede prijs een fijne service gemakkelijke website en een nette levering, dan is Bemmel en Kroon een aanbeveling.
De website vond ik duidelijk en gemakkelijk, waardoor de bestelling makkelijk te plaatsen was. Omdat ik zelf nog een hele specifiieke vraag had, nam ik telefonisch contact op met jullie en ik werd vriendelijk en goed geholpen. Ik koos voor de levering, maar met betaling via overboeking en daardoor viel de gekozen leverdatum weg en werd het zo spoedig mogelijk, zodra ik had betaald mocht ik weer aangeven welke leverdatum ik wilde.
De levering is keurig verlopen, je werd constant op de hoogte gehouden wanneer de levering werd verwacht, met steeds kleinere marges van tijd.
En dan natuurlijk de prijs, deze was heel netjes en concurrerend.

R C 02-07-2021

De website en het bestelproces zijn makkelijk en volledig.
De bevestiging na bestelling is duidelijk. De volgende dag werd de koelkast al geleverd. 20 minuten voordat de bezorgers er waren belde ze op om aan te geven dat ik ze bijna kon verwachten. Erg prettig! Ze hebben de koelkast naar zijn plek gereden en wilde zelfs nog karton meenemen. Al met al een goed ervaring waar niets op aan te merken is.

Niessen 01-07-2021

Goede prijs, snelle levering. Kwaliteit apparatuur is uitstekend kortom zeer tevreden

Marion 01-07-2021

gisteren wasmachine besteld, vandaag in huis. Zeer vriendelijke bezorgers die de wasmachine keurig (op zolder) hebben geplaatst en aangesloten. Je krijgt op de ochtend van bezorging een tijdvak waarbinnen de bestelling bezorgd zal worden en een half uur voor aankomst een bericht dat ze onderweg zijn. Prima service.

Martin 01-07-2021

PLUIM!!!!
Een vriend van mij heeft hun aangeraden en hij heeft gelijk, deskundige verkoop medewerkers met verstand van zaken. Was gisteren op zoek naar een nieuwe afzuigkap en daarbij hebben zij op mijn vragen de juiste info verstrekt.
Uiteraard laat je een zoekopdracht los op het net, en toen bleek dat de afzuigkap ergens anders goedkoper was werd de prijs keurig aangepast zoals op hun site staat vermeldt.
De afhandeling ging snel en soepel met het uiteindelijke resultaat dat gisteren namiddag de order geplaatst en betaald is.
Vanmiddag werd deze afgeleverd.
Er zijn dus wel internetwinkels die hun zaken op orde hebben

Ab 01-07-2021

Op de een of andere manier, kom ik toch steeds bij Bemmel&Kroon uit als ik een aankoop wil doen. Dat heeft mede met de scherpe prijs aanbieding te maken, maar ook met de service. Wordt altijd correct te woord gestaan als ik nadere informatie wil hebben. Prima. Deze service vast houden!

Scherer / Stolte 01-07-2021

Ben erg content met de uitstekende service en de bezorging. Zeer frequent op de hoogte gehouden van het uiteindelijk precise moment van bezorging en de installatie van de koelvriescombinatie. Zal jullie dan ook zeker aanbevelen.
Top!

Machiel 01-07-2021

De website zit uitstekend in elkaar. Bemmel & Kroon waren het goedkoopst. De aflevering was perfect.

Arthur 01-07-2021

Nieuwe koelkast besteld en diect volgende dag al geleverd. Betrouwbare internetshop met goede service. Product is goed aangekomen qua levering. Alles bij ekaar zeer te vreden!

Piotr Sulik 01-07-2021

Zeer vriendelijke en professionele verkoper, onmiddellijke levering, zeer goede selectie en goede prijzen. Een winkel die het aanbevelen waard is. Ik ben zeer tevreden.

J 01-07-2021

De keuze wederom bij u, ruime keus en duidelijk aangegeven op uw site en snelle levering.

Familie Rövekamp 01-07-2021

Wij kopen al jaren ons witgoed en onze keuken bij Bemmel en Kroon vanwege het zeer ruime aanbod, de snelle levering en bovendien de goede zeer goede service. Daarnaast is Bemmel en Kroon heel goed bereikbaar, zowel telefonisch als fysiek in de winkel. Voor ons geen andere leverancier meer; echt een topwinkel!!

Kramer 01-07-2021

Ik heb deze winkel gekozen omdat ze heel veel keus hebben en veel kennis in huis hebben en niet opdringerig zijn. Tevens is er keus voor iedere beurs.

Ciska 01-07-2021

Prima aflevering
Snelle levering de heren waren erg aardig en werkte keurig netjes

Lydia Mazereeuw 01-07-2021

Ik heb bij deze webshop minn vriezer besteld omdat ik een aantal jaren geleden een andere besteld had en nu deze dus ook daar besteld! Ik heb een showroom model besteld en ik kreeg een gloed nieuwe!! Ik ben er heel blij mee, en vind het een goede investering van mijn vakantie geld.

Frank 30-06-2021

alles was uitstekend. ik ben zeer tevreden.
De monteur was heel erg vriendelijk en de apparaat is goed geplaatst.

Leslie 30-06-2021

Onze Amerikaanse koelkast was er helaas mee gestopt. De winkel met de blauwe kleur adverteert wel met vandaag bestelt morgen geleverd, maar als je dan echt gaat bestellen is het busje vol. Bemmel & Kroon adverteert ook met vandaag besteld en morgen geleverd en dat is ook prima gelukt. Heel blij met de goede service en snelle levering.

Gea 30-06-2021

Gekozen voor Bemmel en Kroon voor de laagste prijs, maar verrast door de goede service. Zeker voor herhaling vatbaar

aflevering koel/vries combinatie 30-06-2021

De bestelling is met zorg afgeleverd, de vragen die ik had t.a.v. de levering zijn vriendelijk en vakbekwaam afgehandeld .Ik beveel Bemmel en Kroon bij derde aan.

H.Amatmarwan 30-06-2021

Voor de tweede keer in korte tijd bij Bemmel en Kroon iets voor de keuken besteld en ja hoor meteen de volgende dag bezorgd.
Kan echt een hoop anderen van leren...woord houden en niet alleen zoete verkoop praatjes . Zal jullie echt bij mijn familie en vrienden aanbevelen.

Peters 30-06-2021

Ik had een nieuwe koelkast nodig doordat de oude kapot was gegaan rondgekeken bij verschillende aanbieders en uitgekomen bij Bemmel en Kroon hier zag ik een koelkast staan die ik zocht.
Deze kon de volgende dag geleverd worden dus alles ingevuld en hierna verliep alles vlekkeloos, volgende dag had ik me koelkast.
Perfect Top

EdArnhem 30-06-2021

Alles prima verlopen. Weliswaar had de oven een onverwacht lange levertijd, maar dat lag niet aan Bemmel&Kroon. Misschien hadden ze dat wel wat beter kunnen communiceren, het bleef nu wel erg lang stil. Verder was de levering door de koerier DynaLogic goed te tracken en vriendelijk. Al met al zeer tevreden dus.

Flowergirl 30-06-2021

Gister een lg wasmachine gekocht vandaag al in huis boven verwachting zoveel funties voor die prijs zal zeker vaker daar kopen

de Rooij 30-06-2021

makkelijk online te bestellen.
Goede prijs/ kwaliteit.
Snelle levering!