MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

MediaMarkt is, met ruim 800 winkels in 16 landen, de grootste keten op het gebied van consumentenelektronica in Europa. Dit succes zetten wij online door. Bij MediaMarkt Online kunt u gemakklijk, snel en veilig producten bestellen. Deze bezorgen wij bij u thuis of op kantoor. Uiteraard kunt u uw aankoop ook kosteloos afhalen in een van onze winkels.

Deze score is berekend op basis van 1628 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

6,6

Wim 19-05-2022

Ruime keuze, zeer vriendelijke en correcte verkoopster, duidelijke info , goede parkeermogelijkheden, korting op de parkeerkosten en een plezier om sowieso door de zaak te struinen.

Johan Heijdeman 19-05-2022

17 mei tafelkoelkast ontvangen van MediaMarkt. In mail was beloofd dat de oude koelkast zou worden meegenomen. De vervoerder van PostNL weigerde dit te doen. MediaMarkt gebeld. Tot twee toe kreeg ik een oplossing per mail die niet bleek te kloppen. De derde keer werd beloofd dat ik zou worden terug gebeld. Gebeurde niet. Dag later zelf gebeld. Mevrouw meldt dat de koelkast niet wordt opgehaald. En dat terwijl duidelijk wordt toegezegd in hun mail dat ze dit wel doen. Nergens stond vermeld dat bij een levering van PostNL die niet zou gebeuren.
Wel beloven en vervolgens gewoon weigeren om je belofte na re komen.
Schande, MediaMarkt. Zelfs geen compensatie of tegoedbon.

Post 19-05-2022

Koop niks meer bij mediamarkt verkopen gaat prima maar service als iets stuk gaat na 3 maanden word je erg slecht behandeld siemens koffiemachine gekocht en op aanraden verkoper exstraverzekering van 5 jaar erbij dus 7 jaar garantie na 3maanden machine stuk kan gebeuren na kontact moeten opsturen ontvangstbevestiging ontvangen maar daar na gaat het helemaal mis na een maand maar eens gevraagd of het al gerepareerd was kreeg te horen dat we afstand hadden gedaan omdat de reparatie te duur was hoezo was garantie pas 3 maanden ouden koffiemachine van €750.zijn nu 2 maanden verder en nog steeds niks onrvangen ze blijven de schuld maar naar iedereen toe schuiven en wij als klant staan in de kou

Laszlo 14-05-2022

Erg slechte ervaring met MM klantenservice. Beschadigde TV ontvangen en na initieel telefonisch contact met klantenservice een email ontvangen en direct gevraagde info verstrekt. 2 dagen later pas reactie, weer direct gereageerd en nu 4 dagen en een herinnering verder en helemaal niets meer gehoord. Zit nu een week met TV in huis die we niet kunnen gebruiken omdat deze afhankelijk van antwoord MM wellicht retour moet. Ik wacht vandaag nog af maar als ik niets hoor gaat TV dan maar retour en kopen we deze wel opnieuw, maar dan bij CoolBlue. Zelfde prijs, betere service.

Ron 12-05-2022

Mijn zoon wilde graag een Xbox kopen, waar ik als ouder geen verstand van hebt. Maar goed, mijn zoon heeft gespaard en had eindelijk genoeg geld om een Xbox + game te kopen. We kopen een Xbox S-serie (waar blijkbaar geen disc in kan) en daarbij kopen we een game. Niemand van het personeel heeft ons geattendeerd op het feit dat er geen disc in dit apparaat kon. Zover mijn kennis gaat stond er op de verpakking van de Xbox S tevens Xbox X serie. Dus een game gekocht die geschikt was voor de X-serie. Blijkt dat dus niet te kunnen, maar goed mijn zoon had het plastic er al afgehaald. Direct nadat we er achter kwamen de mediamarkt gemaild over het probleem (wat wellicht een beetje dom lijkt, maar als leek kan het je gebeuren). 2 dagen later reactie van de mediamarkt: Wij nemen geen games terug die zijn geopend. Ok, dat kan ik snappen, maar in dit geval had het personeel ons in moeten lichten bij de kassa. Niemand die het gedaan heeft. Maar de reactie van 1 zin staat me ook totaal niet aan. Niks geen service-gerichtheid, gewoon boem klaar. Als dit de manier is van het verlenen van service van de mediamarkt is het mijn laatste keer dat ik daar geweest ben.

Hans Paans 12-05-2022

Heb in augustus 2021 een redmi telefoon gekocht bij de MediaMarkt in Breda. Ondertussen is hij al 2 keer terug geweest om hem na te kijken. Touchscreen werkt o.a. niet goed. Maar het euvel is nog steeds niet verholpen. In totaal 4x naar Breda moeten rijden. Totaal zo'n 120 km. De telefoon bij elkaar zo'n 3 weken weg geweest. Hadden geen resreve telefoon op voorraad. Terwijl ik mijn telefoon ook nodig heb voor mijn werk. Heb echt het gevoel dat je van het kastje naar de muur wordt gestuurd en je voelt je niet serieus genomen. Nu kan ik dus weer terug met deze telefoon en duurt het weer een tijd voor je hem terug heb. Het is dat hij nog in de garantie zit, maar weet dus wel dat ik de volgende keer naar een andere winkel ga. En dus geen telefoon meer bij de MediaMarkt koop.

Danielle 12-05-2022

Wat een geweldige medewerker is tessa van media markt Bergen op zoom. Ze heeft ons enorm geholpen en heeft t opgelost. Zonder mensen als zij was MediaMarkt boz vreselijk , tessa doer wel waar MediaMarkt voor staat ze doet haar werk erg goed en helpt klanten met een glimlach en is ook oprecht blij als ze je kan helpen . Echt top

Wim van Dijken 11-05-2022

Het personeel van de Mediamarkt aan het Noorderplein in Emmen, zijn bijna niet te temmen.
Direct bij binnenkomst in deze shop ,staat de klantvriendelijkheid voorop.
Ze geven antwoord direct op alle vragen die je stelt ,en wordt door deskundigheid vergezeld.
het apparaat dat we deze keer zochten ,en ook na voortreffelijk advies direct kochten.
Is van uitstekende kwaliteit en ook nog goedkoop, en dat scheelt een hele hoop.
Wij bevelen deze winkel van harte aan, om er eens naar toe te gaan.
Ook dingen wij graag mee naar een prijs als het kan, en hopen er het beste van .
vriendelijke groet uit Emmen, Wim van Dijken.

Myra 10-05-2022

Ruim 3 weken geleden heeft mijn zoon van 10 jaar een monitor besteld. Die werd helaas maar niet geleverd. Eerst was er geen voorraad en toen was filiaal Den Bosch ineens verantwoordelijk voor de levering. Maar die leverde niet. Ook lazen ze de berichten van de klantenservice niet, ook niet de spoedberichten. Om de dag belde ik de klantenservice en iedere keer werd mij verzekerd dat filiaal Den Bosch het nu écht ging opsturen. Not. Na 2,5 week kreeg ik een flutbericht van filiaal Den Bosch dat ze ook niet precies wisten waar het mis was gegaan. Geen enkel excuus. Geen enkele actie. Uiteindelijk zouden ze het opnieuw voor me bestellen (waarom mag Joost weten) en zou 'ie in de loop van deze week geleverd worden. Nu krijg ik net een mailtje dat de bestelling geannuleerd is omdat er een blokkade op zat. Waarom mag Joost weten. Niemand weet waar het fout ging, niemand neemt verantwoordelijkheid, niemand neemt contact met ons op, niemand verleent service. Zó'n slecht bedrijf!

W van der Meer 09-05-2022

Twee jaar en vier maanden geleden een Sony tv gekocht. Kijkend naar de tv was er spontaan een geluid, barst, vlek en links was er nog een stukje beeld. Wij hebben contact op genomen met media markt, hebben foto’s gemaakt en opgestuurd naar de service dienst. Van hun kregen we te horen dat het een Schade was en is ontstaan door eigen toedoen. En dat we maar contact moeten opnemen met onze verzekering. Het ergste vind ik dat wij als leugenaar worden neer gezet en dan praat ik nog niet over een coulance. Jammer voor alles, maar Media Markt scoort bij niet meer hoog

Stefan 08-05-2022

Goede service!
Gevraagd waar het product stond, en hierbij ook direct uitleg gekregen over het product.
Top top top

Rob 07-05-2022

Vandaag laptop en printer gekocht. Zeer goede service en kennis van zaken. Verkoper kwam snel om advies te geven. En ondanks dat het druk was goed en snel geholpen ook aan de kassa.

Dani 07-05-2022

Nawid manager in Bergen op zoom lacht zijn klanten uit , laat zn personeel alles oplossen ( door tessa een geweldig meisje bij service Bali is t nu opgelost) nawid loopt weg en scheld klanten uit.
Ontsla deze man asap.
Imke en lidia zijn ook fantastisch behulpzame meiden .

Nvt 06-05-2022

Mediamarkt is een winkel waar je vroeger naartoe ging voor de lage prijs en goede service.

Inmiddels moet je hier alleen voor de prijs zijn (als blijkt dat het hier het goedkoopste is). Verder is het advies teleurstellend (los van de floormanager). Klantenservice weet vaak niet mee te denken heb deze helaas meerdere keren gebeld voor het leveren van mijn spullen.

En het online bestel systeem bedenkt zelf hoe je bestelling naar je toe komt. Zo heb ik een wasmachine en droger bestelt met daarbij horende spullen om het aan te sluiten. Dit online bestelt (kan je dus liever in de winkel doen) en daarna bleek dat de bezorger allleen de wasmachine en droger kwam bestellen zonder de opstapel accessoires en de y splitsing. In de order srond ook aangegeven dat de droger eerst kwam en de wasmachine later. Dit wilde ik ook niet, maar kon via de klantenservice niet geregeld worden.

Uiteindelijk zelf naar de winkel gegaan, de floormanager kunnen overtuigen na een lang gesprek. Als ik dit niet zelf in de gaten had gehouden was het aardig misgegaan.

Ellen 05-05-2022

Peter, van Mediamarkt Deventer, heeft ons fantastisch geadviseerd bij onze keuze van een laptop. Zijn kennis van (rand-)apparatuur is top. Kijkt naar wat een klant nodig heeft en waar deze de laptop voor gebruikt en dus niet naar allerlei mogelijkheden die de klant niet zal gebruiken maar dan wel voor heeft betaald.
Custom build om het zo maar eens in goed Nederlands 🤣uit te drukken.

Diniehil 04-05-2022

Veel keuze makkelijk te bestellen en te betalen en zeer snelle levering echt top als ik weer wat nodig mocht hebben weet ik waar ik moet zijn 👍🏼

Michelle 04-05-2022

Mijn magnetron die ik online bestelde werd met een flink transport schade geleverd. Wankel op 3 poten, een schreef getroken voorkant en een flinke deuk rechts boven. Via de website kwam ik uit op een contactformulier, die heb ik gebruikt en de nodige foto's verstuurd. Ik kreeg 10% van de aankoopprijs aangeboden, terwijl ik recht had om geld terug of vervangende product. Bij een MediaMarkt winkel werd ik gelukig een stuk klantvriendelijker behandeld en kreeg ik mijn geld terug.

Tim 03-05-2022

Slecht bedrijf. leveren niet op tijd en als je het pakket dan weigert kan je lang op je geld wachten.

Water13 03-05-2022

Deze koffiemachine heb ik gehad voor moederdag. Mijn dochters hebben het online besteld: makkelijk, duidelijk en overzichtelijk. Snelle bezorging. Factuur online. Altijd goede service bij Mediamarkt. En scherpe prijzen.

F. Romeijn 03-05-2022

Wat een dramatisch bedrijf! Hier moet je niet zijn voor after sales of reparatie. Product gekocht, paar weken later geconcludeerd dat het niet werkt. Keurig aangemeld en afgestuurd voor reparatie ipv geld terug en we zijn inmiddels 1,5 maand verder na talloze mails, telefoontjes, berichten via messenger. Je wordt aan het lijntje gehouden, afdelingen zijn niet bereikbaar, kunnen niet iemand bereiken die een oplossing kan aandragen. Enige wat ze doen is een interne memo aanmaken die niemand wilt lezen.
Elke medewerker schept je af met een glimlach en de telefoontraining die er vanaf druipt.
Je komt niet er niet door heen in dit web van onkunde. Werd vandaag zelfs opgehangen door de klantenservice omdat ik aan de lijn bleef voor een oplossing!!! Een krappe 1 voor service.

S.Fellinger 02-05-2022

Bedroevende ervaring. Aankoop en betaling in winkel, levering volgende dag. Alleen heeft het mij maar liefst 10 pogingen gekost en een heleboel tijd om een simpele aankoopfactuur te krijgen. Eerst in winkel bij medewerker (1) (sorry we hebben net ander factuursysteem), vraag bij kassa (2) (sorry het lukt niet, die krijg u nagezonden wanneer bestelling is geleverd. Volgende dag na levering gebeld (3) (sorry het systeem werkt vaak niet zo goed, we maken een opdracht aan) Twee verzoeken via Twitter (4/5)(sorry dat moet u via Facebook (6) doen) Bij FB (7) DM bericht 0 reactie. Maar weer eens gebeld (8/9), twee pogingen Uiteindelijk terug naar winkel waar een dame (10) die het systeem wist te omzeilen eerst de aanschaf terugdraaide alsof het retour kwam, om daarna met twee pogingen alsnog een factuur te regelen. Pikant was dat ik eigenlijk de computer niet eens kon ruilen, omdat ik juist geen factuur had.... Wanneer dit de Wow is van Mediamarkt, dan vooral Wow wat slecht. En triets dat het personeel ook gevangen zit in systeem en er gelukkig mensen zijn die hun eigen systeem kunnen "hacken"en omzeilen. Dit was de laatste keer MediaMarkt.

Sophia 02-05-2022

Online 6 flessen MieleTwindos wasmiddel besteld, zou andere dag in filiaal geleverd worden Vervolgens krijg je bevestigingsmail dat het 1 a 2 dagen duurt vanuit magazijn. Nu na 3 dagen klantendienst besteld , die doodleuk zegt dat het nog wel 2 a 3 dagen kan duren, wat is dit voor waardeloze service

Henny Dekkers 01-05-2022

Bij de meeste leveranciers kon ik het product alleen bestellen. Bij de MediaMarkt op Ekkersrijt stonden model opgesteld en aangesloten. Wij zijn daar gaan kijken en werden snel en correct behandeld. De stofzuiger is de volgende dag op de afgesproken tijd bezorgd.

Mo70 29-04-2022

Zeer goed geholpen door een medewerker over het aanschaffen van een product. Blij met deze service en superblij met mijn nieuwe product.

Paul 29-04-2022

Ik heb bij MediaMarkt een nieuwe tv gekocht. In de mail werd bevestigd dat mijn oude tv door de bezorger meegenomen zou worden mits hij bij de voordeur zou staan. De bezorger kwam de nieuwe bezorgen en weigerde om de oude tv mee te nemen. Ik zit in een elektrische rolstoel en zit hierdoor met een probleem. Ik heb de MediaMarkt gebeld en die wilde me niet verder helpen dan dat ik de oude tv bij de MediaMarkt kon brengen... Wat een waardeloos bedrijf... laatste keer dat ik daar iets gekocht heb. Afz.....

Kanselaar 28-04-2022

Via mediamarkt online een droger van bosch besteld. Deze zou op donderdag geleverd worden we zouden op donderdag ochtend een mail krijgen met het tijdstip van de levering.
Halverwege de ochtend kregen we eindelijk een mail, hierin stond dat de order gecanceld was verder geen uitleg erbij.
We zijn zelf maar gaan bellen naar de mediamarkt en na lang in de wacht gestaan te hebben kregen we te horen dat hij niet leverbaar was en dat was het.
We moesten zelf vragen van hoe nu verder? We hebben wel betaald en hebben nog geen droger in huis. Er werd gezegd dat ze van de week wel een keer het geld terug zouden storten.
We zitten nu dus zonder geld en droger en moeten maar wachten tot we het geld terug krijgen en dan kunnen we een andere droger bestellen. Klantvriendelijkheid, meedenken en oplossingsgericht werken is daar niet te bekennen.
Wij kopen daar nooit meer iets.

Noa 26-04-2022

24/2/2022 heb ik een I Phone besteld nooit een track en tracé code gehad alleen een bevestig dat ik de i phone besteld had.
Nu ben ik ruim 800 euro kwijt en zit na 2 maanden nog steeds zonder telefoon. Ik heb er al zon 20 belletjes op zitten elke dag stuur ik een bericht of er al meer bekend is maar ik word niet geholpen.....
Ik voel me zwaar opgelicht en voor als nog ziet het er niet uit dat ik mijn geld terug krijg of mijn I Phone die ik besteld heb.
Mijn advies KOOP HIER NIET!!!!!! Het is geen betrouwbaar bedrijf en de klantenservice is waanzinnig slecht.

Sebastiaan Weber 26-04-2022

Goede winkel waar alles makkelijk te vinden is. We werden bij vragen direct geholpen en het personeel was vriendelijk en pro-actief.

Piet 25-04-2022

Zeer slechte klacht afhandeling.
Gister een droger besteld zou vandaag komen, maar gewoon geen bericht van verzending.
Meteen gebeld en ze geven aan dat het normaal is dat die niet de volgende dag komt. Uhhhmmm waarom staat het dan op jullie site, bied het dan niet aan ofzo. Hele dag voor niks gewacht.

Niet betrouwbaar als het gaat om bezorgingen

Clabbers 25-04-2022

Deze keer gekozen voor de Mediamarkt ivm scherpe prijs voor wasmiddel voor onze twindos Miele.
Hele snelle verzending en bezorging, top! Totdat de bestelling niet klopte. Ipv de 4 bestelde en betaalde flacons kreeg ik er maar 3. Ik dacht een belletje en het wordt opgelost....
Niets is minder waar. Ik moet een verklaring invullen/inscannen en terug sturen. En dan ook nog een onderzoek afwachten. En ik weet nog niets eens zeker of ik die laatste flacon, nog wel nageleverd krijg. Zeer zeer ontevreden.

De kruijf 25-04-2022

Ik heb een wasmachine besteld, ik kon echter met geen mogelijkheid de extra plaatsen optie toevoegen, ik heb dus zonder besteld en gelijk gemaild dat hij wel geplaatst moeten worden. Krijg je dagen daarna een domme reactie dat het niet later toegevoegd kon worden ( ja leuk maar omline ging het niet) service was ver te zoeken. Ik bestel hier nooit meer, zelfs de customerservice is onvriendelijk en niet bereid je te helpen. Heel erg bedankt 220420-063162

Emma 24-04-2022

Vrijdagmorgen heb ik een MacBook Air besteld, voor 12.00 uur en 4 euro extra betaald om hem vrijdag in huis te hebben.
De hele dag ben ik thuis gebleven maar ik heb niets ontvangen. 's Avonds heb ik Mediamarkt gebeld. De meneer die ik sprak kon mij niet verder helpen omdat ik geen track&trace heb. Dat komt omdat niet bekend is welke vervoerder mijn pakketje gaat vervoeren....
Zaterdag weer gebeld. Weer hetzelfde antwoord. Uw bestelling is nog niet ingepakt, er is nog niet bekend wie de vervoerder is.
Nu is het zondag, twee dagen later, en ik heb nog niets. Geen laptop, geen track&trace.
Ik heb 4 euro extra betaald omdat ik de laptop vrijdag in huis wilde hebben, ik had hem zaterdag nodig.
De enige toezegging die ik heb is dat ik de 4 euro die ik extra betaald heb terug krijg.... Is dit service?
Zorg nu maar dat ik mijn bestelling ontvang en een korting of een vergoeding zou het minste zijn.
Maar op dit moment wil ik alleen mijn laptop...

Ellen 23-04-2022

Wasmachine besteld voor levering op de volgende dag. Twee dagen later geen wasmachine en een klantenservice die niet kan helpen omdat ze duidelijk zijn gestructureerd om niet meer dan een informatiebalie te zijn. Sorry, we kunnen er niets aan doen, want het is onze bezorgservice die uw machine niet heeft opgehaald, hoewel deze sinds gisteren klaar staat. Schandalig

Bert 21-04-2022

Laptop gekocht en binnen de garantietermijn ging hij al kapot. We dachten nog dit is niet z'n heel groot probleem. We leveren hem in en krijgen een nieuwe. Helaas werkt het niet zo. Reparatiedienst wijst naar mediamarkt en mediamarkt naar reparatieservice. Kortom laptop kwijt en een klantenservice die aangeeft dat het niet hun probleem is dat we al maanden wachten. Voortaan toch maar naar CoolBlue want ik ben toch niet gek!

Realdutchie 20-04-2022

Wij kopen regelmatig elektronica en huishoudelijk apparatuur bij de Winkels in Duiven, Doetinchem, Apeldoorn of Deventer. Vriendelijk personeel en goede adviezen.
Echter De telefonische klantenservice is een drama. Überhaupt is het bijna onmogelijk rechtstreeks naar de winkel te bellen En de Landelijke klantenservice loopt blijkbaar via België. En daar weet men niet hoe e.e.a. in NL werkt. Ik kocht in Apeldoorn een Mi TV stick. Deze werkte niet zoals verwacht en ik wilde die ruilen voor Mi BOX S. Deze was in Apeldoorn niet op voorraad, wel in Duiven. KLantne service gebeld of ik in Duiven om kon ruilen. Maar dat kon vlgs dame aan telefoon niet. Ik moest de Stick terugbrengen naar Apeldoorn en dan in Duiven de Box halen. Bleek achteraf vlgs medewerkers Mediamarkt Apeldoorn en Duiven onzin te zijn. Dus 40 km voor niets omgereden.

Bagger 16-04-2022

Telefoonhoesje gekocht voor een prijs in het hogere segment, binnen een maand is hij aan alle kanten stuk.

Koos 15-04-2022

Prima begeleiding bij problemen van gekocht produkt.
Helaas blijkt de samung tablet A8 een slechte wfi snelheid ontvangst te hebben (3x minder dan de tap A 2016).
Dus de tap A8 kon zonder problemen ingeleverd worden.

Max 13-04-2022

Maand geleden bestelling geplaatst, niks ontvangen. Met de klantenservice communiceren helpt niet. Het is net of je met een chatbot zit te communiceren.

Met het plaatsen van deze review hoop ik dat ik gecontacteerd wordt door iemand die wel capabel genoeg is om een klant te helpen.

Media Markt, zo'n winkel gun je iedereen. 10-04-2022

Media markt is onze huisstore. Al jarenlang kopen wij alles op het gebied van elektronica. van een camera tot was en vaatwasmachine. Goede sortering, gunstige prijzen en prima voorlichting. Service is eerste klas. Zo'n winkel gun je iedereen.

Leentje 09-04-2022

Aanschaf 1,5 jaar geleden verliep prima, maar nu is de TV al kapot binnen de garantietermijn. Helaas wordt dat niet snel en niet goed opgepakt, reparatiedienst Servilux wijst naar mediamarkt en andersom.
Een nieuwe aankoop in de toekomst doe ik in ieder geval niet bij mediamarkt!

Niet zeker 09-04-2022

Het betreft misleidende informatie m.b.t. extra accu aankoop Samsung stofzuiger

Erik 09-04-2022

Zeer snelle levering, binnen 24 uur, op zaterdag eind van de middag besteld en zondag in de middag bezorgd.

T-Lex 08-04-2022

De service van MediaMarkt is heel erg slecht. Naar afdeling met een showmodel gereden. Die was nog in een doos, en die wilde een medewerker voor mij niet uitpakken. Aldus de medewerker, als ik het fornuis wilde bekijken, moest ik hem eerst thuis laten bezorgen en daar bekijken. Mocht ik hem niet goed vinden, dan zou ik hem terug kunnen sturen. Dit is echt het niveau van MediaMarkt van tegenwoordig.

Online besteld dus met bezorging "tot na de drempel". Laten aansluiten wilde ik niet, want dat doe ik zelf. Op de dag van bezorging weigerde de bezorger het fornuis naar de eerste verdieping te brengen, waar ik woon, en zette hem op de stoep neer. Belachelijk, want wat heeft het voor nut? Ik heb nog nooit zoiets meegemaakt. Gelukkig was het toen niet aan het regenen.

Verder gaten in de doos ontdekt waardoor ik de wanden van het fornuis kon zien. Ik had dus vermoedens, dat het fornuis beschadigd kon raken als gevolg van een "deskundige" bezorging. Ik wilde het fornuis nakijken. De bezorger liet me weten dat eens ik de doos openmaak, kan ik het pakket niet meer weigeren, want dan is hij van mij. Dit is absoluut onzin. Je hebt als koper recht om goederen ter plekke te controleren op beschadigingen, zeker als de doos beschadigd is. Terwijl ik het fornuis buiten aan het nakijken was, rende de bezorger letterlijk weg. Mocht er een deukje of een krasje op de behuizing zitten, zou ik nu met gebakken peren zitten, want ik zou niets kunnen bewijzen.

Kortom, de volgende keer MediaMarkt mijden als de tering! Ik betaal liever meer bij een andere winkel, dan zo'n "service"!

Mvr dingl 07-04-2022

Zeer teleurgesteld heb aankopen gedaan van een hoog bedrag. Koelkast en fornuis is niet geleverd tot de wensen en afspraken. Fornuis zou aangesloten worden had nog extra daarvoor betaald maar de bezorger gaf aan dat hij het niet kon dragen en de oude niet kon meenemen terwijl het niet zo was afgesproken. Heb contact met ze opgenomen en komen ze met je moest lift gaan regelen. Dat moet je dan van te voren communiceren misschien je medewerkers goed informeren daarover. Zeer ontevreden service nooit meer mediamarkt zeker geen aanrader!

Scary 1971 07-04-2022

Groot assortiment, goede adviezen
Maar zodra er problemen zijn met de gekochte producten is er weinig hulp en geen empathie.
Dan verschuilen ze zich achter de technische dienst.
We zijn 6x teruggeweest met niet goed werkende iphone oortjes. Daar waar wordt toegezegd dat na 3x je je geld terug krijgt wij behoorlijk stampij hebben moeten maken om na 6x dit wel kregen
Nu een Siemens eq9 s100 espressomachine twv 999,00 hebben gekocht en wij hier koffie met melk met n temperatuur van 50° uit krijgen. Zij aangeven dat er technisch gezien niets mis is met t apparaat en dat t voldoet aan de specificaties. Wij dus om wel de koffie belevenis die is beloofd willen ervaren wij ons kopjes moeten voorverwarmen of lauwe melk moeten gebruiken
Belachelijke service.

Paulus 07-04-2022

Mediamarkt neemt geen verantwoordelijkheid.
Ik ben inmiddels 5 keer naar Servilux gestuurd die elke keer zeggen dat mediamarkt een verkeerde manier heeft om een tv schoon te maken. De spay van mediamarkt die wordt aangeraden. Mag je niet gebruiken volgens Servilux. Omdat ik dat wel gedaan hebt vervalt de garantie. En hierdoor gaat mediamarkt niks voor je doen

Jasmine 07-04-2022

Ik heb vorige week AirPods generatie 3 aangeschaft in de Mediamarkt in Amsterdam Noord. Tegen mij werd gezegd dat als ik deze niet pas, ik deze terug kan brengen. Ook bij de kassa bij de aankoop werd geen opmerking meer gemaakt over het retourneren van het Apple product. Na het passen in de auto kwam ik er achter dat ze te groot zijn. Nu wil ik de AirPods terugbrengen, maar mag dit niet meer. Mediamarkt heeft toegegeven dat het een fout is geweest uit hun kant en zij dit product ECHT niet meer terug mogen nemen. Waarnaar zij uiteindelijk aankomen met het voorstel om het product terug te nemen met een waardevermindering in prijs, waarbij zij al aangeven dat het daadwerkelijk wel mogelijk is om het product terug te nemen. Het gaat om een hoop geld voor een student, ik ben heel erg boos dat ik verkeerd geïnformeerd ben en vervolgens zelf voor hun fout moet opdraaien.

El bachraoui 05-04-2022

Zeer slecht service en totaal geen…
Zeer slecht service en totaal geen verantwoording, dus kijk uit waar je je spullen koopt, ik heb namelijk een Samsung wasmachine bij mediamarkt gekocht en binnen twee jaar is hij kapot gegaan, bij mediamarkt langs geweest Samsung ingeschakeld conclusie was de machine kon niet gemaakt worden en ze gingen een nieuwe leveren, na een paar weken later heb ik gebeld waar de nieuwe blijft het antwoord is dat ze er mee bezig zijn, dat een paar keer op gevenmoment kreeg ik een mailtje of ik nog steeds van de ruil service gebruik wil maken, ik was toen al helemaal klaar mee dus heb gezegd dat ik mijn geld terug wil hebben en hebben ze doorgezet naar de mediamarkt en mediamarkt zegt dat ze eerst een goedkeuring van Samsung moeten hebben. We zitten nu in april en ik ben al vanaf november bezig en ik heb mijn geld nog niet terug en ook geen wasmachine

Remark 04-04-2022

Had vandaag een specifiek product nodig voor mijn werk, tijd ingestoken in de website om te kijken waar het op voorraad is. Winkel gevonden, mooi, betaal ik direct op de website zodat ik zeker weet dat ik er niet voor niks kom. Bevestiging ontvangen in de mail dat ik 'm kan komen ophalen. Aangekomen, hadden ze het verkeerde product voorbereid. Alright kan gebeuren, dus zij zoeken naar het product, ik was vrij geduldig en begripvol, na 1-2 uur wachten wordt er aan mij verteld dat zij het product niet hebben en als kerst op de taart moet ik 1 tot 5 dagen wachten tot dat ik mijn geld terug krijg. Ontzettend naar ervaring, ik betaal en investeer mijn tijd erin omdat ik 'm vandaag nodig had, er wordt bevestigt het dat het voor mij klaar staat, dan wordt er vervolgens niet geleverd. Prima, kan gebeuren, maar in plaats van dat ik direct mijn geld terug krijg zodat ik een ander oplossing kan vinden moet ik vervolgens nog langer wachten om mijn geld terug te krijgen.

Jolanda Muilwijk 31-03-2022

Ik kocht een koelkast bij mediamarkt, bij bezorging bleek deze aanalle kanten beschadigd, bezorgers toch laten plaatsen ivm niet zonder kunnen. Onbeschofte bezorgers, achteraf fikse beschadiging aan vloer. Na veel mail en belcontact wordt een nieuwe bezorgd en beschadigde opgehaald.
Wederom beschadigingen aan vloer en onbeschofte bezorgers. Mediamarkt ontkent iedere aansprakelijkheid! Wat een Kwalitatief Uitermate Teleurstellend bedrijf!