MediaMarkt.nl
Benieuwd naar ervaringen met MediaMarkt? Lees beoordelingen van consumenten en deel jouw eigen review over service, levering en betrouwbaarheid.
Benieuwd naar ervaringen met MediaMarkt? Lees beoordelingen van consumenten en deel jouw eigen review over service, levering en betrouwbaarheid.
7.9(970)
Gemiddelde beoordeling
7.9
Deze score is gebaseerd op 970 goedgekeurde reviews die in het afgelopen jaar voor MediaMarkt.nl zijn geschreven. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening
Reviewscore9.0
Bedankt!
De verkoper heeft mij goed geholpen met het uitzoeken van een nieuwe telefoon.
En je maakte gezellig een praatje.
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore10.0
Ik wist niet goed wat het verschil tussen een usb stick is en een harddisk om data op te slaan. Ik werd heel goed en uitgebreid geadviseerd door de medewerker van de Mediamarkt, hij nam de tijd en legde het zo uit dat ik het ook begreep en liep daarna met me mee om een bon te maken voor bij de kassa. Hij was ook heel erg vriendelijk!
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore8.0
Wij zijn naar mediamarkt gegaan, omdat we een Rowenta stofzuiger 2 in1 wilden kopen.
We kregen een hele goede voorlichting en zijn over gegaan op de aankoop.
Het is een rowenta clean 7 geworden.Heel mooie machine en super makkelijk in gebruik.
Scheelt veel tijd en energie.
Absoluut een aanrader.
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore1.0
Binnen 3 weken na aankoop van mijn tv bij MediaMarkt viel het beeld al weg (alleen nog geluid). Er is een monteur langsgekomen die een printplaat heeft vervangen, maar hij is tijdens de update vertrokken. Het probleem is daardoor nog steeds niet opgelost.
Ik heb vervolgens opnieuw contact opgenomen met MediaMarkt. Nu moet ik weer wachten tot ik word teruggebeld om een nieuwe afspraak te maken, waarna het weer tijd kost voordat er iemand langs kan komen. Dit zorgt voor onnodige vertraging en frustratie.
Ik heb geen vertrouwen meer in dit apparaat en wil geen verdere reparatiepogingen. Ik verwacht een passende oplossing: geld terug of vervanging door een nieuw exemplaar.
Zeer teleurgesteld in zowel het product als de service.
Reviewscore10.0
Mediamarkt👏🏻
Uitstekende winkel met scherpe prijzen en professionele service. Ik ben erg blij met mijn aankoop. Alles werd netjes geregeld van bestelling tot levering. Bedankt voor de geweldige service!
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore1.0
Al anderhalve week aan het wachten totdat de bestelling wordt verwerkt. Totdat het retour nog niet verwerkt wordt, ontvang ik ook nog niet mijn geld terug. Ik word dagelijks van het kastje naar de muur geschoven en niemand kan me echt goed helpen
Reviewscore1.0
Op 9 juni een reparatieverzoek bij Mediamarkt ingediend. Een Samsung inbouw koel/vries combinatie van iets meer dan een jaar oud. Het koelgedeelte koelt helemaal niet meer.
Tijdlijn:
9 juni 2026 - reparatieverzoek ingediend
12 juni 2026 - gebeld door een dame met een vast belscript met vragen of ik achter de koelkast wilde kijken? Het is een inbouw.....
12 juni 2026 - mail van CE repair met bericht dat ik foto's een video moest maken voor een betere inspectie.
13/14 juni - site CE repair werkt niet. Mail verstuurd met vraag hoe verder.
15 juni - Site weer in de lucht. foto en video geupload.
16 juni - mail CE repair "order ligt momenteel bij de technicus voor een beoordeling"
Ook getracht contact te krijgen met mediamarkt, waar een digitale boodschap mij verteld, dat ze telefonisch geen extra info over reparaties kunnen doorgeven.
AAN EEN IEDER DIE DIT LEEST BIJ MEDIAMARKT OF CE REPAIR:
Ik ben een klant, ik heb vorig jaar een koelkast gekocht, hij is nu stuk!!! Wanneer gaan jullie iets voor mij doen?
Verlopig zijn jullie vooral bezig om elkaar aan het werk te houden, maar vergeten jullie compleet dat er een klant is, die al een week met een kapotte koelkast zit. Die met medicijnen zit die in de koelkast bewaard moeten worden. Die elke dag naar de winkel moet, want met deze temperaturen elke dag vleeswaren, boter, melk moet weggooien. Waar fruit, zuivel en drinken niet gekoeld kan worden. Kom op jongens, haal die kop uit jullie tunnelvisie en ga asjeblieft klanten helpen!!!!!!!
Reviewscore1.0
IK heb 3 weken geleden een nieuwe wasmachine gekocht. direct bij levering lekte deze schuim uit de deur.
gebeld en 2 dagen later stond de monteur. Had t binnen 2 minuten gezien: "Moet worden vervangen. Ik ga t doorgeven"
in al die tijd is het vervangingsadvies van de monteur niet bij mediamarkt terecht gekomen. en het enige wat er gedaan kan worden is wachten.
Nou, inmiddels wacht ik dagelijks tot ik een ons weeg, bel ik ook dagelijks, en ken ik al verschillende, goedwillende 1elijners bij naam. Ze maken meldingen, vragen diengen na, escaleren met coordinatieteam en escalatiesheets, maar nog steeds 0,0
Reviewscore10.0
Erg vriendelijk en geduldig geholpen bij media markt bergen op zoom met inruil van mijn oude iPhone bij de smartbar en aanschaf van een nieuwe tablet de medewerker heeft rustig de tijd genomen gaf goede uitleg en was erg behulpzaam
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore10.0
Meerdere malen nu goed geholpen bij mediamarkt in Roermond, bij aankoop van een laptop en de eerste grote aankoop van ons zoontje die een Switch 2 ging kopen van zijn eigen geld. Goed advies, prima prijs/kwaliteit.
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore1.0
Hier hetzelfde probleem...wij gaan nooit meer een bestelling doen bij MediaMarkt! Mijn dochter heeft vanaf het begin een storing gehad op haar nieuwe mobiel, MediaMarkt gebeld en moest opgestuurd worden voor reparatie. Gedaan, storing is niet verholpen en daarom gevraagd om omruiling voor een nieuwe telefoon en al vanaf maart (!!!) worden we aan het lijntje gehouden door de klantenservice. Iedere keer wordt er beloofd dat er na 2 dagen reactie is..na 2 dagen bellen we, dan opnieuw 2 dagen beloofd en zo gaan we maar door. We zijn ten einde raad en mijn dochter heeft er zoveel stress van, naar de winkel geweest op advies van klantenservice maar zij kunnen niets doen omdat de bestelling online was. Nu dus maar naar Kassa, Consumentenbond, Rechtsbijstand en geschillen commissie. Treurig dat dit zo moet, ongelooflijk dat zo'n bedrijf nog bestaat. Klantenservice kennen ze daar blijkbaar niet en niemand krijg je aan de telefoon die je verder kan helpen
Reviewscore10.0
Best wel behulpzaam en gewoon heel vriendelijk en genoeg kennis van zaken
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore10.0
Ik had een kleding Stoomreiniger aangeschaft bij de Mediamarkt in Zwolle voor mijn trouwpak. Deze Stoomreiniger bleek bij het eerste gebruik helaas niet te werken en was ook niet meer op voorraad. De eerstvolgende in dezelfde prijsklasse was een stukje duurder. Ter compensatie werd het zonder extra kosten omgeruild voor dat model. Top service! Ook een vriendelijke Service Medewerker. Helaas ben ik zijn naam vergeten. Nogmaals dank!
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore1.0
Het is vreselijk. Na een defect aan een wasmachine heeft mediamarkt besloten dat we het geld van de aankoop terug krijgen. Netjes natuurlijk.
Echter zijn we inmiddels zo’n 8 weken bezig om ook daadwerkelijk ons geld terug te krijgen. We bellen wekelijks waar het blijft, maar we horen elke keer hetzelfde. “Graag nog even geduld” “het zou binnen 15 werkdagen gestort moeten worden” “ deze vrijdag staat het echt op uw rekening” wanneer we vragen om te spreken met een verantwoordelijke geven ze aan dat we binnen twee dagen gebeld worden (doorverbinden schijnt lastig te zijn) maar je raadt het al, er wordt niet gebeld.
De defecte wasmachine is reeds gehaald. Maar geld betalen, ho maar! Vreselijk, slechte service. Dit soort artikelen, waarbij je goede service mag verwachten koop ik dus noooooit weer bij MediaMarkt!
Reviewscore1.0
Na 2 weken geen enkel contact van Media Markt bij een door hun zelf geannuleerd product. Wel betaald en ben er nog steeds achter aan aan het rennen om het terug te krijgen. Niemand weet iets van wat andere doen. Ik schrijf die een mail hij schrijft die een mail. 1 grote bende van vriendelijke oplichters. IK RAAD JE AAN OM HIER NIETS TE KOPEN.
Reviewscore10.0
Top winkel je wordt top geholpen
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore8.0
Aanvankelijk hadden wij verkeerde informatie gekregen van een nieuwe medewerker. De vrouw die aan het hoofd van deze afdeling stond heeft dit keurig opgelost, zodat wij uiteindelijk als tevreden klanten naar huis huis gingen.
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore1.0
Zelden zo'n slechte zaak meegemaakt inclusief de klantenservice! Heb na maanden van ellende eindelijk mijn gebrekkige vaatwasser kunnen retourneren. Die is nu 3 weken geleden opgehaald, maar ik heb mijn aankoopbedrag nog steeds niet terug. Vele mailtjes gestuurd, telefonisch contact gehad, maar noppes.
Zag wel dat die vaatwasser via de outlet gewoon weer verkocht is, zelfs voor €200 meer dan waar ik hem voor gekocht had 😱
Reviewscore10.0
Goed, snel, deskundig en vriendelijk geholpen door Robert die duidelijk plezier heeft in zijn werk. Ook de manager was vriendelijk en servicegericht. Daarnaast een goede prijs van het product (ook t.o.v. webshops). Het is fijn om de producten in de winkel zelf te kunnen zien en vergelijken. Parkeren kan onder de winkel zelf, ideaal. Leuke stad ook, Groningen. Een aanrader!
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore1.0
Ik heb op 22/4 een iphone geretourneerd, conform jullie retour beleid. Mijn retour is op 28/4 door jullie ontvangen. Ik heb hier ook een e-mail over ontvangen, dat mijn retour correct is afgeleverd/ontvangen. ( Ook is dit meermaals aan de telefoon bevestigd ).
Ik heb betaald via Klarna. Maar omdat de retourzending tot op heden niet verwerkt is, willen zei dat ik het bedrag aan hun overmaak.
Om deze reden heb ik 4 weken lang contact met jullie gehad, mij is verteld dat de retourzending z.s.m verwerkt zou worden.
Opeens na 5 weken, krijg ik te horen dat jullie een “ lege “ doos hebben ontvangen. Wat ik niet begrijp, aangezien de telefoon al 4 weken bij jullie is en eerder dit niet het geval was. ( Het lijkt erop dat de iPhone , bij jullie “vermist” is geraakt “ )
Nogmaals, ik heb mijn pakket geretourneerd conform jullie retour beleid.
Ik heb een bevestiging van track en trace, verzend/afgifte bewijs ( inclusief vermelding van het gewicht ). Retourlabel, screenshots van tracking, ordernummer, en een mail waarin jullie bevestigen dat het pakket is ontvangen.
Ik heb jullie een mail verstuurd, omtrent ingebrekestelling, gevraagd om een schriftelijke onderbouwing van jullie standpunten. Zoals: foto’s van het ontvangen pakket, foto’s van de inhoud bij ontvangst, geregistreerde gewichtsgegevens, en eventuele onderzoeksrapporten.
Maar tot op heden heb ik hier nog geen terugkoppeling over ontvangen.
Ik hoop dat dit z.s.m word opgelost.
Reviewscore4.0
2 oude iPads ingeleverd in de winkel. Binnen 20 minuten worden de e-vouchers beloofd. Nieuwe iPad uitgezocht en beschermhoes. Na half uur bij de kassa gevraagd waar de e-vouchers blijven, maar ‘het systeem’ heeft een storing. Dan maar later via de webshop geprobeerd (de e-vouchers zijn inmiddels bezorgd). Helaas, bij bestelling van de iPad met hoesje accepteert het systeem de cadeaukaarten niet. Kortom: geen nieuwe iPad en een paar e-vouchers van een winkel waar ik niet snel terugkom.
Reviewscore10.0
Prettig en deskundig advies gekregen van medewerker XXXX.
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore9.0
Snelle levering
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore10.0
Prettige service door Jojo Erg vriendelijk Ze dacht ook mee 10 waardig
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore9.0
Ruim opgezette winkel. Heel toegangelijk voor een rolstoel. Met de lift kan je naar boven! Ik kon mijn product niet vinden, en werd heel vriendelijk geholpen, inclusief wat extra advies! Altijd handig als je iets prijzigs aan gaat schaffen en niet precies weet hoe of wat! Uit eindelijk met een prachtige koptelefoon van Jbl de deur uitgegaan!
Als ik iets nodig heb ga ik altijd naar de winkel in Zoetermeer!
Altijd klantvriendelijk, veel verstand van zaken en niet te beroerd dingen na te kijken of zelfs de voorraad in het magazijn na te lopen als het product niet in de winkel ligt.
Ja, ik beveel deze shop aan