MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

6,4

mb 16-11-2019

vriendelijk en goed geholpen in Hengelo, mooie ruime koelvriescombinatie alleen van de bezorging vindt ik het jammer dat je de hele dag thuis moet blijven en dat je niet kunt kiezen uit 2 dagdelen

ton 15-11-2019

er loopt te weinig personeel rond op de afdelingen en het product wat ik gekocht heb (zoeken) en het was 25km verder 50€ goedkoper maar dit is niet meer dat Media Markt zich dan aanpast.

Twan 15-11-2019

Vandaag een artikel gekocht. De doos was open geweest en opnieuw verzegeld door een medewerker die waarschijnlijk de inhoud van de doos niet gecontroleerd had. Bij thuiskomst bleek dat de inhoud incompleet was. Eerst gebeld, door drukte kon de telefoon niet beantwoord worden door een winkelmedewerker, dus terug naar de winkel (25 km heen, 25 km terug + parkeergeld.) Men deed zijn best en na enig gedoe kregen we uiteindelijk toch het missende essentiële onderdeel. Voortaan gaan we na een aankoop, voordat we de winkel verlaten, eerst de inhoud van de doos controleren.
Het assortiment in deze winkel is niet groot, toch wel blij dat er een Media*Markt in de buurt is.

Richard S 15-11-2019

Nette shop, helaas weten niet alle medewerkers wat de term service & klantvriendelijkheid betekent.

prettige ervaring en vriendelijk personeel 15-11-2019

prettig gewinkeld, juiste informatie gekregen omtrent mijn vraag. Juiste product gekregen voor een mooie prijs. Personeel erg vriendelijk.

stefke 14-11-2019

Heb een lens gekocht, die is keurig retour gestuurd maar mijn vrouw had een cashback aangevraagd.

Dan word je dus behandeld op dat moment als een fraudeur. Zelfs zonder overleg wordt lens terug gestuurd naar huis adres beschadigt.

Eens maar nooit meer Mediamarkt.

g martens 14-11-2019

wij gingen voor een wasmachine naar de media markt omdat daar het motto is voor 8 uur besteld de volgende dag thuis. als ze op voorraad waren. ze hadden er nog 8 dus dat kon. nou dat lukte al niet. werd ipv dinsdag woensdag. stond er zelf bij dat de verkoper woensdag invoerde. we zouden s morgens mail krijgen wanneer het ongeveer bezorgd zou worden en half uur van te voren zouden we gebeld worden dat ze er aan kwamen. niks van dit alles. logisch want we stonden helemaal niet ingepland. s middags gebeld maar aan het lijntje gehouden met de woorden ze kunnen nog toch 8 uur komen. maar nee hoor niks. snipperdag voor niks opgenomen en steeds bozer. volgende dag opgebeld maar nee we stonden er ook niet op voor donderdag . het wordt vrijdag. omdat dit echt niet kan wilden we de bestelling annuleren. maar nee kon ook niet moet je naar de winkel komen. dus nu laten we hem maar komen en dan kunnen ze hen gelijk weer meenemen want dit wekt zoveel wantrouwen tegen jullie dat we niks meer van jullie willen. maar het mooiste komt nog de verkoper heeft de woensdag ingepland waar ik bij stond maar op de bon staat leverdatum onbekend. zodat jullie er altijd onderuit kunnen komen. waardeloze winkel en nog veel waardelozere service een 1 is nog teveel. sorry vr gr gerda martens
wasmachine gekocht in zwolle bestnr 41263650. deze recensie zal wel niet op de site te zien zijn is vast te negatief. maar hopelijk wordt hij door jullie gelzen en wat aan gedaan

Wieneke 14-11-2019

Zeer slechte ervaring met Mediamarkt na een klacht. Klacht is niet opgelost, moest er steeds zelf achteraan bellen, werd niet teruggebeld, beloftes niet nagekomen. Uiteindelijk klacht rechtstreeks opgelost met fabrikant (tegen hoge kosten) omdat ik totaal geen vertrouwen meer heb in Mediamarkt!

Drumman 14-11-2019

We wilden met en voor schoonmoeder een laptop kopen, kijken bij de Apples, geen prijzen erbij, kijken bij de Samsungs, staat er 64/128 en een prijs...stonden drie verkopers te ouwehoeren...Ik vragen wat is wat, wat kost de 64 en wat de 128.....Moest hij helemaal opzoeken, nou dan doe je dat ff, krijg ik een hele verhandeling over waarvoor 64 en waarvoor 128...ik vraag, wil alleen weten wat kost dat 128....gaat hij een partij bijdehand staan doen, wil ik nou uitleg of niet of hoe zit het...zooooo meneertje verkoper U durft.........echt nooit meer een euro naar deze ballentent....

Drumman 14-11-2019

joop van den Berg 14-11-2019

Een tien geven is niet of nauwelijks mogelijk omdat het aantal artikelen in de winkel zo groot is dat 100% kennis niet te verwachten is.
Het belangrijkste is dat de klant ( ik ) het gevoel heeft dat je er toe doet.
Bij onze laatste aan koop zijn wij uitstekend geholpen en wist de verkoper zelfs wat ik de vorige maal ( geruime tijd geleden ) gekocht had.
Niet dat, dát, belangrijk is maar het geeft aan dat het verkoop personeel met de klant bezig is.
Complimenten ook aan de bedrijfsleiding welke kennelijk de verkoopstaf weet te inspireren.

succes ,

Olav 14-11-2019

Bij een nieuwe telefoon heb je ook een goede screenprotector nodig. Koop je er een voor een los en ga je zelf prutten of laat je er een opzetten die ter plekke op maat gemaakt wordt?
Omdat het op mijn vorige telefoon ook perfect werkte, op naar de mediamarkt. Het scherm van je telefoon wordt goed schoongemaakt en de Clearplex zit er in no time netjes op. Inclusief even wachten en afrekenen; 15 minuutjes en twee tientjes, top service!

M. Visscher 14-11-2019

Op 12 Oktober is er een vaatwasser bezorgd door Media Markt. Helaas heeft de MediaMarkt een zeik natte vaatwasser op mijn laminaat vloer geplaatst. Hierdoor is de laminaat gaan kromtrekken.
Tot op heden is MediaMarkt nog niet met een passende oplossing voor de dag gekomen. Inmiddels heb ik al 30 verschillende contactpersonen gehad.

Peter van der PLoeg 14-11-2019

Altijd vriendelijk en vakkundig personeel, zeker aan te bevelen om je aankopen te doen, een dikke 10.

Ed 14-11-2019

Ondanks dat een van het personeel het druk had,nam hij toch even de tijd om tekst en uitleg te geven.Met die wetenschap heb ik het gene gekocht,waar ik zeer tevreden mee ben.

Mathieu Laheij 13-11-2019

Goede informatie over het product door een kundige medewerker. Hij vergeleek voor ons alle andere producten en vroeg waarvoor wij in welke situatie het apparaat gingen gebruiken. Daaruit kwam het beste advies naar voren. Wij zijn zeer tevreden met de aankoop.

Ton 13-11-2019

Altijd een prettige bediening, deskundig advies en jullie hebben alle tijd om eea duidelijk uit te leggen. Ik kom graag voor een goed advies en om inkopen te doen. Prijs - kwaliteit is goed in evenwicht.

Jim Janssen 13-11-2019

Het bezoek aan de mediamarkt aan Arnhem heb ik ervaren als zeer fijn. Ik werd goed geholpen door een medewerker tijdens het aanschaffen van mijn ps4. De desbetreffende medewerker had zelf ook een ps4 en heeft mij hier goed over de console kunnen informeren. Voordat ik de winkel in liep was ik van plan deze gameconsole op marktplaats aan te schaffen maar door de scherpe prijs had ik toch besloten het apparaat bij de mediamarkt aan te schaffen.

Al met al:
- Prijs van de console: dikke 10
- Informatie verstrekking door medewerkers: 9
- uitstraling winkel (Arnhem): 8

J. Gijzen 13-11-2019

in de late uurtjes voor 23 uur een product besteld, dit werd tot mijn grote verbazing in de ochtend rond de klok van 8.30 uur geleverd. super

Anoniem 13-11-2019

Producten aanbieden die niet op voorraad zijn ik wacht inmiddels al 3 weken op een laptop. Zou hij vandaag eindelijk komen maar neehoor. Klantenservice zegt kan nog zo'n 2 weken duren. Ik ga vanavond maar langs de winkel in de hoop dat ze iets kunnen betekenen voor me.

Angelique 12-11-2019

je wordt direct en keurig netjes behandeld. vriendelijk behulpzaam personeel. eerste uur gratis parkeren (venlo) dus voor mij een 10

C Vogelzang 12-11-2019

zeer netjes en beleefd geholpen snelle levertijd en netjes mee ingeladen ben zeer tevreden ga zo door

JanSteP 12-11-2019

De Nintendo Switch type 10002207 op zondagmiddag 10 nov 2019 besteld.
BESTELNUMMER:79342249
Op de website staat: vandaag besteld: morgen in huis. Ook staat er : Online leverbaar. Dt blijkt NIET waar.
Ook 2 dagen later, dinsdag 12 nov 2019 staat er nog steeds bij de Switch: vandaag besteld, morgen in huis
(screenshot genomen)
Het is vandaag dinsdag 12 nov 2019 en er werd niet geleverd. Na een 2e gesprek met de klantenservice krijg ik geen uitsluitsel wanneer men gaat leveren.
De enige toezegging is, dit ik binnen 48 uur een bericht kan ontvangen.
Een concurrent is eerlijk en meldt dat ze deze nu niet kunnen leveren. Men houdt ons wat betreft voorrad maar wat voor??????

Wiel Koopmans 12-11-2019

Kundige bediening met een glimlach in een nette winkel op een fijne locatie met gratis parkeren.

Cor 12-11-2019

Gisteren een nieuwe telefoon gekocht door mooie aanbieding bij MediaMarkt.
Ik was er net aan toe.
Uitstekend en vriendelijk geholpen. Het assortiment van MediaMarkt is heel uitgebreid, fijne winkel dus. Ik koop het liefst bij een echte winkel i.p.v. een webshop.