MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

MediaMarkt is, met ruim 800 winkels in 16 landen, de grootste keten op het gebied van consumentenelektronica in Europa. Dit succes zetten wij online door. Bij MediaMarkt Online kunt u gemakklijk, snel en veilig producten bestellen. Deze bezorgen wij bij u thuis of op kantoor. Uiteraard kunt u uw aankoop ook kosteloos afhalen in een van onze winkels.

Deze score is berekend op basis van 13140 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

8.6

Tito 20-01-2019

Personeel die mijn heeft geholpen was vriendelijk en behulpzaam in het maken van mijn aanschaf keuze

Mickey (ik) 20-01-2019

Mooi snel behandeld goeie bediening goeie klanten serves in de medismarkt word snel en goed behandeld

Stam 20-01-2019

Een ruim keuze in diverse productgroepen, en ook nog eens voor een scherpe prijs.

Jacqueline 20-01-2019

Ik ben zeer goed door een medewerker in Groningen geholpen. Hij heeft mij een eerlijk en helder advies gegeven over de aanschaf van een nieuwe laptop.

Dutchdragon 20-01-2019

Goeie shop, ik vind hier wat ik zoek en de service is uitstekend behalve filiaal Roermond. Voor de rest is het in alle Nederlandse, Belgische en Duitse filialen zeer OK.

Saba 20-01-2019

1.Bijna alles wat ik nodig heb vind ik bij Mm
2. Winkel is heel overzichtelijk ingericht
3. Klantvriendelijk
4. Ik had problemen met het bewaren van bonnen, hier is een perfect oplossing gevonden- het digitale bon
5. Perfect opening en sluitingstijd tijd
6. Reparatie of retour afdeling in het zelfde pand is perfect
7. Makkelijk bereikbaar met de auto

A.F. Van der bend 20-01-2019

Zeer prettige winkel, goed geholpen en zeer service gericht personeel, en klant vriendelijk.👍🏻

Louis 20-01-2019

Ik ben fantastisch geholpen door de verkoper heb een Acer chromebook gekocht en hij legde dat prima uit

Jack Cobben 20-01-2019

Ik kom hier geregeld omdat ze altijd up to date zijn en omdat ze altijd goede en vriendelijke medewerkers hebben die verstand hebben van zaken.
Vooral de nieuwe zaak in Maastricht heeft een enorme mooie en overzichtelijke makeover gekregen.
Keep up the good work and see you soon.

Kortenhoff 20-01-2019

De shop is overzichtelijk en heeft een degelijke product informatie.
Mooie prijzen,en een allround producten reeks,van hifi tot tv's
Kortom aanbevolen voor een leuke shoppingdag,en gegarandeert dat je met iets moois thuis komt.
Kom maar gauw eens langs,de medewerkers staan klaar om je met open armen om je te ontvangen.

ronald 20-01-2019

ben zeer tevreden over mediamarkt . goede service vriendelijk personeel . ze hebben eigenlijk altijd alles op voorraad in 1 van de winkels

Arie 20-01-2019

Fijne winkel. Jammer dat het aanbod blu ray's en dvd's en cd's erg aan het teruglopen is. Veel lege vakken in de schappen op die afdeling in filiaal Rotterdam centrum.

Corne 20-01-2019

Ze zijn klant vriendelijke en een goede uit leg en ze propere je goed de gelopen

Ml de wit 20-01-2019

Fijn dat ik geslaagd ben bij de mediamarkt. Ik ben ontzettend vriendelijk geholpen door een medewerker van de mediamarkt.

schaaf 20-01-2019

Superwinkel. Erg vriendelijk personeel. Nooie grote winkel. kom er altijd graag

Frank 20-01-2019

Zeer vriendelijk en behulpzaam .altijd goed advies .makkelijk bereikbaar en de prijzen zijn altijd goed .en snel geleverd

H 20-01-2019

Super prijzen, super personeel en super service!
Omdat je soms wel moet wachten en een nummertje moet trekken bij de service-desk, nét geen 10 !

Job van den Brand 20-01-2019

Prettig sfeer, heb rustig door de winkel kunnen lopen en uiteindelijk met de juiste aankoop naar huis gegaan

Willem 20-01-2019

Goede informatie en een deskundige verkoper.
Een heel uitgebreide assortiment.

Robin 20-01-2019

Helder advies. Aandacht voor de klant. Zeer tevreden, kom zeker weer terug.

Joan 20-01-2019

Groot assortiment, vriendelijk en behulpzaam personeel. Prijs en kwaliteit zijn goed

Eric Heijnens 20-01-2019

Zeer tevreden hoe men geholpen wordt. Zeer overzichtelijk nu met de nieuwe indeling van de winkel.

Rita Schadenberg 20-01-2019

Wij zijn tevreden gezellige winkel goed personeel vriendelijk en behulpzaam

Marianne 20-01-2019

Zijn heel klantvriendelijk wat betreft garantie. Duidelijke product informatie. Alleen een beetje rommelig bij de kassa en weinig personeel per afdelingen, waardoor je soms lang moet wachten. Voor de rest een top winkel.

Saskia overdijk 20-01-2019

Een telefoon gekocht, en de verkoper Raymond was zeer klantvriendelijk, zeer goed geholpen en een fijne uitleg en een lekker bakkie koffie gehad, En was nog gezellig ook. Top

Ruud Kooijmans 19-01-2019

Bij de koop van het product ben ik zo goed geïnformeerd door een personeelslid. Open en informatief is zeer belangrijk voor een koper.
Nogmaals bedankt.

Joop 19-01-2019

Super en snel geholpen bij mijn kapotte scherm van telefoon kon er op wachten top

A S Kuzdub 19-01-2019

snel en efficiënt professionele service geschikt voor de goederen verwachtingen van het Engels is een plus-verkoper

Bas 19-01-2019

Heel goed!
Wij ben echt tevreden met medewerker!
Heft goed gehelpt
Tot vonde keer

Henrique 19-01-2019

Locatie Assen.
De verkoper van de laptops / tablets en de WhizKids van de service afdeling hadden een engelengeduld met aanhoren en het beantwoorden van onze vragen.

zaaadel 19-01-2019

Na wat navraag bij een medewerker voor deze tv beugel gekozen. Bleek een top keuze. De beugel past goed en montage ging eenvoudig.

Netty Gouverneur 19-01-2019

Degene die ons geholpen heeft, was vriendelijk, geduldig en heeft ons een goed advies gegeven.

Junkeexl 19-01-2019

Media markt is een hele fijne winkel met een fijne sfeer. Aardig personeel met kennis van zaken dus daarom geef ik media markt een negen.

Weijers 19-01-2019

Goede uitleg, alle kanten en mogelijkheden belicht. Niet opdringerig
Goede prijs.

Marcel 19-01-2019

Lekker dicht bij werk. En zeer overzichtelijk aan spullen. Allen meer bediening achter kassa, dan is er noet zon langs wachtrij. Er was maar 1 kassa bediende.

Bart 19-01-2019

Goed geholpen, duidelijk advies en na vergelijken zijn ze nog de goedkoopste ook. Ik ben tervreden!

Zeer Goed filiaal ruime collectie 19-01-2019

Op internet gezocht naar een nieuwe mixer en kwam uit bij media markt Almere. Het was precies wat wij zochten. En deze shop is goed berijkbaar vanaf onze woonplaats.
H. Terweij

Liliane 19-01-2019

Veel keuze vriendelijk en redelijk goed geïnformeerd personeel. Prijzen zijn ook redelijk.

Harold 19-01-2019

Goede winkel en niet duur. Ik koop er echt al mijn apparatuur en aanverwante artikelen

wim rutten 19-01-2019

vriendelijke en gedegen technisch advies over mijn aankoop ,ook werd mijn kleinzoon van 7 jaar vriendelijk en goed geholpen bij zijn aankoop van een game

Top 19-01-2019

Goeie uitleg over de spullen die ze verkopen.en genoeg personeel in de winkel.

Geert 19-01-2019

Ruim assortiment, overzichtelijk, netjes. Personeel steeds behulpzaam en vriendelijk. Regelmatig voordelige acties. Kortom top winkel

Janet 19-01-2019

Veel keuze waardoor je de bomen in het bos niet meer ziet, dus voor mensen die weten wat ze willen een fijne winkel. Als je niet genoeg kennis van zaken hebt, is het erg veel aanbod. Aardige medewerkers, maar niet makkelijk te bereiken/vinden. Niet alle medewerkers hebben kennis van zaken. Wel een aankoop gedaan en deze voldoet ook, maar niet dankzij informatie van medewerkers.

johan 19-01-2019

ik een telefoon gekocht in de winkel en werd zeer goed geholpen ik had ook een printer gekocht via internet, die zou ik daar op halen maar die werd netjes door de verkoper op gehaald in het magazijn en naar boven gebracht en naar de kassa gebracht toen ik klaar was met afrekenen bracht ze printer ook nog naar mijn auto

Otten 19-01-2019

was opzoek naar een nieuw tv. de medewerker heeft gevraagd wat ik zocht en heeft me goed ingelicht. was voor mij een goed advies.

van Aken 19-01-2019

Een zeer fijne zaak met nette service en vriendelijk en behulpzaam personeel in 2016 eerste aankoop gedaan een smart tv in 2017 nieuwe huis dect telefoon in 2018 een gasfornuis magnetron melkopschuimer en fotocamera en in 2019 mijn nieuwe smartphone als ik wat nodig geb kom ik zeker weer terug bij MediaMarkt Dordrecht

P. Mejer 18-01-2019

Ik koop graag bij de mediamarkt. makkelijk online bestellen en bij de winkel ophalen. Fijn personeel en een super service. Mijn favoriete winkel met heel veel keuze.

Dalvin 18-01-2019

De winkel zag er netjes uit. De medewerker die ons heeft geholpen was zeer vriendelijk. Hij wist ook zeker waar hij over sprak. Hij kapte ook heel netjes het gesprek tussen hem en zijn collega af om ons te helpen.

Désirée Olfers 18-01-2019

Dag van tevoren hehe goede uitleg gehad over de combi magnetron. Thuis nog even geheugen of het daadwerkelijk de juiste keuze was. Nog even telefonisch info gevraagd en diezelfde avond de combi magnetron nog besteld. Vandaag opgehaald. Keurig geholpen. Het apparaat naar mijn vader van 85 gebracht. Samen met hem een cake gebakken. Dus mediamarkt bedankt!!

Arco en Janine 18-01-2019

Na problemen met mijn Philips tv van een half jaar oud, en een bijzonder slechte ervaring met de Philips klanten service, gevolgd door een zeer teleurstellend uitgevoerde reparatie door een door Philips geautoriseerd bedrijf, waarna wederom een slechte ervaring met hun klantenservice volgde ben ik door Ilona van de service balie van Mediamarkt Heerhugowaard echt super geholpen, en mocht ik een nieuwe televisie uit komen zoeken hierbij heeft Klaas van Mediamarkt Heerhugowaard mij en mijn vrouw op een heel vriendelijke en vakkundige manier ons uitleg gegeven en geadviseerd bij het maken van de juiste keuze hij nam daar echt de tijd voor. Ilona verdient van ons een 10+ zij weet echt wat klant vriendelijkheid en service betekend en klaas een 10 hij heeft verstand van zaken ,kan dit goed uitleggen en is ook erg klantvriendelijk. Nogmaals super bedankt allebei voor de geweldige service, Mediamarkt Heerhugowaard mag trots zijn op deze medewerkers.