MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

6,4

Fay 06-10-2020

Onwijs slechte service. Heb voor mijn verjaardag apple airpods 2 gekregen en ze zijn nu al stuk. Telefonisch is mij verteld dat ik nieuwe kon ophalen maar toen ik in de winkel aankwam was hier niets van waar. Ik werd slecht behandeld in de winkel, arrogante werknemers dus ben meteen weggegaan. Uiteindelijk heb ik de klantenservice hiervoor opgebeld en zij zijn toen terug gekrabbeld en zeiden dat ze dit niet gezegd hadden.

Ik heb het geprobeerd bij Coolblue en wat hebben zij mij fantastisch geholpen. Niet slim dat jullie zo met klanten omgaan, want mij zie je niet meer terug!

E.Delmee 05-10-2020

Klantenservice achteraf is een drama. Niet bereikbaar telefonisch, meerdere malen geprobeerd. Alle technische digitale mogelijkheden via virtuele dienstverlening ook een drama. Via whats app ook geen reactie. Behoorlijk knullig en irritant. De bestelsite en de snelle volledige levering is goed.

Beatrix nienhuis 04-10-2020

Goed wordt je geholpen goed advies super winkel ga weer heen voor aankoop
Weten je goed te helpen zonder gezeur

Jan 03-10-2020

Na een week deed onze Senseo koffiepad-apparaat het niet goed meer en lekte.
Ze keken er niet naar en het enige wat we te horen kregen was dat we het maar
naar Philips op moesten sturen en dat we min. een maand het apparaat kwijt waren.
Dus een maand geen koffie?? Koop je toch een nieuwe, was het antwoord. Dus wel
willen verkopen maar service staat niet in hun woordenboek. Zoek het maar uit.........

Rutger 02-10-2020

Slechte service. Koelkast van een maand oud kapot koelt niet meer. De hele vriezer was ontdooit vervolgens contact gehad met de klantenservice en te horen gekregen dat het normaal 2 dagen duurt voordat de monteur contact opneemt maar omdat het om een koelkast gaat werd deze met spoed behandelt. Na 2 dagen niks te horen gekregen nog een keer gebeld en weer met spoed door gezet. 2 dagen later weer gebeld en dit was al de 3e keer dat ze het wouden doorzetten met spoed. Al met al niks aan gehad. Nu een weekend er tussen en zo inmiddels een week verder voordat er überhaupt contact opgenomen word. Heel frustrerend aangezien het om een koelkast gaat die nog GEEN maand oud was!
Eduard-S 16-10-2020

Bij MediaMarkt kan je jouw product binnen 100 dagen retournere, dus niet laten repareren maar meteen retour! Ik heb een maand een defecte koelkast gehad maar geen monteur om het te repareren, dan maar retour.

Samuel 01-10-2020

Slechte service
Moest 1 maand wachten op mijn tv terwijl ze zeiden zou 1-2 weken duren oke prima.
Tv binnen 3 weken stuk
Klanten service gebeld ticket ingedient zou 2 dagen later terug gebeld worden maar we zijn al een week verder en nog niks klanten service kan niet helpen ook

Beeki 01-10-2020

Altijd fijn om daar te winkelen.
Coronaproef en goed advies.
Ruime assortiment voor een leuke prijs.

Riny 01-10-2020

Vlotte bediening met verstand van zaken. Waar vindt je dat tegenwoordig nog?

Gerard 30-09-2020

Kwam vandaag om 16.30 inhet filiaal in Rijswijk was op zoek naar een draadloos toetsenbord en muis om thuis te werken. Kwam binnen op zoek naar de goede afdeling . Er stonden 2 medewerkers op de computerafdeling met elkaar te kletsen . Ik was aan het zoeken maar kwamen niet naar me toe . Ik naar hun toe en werd keurig naar het rek gewezen en ze bleven met elkaar door kletsen zonder interesse te tonen. Ik had echt een beetje advies nodig. Maar kreeg het niet. Teleurgesteld naar huis gegaan en bij cool blue online wel advies gekregen en besteld. Denk je dat ik de volgende keer nog de moeite ga nemen om naar jullie winkel te komen?

Wim 30-09-2020

Op zoek naar een Airfrayer van Philips zaten wij te dubben tussen Bcc en mediamarkt op de superlocatie Woonboulevard in Breda.
Wij kozen uiteindelijk voor Mediamarkt omdat deze daar €10,00 goedkoper was dan bij BCC.
Aangekomen in de winkel werden wij op de betreffende afdeling ontvangen door een uitermate vriendelijke medewerkster die ons zeer uitvoerig uitlegde wat de verschillen waren tussen de diverse modellen alsof zij deze machines zelf ontworpen had.
Het werd uiteindelijk de Philips xxl. Laat nu toevallig net een oud medewerker aan komen lopen. Op verzoek van de medewerkster bracht hij keurig netjes de doos voor ons naar de balie zodat wij alleen nog maar hoefden af te rekenen. TOP!!!!
Mag ik na al dit positieve dan toch nog een klein --puntje noemen;
Wij hebben deze Airfrayer gekocht naar aanleiding van de super positieve verhalen van vrienden van ons welke hem ongeveer een jaartje geleden hebben gekocht. De ene kreeg hierbij echter een ovenschaal kado terwijl de ander een grilpan kano kreeg.
ENN ... wij, Wij kregen geen van beide, maar de deskundigheid en vriendelijkheid van medewerkster en oud college maakte veel goed.

LG GBB72MCUFN 30-09-2020

Ik schrok van al die negatieve reviews hier over Media Markt, ik snap dus ook niet hoe MM een 8.1 scoort.
Voor de slechte afhandeling en service score ze wel een 8, want ze hebben nog wel een hoop te leren.
Je kan er wel een boek over schrijven, zolang heeft MM nodig om problemen op te lossen.
Ik kocht online een LG koelkast (met Wi-Fi) die tegen extra kosten op zondag bezorgd zou worden, op die bewuste dag kreeg ik inderdaad een
berichtje van (de vervoerder van MM) Dynalogic dat mijn koelkast tussen 14:00 en 17:00 bezorgd zou worden. Om 16:30 komt er nieuw bericht van Dynalogic dat de bezroging niet kon doorgaan door “ overmacht” en de levering door is gezet naar dinsdag. Waarom niet op z’n minst naar de maandag?
Klanten Service van Media Markt is op zondag gesloten, dus de maandag erop gebeld met de klanten service. Ik vroeg dus waarom de levering door is gezet naar de dinsdag en niet naar de eerst volgende dag maandag? Deze meneer vertelde me dat afleveren op maandag alleen mogelijk is als ik 24 uur van te voren had gebeld, toen ik zei dat 24 uur eerder de klanten service van MM gesloten is zei hij. “ ooh ja dat is waar”.
Goed, maandag ging dus niet en wordt dus dinsdag geleverd terwijl ik dus wel voor de zondag levering had betaald.
Dinsdag werd de koelkast dan geleverd met alleen plastic erover heen, zonder doos. Er zat dus (lichte )schade op.
Weer de klanten service gebeld en moest foto’s sturen van de schade, ze kwamen daarna terug met een voorstel om mij tegemoet te komen.
Ik ging hiermee akkoord en zal dus binnen 7 werkdagen het schadebedrag plus de (zondag)afleverkosten ontvangen.
Woensdag de koelkast aangesloten en kwam tot de ondekking dat 1 van de glazen plateau niet in zijn rails past en dat de Wi-Fi van de koelkast het niet deed. Ik weer bellen naar de klanten service, ze zouden dan een monteur langs sturen. Op deze (prutser))monteur heb ik 1 week gewacht,
Deze prutser monteur had totaal geen kennis van zaken en vroeg mij waarom en waarvoor ik uberhaupt de wi-fi wil gebruiken?
Toen ik hem vertelde dat het hem niks aangaat en dat hij gewoon zijn werk moet doen waar hij voor kwam, werd hij laaiend en agressief.
Hij begon aan alle bedradingen te rukken en wist totaal niet waar hij mee bezig was en was zwaar geirriteerd omdat ik keek wat hij aan het doen was. Toen de spanningen hoog opliepen heb ik hem vriendelijk verzocht mijn huis te verlaten, waarna hij zonder de koelkast ook maar terug te zetten op z’n plek weg ging en smijtte de buitendeur zo hard dicht dat het glas van de deur erbijna uit viel. Hij heeft dus de reparatie niet verholpen. Ik gelijk weer naar de klanten service van MM en alles verteld over dat amateuristische technisch bedrijf “CE Repair” waar zij mee samenwerken. Omdat de Koelkast nog gewoon aangesloten was en binnenn verlichting gewoon werkte ging ik er vanuit dat deze dus gewoon werkte. Maar nee, door het gepruts van die monteur deed de koelkast het helemaal niet meer en s’avonds was alles ondooit en het water stroomde de keuken in. Toen was ik er HELEMAAL klaar mee. Weer naar de klante Service en die zouden hem dan over 2 dagen omruilen.
De volgende dag kreeg ik een email van MM dat de omruiling niet door kan gaan omdat deze in de online winkel niet meer op voorraad was en dat ik mijn aankoop bedrag terug krijg. Pfffffff, ik geloof hier geen zak van en weer naar de klante service met het verzoek om deze ramp koelkast zo snel mogelijk op te halen en mijn geld terug te storten. Terug bellen doen ze nooit, emails worden nauwlijks beantwoord, je moet het met de mensen doen op de klanten service ( na telkens 10 minuten in de wacht) die alleen maar naar jouw probleem luisteren en doorsturen naar wat zij noemen de “juiste afdeling”. En dan wordt er zogenaamd contact met je opgenomen. Niet dus. Achteraf bekeken heeft denk ik MM mij een geweigerde/terug gestuurde koelkast verkocht met een hoop ellende, ik hoop dat ze deze koelkast niet nog eens aan andere mensen te koop aanbieden want dan komt er een vervolg van dit verhaal. Wees gewaarschuwd. Uiteindelijk na al deze hoofdpijn en gestress heb ik gelukkig mijn geld terug gekregen.

Conclusie: Voor mij NOOIT meer iets online bestellen bij dit rampzalige winkel. Ze kunnen bijvoorbeeld beter maar eerst even bij de concurrent aankloppen voor “ klante service” trainingen.
Eduard-S 16-10-2020

Ik had een koelkast gekocht in de winkel en zonder extra kosten is het op zondag geleverd maar deze was defect, na een maand nog geen monteur om het te repareren. dan maar retour en mijn geld terug.

Guus uit Amsterdam 30-09-2020

Ik heb gisteren een koelkast besteld omdat MediaMarkt beloofde dat als hij voor 23:30 besteld werd hij de volgende dag zou worden afgeleverd. Wat schetst mijn verbazing als ik vanmorgen een sms krijg van DynaLogic dat hij morgen wordt aangeleverd.
Ik bel dus de service lijn en na 14 minuten wachten is de conclusie dat de bezorgdienst nog niet de koelkast heeft ontvangen.
Lekker makkelijk en maakt voor de klant niet uit, jullie beloven wat en maken het niet waar.
Volgende keer bestel ik bij een leverancier die wel waarmaakt wat ze beloven

Harald van der Velden 30-09-2020

De klantenservice is zeer ondermaats. na 3 weken proberen om de leverdatum en adres te veranderen van mijn aangekochte koelkast is er nog geen antwoord gekomen van de klantenservice.
de eerste dag via de telefoon kreeg ik een mevrouw aan de telefoon die erg moeilijk en met zeer zwaar accent sprak, blijkbaar kon ze mij ook niet verstaan maar gaf wel aan alles te begrijpen en het aan te passen. Een paar dagen later kreeg ik een email dat er contact was geweest maar niet bekend waarom, dus nog een keer uitgelegd. Nu 3 weken later is er nog geen uitsluitsel en de koelkast zou overmorgen al bezorgd moeten worden.

ik zou deze winkel niet aanbevelen bij vrienden en kennissen.

Femke Smeets 30-09-2020

Gisteravond een mobiele telefoon besteld. Alvorens ik de bestelling plaatste hebben zowel ik als mijn vriend ons aangemeld voor de nieuwsbrief. Dit omdat je dan 10 euro korting zou krijgen welke je binnen 48 uur diende te gebruiken. Echter, de kortingscode kwam niet binnen. Mijn vriend heeft er 30 min op gewacht en ik 20 minuten alvorens ik alsnog de bestelling geplaatst heb online.
Verder wordt aangegeven voor 23:30 besteld morgen in huis. Dit is niet waar, levertijd is 2 dagen.
Ik vind het beide erg misleidend en vind dat ik alsnog de 10 euro korting dien te ontvangen.

P. Jansen 30-09-2020

Camera's besteld vervolgens was de doos niet compleet er miste batterijen ik had het terug kunnen sturen maar ik dacht ik bel met mediamarkt.
Vervolgens denk ik goed opgelost, ze beloofde mij binnen drie weken de batterijen.
Na drie weken niks ontvangen. Weer bellen met mediamarkt ( vierde week) toen beloofde ze me dat ik binnen 48 terug gebeld zou worden. Nou je raadt het al ik werdt niet terug gebeld. Ik heb maar weer gebeld toen zouden ze de batterijen alsnog opsturen. Afwachten dus, nou je raad het al ik krijg ineens een mail met een link dat ik ze nu maar moet kopen bij de mediamarkt kosten totaal voor 4 batterijen 52 euro!!! Echt zeer slechte service dit gevalletje duurt nu al bijna drie maanden. En beloven je van alles maar je wordt gewoon aan het lijntje gehouden

Ben 30-09-2020

Zeer groot assortiment
En zeer fijne winkel mer parkeer gelegenheid wat ook handig is

Sylvia bollen 29-09-2020

Heel vriendelijk en behulpzaam ken enorme keuze ik zou het iedereen aanraden👍❤

Ree01 28-09-2020

Beste lezers,
Met een product van mediamarkt heb je altijd goede service en keuzes. Zelfs in deze moeilijke tijd ervaren wij goede service en is het assortiment en prijs reuze.
Ons motto is Mediamarkt That's it!

Jeroen 28-09-2020

Belachelijke tent blijft het toch!
Gisterenavond.middag Amerikaanse koelkast gekocht a 1499 euro..explociet gevraagd of het een serieus en of in de actie komt. Nee deze niet.
Paar uur later is deze 140 euro goedkoper.
Als je belt.dan krijg je iemand aan de lijn die nog Nederlands.mowt leren en het allemaal.niet begrijpt..geeft niet maar 18 keer in wacht omdat ze hulp.vraagt en als.je dan vraagt of ze me even kan doorschakelen krijg je consequent de vraag of je nog andere vragen hebt. Ze wil dat ik.hem.terugstuur n vervolgens een nieuwe bestel. Die halen ze op.en komen ze weer brengen...... Wat een lachertje! Maar 5 min later.wel.direct de prijs.aanpassen aan 1499. Dat begreep.de chef wellicht wel.....

Trudie 27-09-2020

Super winkel raad iedereen deze aan veel keuze en super service en garantie

Anna 27-09-2020

Prettig geholpen en geadviseerd bij het kiezen van een nieuwe telefoon. Tevreden met mijn aankoop.

marcella van de kerkhof 27-09-2020

heb op 26 september 2020 het Galaxy Watch 3 (41) mm smartwatch (brons), heb op mijn gemak rond gekeken.
heb daarna iemand van samsung aangesproken, goede uitleg gekregen, heb hem meteen gekocht.

Zwols 27-09-2020

Vind het een mooie winkel, maar wat ik tegen vind vallen is dat als je om een medewerker vraagt om je te helpen dat ze elkaar belangrijker vinden en ik zelf maar wat gekozen Heb , ik 10 minuten gewacht heb en ik ze nadat ze klaar zijn gewoon met elkaar zie praten en verder geen actie zie ondernemen om mij te helpen

Albert Bakker 27-09-2020

Mooie winkel met een uitgebreid assortiment. Fijne enthousiaste medewerkers.

Arun 27-09-2020

Easy to shop friendly service and good atmosphere.
Shopping is very pleasant and the representatives ade very helpful in choosing the product