MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

MediaMarkt is, met ruim 800 winkels in 16 landen, de grootste keten op het gebied van consumentenelektronica in Europa. Dit succes zetten wij online door. Bij MediaMarkt Online kunt u gemakklijk, snel en veilig producten bestellen. Deze bezorgen wij bij u thuis of op kantoor. Uiteraard kunt u uw aankoop ook kosteloos afhalen in een van onze winkels.

Deze score is berekend op basis van 3088 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

7,9

Fred 20-10-2020

Al enkele weken o.b.v de 100 dagen retourgarantie mijn tv van € 3000 op laten halen.
Mediamarkt heeft geen idee waar mijn tv nu rondzweeft.
Zowel de klantenservice als de winkel zijn overgeleverd aan de backoffice welke niet terugreageerd op mails.
Ik als klant heb nu geen geld en geen tv en moet wachten tot het iemand uitkomt om te reageren..
Schandalige service!!!!

Inge 19-10-2020

Ik heb 2 dagen geleden panzerglas gekocht bij de mediamarkt in zwolle. Op de verpakking staat dat je er met een hamer op kan slaan en dat het niet zomaar kapot gaat. Die avond laat ik mijn telefoon op mijn vloerbedekking vallen. Het hele scherm is kapot. Ik ben de volgende dag naar de mediamarkt in groningen gegaan. en daar kreeg ik te horen dat het mijn eigen schuld is en dat ik een nieuwe moet kopen. (2x40 euro dus i.p.v 1x) toen ik thuis was was ik het er niet echt mee eens. Dus ik heb de klantenservice gebeld. Daar werd door een persoon die erg slecht verstaanbaar was mij duidelijk gemaakt dat het mijn eigen schuld is en dat ik zelf voor panzerglas heb gekozen. Ik vind dit een hele slechte service wat ik ook niet ben gewend bij de mediamarkt. jammer dat het op deze manier moet. (Het is maar 40 euro "2 keer") Ik ben eerder altijd goed geholpen bij de mediamarkt, Maar dit gaat mij te ver.

Marloes 18-10-2020

Schandalig slechte service bij mediamarkt

Voor mijn nieuwe opleiding heb ik een bij mediamarkt een nieuwe laptop gekocht. Die bleek meteen al stuk te zijn. Dus ik weer terug naar mediamarkt. Ze moesten hem op sturen. Dat duurt 3 weken. Ik kreeg na lang doorvragen een leenlaptop mee. Blijkt thuis dat die laptop gewoon niet opstart! Daar had ik dus niks aan.

3 weken later ging ik terug naar mediamarkt, blijkt hij helemaal niet gerepareerd te zijn en hebben ze hem nog een keer opgestuurd ter reparatie. Mocht ik nog een keer 3 weken wachten! “Ik wil mijn geld terug of een nieuwe laptop. Ik heb straks 6 week achterstand op school!” Zei ik. Maar daar wou mediamarkt niet aan meewerken. Een fatsoenlijke leenlaptop meegeven willen ze ook niet. Ik kreeg weer een oude slome laptop mee. Ook die werkt niet.
Krijg ik paar dagen later een mail dat mijn reparatie van mijn gloednieuwe laptop buiten de garantie valt. Mag ik er nu 80 euro voor gaan betalen wil ik hem gemaakt terug krijgen!
Het moet niet gekker worden. Wat een slechte service daar bij de Mediamarkt. Ik koop daar nooit meer wat!

Xxx 18-10-2020

De winkel is top!
Klantenservice online waardeloos.
We bestellen nooit meer online.
Er wordt geen contact opgenomen.
Via Twitter wel, niet binnen een uur, wel na 5 dagen.
8 dagen achtereen klanten service gebeld, van kastje naar de muur gestuurd.
Uiteindelijk iemand die mij hielp.
Via de winkel, zij heeft daar een mail naar toegestuurd, gehoplpen en werd de droger, vanaf de deurmat naar boven gebracht.

jeroen v. o. 16-10-2020

MediaMarkt is voor mij vaak de keuze als ik echt iets nodig heb en het eerst in de winkel wil zien voordat ik het koop. Daar licht de kracht van deze winkel. Hoewel met de komst van online giganten het steeds voor de mediamarkt moeilijker is gebleken het hoofd boven water te blijven houden, blijf ik er graag komen omdat ik graag iets ervaar in het echt, in plaats van iets te bestellen naar aanleiding van simpelweg een plaatje op internet.

Eduard 16-10-2020

Zeer slechte klantenservice.
Ik heb op 19-09-2020 een koelkast gekocht in de winkel, deze koelkast is zondag 20-09-2020 geleverd, zeer snel en helemaal top.
Op 21-09-2020 na ruim 24 uur heb ik de koelkast aan gezet.
Op 22-09-2020 constateerde ik dat de koelkast niet koud werd, de thermostaat in de koelkast op max gezet.
Op 23-09-2020 werd de koelkast nog niet koud.
Op 24-09-2020 om 17:30 ben ik wezen appen met MAE, je Virtuele Assistent, alles uitgelegd en een van haar collega's zou me verder helpen, tot 21:45 heb ik steeds me app gecontroleerd maar geen collega en vragen wanneer er verwacht word dat ik te woord word gestaan krijg ik niets te horen! Dan maar bellen met Mediamarkt Almere alles uitgelegd en ik zou worden terug gebeld.
Op 25-09-2020 om 8:20 appt X, maar dan ben ik aan het werk. Na mijn werk om 16:13 app ik hem terug om 19:35 appt Y mij, ze ziet dat ik contact heb gehad met een collega en vraagt wat er precies is besproken. Alles weer uitgelegd. Er word gezegd dat er aan het begin van de week contact met me zal worden op genomen betreffende de afspraak voor een monteur aan huis. Ze verwacht dat ik maandag gebeld zou worden.
Daarna appt MAE me weer? met een onzin gesprek!
Op 28-09-2020 om 21:30 vraag ik via de app wanneer de monteur me zal bellen? krijg ik weer MAE, leg ik weer alles uit word er gezegd dat er nu geen medewerkers aanwezig zijn om mijn vraag te beantwoorden.
Op 29-09-2020 heb ik contact met Z alles weer uitgelegd en krijg ik te horen dat mag wachten tot dat er contact met me word opgenomen door de monteur.
Op 04-10-2020 weer contact gehad met MAE maar daar word ik niet wijzer van!
Op 05-10-2020 een poging gedaan om te bellen met Mediamarkt Almere maar na 15 minuten heb ik de verbinding verbroken.
15-10-2020 naar de Mediamarkt Almere geweest alles weer uitgelegd maar konden me op dat moment niet helpen, kopie van de rekening gemaakt, en ik zou de volgende dag zeker worden terug gebeld om ongeveer 13:00.
16-10-2020 ben ik niet terug gebeld!
Weer naar de Mediamarkt en nu heb ik gezegd dat ik de koelkast niet meer wil hebben, alles gereld, hoop ik. Als het goed is word ik dinsdag gebeld voor een tijdstip om de koelkast op te halen, he he. Nu wil ik een nieuwe koelkast maar dat gaat niet! Als de koelkast is opgehaald krijg ik pas me geld terug en dat duurt veel al 2 werk dagen na het ophalen.
IK KOOP WEL EEN ANDERE KOELKAST MAAR NIET BIJ MEDIAMARKT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Filiz Kahraman 15-10-2020

Waardeloos! Ik heb mijn espressomachine voor een kalklampje die bleef branden na ontkalken retour gestuurd, kreeg ik te horen dat het buiten fabrieksgarantie valt, en toen kreeg ik mijn aparaat half gesloopt terug! Hele bovenkant zit los, is gewoon met grof geweld stuk getrokken om te proberen te repareren! Slechte communicatie, slechte service! Waardeloos!! Nooit meer! Goedkoop is duur koop!

Jan Ruiter 15-10-2020

Vandaag een bezoek gebracht aan de Media markt in Zwolle. Ik ben op zoek naar een Nintendo Switsch waarmee ook het programma juist dance kan worden gespeeld. Op de afdeling heb ik gevraagd waar de Nintendo’s liggen en of iemand mij kon adviseren hierin. Er stonden vier medewerkers en een beveiliger die mij doorverwezen naar de juiste plek met de mededeling dat er een medewerker aan kwam. Ik heb hier twintig minuten staan te wachten zonder dat er ook maar iemand kwam. De vier medewerkers en beveiliger bleven gewoon doorpraten terwijl ze mij zegen staan om te worden geholpen. Wat een service!!!!!!!! in deze winkel kom ik dus nooit weer. Slaap lekker verder.

Wiek Goyarts 14-10-2020

Vandaag bij Mediamarkt Alexandrium Rotterdam service balie geweest. Dit met een Siemens koffie machine. Er waren problemen met de zetgroep van de machine. De medewerker was bijzonder vriendelijk en hulpvaardig. Het was toch al redelijk eind van de dag maar alles werd gedaan om het probleem op te lossen. Een medewerker uit de winkel werd erbij gehaald met meer kennis van de machine. Er werd uit de winkel eenzelfde zetgroep en afsluitklep gehaald om te vergelijken. Uiteindelijk bleek er van de afsluitklep een mankement te zijn. Ik heb toen de goede klep meegekregen en men ging voor de machine in de winkel een nieuwe bestellen. Alles opgelost. Mijn complimenten voor deze prima service en hulp.

Jordan 14-10-2020

The worst customer service I've ever experienced. My TV has a hardware malfunction after only 6 months of use and they want me to bring the TV into the store at my own expense. I am physically incapable of carrying the TV, I will not be able to get it down my stairs safely into a taxi and then I'm expected to pay for the taxi as well.

Sara 14-10-2020

Vorige week een koelkast besteld. 2 dagen later zou het geleverd worden. Koelkast bleek schade te hebben. Heb mediamarkt hierover gebeld en moest een mail sturen. Netjes gedaan 2.5 dag later nog steeds geen bericht. Klantenservice gebeld, nog steeds geen antwoord. Weer klantenservice gebeld en ze zouden het zo snel mogelijk in orde maken.
De volgende dag een mail gekregen voor het omruilen. Koerier die aan de deur kwam was voor
het ophalen van de beschadigde koelkast. Hij wist ook niets over een nieuw. Weer mailen hierover. Ja, excuses we sturen een nieuwe.
2 dagen later weer een hele dag wachten. Eindelijk koerier aan de deur ja, sorry de nieuwe koelkast is ook beschadig wil u dat we deze boven brengen, of niet? Die avond weer een mail gestuurd naar mediamarkt hierover. In 1 week 3 dagen vrij moeten maken voor de bezorgers en zit nog steeds zonder koelkast. Ze hebben nu weer een beloften gedaan voor een nieuwe geleverd datum. Kan hier zo woedend om worden!!

Peter 13-10-2020

Waardeloze service. Daar o.a. een Polk soundbar gekocht. Vanaf dag 1 probleem met muziek streamen. Uiteindelijk Polk maar gebeld. Uitgelegd wat het probleem is. De verschillende opties getest zonder resultaat. Kreeg advies om hem om te ruilen bij de mediamarkt Leidschendam. Daar kreeg ik te horen nee we sturen hem op ter reparatie. Omdat bij Polk gezegd was omruilen ben ik daar niet mee akkoord gegaan. Volgende dag opnieuw gebeld met Polk. Kreeg ik te horen dat omruilen niet gezegd had moeten worden. Het omruilen bij de meeste dealers wel gedaan wordt. Tevens zou soundbar vol krassen zitten (zit geen krasje op). Dit laatste was gezegd door medewerkster van MediaMarkt Leidschendam. Bij de service afdeling van MediaMarkt maar gevraagd naar leidinggevende. Die was er niet vandaag (13 oktober 2020).Die was er natuurlijk wel. Maar ik moest afgescheept worden. Jammer het is een leuke zaak totdat je een probleem hebt. Wat een eikels om zo je eigen ruiten in te gooien. Oja bij Polk kreeg ik ook nog te horen. Service van sommige MediaMarkt vestigingen zijn beetje teleurstellend. Nou dat klopt wel.

Reparatie duurt veel te lang 13-10-2020

Twee maanden geleden heb ik een apple macbook pro besteld, 13 inch. Helaas bleek al na korte tijd dat de accu steeds versprong van bijvoorbeeld 70% naar ineens 20%, dus dit klopt niet en hij blaast veel te hard. Ik ben naar de mediamarkt in Duiven gereden, ik werd erg goed geholpen en ze zouden mijn laptop binnen 8 dagen dankzij de garantie gemaakt hebben. Helaas zijn we nu ruim twee weken verder en ik heb mijn laptop nog steeds niet terug. In dit tijdperk en de huidige thuiswerk situatie is het erg lastig om te functioneren zonder laptop. Helaas was er ook geen laptop die ik tijdelijk kon lenen. Ik ben erg ontevreden over de gang van zaken. Ik heb mijn laptop hard nodig en het duurt veel te lang voordat ik deze weer terug heb. Zojuist heb ik contact opgenomen met de klantenservice en ook die konden niet precies vertellen hoelang het nog duurde en ze hoopte op 5 dagen (hoopte, dus waarschijnlijk nog langer).

Ellen Mekkes 12-10-2020

Schandalig slechte service bij mediamarkt

Voor mijn nieuwe opleiding heb ik bij mediamarkt een nieuwe laptop gekocht. Die bleek meteen al stuk te zijn. Dus ik weer terug naar mediamarkt. Ze moesten hem op sturen. Dat duurt 3 weken. Ik kreeg na lang doorvragen eindelijk een leenlaptop mee. Blijkt thuis dat die laptop gewoon niet opstart! Daar had ik dus niks aan.

3 weken later ging ik terug naar mediamarkt, blijkt hij helemaal niet gerepareerd te zijn en hebben ze hem nog een keer opgestuurd ter reparatie. Mocht ik nog een keer 3 weken wachten! “Ik wil mijn geld terug of een nieuwe laptop. Ik heb straks 6 week achterstand op school!” Zei ik. Maar daar wou mediamarkt niet aan meewerken. Een fatsoenlijke leenlaptop meegeven willen ze ook niet. Ik kreeg weer een oude slome laptop mee. Die laptop werkt ook niet.

Paar dagen later krijg ik een mail dat mijn reparatie van mijn gloednieuwe laptop buiten de garantie valt. Mag ik er nu 80 euro voor gaan betalen wil ik hem gemaakt terug krijgen!
Het moet niet gekker worden. Wauw wat een slechte service daar bij de Mediamarkt. Ik koop daar nooit meer wat!

EH 11-10-2020

Mediamarkt geeft aan dat de wasmachine de volgende dag geleverd wordt incl plaatsing en meenemen oude apparaat. Hier betaal je ook extra voor. De wasmachine wordt gebracht, maar levering tot aan de drempel! Op zondag wordt er namelijk geen service geleverd zoals plaatsing of meenemen oude apparaat. Wat een klantonvriendelijke manier van verkopen zeg. Klantenservice is dicht, niemand te bereiken. Een wasmachine snel laten leveren door Mediamarkt? Ik zou het niet aanbevelen, onbetrouwbaar, koop maar ergens anders. Misschien meer levertijd, maar wel betrouwbaar. Ben benieuwd wanneer mijn wasmachine nu geplaatst wordt???

Kees 11-10-2020

Het is een slecht service met behoorlijk agressieve mannen die aan je deur komen die niet willen bezorgen tot aan jou huis deur. En ook aangeven dat ze niet jouw product naar boven brengen. Mediamarkt gebruikt service van dynalogic en ik wil iedereen waarschuwen voor het slechte service! Jouw product word letter gegooid naar je toe en word je gezegd we hebben alleen 5 minuten dus neem het zelf mee is niet ons werk. In een tijd van corona en dan nog in een gesloten ruimte zonder mondkapje een discussie voeren is niet verstandig van deze bezorgers. IK HOOP DAT MEDIA MARKT HIER IETS AAN DOET EN MIJ COMPENSATIE GUNT VOOR DE STRESS EN BLOED VERVELEND NARE ERVARING DIE TOT VANDAAG MIJ DWARS ZIT !!!!

Ad Smits 10-10-2020

Op 04 september in Breda een televisie gekocht € 2.100,00 deze zou 05 september geleverd worden. Op 05 september te horen gekregen dat deze niet geleverd kon worden en we 07 september zouden horen wanneer levering zou plaats vinden. Op 05 september direct onze aankoop geannuleerd en via mail ons ongenoegen geuit en ons bankrekeningnummer doorgegeven. Op 12 september een ontvangstbevestiging gekregen ( ordernummer 81887995 en retournummer MM41223007X ) op 14 september een creditnota ontvangen factuurnummer 41223007. Sindsdien bijna iedere dag contact gezocht met Mediamarkt, telefonisch, via de mail, via Facebook en messenger. Op allerlei manieren mijn mailadres, bankrekeningnummer, postcode huisnummer en factuur en creditnota nummers achtergelaten / doorgegeven. Het is nu 10 oktober en nog steeds geen reactie van Mediamarkt in de vorm van een telefoontje of mail met verontschuldigingen en ook nog geen geld teruggestort. Echt slecht. Ad Smits

Boze klant 09-10-2020

Laptop en hardeschijf op maandagmiddag besteld, laptop zou volgende dag in huis zijn, harde schijf zou een week duren. Geen track and trace ontvangen dus dinsdag gebeld waarop mij werd gezegd dat de harde schijf niet op voorraad was waardoor de laptop ook vertraagd geleverd zou worden. Een oplossing zou volgens de medewerker zijn om de harde schijf te annuleren zodat de laptop sneller bezorgd zou worden. Oke, goede oplossing dacht ik... Alleen had ik dinsdag weer geen track and trace ontvangen, woensdag weer gebeld, bleek de hele bestelling geannuleerd, dit zou met spoed worden teruggedraaid. Een week later weer gebeld waarbij ik te horen kreeg dat terugdraaien geen optie was en dat ik moest wachten tot ik terugbetaald zou worden. waardoor het weer langer zou duren. ondertussen een week verder on nog steeds niks, Mediamarkt? Nooit meer!

roy 08-10-2020

hele slechte service liegen over de prijs en gunnen je niks helpen je niet verder met een beter voorstel

Sjvdm 08-10-2020

Helaas is media markt weer eens door de mand gevallen op hun klantenservice. Een defect bij de computer binnen de garantie wordt buiten de garantie geacht onder het argument dat het niet aan te tonen is niet door een menselijke fout te zijn veroorzaakt. Mede met het verhaal dat er meermalen is aangetoond dat geld van reparaties in eigen zak gestoken wordt zou ik iedereen afraden hier een product aan te schaffen

Martea Vleems 07-10-2020

Duidelijke uitleg, snelle service en een eigen account dat alle aankopen en garanties beheert, super handig. Ik mag er graag mijn aankopen doen.

Eri 07-10-2020

Wij waren op zoek naar een stofzuiger die de haren en zand van onze 5 honden goed kan verwerken. Mevrouw P. in Breda heeft ons meer dan uitstekend geholpen: haar uitleg , kennis en kunde over de verschillen en de mogelijkheden zijn meer dan goed! Uiteindelijk een Dyson draadloze steel stofzuiger gekocht, die we eerder niet wilden. Met verstand van zaken heeft Patricia ons overtuigd! Ook met de aanschaf van een koffie apparaat en een toaster: snel, goede info en service.
Dank aan P!

Anouk 07-10-2020

20 september mijn iPhone 6s laten repareren vanwege een slechte batterij. Natuurlijk moest het scherm ook vervangen worden. Dus scherm en batterij vervangen.. Doet de blokkeringssensor het niet meer. Terug gegaan naar de reperatiecentrum gegaan. Op en neer gestuurd, nu word de schuld in onze schoenen gestuurd waardoor nu de telefoon 2 weken kwijt zijn om te onderzoeken waar de fout ligt, en wie de repetitie moet betalen, terwijl het probleem 20 september is ontstaan na de eerste "reperatie".. De volgende keer gaan we nie meer naar de mediamarkt, zeker geen wou factor!

Aat 06-10-2020

Zeer slechte kwaliteit en service. In maart airpods besteld (144 euro). In augustus al 1 kapot en opgestuurd ter reparatie naar mediamarkt. Krijg een lege doos teruggestuurd. Bij herhaaldelijk bellen vertelt een slecht Nederlands sprekende telefoniste steeds hetzelfde verhaal. Ze zal het doorgeven en er zal z.s.m. contact met me worden opgenomen. Niet dus. Niets meer gehoord. weer bellen, zelfde verhaal, geen (re)actie. Zeer, zeer slecht!!!!

Stultiens 06-10-2020

In juni voor 288 euro een i robot roomba e5 gekocht. Batterij is nu al slecht. Advies van een slecht
Nederlands sprekende dame: bel zelf maar de fabrikant. Wij verkopen die batterijen niet . .
Zelfs de fabrikant "Roomba" schrok van deze praktijken. Voor mij geen media markt meer

Fay 06-10-2020

Onwijs slechte service. Heb voor mijn verjaardag apple airpods 2 gekregen en ze zijn nu al stuk. Telefonisch is mij verteld dat ik nieuwe kon ophalen maar toen ik in de winkel aankwam was hier niets van waar. Ik werd slecht behandeld in de winkel, arrogante werknemers dus ben meteen weggegaan. Uiteindelijk heb ik de klantenservice hiervoor opgebeld en zij zijn toen terug gekrabbeld en zeiden dat ze dit niet gezegd hadden.

Ik heb het geprobeerd bij Coolblue en wat hebben zij mij fantastisch geholpen. Niet slim dat jullie zo met klanten omgaan, want mij zie je niet meer terug!

E.Delmee 05-10-2020

Klantenservice achteraf is een drama. Niet bereikbaar telefonisch, meerdere malen geprobeerd. Alle technische digitale mogelijkheden via virtuele dienstverlening ook een drama. Via whats app ook geen reactie. Behoorlijk knullig en irritant. De bestelsite en de snelle volledige levering is goed.

Beatrix nienhuis 04-10-2020

Goed wordt je geholpen goed advies super winkel ga weer heen voor aankoop
Weten je goed te helpen zonder gezeur

Jan 03-10-2020

Na een week deed onze Senseo koffiepad-apparaat het niet goed meer en lekte.
Ze keken er niet naar en het enige wat we te horen kregen was dat we het maar
naar Philips op moesten sturen en dat we min. een maand het apparaat kwijt waren.
Dus een maand geen koffie?? Koop je toch een nieuwe, was het antwoord. Dus wel
willen verkopen maar service staat niet in hun woordenboek. Zoek het maar uit.........

Rutger 02-10-2020

Slechte service. Koelkast van een maand oud kapot koelt niet meer. De hele vriezer was ontdooit vervolgens contact gehad met de klantenservice en te horen gekregen dat het normaal 2 dagen duurt voordat de monteur contact opneemt maar omdat het om een koelkast gaat werd deze met spoed behandelt. Na 2 dagen niks te horen gekregen nog een keer gebeld en weer met spoed door gezet. 2 dagen later weer gebeld en dit was al de 3e keer dat ze het wouden doorzetten met spoed. Al met al niks aan gehad. Nu een weekend er tussen en zo inmiddels een week verder voordat er überhaupt contact opgenomen word. Heel frustrerend aangezien het om een koelkast gaat die nog GEEN maand oud was!
Eduard-S 16-10-2020

Bij MediaMarkt kan je jouw product binnen 100 dagen retournere, dus niet laten repareren maar meteen retour! Ik heb een maand een defecte koelkast gehad maar geen monteur om het te repareren, dan maar retour.

Samuel 01-10-2020

Slechte service
Moest 1 maand wachten op mijn tv terwijl ze zeiden zou 1-2 weken duren oke prima.
Tv binnen 3 weken stuk
Klanten service gebeld ticket ingedient zou 2 dagen later terug gebeld worden maar we zijn al een week verder en nog niks klanten service kan niet helpen ook

Beeki 01-10-2020

Altijd fijn om daar te winkelen.
Coronaproef en goed advies.
Ruime assortiment voor een leuke prijs.

Riny 01-10-2020

Vlotte bediening met verstand van zaken. Waar vindt je dat tegenwoordig nog?

Gerard 30-09-2020

Kwam vandaag om 16.30 inhet filiaal in Rijswijk was op zoek naar een draadloos toetsenbord en muis om thuis te werken. Kwam binnen op zoek naar de goede afdeling . Er stonden 2 medewerkers op de computerafdeling met elkaar te kletsen . Ik was aan het zoeken maar kwamen niet naar me toe . Ik naar hun toe en werd keurig naar het rek gewezen en ze bleven met elkaar door kletsen zonder interesse te tonen. Ik had echt een beetje advies nodig. Maar kreeg het niet. Teleurgesteld naar huis gegaan en bij cool blue online wel advies gekregen en besteld. Denk je dat ik de volgende keer nog de moeite ga nemen om naar jullie winkel te komen?

Wim 30-09-2020

Op zoek naar een Airfrayer van Philips zaten wij te dubben tussen Bcc en mediamarkt op de superlocatie Woonboulevard in Breda.
Wij kozen uiteindelijk voor Mediamarkt omdat deze daar €10,00 goedkoper was dan bij BCC.
Aangekomen in de winkel werden wij op de betreffende afdeling ontvangen door een uitermate vriendelijke medewerkster die ons zeer uitvoerig uitlegde wat de verschillen waren tussen de diverse modellen alsof zij deze machines zelf ontworpen had.
Het werd uiteindelijk de Philips xxl. Laat nu toevallig net een oud medewerker aan komen lopen. Op verzoek van de medewerkster bracht hij keurig netjes de doos voor ons naar de balie zodat wij alleen nog maar hoefden af te rekenen. TOP!!!!
Mag ik na al dit positieve dan toch nog een klein --puntje noemen;
Wij hebben deze Airfrayer gekocht naar aanleiding van de super positieve verhalen van vrienden van ons welke hem ongeveer een jaartje geleden hebben gekocht. De ene kreeg hierbij echter een ovenschaal kado terwijl de ander een grilpan kano kreeg.
ENN ... wij, Wij kregen geen van beide, maar de deskundigheid en vriendelijkheid van medewerkster en oud college maakte veel goed.

LG GBB72MCUFN 30-09-2020

Ik schrok van al die negatieve reviews hier over Media Markt, ik snap dus ook niet hoe MM een 8.1 scoort.
Voor de slechte afhandeling en service score ze wel een 8, want ze hebben nog wel een hoop te leren.
Je kan er wel een boek over schrijven, zolang heeft MM nodig om problemen op te lossen.
Ik kocht online een LG koelkast (met Wi-Fi) die tegen extra kosten op zondag bezorgd zou worden, op die bewuste dag kreeg ik inderdaad een
berichtje van (de vervoerder van MM) Dynalogic dat mijn koelkast tussen 14:00 en 17:00 bezorgd zou worden. Om 16:30 komt er nieuw bericht van Dynalogic dat de bezroging niet kon doorgaan door “ overmacht” en de levering door is gezet naar dinsdag. Waarom niet op z’n minst naar de maandag?
Klanten Service van Media Markt is op zondag gesloten, dus de maandag erop gebeld met de klanten service. Ik vroeg dus waarom de levering door is gezet naar de dinsdag en niet naar de eerst volgende dag maandag? Deze meneer vertelde me dat afleveren op maandag alleen mogelijk is als ik 24 uur van te voren had gebeld, toen ik zei dat 24 uur eerder de klanten service van MM gesloten is zei hij. “ ooh ja dat is waar”.
Goed, maandag ging dus niet en wordt dus dinsdag geleverd terwijl ik dus wel voor de zondag levering had betaald.
Dinsdag werd de koelkast dan geleverd met alleen plastic erover heen, zonder doos. Er zat dus (lichte )schade op.
Weer de klanten service gebeld en moest foto’s sturen van de schade, ze kwamen daarna terug met een voorstel om mij tegemoet te komen.
Ik ging hiermee akkoord en zal dus binnen 7 werkdagen het schadebedrag plus de (zondag)afleverkosten ontvangen.
Woensdag de koelkast aangesloten en kwam tot de ondekking dat 1 van de glazen plateau niet in zijn rails past en dat de Wi-Fi van de koelkast het niet deed. Ik weer bellen naar de klanten service, ze zouden dan een monteur langs sturen. Op deze (prutser))monteur heb ik 1 week gewacht,
Deze prutser monteur had totaal geen kennis van zaken en vroeg mij waarom en waarvoor ik uberhaupt de wi-fi wil gebruiken?
Toen ik hem vertelde dat het hem niks aangaat en dat hij gewoon zijn werk moet doen waar hij voor kwam, werd hij laaiend en agressief.
Hij begon aan alle bedradingen te rukken en wist totaal niet waar hij mee bezig was en was zwaar geirriteerd omdat ik keek wat hij aan het doen was. Toen de spanningen hoog opliepen heb ik hem vriendelijk verzocht mijn huis te verlaten, waarna hij zonder de koelkast ook maar terug te zetten op z’n plek weg ging en smijtte de buitendeur zo hard dicht dat het glas van de deur erbijna uit viel. Hij heeft dus de reparatie niet verholpen. Ik gelijk weer naar de klanten service van MM en alles verteld over dat amateuristische technisch bedrijf “CE Repair” waar zij mee samenwerken. Omdat de Koelkast nog gewoon aangesloten was en binnenn verlichting gewoon werkte ging ik er vanuit dat deze dus gewoon werkte. Maar nee, door het gepruts van die monteur deed de koelkast het helemaal niet meer en s’avonds was alles ondooit en het water stroomde de keuken in. Toen was ik er HELEMAAL klaar mee. Weer naar de klante Service en die zouden hem dan over 2 dagen omruilen.
De volgende dag kreeg ik een email van MM dat de omruiling niet door kan gaan omdat deze in de online winkel niet meer op voorraad was en dat ik mijn aankoop bedrag terug krijg. Pfffffff, ik geloof hier geen zak van en weer naar de klante service met het verzoek om deze ramp koelkast zo snel mogelijk op te halen en mijn geld terug te storten. Terug bellen doen ze nooit, emails worden nauwlijks beantwoord, je moet het met de mensen doen op de klanten service ( na telkens 10 minuten in de wacht) die alleen maar naar jouw probleem luisteren en doorsturen naar wat zij noemen de “juiste afdeling”. En dan wordt er zogenaamd contact met je opgenomen. Niet dus. Achteraf bekeken heeft denk ik MM mij een geweigerde/terug gestuurde koelkast verkocht met een hoop ellende, ik hoop dat ze deze koelkast niet nog eens aan andere mensen te koop aanbieden want dan komt er een vervolg van dit verhaal. Wees gewaarschuwd. Uiteindelijk na al deze hoofdpijn en gestress heb ik gelukkig mijn geld terug gekregen.

Conclusie: Voor mij NOOIT meer iets online bestellen bij dit rampzalige winkel. Ze kunnen bijvoorbeeld beter maar eerst even bij de concurrent aankloppen voor “ klante service” trainingen.
Eduard-S 16-10-2020

Ik had een koelkast gekocht in de winkel en zonder extra kosten is het op zondag geleverd maar deze was defect, na een maand nog geen monteur om het te repareren. dan maar retour en mijn geld terug.

Guus uit Amsterdam 30-09-2020

Ik heb gisteren een koelkast besteld omdat MediaMarkt beloofde dat als hij voor 23:30 besteld werd hij de volgende dag zou worden afgeleverd. Wat schetst mijn verbazing als ik vanmorgen een sms krijg van DynaLogic dat hij morgen wordt aangeleverd.
Ik bel dus de service lijn en na 14 minuten wachten is de conclusie dat de bezorgdienst nog niet de koelkast heeft ontvangen.
Lekker makkelijk en maakt voor de klant niet uit, jullie beloven wat en maken het niet waar.
Volgende keer bestel ik bij een leverancier die wel waarmaakt wat ze beloven

Harald van der Velden 30-09-2020

De klantenservice is zeer ondermaats. na 3 weken proberen om de leverdatum en adres te veranderen van mijn aangekochte koelkast is er nog geen antwoord gekomen van de klantenservice.
de eerste dag via de telefoon kreeg ik een mevrouw aan de telefoon die erg moeilijk en met zeer zwaar accent sprak, blijkbaar kon ze mij ook niet verstaan maar gaf wel aan alles te begrijpen en het aan te passen. Een paar dagen later kreeg ik een email dat er contact was geweest maar niet bekend waarom, dus nog een keer uitgelegd. Nu 3 weken later is er nog geen uitsluitsel en de koelkast zou overmorgen al bezorgd moeten worden.

ik zou deze winkel niet aanbevelen bij vrienden en kennissen.

Femke Smeets 30-09-2020

Gisteravond een mobiele telefoon besteld. Alvorens ik de bestelling plaatste hebben zowel ik als mijn vriend ons aangemeld voor de nieuwsbrief. Dit omdat je dan 10 euro korting zou krijgen welke je binnen 48 uur diende te gebruiken. Echter, de kortingscode kwam niet binnen. Mijn vriend heeft er 30 min op gewacht en ik 20 minuten alvorens ik alsnog de bestelling geplaatst heb online.
Verder wordt aangegeven voor 23:30 besteld morgen in huis. Dit is niet waar, levertijd is 2 dagen.
Ik vind het beide erg misleidend en vind dat ik alsnog de 10 euro korting dien te ontvangen.

P. Jansen 30-09-2020

Camera's besteld vervolgens was de doos niet compleet er miste batterijen ik had het terug kunnen sturen maar ik dacht ik bel met mediamarkt.
Vervolgens denk ik goed opgelost, ze beloofde mij binnen drie weken de batterijen.
Na drie weken niks ontvangen. Weer bellen met mediamarkt ( vierde week) toen beloofde ze me dat ik binnen 48 terug gebeld zou worden. Nou je raadt het al ik werdt niet terug gebeld. Ik heb maar weer gebeld toen zouden ze de batterijen alsnog opsturen. Afwachten dus, nou je raad het al ik krijg ineens een mail met een link dat ik ze nu maar moet kopen bij de mediamarkt kosten totaal voor 4 batterijen 52 euro!!! Echt zeer slechte service dit gevalletje duurt nu al bijna drie maanden. En beloven je van alles maar je wordt gewoon aan het lijntje gehouden

Ben 30-09-2020

Zeer groot assortiment
En zeer fijne winkel mer parkeer gelegenheid wat ook handig is

Sylvia bollen 29-09-2020

Heel vriendelijk en behulpzaam ken enorme keuze ik zou het iedereen aanraden👍❤

Ree01 28-09-2020

Beste lezers,
Met een product van mediamarkt heb je altijd goede service en keuzes. Zelfs in deze moeilijke tijd ervaren wij goede service en is het assortiment en prijs reuze.
Ons motto is Mediamarkt That's it!

Jeroen 28-09-2020

Belachelijke tent blijft het toch!
Gisterenavond.middag Amerikaanse koelkast gekocht a 1499 euro..explociet gevraagd of het een serieus en of in de actie komt. Nee deze niet.
Paar uur later is deze 140 euro goedkoper.
Als je belt.dan krijg je iemand aan de lijn die nog Nederlands.mowt leren en het allemaal.niet begrijpt..geeft niet maar 18 keer in wacht omdat ze hulp.vraagt en als.je dan vraagt of ze me even kan doorschakelen krijg je consequent de vraag of je nog andere vragen hebt. Ze wil dat ik.hem.terugstuur n vervolgens een nieuwe bestel. Die halen ze op.en komen ze weer brengen...... Wat een lachertje! Maar 5 min later.wel.direct de prijs.aanpassen aan 1499. Dat begreep.de chef wellicht wel.....

Trudie 27-09-2020

Super winkel raad iedereen deze aan veel keuze en super service en garantie

Anna 27-09-2020

Prettig geholpen en geadviseerd bij het kiezen van een nieuwe telefoon. Tevreden met mijn aankoop.

marcella van de kerkhof 27-09-2020

heb op 26 september 2020 het Galaxy Watch 3 (41) mm smartwatch (brons), heb op mijn gemak rond gekeken.
heb daarna iemand van samsung aangesproken, goede uitleg gekregen, heb hem meteen gekocht.

Zwols 27-09-2020

Vind het een mooie winkel, maar wat ik tegen vind vallen is dat als je om een medewerker vraagt om je te helpen dat ze elkaar belangrijker vinden en ik zelf maar wat gekozen Heb , ik 10 minuten gewacht heb en ik ze nadat ze klaar zijn gewoon met elkaar zie praten en verder geen actie zie ondernemen om mij te helpen

Albert Bakker 27-09-2020

Mooie winkel met een uitgebreid assortiment. Fijne enthousiaste medewerkers.

Arun 27-09-2020

Easy to shop friendly service and good atmosphere.
Shopping is very pleasant and the representatives ade very helpful in choosing the product