MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 447 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,6

bertus 28-10-2020

voor de ruime keus en de goede uitleg van de producten en makkelijk kun je de auto parkeren.

Iajo 28-10-2020

Top winkel. Veel kennis en service. Je word als klant behandeld. Top. Keep it up.

Gerard 28-10-2020

Ontspannen gewinkeld medewerker liet ons rustig onze gang gaan met de mededeling als we vragen hadden hij ze met plezier wilde beantwoorden.
Dit is gebeurd en zijn tot de koop overgegaan.Zeer prettige ervaring in deze Corona tijd.

anoniem 28-10-2020

Wij hebben een mobiele telefoon gekocht voor een bedrag van 259 euro en bij de kassa kwam er 30 euro bij op voor de screenprotector die er al op was geplakt. Dit stond niet aangegeven bij de verpakking van de mobiele telefoon. Tevens niet op de bak waar de mobiele telefoons inlagen.
Wij wilden alleen de telefoon en niet een (verplichte) screenprotector. Dit is consumentenmisleiding.

Perry 28-10-2020

Mediamarkt Zoetermeer.
Één mooie overzichtelijke winkel met een grote arsortiment elektronica.
Goede deskundige personeel met een goede uitleg .

Louis van Beek 28-10-2020

Ik kom graag bij de mediamarkt omdat ik daar op een professionele en vriendelijke manier te woord worden gestaan met een duidelijke uitleg wat er ging gebeuren

Lindax85 28-10-2020

Fijne winkel, veel keus, overzichtelijk en goede service, alles is netjes opgeruimd

Adem Yilmaz 28-10-2020

Ik koop al jaren met veel plezier bij de mediamarkt. Naast goede producten bieden zij ook goede service. Al mijn bestellingen worden netjes op tijd bezorgd zoals afgesproken. Mocht ik vragen hebben kan ik altijd terecht bij hun klantenservice. Ook in de winkel krijg ik altijd objectieve en eerlijke uitleg over het product zodat ik het beste uit kan kiezen wat bij mij past.

Herman 28-10-2020

ik werd hier van deskundig advies voorzien waardoor ik voor hetzelfde geld een toestel heb gekocht met meer mogelijkheden.

Conny 28-10-2020

super service, behulpzaam, snel geholpen,
De werknemer kon niet meteen antwoord geven op de vraag maar ging meteen nakijken op de computer zodat we niet de verkeerde tv kopen

Jeannette 28-10-2020

Prima winkel, goede prijs kwaliteit verhouding, vriendelijk en behulpzaam personeel

Rick 28-10-2020

Ik ben al jaren klant klant bij Media Markt en steeds tot alle tevredenheid. De laatste aankoop een Philips 58PUS8545/12 had nogal wat voeten in in aarde. Echter Media Markt heeft het alles goed opgelost. Dat ik niet hoger dan een 8 kom heeft te maken met de omslachtige communicatie dat steeds via een centraal nummer gaat. De winkel waar ik gekocht heb is niet niet meer telefonisch bereikbaar.

R. E.van Manen 28-10-2020

Geweldige medewerker bij de afdeling Smartphones. Goede hulp en snelle afhandelung

Marcel 28-10-2020

Een fijne toegankelijke winkel om te bezoeken alleen vind ik dat de voorraad in de winkel als online duidelijker op elkaar afgestemd moet worden dat je in een opzicht kunt zien als het product beschikbaar is verder is het prima in orde....

Swrecords 28-10-2020

Winkel heerlen laat te wensen over , bij de omruilbalie doet men uiterst zijn best voor de klanten terwijl in de winkel het personeel te lui is om de klanten te helpen , en indien de klant geholpen wordt krijgt men verkeerde informatie.
Ik ga persoonlijk liever naar een andere winkel waar ik wel goed en deskundig advies krijg.

Jeffrey 28-10-2020

Is gewoon een duidelijk site.
Ik zou er zeker op terug komen.
En een aanrader voor andere

Hamza 28-10-2020

Aankoop gedaan vorige week zondag. Afgesproken met de verkoper om de wasmachine vandaag(28-10) te bezorgen. Hier uiteraard rekening mee gehouden in verband met werk, helaas niemand op komen dagen. Geen enkel telefoontjes of e-mail, erg slordig.

Ieneke 28-10-2020

Het assortiment is groot en normaal gesproken is er voldoende keus. Mogelijk vanwege de Corona tijd wordt er niet veel geleverd dus deze keer kon ik wel vinden wat ik wilde maar veel keus was er niet. De hulp van het personeel was prima.

Louis 28-10-2020

Gingen voor een Samsung a71, verkoper probeerde een Huawei te verkopen maar toen dat niet lukte had meneer geen tijd meer en konden we het zelf uitzoeken. Ook bij de kassa een drama, na 15 minuten eindelijk afgerekend. Jammer maar nooit meer.

Peter Kerkdijk 28-10-2020

Mooie overzichtelijke winkel met goed personeel. Een ruim assortiment en uiteraard niet te duur.

Eva 28-10-2020

Goed geholpen door Thomas, goed advies gegeven en ben reuze blij met aankoop

Dieuwke 28-10-2020

Erg goede verkoper, hij wist alles te vertellen over de verschillende soorten televisies ( verschil tussen oled, qled cristal hd enz.). Ook kregen we op al onze vragen een duidelijk antwoord. Verkoper dacht met ons mee over de juiste maat televisie voor in onze woonkamer, en deze televisie bleek ook nog in de aanbieding. Daarna werd ons gewezen op een eventuele actie waarbij we een bon kregen van de winkel, nog meer korting dus. Wij zijn erg tevreden.

B Bolat 28-10-2020

Ik had vorig jaar een ipad en een apple pencil gekocht. De apple pencil was helaas kapot, hij laadde niet op en wou niet verbinden.
Toen ben ik goed verder geholpen en heb meteen een nieuwe apple pencil gekregen.
Super fijne service dus bij mediamarkt, ik ga voortaan ook alleen nog maar bij de media markt in Roermond omdat ze mijn zo een goede service hadden geboden! Daarom geef ik ze ook een 10. Service is het belangrijkste voor een zaak

Bernie 28-10-2020

Ik raad mediamarkt erg aan,ze zijn erg gewildt om je te helpen.
En leggen alles goed uit als je een vraah hebt.
Dus met recht een aanrader.
Top!!!

Ilse Tijhuis 28-10-2020

Aardige niet opdringerige medewerker heeft ons geholpen bij de aanschaf van ons artikel
Zowel op de afdeling witgoed als op de afdeling computers werden we prettig geholpen.
Voldoende keus en gelukkig alles op voorraad.