MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

6,4

Robert 03-03-2019

Bij binnenkomst bij jullie filiaal stonden er 3 personen bij de ingang en niet 1 die op of omkeek. Er kon geen goede morgen af.
Bij het afgifte punt moest ik redelijk lang wachten en kwam bijna in de knoei met het uitrijden

Kazim 03-03-2019

Altijd vriendelijke personeel met deskundigheid. Vaak voldoende voorraad en genoeg accesoires beschikbaar

Ron Kooper 03-03-2019

Ik ben naar Bergen op Zoom gegaan omdat wij goed worden ontvangen en dat onze vragen goed worden beantwoord .
En de prijsverhouding met andere winkels ons goed bevallen . Daarom wederom besloten om bij Media Markt weer onze nieuwe smartphones te kopen. Prima winkel.

Michelle 03-03-2019

Door de actie van huawei en de extra screenprotector ben ik naar de mediamarkt gegaan. Ik ben snel en goed geholpen

Gerrie 03-03-2019

Heb een koelkast gekocht ben heel tevreden over de verkoper. zijn naam is Dan .
daarom geef ik een 10

Mayra 03-03-2019

I always like to go to MediaMarkt! While my husband and I are looking for what we need in our new home, my daughter is always entertained with all that MediaMarkt has to offer. The guys always attend pretty good, quality and the best prices.

Pamela Chi Ezeike-Benson 03-03-2019

MediaMarkt is voor mij de winkel waar ik all me elektronica haal. Het is betrouwbaar, kijk je kan ook online shoppen of bij andere winkels ofzo daar niet van. Maar dan mis ik altijd die advies, behulpzaam heid, betrouwbaarheid etc. Mediamarkt medewerkers hebben mij geholpen om de beste keuze te maken voor me tv, wasmachine, etc en ik ben er nog steeds blij mee. Ze bezorgen, installeren en helpen je waar nodig. Ik ben blij met mediamarkt, niks negatieve over te zeggen.

M.S 03-03-2019

Vandaag bij de Mediamarkt een Nespresso Pixie apparaat gekocht. In de winkel ontzettend goed geholpen en de nodige informatie gekregen .
Daarnaast kreeg ik bij aanschaf van het apparaat 30 euro koffie tegoed. Medewerkster van Nespresso heeft mij ter plaatse geholpen om lid te worden van Nespresso en we hebben het tegoed direct verzilverd .

Eenmaal thuis een heerlijke kop koffie gezet. Ik had thuis al een melopschuimer waar ik een heerlijke cappuccino kan maken. Top!

Linda 03-03-2019

Goede service.....prijs enorm stuk goedkoper dan bij andere. Vriendelijk en behulpzaam personeel en voldoende voorraad

Sevda Ozkarakoc 03-03-2019

Ik had een klacht en was niet blij wat er allemasl gebeurd was.
Maar toen in de winkel kwam en de medewerker mij goed geholpen heeft en alles goed uitgelegd.
En mij met de problemen heeft geholpen en de klacht goed afgehandeld.
Uiteindelijk was ik erg blij hoe ik ben geholpen.
De medewerker was erg vriendelijk en ze was erg geduldig en luisterende oor.
Dus resultaat is dat ik goed geholpen ben.
Bedankt voor alle uitleg en de oplossing voor de probleem

angelique 03-03-2019

veel verschillende producten alles overzichtelijk en vriendelijk personeel zeker voor herhaling vatbaar voor mijn volgende producten voor mij voortaan mediamarkt

Jeroen 03-03-2019

nette winkel met vriendelijke medewerkers ! Die altijd voor je klaar staan !

Dominique 03-03-2019

Mediamarkt is een geweldige winkel, omdat Mediamarkt van alles verkoopt!

Daarom heb ik juist voor deze shop/winkel gekozen om daar aankopen voortaan te doen.

De gebruiksvriendelijkheid van deze site is prachtig, omdat het overzichtelijk is!

Verder was de levering in orde!
Daarom geef ik het een 10! :)

Arnaud 02-03-2019

Leuke winkel alleen vond ik wel dat er weinig spellen van de Nintendo switch aanwezig waren zoals mario kart 8 deluxe moest deze ergens anders aanschaffen
Maar aan andere elektronica mocht het zeker niet ontbreken

Leon 02-03-2019

Na vergelijk bleek Mediamarkt de drone die ik wilde kopen voor de scherpste prijs aan te bieden. Op internet gechecked of hij voorradig was en direct opgehaald in de winkel. In de winkel nog even advies gevraagd, eerste medewerker wist er niet veel vanaf maar verwees me door naar zijn collega. Helaas bleek de drone (door een software fout) niet te werken maar ook dat was geen probleem: ik kon hem probleemloos omruilen. Ofwel: goede prijs en goede service.

Sandra 02-03-2019

Het is een prettige winkel waar ik iedere x zeer vriendelijk wordt geholpen

Just me 02-03-2019

Ik heb in dit geval voor Mediamarkt gekozen, omdat het de enige winkel hier is die het product heeft wat ik wou kopen. Wat ik Mediamarkt zou aanraden is om meer personeel in te zetten. Tot nu toe elke keer, zowel doordeweeks als in het weekend, moet ik zeker 10 minuten wachten voor ik geholpen word. Een andere tip is om de gasflessen voor het bruisend water maken niet helemaal achterin het magazijn te bewaren. Dit kost ook nog eens veel tijd. Goed vind ik dat er echt veel producten/ keus is. Heb nog niet gehad dat ik iets niet kon krijgen. Personeel is over het algemeen heel vriendelijk op uitzonderingen na.

Hans Stevens 02-03-2019

Prima geadviseerd door een vriendelijke verkoper. Daardoor het juiste product gekocht. Ik ben er blij mee.

Cordula 02-03-2019

Deskundig geholpen door vriendelijk personeel, genoeg keuze, genoeg assortiment

Petra 02-03-2019

Ik heb voor mediamarkt gekozen omdat je veel keuze hebt in merken. Het is een ruime overzichtelijke winkel met vriendelijk personeel.

Jodied 02-03-2019

Wij komen al sinds het begin af aan bij Media Markt, een super fijne winkel dat alles op gebied van elektronica verkoopt. Altijd nette service.

Edyta 02-03-2019

Ik ben naar Media Markt op Beijerlandselaan gegaan, om de Samsung telefoon te kopen.
Super vriendelijke medewerkster! Zij heeft alle tijd genomen, om mij te helpen en goed adviseren.
Ook mannen bij de kas, service en andere verkoopster heel vriendelijk.

Mhl 02-03-2019

Niet alle acties zijn even spannend. Maar sommige acties geven een beduidend hoge korting.

John 02-03-2019

Telefoon gekocht ze stonden overzichtelijk alleen jammer dat het druk was en er eigenlijk niemand was om te helpen.

Sam 02-03-2019

De winkel is ruim en overzichtelijk. Het assortiment is heel groot waardoor je makkelijk verschillende producten kunt vergelijken. Het is iets duurder dan dat je online besteld maar het voordeel is dat je het kunt vasthouden en gelijk kunt meenemen.