MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

MediaMarkt is, met ruim 800 winkels in 16 landen, de grootste keten op het gebied van consumentenelektronica in Europa. Dit succes zetten wij online door. Bij MediaMarkt Online kunt u gemakklijk, snel en veilig producten bestellen. Deze bezorgen wij bij u thuis of op kantoor. Uiteraard kunt u uw aankoop ook kosteloos afhalen in een van onze winkels.

Deze score is berekend op basis van 12234 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Lilia 21-07-2019
Ja, ik beveel deze shop aan Deze review wordt nog gecontroleerd door Kieskeurig.nl

wij zijn een familie uit de Republiek Moldavië, ik kwam voor een beter bestaan, in Nederland houden we van het land dat we leuk vinden, de aard van de gastvrije mensen, we zijn bij de Energic Budget. en we kopen altijd uw producten. We hebben altijd wat we kiezen We hebben wat we kopen De mensen die we bedienen zijn geduldig met ons totdat we hen vertellen wat we nodig hebben. de arbeiders zijn aardig en vriendelijk

Wilco Verenjans 20-07-2019

Prima shop ,geheid dat je niet niet lege handen na buiten loopt ,Maar dat je het product naar keuze in je auto laad en tevreden huis waards gaat.

Gerard Gaarthuis 20-07-2019

U verkoopt Samsung tabletten met Android 5.1. Dat is echt achterhaald. Als ik in uw winkel ben adviseer ik adspirant kopers een tablet te kopen met minimaal Android 8 of nog beter Android 9. Ik heb uw personeel daar ook wel eens op geattendeerd.

Marjan 20-07-2019

Prima geholpen door leuke jongen met een zwart Apple shirt. Hij had leuke aansluiting met mijn zoon die kwam voor een welverdiende Apple watch

Erwin 20-07-2019

Reservering was snel gemaakt en kon het product een uur later ophalen. Product is scherp geprijsd

Dennis 20-07-2019

Zeer klantvriendelijk en vakkundig personeel. Mag graag even door de winkel lopen al heb ik niets nodig. Top zaak

Brian 20-07-2019

We hadden een defect product na 1,5 jaar, geen enkel probleem. Direct een nieuwe

Van den Hoff 20-07-2019

Ik vond een mooie winkel kon goed vinden wat ik moet hebben en werd heel vriendelijk geholpen ik denk dat ik vaak terug kom maar dan in Arnhem

Bekhuis 20-07-2019

De Mediamarkt is een winkel met een groot assortiment, de keuze is reuze,winkel medewerkers die weten waar ze over praten.

inge van den dries 20-07-2019

heel klantvriendelijk goede uitleg snelle hulp heel toegangekelijk en overzichtelijk redelijke prijzen niet duur mij winkel

Teakmagazijn 20-07-2019

MediaMarkt Alexandrium wordt verbouwd, maar is toch open.
De verkoper was rustig. Hielp goed en liet zich niet van de kook brengen door de drukte.

Diana 19-07-2019

Ik kies voor mediamarkt omdat de service geweldig is. Zelfs via de klantenpas kun je al je aankopen terug vinden. Ze zijn klantvriendelijk en helpen je altijd!
Het is soms zelfs een uitje om door de winkel te lopen.

Renate zegeling 19-07-2019

Ik kreeg een Goede uitleg en het personeel was vriendelijk dat zie je niet meer in alle winkels.
Top

E Schoeber 19-07-2019

Heerlijke winkel om rond te snuffelen en dingen te kopen. Bij informatie perfect geholpen zodat je direct een beslissing kunt nemen. Petje af

Cheff 19-07-2019

Deze winkel op locatie ( The Wall ) in Utrecht is gewoon een uitzonderlijke top Locatie niet alleen vriendlijke em behulpzame personeel maar maar qua parkeer gelegenheden onwijs top en altijd wel voorraad ..al met al Top !!

Rosa 19-07-2019

Heel fijn geholpen goede tips vriendelijk jongeman nam zijn tijd voor ons petje af ...fijn om Auto te parkeren winkel ook netjes

Hansje 19-07-2019

Prima service in de winkel, daar houdt het op. Bezorgdienst een ramp, nu al 3x geannuleerd door logistieke fouten. Geen telefoontje in de ochtend, via track en trace gelezen dat bestelling geannuleerd is.
Na telfonisch contact met klantenservice wordt steeds wordt beloofd:" morgen lukt het echt". Zitten we weer te wachten. Nu nog steeds niets geleverd.

Mehdi 18-07-2019

Online besteld en de zelfde dag opgehaald en s'avonds heerlijk gegeten met de familie .
Dit alles mede dankzij de snelle service van mediamarkt .

F. Visser 18-07-2019

MeMa Klanderij Enschede, na vorige week een TV gekocht te hebben, vandaag nog wat randapparatuur gekocht. Wederom prima geholpen door zeer deskundig, geduldig en vriendelijk personeel. Ga zeker de volgende keer ook weer naar deze Mediamarkt

Rghack 18-07-2019

Super je kunt gewoon kiezen voor het afhalen in de winkel of thuis laten bezorgen

Jip 18-07-2019

De verkopers mogen iets meer gespecialiseerder worden binnen hun afdeling. Wel altijd fijn dat er veel voorraad is en dat er zo veel keus is.

mmj 18-07-2019

snele service
en in de winkel zeer vriendelijk personeel
de klante service is duidelijk en helpt je graag waar het kan

Stephan 18-07-2019

Ik werd goed geholpen en ze zijn klant vriendelijk tegen mij en ik raad ieder een aan om daar heen te gaan

Cemile 18-07-2019

Super vriendelijk personeel. Zeer behulpzaam en meedenkend. Laatste aankopen was een telefoonkabel, advies welke beste zou zijn. En keer daarvoor was als een dolle en koos de grootste tv. Verkoper vroeg hoe groot mijn woning was. En gaf gelukkig de juiste advies.

Rien Kop 18-07-2019

Ik heb gisteren samen met mijn dochter voor ieder een nieuwe Samsung tablet gekocht. We werden door een medewerker prima geholpen en daardoor toeven goede keuze kunnen komen.

Bert 18-07-2019

goede informatie van medewerkster over te kopen product, veel op voorraad van verschillende merken..

Anna Beukhof 18-07-2019

Duidelijke producten en vriendelijke professionele hulp. Prijs kwaliteit verhouding is goed.

J.D. 17-07-2019

Medewerker is heel vriendelijk en behulpzaam. Goede informaties gegeven over het product die ik aangeschaft had.

A. Cool 17-07-2019

Ik werd (zoekende naar printerinkt) aangesproken door een medewerker en goed geadviseerd. Het gevraagde bleek op voorraad en werd uit de voorraad opgehaald door de medewerker.
Ook de voorlichting over het Norton-Security pakket werd vakkundig uitgelegd.

Helene Strijbosch 17-07-2019

Eindhoven heeft vriendelijke medewerkers die goed advies geven en je snel helpen

Henk Beertema 17-07-2019

Hele ruime keuze van de producten die ik zocht en met een hele vriendelijke prijs

Mandy zuidema 17-07-2019

Super leuke winkel bijna alles te vinden. Je word goed en snel geholpen. Zelf.als online iets wilt en zelf niet kan helpen ze je.

Linda 17-07-2019

De prijs van het geboden product was goed. Producten op de website lastig te vergelijken door wisselend ingevulde specificaties die ook niet juist bleken.

Koen 17-07-2019

Klantenservice is perfect 👌 klantvriendelijk en deskundig advies heb ik gekregen

Clemens 17-07-2019

Op zoek naar een laptop voor mijn zoon bij MediaMarkt in Den Bosch terecht gekomen. Kreeg daar een uitleg gelijk aan "Aanschaf laptop voor Dummies", dus alles was voor ons duidelijk. Uiteindelijk een keuze gemaakt, inclusief installatie. Aangegeven dat we in redelijke tijdnood waren en gevraagd of ze er direct aan zouden kunnen beginnen. Ondanks de drukte aan de balie hebben ze ons er toch tussen geperst. Tijdens de installatie hadden de medewerkers ook nog tijd gemaakt voor een korte uitleg, dus tijd vloog om en hij was voor ons netjes op tijd klaar. Dikke duim omhoog voor de dame en de heren die ons geholpen hebben!

Cor 16-07-2019

Rustige manier van werken door verkoper, liet ons eerst rustig kijken, toen we hulp vroegen kwam hij bij ons en legde alles uit.

Jany 16-07-2019

Omdat ik mijn kassabonnen niet meer kon vinden heeft de Mediamarkt deze voor me opgezocht. De Mediamarkt medewerker had hier alle geduld voor.

Robin Van De Put 16-07-2019

Mediamarkt geeft mij altijd goede advies, Ik vind ze klantvriendelijk, Bieden altijd hulp aan, Ik ben zeer tevreden

HH 16-07-2019

Wasmachine en droger aangeschaft (almere)geweldig geholpen door Tom wat een fijne en vriendelijke man.
Daar mag mediamarkt zich gelukkig mee prijzen.
Ik gebruik mijn wasmachine alleen nu voor de tweede x en bij centrifugeren gaat hij erg tekeer,wat kunnen we daaraan doen?

Snipmeister 16-07-2019

Duidelijk en overzichtelijk! De prijzen liegen er niet om, en ook nog de voordeligste mijn inziens.

Hans Elbers 16-07-2019

Op de eerste plaats is een ruime keuze en daarbij wordt je uitstekend geadviseerd door een medewerker

R.R. Beers 15-07-2019

Al mijn artikelen koop ik bij Mediamarkt omdat dan verzekert ben van goede hulp en klantvriendelijk
heid.

R.Houkes 15-07-2019

Ondanks verbouwing personeel dat snel handelde en antwoorden kon geven over aankoop staat een bepaalde voorraad in het magazijn door ruimte te kort

Tonny 15-07-2019

Veel keuze bij Mediamarkt en ook altijd op voorraad. Geen gezeur van bestellen en terug komen. Gewoon het product kunnen bekijken, voelen, zien en meenemen.

Nel Eijsberg 14-07-2019

Ik ben geweldig geholpen,Wij moesten een radiocd speler voor onze zoon .Het moest heel makkelijk te bedienen zijn
anders had hij er niets ,Nou het is ons heel goed uitgelegd ,waar we op moesten letten .Een pluimvoor deze verkoper.

Tinuskebicycle 14-07-2019

Kort en bondig, de mediamarkt is deskundig.
Aandacht en assortiment is goed, de prijs is zoals het moet.
Service en vriendelijkheid staat op kop, dus de Mediamarkt is voor mij TOP!!

totalflooring.nl 14-07-2019

snel en vakkundig geholpen met een tablet protectie .
ook de telefoon gelijk maar meegenomen , alles was goed geregeld en professioneel geholpen en zeker niet duur

Staf van der Heijden 14-07-2019

Ik ben onder de indruk van de medewerkers aan de smartbar. Vriendelijke behulpzame mensen zijn dat.

Jef 14-07-2019

Zeer netjes geholpen door de medewerker in de winkel.
Zeer bekwaam en goede uitleg gekregen

tevreden klant 13-07-2019

De kennis van de Mediamarkt medewerkers heeft ons zeer geholpen bij het maken van het juiste model/apparaat