MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

MediaMarkt is, met ruim 800 winkels in 16 landen, de grootste keten op het gebied van consumentenelektronica in Europa. Dit succes zetten wij online door. Bij MediaMarkt Online kunt u gemakklijk, snel en veilig producten bestellen. Deze bezorgen wij bij u thuis of op kantoor. Uiteraard kunt u uw aankoop ook kosteloos afhalen in een van onze winkels.

Deze score is berekend op basis van 10494 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

8.6

Ramiro 17-11-2018 In de winkel gekocht
Hoofddorp

Zeer goed service

Ja, ik beveel deze shop aan Deze review wordt nog gecontroleerd door Kieskeurig.nl

Mediamarkt is een winkel met veel assortimenten, van witgoed tot Elektronica en diversen artikelen daarvoor.

m.ebbeng 17-11-2018 In de winkel gekocht
Tilburg

Geweldige service

Onze printer was kapot, de medewerker aan de balie heeft het probleem voor ons geprobeerd op te lossen. helaas moest de printer worden opgestuurd. Na twee weken kwamen wij onze printer ophalen en de medewerker herkende ons nog en heeft onze printer eerst gecontroleerd voordat wij deze mee naar huis namen. Wij vinden het personeel van media markt in Tilburg heel erg vriendelijk en hulpvaardig.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Corrie 17-11-2018 In de winkel gekocht

Goede service

Ik ben prima geholpen bij de aankoop van mijn product. Uitleg gekregen en vriendelijk behandeld. Top

Bert 17-11-2018 In de winkel gekocht
Sontplein, Groningen

onverwachte meevaller!

Mijn Tomtom was een maand voor het aflopen van de garantietermijn defect geraakt. Ingeleverd bij de Serviceafdeling maar het apparaat kon niet binnen een afhandelingstermijn worden gerepareerd.
Ik kreeg van de Mediamarkt mijn geld terug of mocht een nieuw vervangend apparaat uitzoeken. Uiteraard een nieuwe Tomtom. Dat het apparaat inmiddels duurder was geworden, was voor de Mediamarkt geen probleem!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Shopper 17-11-2018 In de winkel gekocht
Den Bosch

Goede service

De shop had de smartphone die ik wilde op voorraad en is dichtbij waar ik woon.
Ik werd goed geholpen door de medewerker.

Bartje 17-11-2018 In de winkel gekocht
Eindhoven Centrum

Goede Servis

Snel geholpen in het winkel door mensen die meer verstand hebben dan mij en ook snele levering. Ben echt trots op hun.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Lucien Vos 17-11-2018 In de winkel gekocht
Den Haag

Lekkere service!

Ik moest een nieuwe Apple pencil kopen, want ik was mijn ander vervelend genoeg verloren. Voor ik naar de Mediamarkt ging moest ik ook een nieuwe Ipad pro kopen omdat de ander kapot was gegaan en apple hem niet kon maken. En als illustrator maak ik daar optimaal gebruik van. Ik hoopte toen op een sale op de apple pencil bij Apple zelf, dit was helaas niet zo. Omdat Mediamarkt wel vaker toffe aanbiedingen heeft wilde ik het daar proberen. Helaas was daar ook geen sale , maar ben alsnog geslaagd en kan nu weer lekker ontwerpen.

Duca 17-11-2018 In de winkel gekocht

Assortiment

Winkel (Nieuwegein) heeft redelijk compleet assortiment (technische spoel), is makkelijk te bereiken, prijzen zijn ook acceptabel.

Tonny 17-11-2018 In de winkel gekocht
Sontplein

Deskundig

Zeer fijn en deskundig geholpen een super blij met de aankoop, prima geluid . Top verkoper ga zo door.

Karin 17-11-2018 In de winkel gekocht
Ekkersrijt

Goede voorlichting

Ik heb gekozen voor deze shop omdat t makkelijk gratis parkeren is, Personeel ter zakenkundig en vriendelijk. En altijd aanbiedingen!

J. Faas 17-11-2018 In de winkel gekocht

Aardige medewerkers

Fijne service gehad in Rijswijk. Zeer spontane medewerker op de games afdeling die vriendelijk geholpen heeft.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Kees 16-11-2018 In de winkel gekocht
Zwolle

Prima voorlichting

Zeer goed voorgelicht door de medewerker. En een goede demo van wat het toestel kan.
Verder ook de soundbar bekeken die er bij hoord.

Josephine 16-11-2018 In de winkel gekocht
Tilburg

Super service

Ben 3 keer voor service bij de mediamarkt geweest en alle keren super geholpen. Zonder problemen lossen ze jou problemen op, ook al waren het niet hun problemen..Dit ook vanmiddag aan de balie vermeld. Klasse

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Agnes 16-11-2018 In de winkel gekocht
Groningen

Goeie service

Werd goed geholpen door medewerker van media markt.
Ze legde alles netjes uit en nam daar ook de tijd voor.

Wouters 16-11-2018 In de winkel gekocht
Bergen op Zoom

Fijne winkel voor snelle aankopen

Goed assortiment maar niet altijd ruim in het personeel. Veel keuze in het assortiment. Op sommige momenten is de wachttijd wel lang

George 16-11-2018 In de winkel gekocht
Westerhaven

Het is een mooie shop
Overzichtelijk en proper
Personeel is klantvriendelijk en locatie is prima te bereiken

TW Smulders 16-11-2018 In de winkel gekocht
N514 MEDIA MARKT EINDHOVEN EKKERSRIJT

Professioneel, klantvriendelijk en zeer deskundig

Informatie
Reviews
TW Smulders
13-11-2018 In de winkel gekocht
Ekkersrijt

Shop gekozen om ons te oriënteren en te informeren om daarna op internet een bestelling te doen bij Bol.com of Coolblue. Vanwege de indrukwekkende professionele houding, de deskundigheid en de klantvriendelijkheid van afdeling witgoed 671 onmiddellijk besloten om de aankoop bij Mediamarkt te doen. Mede ook vanwege de service na aankoop wat hoog in het vaandel staat.
Pluspunten
Retourproces
Klantenservice
Vakkundigheid personeel

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

MisterManders 16-11-2018 In de winkel gekocht
Venlo

Persoonlijke aanpak

Er werd goed geluisterd en ik werd op een betrokken manier geholpen door de medewerker,
Ik voelde mij thuis bij Mediamarkt Venlo en dit gaf mij een veilig gevoel bij de aankoop!

RS 16-11-2018 In de winkel gekocht

Geweldige keuze

Ruim opgezet, veel zichtbaar, lekker om te vergelijken, zien en voelen. Makkelijk om meer informatie te verkrijgen.

Robin 16-11-2018 In de winkel gekocht

Topservice!

Bij het aanschaffen van mijn nieuwe Samsung Galaxy S9 + ben ik super goed geholpen door het personeel van Mediamarkt. Zeer tevreden over de klantvriendelijkheid en service. Goede kwaliteit telefoon voor een goede prijs

rebecca de jong 16-11-2018 In de winkel gekocht
asd arena

Geweldig assortiment en duidelijke informatie

Mediamarkt arena gekozen voor het ruime assortiment, duidelijke uitleg, product informatie en zeer vriendelijke verkopers.
Ik beveel deze winkel aan en zal in de toekomst hier ook andere producten kopen.
Vr. Groet R. de Jong

Bertus 16-11-2018 In de winkel gekocht

zeer goed geholpen.duidelijke uitleg

Mooie winkel vriendelijke en vooral kundig personeel.komen we zeker nogmaals shoppen.heel groot assortiment

MGN 16-11-2018 In de winkel gekocht
Utrecht

"vreemde"MediaMarkt

In een voor mij "vreemde" Mediamarkt Utrecht, (kom zelf uit Leeuwarden) erg aardig geholpen door behulpzame verkopen/adviseur.

Marieke exel 16-11-2018 In de winkel gekocht
Emmen

Top winkel

De juiste hulp gehad voor iets waar ik geen verstand van had goede uitleg gekregen en een vriendelijke lach bij de kassa

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Chris van Doorn 16-11-2018 In de winkel gekocht
Amsterdam Noord

Goede service

Ik ben snel en goed behandeld. Ik kwam voor een spel en de verkopen wist gelijk wat ik wilde hebben.

Melissa 16-11-2018 In de winkel gekocht
Rotterdam

Super service

De shop is goed en alles is makkelijk te vinden. bij de kassa wordt je heel snel geholpen door het nieuwe systeem..

Nintendo switch 16-11-2018 In de winkel gekocht
Nieuwegein

Super mooie speciale editie van de switch

Na weken gewacht te hebben hebben wij onze speciale editie van de switch in onze bezit. Mooie uitstraling en ook nog super kwaliteit beeld ook.
Bedankt media markt dat jullie mij goed geholpen hebben met de pre order.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Igor 16-11-2018 In de winkel gekocht
Bergen op zoom

Vriendelijk service!

Ruime keuze en je kan het nog zien en voelen voordat je wat koopt, en blijft een leuke makkelijke winkel. Bezorging top alleen beetje minder met geschatte bezorgtijd, kan beter!

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Hans 16-11-2018 In de winkel gekocht
Utrecht de Wall

Klantvriendelijke medewerkers

Uitgebreid assortiment en meestal deskundig advies. Zeer behulpzaam toen bleek dat net die ochtend de prijs was verhoogd...

arta 16-11-2018 In de winkel gekocht
arnhem

Geweldig personeel

De winkel is makkelijk bereikbaar ,goede parkeergelegenheid. ruim assortiment, gemotiveerd personeel, goede service.

Joke 16-11-2018 In de winkel gekocht
Almere

Geweldig meedenkend personeel

Ik het gekozen voor mediamarkt Almere omdat ze ruime sortering hebben en goede persoonlijke service.
De levering wordt ook prima geregeld. Zonder kosten

Rob 16-11-2018 In de winkel gekocht
Almere

Goede service

Je wordt uiterst vriendelijk geholpen door het personeel. Ze gaan tot het gaatje om dingen uit te zoeken

Maris 16-11-2018 In de winkel gekocht
Hengelo

Goede service!

Fijne winkel met personeel die kennis van zaken heeft. De aanbiedingen zijn altijd goed geprijsd en er is ren ruime keus.

Niels 16-11-2018 In de winkel gekocht
Leeuwarden

Behulpzaam personeel

Ik heb een tv gekocht en heb hierbij goede uitleg gehad van een medewerker over het verschil tussen verschillende toestellen.
Daarna heeft een andere medewerker mij geholpen om de doos in de auto te laden.

Harm-jan 16-11-2018 In de winkel gekocht
Groningen sontplein

Geweldige service

Mooi grote winkel veel keuze en vele merken en goedkoop een feestje om daar rond te lopen vriendelijke personeel

Brenda 16-11-2018 In de winkel gekocht
Eindhoven

Geweldig geholpen

Vind het een super fijne winkel en ben zeker goed geholpen! De winkel is ook goed ingedeeld en je kan alles snel vinden. En krijg ook meteen hulp van de mensen die er werken.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Wiecher 16-11-2018 In de winkel gekocht
Zwolle

Super geholpen

Veel keus goede service en vriendelijke hulp bij het assortiment gunstig geprijsd goede parkeermogelijkheid

Jan 16-11-2018 In de winkel gekocht
iddelburg

Meer dan goede service snel en vakkeundig geholpen

Toevallig op vakantie in Zeeland via E-mail leuke aanbieding gezien en deze bij de Mediamarkt in gaan kopen.
Winkel was schitterend en goed ingericht.

maarten 16-11-2018 In de winkel gekocht
Duiven

goed advies!!

Verkoper nam alle tijd en gaf goed advies over de aanschaf en maakte vergelijkingen met andere apparaten. Verder ook heldere uitleg over de ondersteuning bij de inbouw (afwasmachine). Monteur nam een dag later al contact op voor het maken van een afspraak.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

K. Hodges 16-11-2018 In de winkel gekocht
Beijerlandselaan

Matige service

Ik heb bij de mediamarkt op de beijerlandse laan een nieuwe aankoop gedaan. De service van de winkel was matig, producten van de winkel waren niet goed en duidelijk aangegeven. Alles stond door elkaar waardoor ik uiteindelijk nog eens terug kon lopen voor het juiste product. Uiteindelijk een medewerker aangesproken en hij heeft me uiteindelijk naar wens geholpen.

Liesbeth Vermeulen 16-11-2018 In de winkel gekocht
Den Bosch

Wat je maar wil!

Zoveel keus in alle artikelen, niet normaal, fijne product beschrijving. Zeer klantvriendelijk personeel die je graag te woord staan.

Ria vroege 16-11-2018 In de winkel gekocht
Heerhugowaard

Geweldige service

Ik kocht een nogal zwaar koffie automaat. Deze werd door personeel naar kassa gedragen en daarna in mijn auto gezet. Super, zonder te hoeven vragen.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

L.C. Hus 16-11-2018 In de winkel gekocht
Boogaard pc

Geweldige winkel verkopers die er verstand van hebben

Om dat je goed geholpen word en ze hebben bijna alles de informatie die je krijgt en Hulp is heel goed

Teleton 16-11-2018 In de winkel gekocht
Middelburg

Prettige voorwaarden

Wij gaan over anderhalve maand verhuizen. Mediamarkt had een mooie aanbieding. Wij kochten een televisie voor in de slaapkamer van het werledberoemde merk OK. Voah Weinagh! De reviews zagen er goed uit maar we kunnen de tv pas aansluiten als we verhuisd zijn...Wat nou als OK. toch een dood apparaat in de doos heeft verstopt? Geen nood! We hebben maar liefst 60 dagen de tijd om te reclameren...we hebben het volste vertrouwen in onze aankoop maar dat is toch een rustig idee.

John 16-11-2018 Via de website gekocht

Zeer goed geholpen

Online een Apple Watch gekocht die overal was uitverkocht behalve in vestiging Amsterdam Arena. Direct besteld en gekozen voor afhalen in de winkel. Ik was een beetje huiverig aangezien overal de Watch was uitverkocht behalve hier. Hij bleek er daadwerkelijk te liggen en de afhandeling was zeer vlot. Erg bedankt!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice

Minpunten

• Gebruiksvriendelijkheid site

ED 16-11-2018 Via de website gekocht

Snelle en goede service!

Dit is een gebruikersvriendeijke site. Je kunt eenvoudig en snel een bestelling doen, welke ook op tijd bezorgd word

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jurre hegmans 16-11-2018 In de winkel gekocht
Eindhoven centrum

Geweldige winkel

Ik word in de mediamarkt altijd vriendelijk geholpen als ik iets niet kan kiezen. er word ook niet zomaar gevraagd of ik hulp nodig heb dat vind ik zelf heel er fijn. De artikelen zijn meestal het goedkoopst dus hoef nergens anders nog te kijken of iets goedkoper is. De winkels zijn altijd schoon en kan sommige dingen soms uitproberen of beluisteren heel erg fijn.

Anneke 16-11-2018 In de winkel gekocht
Breda

Goede uitleg

Fijne winkel .veel keus.prettig personeel.kan er niet meer van maken .prijs is ook altijd oke.kort om een geweldige winkel

Dick 15-11-2018 In de winkel gekocht
Ekkersrijt Son

Overzichtelijke winkel.

Prima opstelling van de artikelen. Goede duidelijke service. Als je vragen hebt wordt je deskundig naar tevredenheid geholpen.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Rksh70 15-11-2018 In de winkel gekocht
Beurs

Behulpzaam en vriendelijk

Deze winkel is in t centrum van Rotterdam, dus goed bereikbaar en ik kan er alles vinden wat ik zoek. Personeel is vriendelijk en behulpzaam.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -