MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 264 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

4,2

Derksen 17-03-2024

Ik kocht in januari een koelvriescombinatie van bijna €1000. Er zat een cashback actie van €150 op.
Bij levering bleek de kast beschadigd, direct gemeld bij de vervoerder en mediamarkt. De afhandeling van het ophalen van de beschadigde kast, de beoordeling door mediamarkt, de levering van de nieuwe kast heeft weken geduurd.
De cashback actie van Samsung is inmiddels afgelopen, dit aangegeven bij mediamarkt, die zeggen dat ik pech heb gehad en dat ze er niets mee doen.
Ik koop nooit meer iets bij Mediamarkt.

Ron 17-03-2024

Zaterdag avond een Deplay minder tablet en een Bosch stofzuiger besteld. Volgende dag geleverd (zondag) dus.
Geweldig ZONDAG om 11.00 geleverd.
Pure klasse Mediamarkt. Tegenwoordig iets beloven en nakomen.
Mediamarkt krijgt van mij een 10

Mediamarkt schaam je 16-03-2024

Zelfs een 1 is te veel. Weken moeten wachten op terugbetaling van een wasmachine die de drempel niet is over geweest.
Nog steeds betaalt mediamarkt een bedrag van 80 euro niet terug, voor een niet bestaande verzekering!
De wasmachine was besteld in de webshop, maar ik word verzocht het verder in een winkel uit te laten zoeken.
Het is te gek voor woorden!
Voor ons nooit meer Mediamarkt!

Cees 16-03-2024

Xbox series2 besteld, daar niet op voorraad in de winkel. Online keuze thuisbezorgen. DHL is de bezorger. Nadat je het bestelproces hebt doorlopen kan je pas op de website van DHL je bezorgmoment kunnen veranderen resp. kiezen. Blijkt dat de optie niet beschikbaar is. Bij 1 keer niet thuis, geeft DHL een ander bezorgmoment door. Ook dit moment kan je niet aanpasssen, ondanks dat ze dat wel op de website vermelden. KLacht bij Mediamarkt ingediend doch wordt weggewuifd, dat ze hier niks aan kunnen doen. Mediamarkt informeert dat DHL langskomt, maar DHL doet dit niet. Volgens mij is het is MediaMarkt die afspraken maakt met een vervoerder. Dus wel degelijk invloed heeft op de inhoud van die afspraken. Als ik er voor kies om het thuisbezorgd te krijgen, wil dat toch niet zeggen dat DHL bepaalt wanneer ik het krijg? En als DHL mij aanbiedt om zelf een andere tijd, afspraak te maken, maar vervolgens de optie op de website niet beschikbaar maken , is dat toch je reinste bedotterij, om het maar netjes te zeggen.
Het antwoord aan de klant zou moeten zijn: dank voor uw waardevolle opmerkingen. Ik ga dit met onze contractafdeling bespreken om deze handelwijze van DHL ter discussie te stellen. Dan geef je de klant het gevoel dat er ook iets met zijn commentaar wordt gedaan, in plaats van de handen in de lucht te steken en te zeggen dat je er niks aan kan doen.

Zeer belachelijke service 15-03-2024

Zeer slecht geworden, bij media markt kom ik al sinds 2000 en het is compleet achteruit gegaan. als je iets koopt van de winkel en je neemt het mee naar huis en werkt, dan is er niks aan de hand. Als je iets besteld zoals een tv en het wordt kapot geleverd nou succes dan maar. Tv gekocht , kapot geleverd, na 9 telefoontjes, 14 emails en 4 bezoekjes langs de winkel verder eindelijk na 7 weken wachten tv geleverd. Maar daar bleef het niet bij, had voor een service betaald dat ze zouden plaatsen en installeren maar nee hoor begrepen ze niks van, iedereen werkt door elkaar heen, de een schuift naar de ander. Die First Logisitcs (koeriers bedrijf) van media markt dat is een eerste klas ramp, die gooien denk ik met de dozen, dit is nu al mijn 5de bestelling van mediamarkt die kapot word geleverd. Ik zal nooit meer bij mediamarkt iets kopen ben er klaar mee..

Jemoeder 14-03-2024

Ik koop nooit meer iets bij media markt wat een oplichters zeg als wat kapot is sturen ze je naar electrolux en electrolux die laat lekker op zich wachten 3 weken zonder wasmachine gezeten en hij is nog niet gerepareerd.

Gerben 13-03-2024

3 weken geleden een all in one pc gekocht. Bij het uitpakken bleek er een azerty toetsenbord bij te zitten. Dit heb ik aangegeven op 1 maart. En tot op heden na 3 keer bellen is er geen passende oplossing aangeboden. Zo moeilijk kan het niet zijn lijkt mij om een qwerty toetsenbord op te sturen van hetzelfde merk.

H. van Loon 12-03-2024

Ik koop nooit meer bij Mediamarkt. Op 26-03-2024 een desktop gekocht. Deze bleek 3 maanden daarvoor al geregistreerd. Is dus feitelijk 2e hands. Mediamarkt doet niets. Legt de verantwoordelijkheid ( en de ev. kosten ) bij mij. Ben nu twee weken verder en er gebeurt niets.

Maarten 11-03-2024

ZEER SLECHT! 3weken geleden via de webshop een laptop betaald van meer dan €1000.
Nadat DHL heeft gezegd dat er niemand thuis was tijdens de bezorging (wat wel het geval was) is deze teruggestuurd naar mediamarkt. Ik ben al 2 weken bezig om te proberen mijn geld terug te krijgen want het pakketje is vermist. Het kan niet zo zijn dat wanneer er een probleem bij mediamarkt of DHL is dat klant daarvan de dupe is! Ik bestel nooit meer bij mediamarkt online en wil mijn geld terug!

Joke Aerts 08-03-2024

betreft filiaal Heerlen: veel keuze, uitstekende bediening, goede producten

Evelyn 08-03-2024

De winkel ziet er netjes en georganiseerd uit. En de verkoper heeft mij zeer goed en deskundig geadviseerd.

Paul 07-03-2024

Een 1 voor de moeite!!!
In november een gamestoel besteld, in januari de linker leuning afgebroken.
Via contactformulier geen oplossing. Naar Mediamarkt eindhoven centrum gegaan em de leuning te laten repareren, er werd gezegd dat de gehele stoel retour moest. dit 2 dagen later geregeld en toen een nieuwe stoel gekregen. top zou je denken. toen begon de ellende pas echt. Nieuwe stoel miste links de scharnier. deze geprobeert bij klantenservice te regelen. dit was niet mogelijk. zelf aangegeven wat een oplossing zou kunnen zijn.. nieuwe bestellen en opsturen of oude scharnier van mijn oude stoel afhalen of uit de winkel uit andere doos de scharnier halen. dit is na 5 keer bellen en contactformulieren invullen niet gelukt.
ik kreeg als oplossing een cadeaubon van 15 euro...is ook! en dan de stoel waar ik niks meer aan heb weggooien?!
uiteindelijk zelf weer na mediamarkt gegaan. en daar werkte dezelfde persoon als de 1e keer en die heeft uiteindelijk een scharnier uit een andere doos gehaald. hoe moeilijk kan mediamarkt alles maken echt serieus!!!
X bedankt voor je hulp en helaas alle andere medewerkers hebben me blijkbaar niet kunnen helpen.
we 3x 45 minuten moeten rijden, 5 keer gebeld en 6 euro parkeergeld lichter.
Wat een k*tservice online.

Melissa Olson 07-03-2024

Ik was bij de Media Markt in Eindhoven om een kabel te halen voor mij iPhone en een screen protector.
Quinten heeft mij geholpen maar niet allen hem. Eerste was daar twee medewerkers toen ik binnenkwam en hun vraagt meteen als hun kan mij hulpen. Daarna is een van met mij naar boven gelopen om iemand anders te vinden voor de juiste antwoord op mij vragen.
Ik was binnen 5min al klaar en gebracht naar Quinten voor mij screen protector. Ik zie tegen Quinten hoe dankbaar ik ben dat hun mij zo goed ondersteunen maar ook hoe aardig, professioneel en netjes iedereen is dat werkt daar! Dat zie jij tegenwoordig niet vaak meer helaas en ik ben dus extra dankbaar als ik die sort mesen tegen kom!!!

Hedzer 02-03-2024

Betreft: afhandeling reparatie. Er was 6 weken geleden iets misgegaan met mijn de Longhi espressomachine, viel niet meer onder de garantie. Ik bevestig op de website van de fabrikant dat ik akkoord ga met de kosten van de reparatie. Vervolgens krijg ik tot 3 keer toe (!) een herinnering dat ik me nog akkoord moest verklaren met de prijsopgave van de reparatie, wat ik al 1x schriftelijk en nu in totaal 3x mondeling heb gedaan. Er is iets grondig mis met de interne communicatie van MediaMarkt Sontplein Groningen. Mijn advies: koop bij de concurrent. Ga ik de volgende keer in elk geval doen

Miranda 29-02-2024

Op 21 december online een wasmachine besteld, helaas al in januari kapot. Pas na 2 weken kon een monteur komen. Gemaakt maar 10 dagen later weer hetzelfde defect. Gebeld met MediaMarkt en wasmachine is 22 feb opgehaald. Ik zou dat weekend een nieuwe ontvangen. Niks gekregen, geen reactie. Meerdere malen gebeld of er al iets bekend is wanneer ze de nieuwe wasmachine zouden leveren. De klantenservice praat met je mee, maar kunnen blijkbaar alleen meldingen maken. Geen manager te spreken, logistieke afdeling is zowel via mail of telefoon niet te bereiken. Je word van het kastje naar de muur gestuurd! Ondertussen al een maand zonder werkende wasmachine!! Onkosten moeten maken ! En nog steeds geen heldere oplossing !! Rond uit super slecht ! Koop hier never nooit meer iets

C. Schouten 29-02-2024

Harstikke goed geholpen! ik kon een product niet vinden en binnen 10min srond ik achter de kassa om het af te rekenen :) en ook nog eens voor een goede prijs. Goede acties, en aardig personeel.

Melanie 29-02-2024

Levering Amerikaanse koelkast. Zeer onbeschofte bezorgers, foute Levering, omdat de grote zware koelkast weer terug moest waren ze boos op ons dat we de foute niet gewoon namen ( met kraanaansluiting die we niet hebben) door grof weer meenemen, plinten bij deur beschadigd, kapot. Nieuwe koelkast konden ze geen tijd garanderen, had ik dus vrij moeten nemen wat niet ging, dus pas een week later kwam de koelkast. Doordat ik onze oude weggegeven had hebben we een week zonder koelkast gezeten . Meermaals gebeld, contactformulieren ingevuld. Tot op heden geen contact met me gezocht om een oplossing te bieden. Zeer slechte eigenlijk dus gewoon GEEN service daar !

Marthijn 28-02-2024

Bestelling van 4 weken geleden nog steeds NIET ontvangen!
Ik word gek van het mailen en gebel.

Narendra van Eis 26-02-2024

We zijn naar Mediamarkt Hoofddorp gegaan en werden fantastische geholpen door een medewerker. Legde alles goed uit en zijn bevindingen voor een aankoop.

Yvonne 24-02-2024

Wasmachine gekocht werd bezorgd op 17 november, functioneerde niet, na 2 weken monteur, niet te repareren, 20 december opgehaald, geld terug gevraagd dit werd eind januari gestort.
Ik vind het schandalig dat je zo behandeld wordt door media markt, dit heeft zeker 50 telefoontjes gekost. Ook vind ik de klantenservice abominabel, ze praten met je mee maar lossen niks op.
Wat mij betreft heeft Media Markt afgedaan

3x reparatie is in strijd met consumentenrecht 23-02-2024

Ons koffieapparaat heeft slechts enkele weken gewerkt. In de winkel werd het apparaat niet omgeruild voor een nieuw apparaat (105 euro), maar we waren hem 3 weken krijt voor reparatie (moederboard vervangen, bedrading hersteld). Na reparatie hebben we 4 kopjes koffie kunnen zetten, waarna zelfde probleem weer optrad. Apparaat werd nu voor 2e reparatie opgestuurd, maar 3 weken later en 4 kopjes koffie weer hetzelfde probleem. MediaMarkt hanteert (in strijd met consumentenrecht) de stelling dat zij het recht hebben om 3x reparatie te mogen uitvoeren (dat zou hun afspraak zijn met Krups, maar de consument heeft alleen te maken met de verkoper). Uiteraard vermeldt MediaMarkt dit niet in haar algemene voorwaarden (omdat dit in strijd met de wet is...). Klant heeft namelijk het recht op een deugdelijk product en mag de koop ongedaan maken als de winkel hier niet aan blijkt te kunnen voldoen blijkens de Autoriteit Consument & Markt (zie consuwijzer.nl). Op schriftelijk verzoek geld terug werd gereageerd: Nee, we hanteren 3x reparatie-beleid... Ik kreeg dus pas geld terug toen het apparaat een 3e reparatie zou ondergaan. Dat resulteerde in kosten voor mij, voor 6x heen en weer rijden naar de MediaMarkt winkel. De behandeling van het personeel en de filiaalmanager was ondermaats.

Gul 22-02-2024

Teleugesteld,
Ik heb geanuleerde artikel van online bestelling ontvangen en gelijk teruggebracht naar winkel al twee weken geen mail van bevestiging van retour en geen geld terug ik ben het echt zat om elkedag naar mediamarkt bellen elkekeer zeggen ze na vragen krijg je mail nee ik krijg niks terug echt schandalig ik ga nooit meer naar media markt ik vertrouw echt niet meer

Hans 22-02-2024

Na de miskoop van een Jura koffiemachine netjes en goed geholpen door Media Markt om de machine inmiddels twee keer naar Jura terug te zenden voor reparatie. Voor inruil voor een andere machine of geld terug is het beleid van MediaMarkt dat de machine drie keer voor reparatie moet zijn geweest terwijl inmiddels wel duidelijk is dat deze machine niet voldoet vanwege herhaaldelijk vastlopen. Jura erkent de fout niet als productiefout en noemt het probleem een gebruikersfout. Hierdoor wordt het lastig iets gedaan te krijgen.

Peetje Almere 21-02-2024

Ik ging terug met mijn Apple Watch die ik een maand eerder had gekocht voor 269 euro. Nu met de Red Week was de Apple Watch in de aanbieding. Ik heb gevraagd of ze daar iets aan konden doen. Ze hebben netjes de Apple Watch teruggenomen en ik heb deze opnieuw gekocht. Het prijsverschil kreeg ik in een kadobon. Ik vind dit heel netjes geregeld van Mediamarkt Almere. Weer een goede reden om terug te gaan naar Mediamarkt!
Dank je wel Mediamarkt!

Peter Blom 21-02-2024

Op zondag 18/2/24 naar de Mediamarkt in Alkmaar gegaan, dit voor het uitzoeken van een 65 inch TV. Zelf weinig verstand hier van dus ik moest het hebben vd verkopers vd afdeling Tv etc. Mijn grote geluk was dat ik geholpen werd door ****. Na wat heen en weer gevraag van mijn kant en het krijgen van duidelijke en begrijpbare antwoorden van **** zelf gekozen voor een Samsung Qled TV. Een middenklasse qua prijs maar het zag er best goed uit. Misschien de koop wat te snel door mij gedaan maar ***** regelde een afspraak voor afleveren/monteren en afstellen op de dinsdag de 20ste. Alles razendsnel dus. Hoe groot was mijn schrik vanmiddag toe de TV thuis aan de muur hing en ik en de familie het beeld van de TV zag. Eens stuk minder dan de 55inch die naar de bovenverdieping zou verhuizen en het geluid was ook niet vd kwaliteit zoals verwacht. Een foute aankoop van mijzelf dus. Wat te doen?? Nu, ik dacht ik rij naar de Mediamarkt en hoop dat **** er is en leg mijn probleem uit. Hij zag mijn gestresseerde blik en stelde mij gerust. Het zou allemaal geregeld worden! Ik nu goed geluisterd naar zijn advies en ik kwam uit op een Sony ook 65 inch. Wel een ander prijskaartje maar wel een top TV....**** alles geregeld qua retour ophalen vd Samsung en het bestellen en plaatsen vd nieuwe Sony. Ook het financiële gedeelte heel netjes naar de klant (ik dus) toe geregeld. Mensen, wat een geweldige after- sales heb ik van Mediamarkt mogen ervaren vandaag. Wat was ik blij!! Nu uitkijken naar de plaatsing vd Sony over een paar dagen. Mediamarkt en Marc chapeau!!!! Ze hebben er een nieuwe klant bij dus.