MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 414 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,4

alles 20-11-2019

customer service heel goed met persoon, meer informatie voor de producten, alle product is mooie en goed price..

Hans 20-11-2019

Een tv gekocht. Een goede voorlichting, alle tijd werd ons gegeven om een keuze te maken uit de ten toon gestelde tv's.
de tv werd thuis afgeleverd en na 1 uur konden we alle programma's bekijken

Monique 20-11-2019

Veel keus dus je gaat twijfelen, ben Geholpen door een personeelslid van mediamarkt Den Bosch en heb prima uitleg en advies gehad, een hele goede service

Thijs Driessen 20-11-2019

Zeer duidelijke site met goed aangegeven prijzen, gebruiksvriendelijk etc. helpdesk is OK en goed in orde.
vriendelijke medewerkers in de winkel

Knutselhenk 20-11-2019

Een pluspunt is dat er een gastvrouw aanwezig is, omdat het een nieuwe winkel is geworden, is het nog moeilijk te vinden. Je komt er niet dagelijks maar wij hadden nu iets nodig en wij zijn heel prettig en goed geholpen.

E Borst 20-11-2019

Goede informatie bij mijn aankoop.
Klantvriendelijk personeel.
verzorgde winkel.

René en José Jansen 19-11-2019

Bij Media- Markt Duiven op zoek gegaan naar een tablet.
Veel keuze en nette prijzen.
werden snel en netjes geholpen.
De keuze is gevallen op een Samsung Galaxy Tab S5e.
Erg tevreden over het product.

Bert Goverts 19-11-2019

Wij worden altijd vriendelijk geholpen en de verkopers en verkoopsters hebben alle kennis over het product waar zij staan. Ook hebben ze echt de laagste prijs.

Nienke 19-11-2019

Vandaag een Apple MBP15 gekocht in de Media Markt Leidsenhage. Ik ben geadviseerd en geholpen door een objectieve en zeer deskundige verkoper Roy. Hij was zeer geduldig en nam alle tijd die ik nodig had om tot een besluit te komen. Volgens een deskundige vriend heb ik, mede namens de verkoper de juiste aankoop gedaan. Mijn ouders, met wie ik in de winkel was, kregen koffie aangeboden omdat zij moesten wachten. Zeer klantvriendelijk.

Ben 18-11-2019

Vriendelijke medewerkers. Ze nemen alle tijd voor goede uitleg en advies. Zelfs voor mijn moeder van 80 jaar was het duidelijk!

Bernard Veerman 18-11-2019

Mijn vrouw en ik zijn oudere gebruikers van moderne dingen als MacBook Pro, iMac en iPhone. Natuurlijk levert dit wel eens probleempjes en vragen op, die we dan meenemen naar MediaMarkt in Leeuwarden. Daar staat een groep jonge, enthousiast mensen van de helpdesk klaar om ons te helpen. Wij zijn erg tevreden over de vlotte, informele en deskundige hulp.

van Uden 18-11-2019

Fijne overzichtelijke winkel.
Goed en vriendelijk geholpen. De medewerkers denken goed mee en gaan je niet het duurste artikel aansmeren :-).

Dick Mulder 18-11-2019

Snel en netjes geleverd. Goede info wat levertijdstip betreft. Wasmachine keurig op zolder geplaatst en de oude afgevoerd.

M.E. van der Vlies 18-11-2019

Zeer deskundige hulp gekregen waarbij het opviel dat de verkoper rekening houdt met de mate van kennis van de klant.

Bert Aarts 18-11-2019

Vlot geholpen door iemand die weet waar hij over praat en goede prijs/kwaliteit verhouding.

Florence Janssen 18-11-2019

Het is een overzichtelijke ruim opgezette ,schone winkel !
Ben door een vriendelijke verkoopster goed geholpen !
Ze nam ruimschoots de tijd om mij te informeren over het aangeschafte product !

Harry Scholten 17-11-2019

Winkel heeft een groot assortiment, medewerkers zijn zeer klant vriendelijk en zijn up to date qua kennis van de artikelen die in de winkel te koop zijn.

miran 17-11-2019

overzichtelijke winkel. vriendelijk personeel. goed bereikbaar. goede parkeer gelegenheid. voldoende assortiment.

Janny Schurer 17-11-2019

Hier in Drachten wordt je heel fijn geholpen, met goede uitleg, heb je problemen met iets wat je al eerder bij hun hebt gekocht op digitaal gebied wordt je hiermee ook geholpen.

Geweldig 17-11-2019

Goede uitleg van artikel, niet te duur en ze hebben er van alles. Ook de service is er goed.

Jimmy 17-11-2019

Fijn om te winkelen bij MediaMarkt, je wordt altijd vriendelijk en professioneel geholpen

Twan 17-11-2019

Media*Markt zou van ons een hoger cijfer hebben gekregen als wij in de winkel niet waren aangesproken door een meneer van een energieleverancier die ons probeerde om te praten om over te stappen met een ‘geweldig’ aanbod. Hij stond vlak bij de kassa zo opgesteld, dat je hem ook niet kon ontlopen. Héél erg irritant en absoluut geen behoefte aan deze onzin en met ons meerdere klanten.

chris 16-11-2019

we hadden nog wat vragen omtrent het tv kijken via de tablet .
behulpzame medewerker gaf ons de tip om een chromecast aan te schaffen wat we hebben gedaan .
en nog oordopjes uitgezocht, met wederom goed advies van de medewerker .
mijn dochter is super blij en heeft een geweldige meiden avond gehad .

Mar 16-11-2019

Keurig geholpen veel informatie gehad en alle voor en tegens gehoord zodat we makkelijk een keuze konden maken

Will Nijenhuis 16-11-2019

Vlot aangesproken. Uitstekende kennis en alle tijd om mijn vragen te beantwoorden. Helemaal geweldig.