MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

MediaMarkt is, met ruim 800 winkels in 16 landen, de grootste keten op het gebied van consumentenelektronica in Europa. Dit succes zetten wij online door. Bij MediaMarkt Online kunt u gemakklijk, snel en veilig producten bestellen. Deze bezorgen wij bij u thuis of op kantoor. Uiteraard kunt u uw aankoop ook kosteloos afhalen in een van onze winkels.

Deze score is berekend op basis van 8875 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Cor 12-11-2019

Gisteren een nieuwe telefoon gekocht door mooie aanbieding bij MediaMarkt.
Ik was er net aan toe.
Uitstekend en vriendelijk geholpen. Het assortiment van MediaMarkt is heel uitgebreid, fijne winkel dus. Ik koop het liefst bij een echte winkel i.p.v. een webshop.

henriette mulder 12-11-2019

ik heb deze winkel gekozen omdat het voor mij het dichtste bij is omdat ik uit Veendam kom, helaas toch wel 1x voor niets gekomen voor abonnement afsluiten omdat Tele 2 een storing gaf online bij jullie,maar het personeel is super aardig en manou heeft mij super geholpen bij toestel en betreffende verlenging,ga zo door Mediamarkt,trouwens de 1ste x heeft () mij geholpen en dat is ook een super aanwinst voor jullie bedrijf behulpzaam neemt zijn tijd voor je top.ik heb al twee mensen kunnen overtuigen die straks bij jullie voor een abonnement verlenging komen

Frank 11-11-2019

wij waren naar Qruquius gegaan voor een home cinema set maar na een goed en duidelijke uitleg van de verkoper gekozen voor een goeie play bar
thuis aangesloten bleek het een goeie keus geweest en goed uit te breiden met speakers
volgende koop zeker weer daar

Frans 11-11-2019

Er kwam iemand naar ons toe die die vroeg wat onze wens was.deze dame zou iemand sturen die verstand had van tablets.wij hebben een half uur gewacht geen mens te zien.je kunt ook niemand aanhouden allemaal druk.uiteindelijk samen met mijn vrouw een tablet gekozen heel druk bij de kassa,merkte op dat er ook niet echt verstand was van de medewerkers daar.vroegen elkaar naar gebruiksaanwijzing van de kassa? Uiteindelijk thuis kwamen we tot de ontdekking dat we de verkeerde hadden.dus mijn vrouw terug om te ruilen. Deze dame heeft zonder goed te informeren bij mijn vrouw het geld teruggestort op de rekening.deze dame zei :pakt u even degene die u wilt,waarop mijn vrouw zei dat weet ik nog niet misschien is die wel duurder dus wil even op mijn gemak kijken.ze heeft niet uitgelegd dat mijn vrouw geen geld of bon mee kreeg.zeer onpersoonlijk personeel.heb een tablet maar was voor ons de laatste keer.ben liever meer geld kwijt met goed personeel als dit.

Eva 11-11-2019

De MediaMarkt is de combinatie van het gemak van een goede webwinkel en het vragen kunnen stellen aan ervaren verkopers in een fysieke winkel. Top!

Sommige informatie vind je niet terug in een "product informatie" lijstje, zeker niet als het om een vergelijking tussen bepaalde producten gaat. En dan is het fijn om even te kunnen sparren met een medewerker over een aankoop.

En uiteindelijk wil je soms iets gewoon even in je handen hebben gehad; vind ik het mooi, voelt het als goede kwaliteit etc. voordat je het koopt.

Bianca 11-11-2019

Super winkel klantvriendelijk en behulpzaam met het kiezen van een product . Genoeg keuze in alle producten .

Maikel 11-11-2019

Genoeg ruimte om te winkelen en producten staan netjes gesorteerd en personeel is erg behulpzaam en genoeg parkeer gelegenheid en bereikbaarheid is heel goed.

marchien 11-11-2019

mediamarkt geeft goede service en de personeel neemt de tijd voor je en geeft goed advies .
daarom geef ik een dikke 8 als cijfer .

Tom 11-11-2019

Ik had een koelkast besteld. Deze werd vervolgens bezorgd maar toen weigerde de chauffeur de oude mee te nemen omdat hij volgens hem geen plek had. Dit vind ik vreemd omdat er een veel grotere koelkast gebracht is. Ik vind dit niet kunnen als er in de winkel beloofd word dat deze wel meegenomen word. Als je dan later naar de klantenservice belt word er gezegd dat ik tussen de 24 en 48 uur moet wachten voordat deze gehaald kan worden. SCHANDALIG!

peter 11-11-2019

Op zoek naar een nieuwe wasmachine omdat onze oude het een dag eerde heeft begeven. Bij het filiaal in Den Bosch hadden ze er div op voorraad en we werden daar super goed geholpen en geadviseerd door de medewerker in kwestie. De kennis en uitleg was erg goed, en ook de onderbouwing van de medewerker was uitstekend.

Wim 11-11-2019

Ons oude Nespresso koffiezetapparaat maakte een leven als een oordeel en dan kwam er water uit plaatsen waar het zeker niet de bedoeling was, dus tijd voor een nieuwe. Na wat onderzoek her en der een model gevonden wat wel een goede vervanger zou zijn, in elk geval op papier een stuk stiller. Volgens de website van MediaMarkt was het model in het filiaal Alphen een den Rijn op voorraad. Deze winkel is vlak bij ons in de buurt en daar heen gegaan. De winkel is recent verbouwd en naar mijn gevoel iets kleiner geworden en ook wat minder 'sfeer' (voor zo ver je van sfeer bij zo'n winkel kan spreken) . Het ziet er nog erg kaal uit en zal ook nog wel even wennen zijn. Toevallig was er iemand met een Nespresso connectie aanwezig die ons nog wat informatie kon geven en ons het apparaat verkocht. Ook was er nog een kortingactie voor de cups, die moest je dan wel direct daar via een iPad bestellen. Afrekenen ging ook vlot, na de verbouwing hebben ze een centrale wachtrij en de kassa's geven met een rood of groen nummer aan welke beschikbaar is en soms roepen ze het ook om. Prettig is dat als het druk is mensen niet gelijk achter je op je vingers staan te kijken. Al met al toch een goede ervaring, nog geen '10' waard maar wellicht komt dat nog.

Marco Ordelmans 10-11-2019

Mijn huis telefoon was zaterdag avond gevallen en ben dus ma de media markt geweest en dankzij het goeie en aardige personeel een goeie telefoon mee genomen door hun vriendelijke en vrolijke manier van helpen.

j vd Flier 10-11-2019

erg vriendelijk geholpen kom hier zeker terug zeker door de toegankelijkheid goed parkeren moet gebruik maken van de invallide parkeer plaats.

iceman61 10-11-2019

Geweldige hulp van het jonge personeel, die me haarfijn uitlegde hoe ik prijzen kon scannen enz.

Erik 10-11-2019

Ik ben enorm teleurgesteld en eigenlijk ook wel boos over hoe ik behandeld ben in deze winkel. In de winkel vind ik een verpakking met daarin onder andere een spel voor de Nintento Switch, wat te koop staat voor 29 euro. Ik heb nog nagevraagd of voor dat geld het spel er zelf ook wel inzit. "Uiteraard" is het antwoord.

Bij de kassa moet ik er opeens 70 euro voor betalen. Ik geef aan dat er een bordje bij het spel staat waarop 29 euro wordt aangegeven. Er wordt me gevraagd even naar een medewerker van de afdeling te lopen die een aangepaste bon moet maken. Dit gaat echter niet gebeuren. Deze medewerker reageert geïrriteerd, zegt dat hij dat niet gaat doen om dat de prijs 70 euro is en dat ik dat toch zelf ook wel had kunnen begrijpen. Vervolgens zegt hij boos tegen zijn collega, die blijkbaar het bordje had geplaatst, dat het dom was en hoe hij dat nou had kunnen doen, en haalt vervolgens het bordje weg.

Dus terug bij de kassa vertel ik dat ik dus geen aangepaste bon krijg. Medewerkers vinden dit ook vreemd en dus wordt een senior medewerker die er is gevraagd wat te doen. Deze zegt er niets aan te kunnen veranderen maar uit coulance wel het verschil te willen delen.

Mijn verbazing is echt groot dat een bedrijf als de mediamarkt dit doet.

Mischa 10-11-2019

Deze zaak is ideaal voor als je meerdere apparaten wilt aanschaffen,of..ze in ieder geval es te bekijken wat de mogelijkheden zijn,en in deze Mediamarkt is alles vertegenwoordigd,vandaar dat wij altijd eerst kijken bij deze Mediamarkt, en altijd slagen we hier,verder is de sevice ook echt goed,dus een aanrader...

H.Vos 10-11-2019

Verkopers zijn behulpzaam wat een stuk makkerlijker is voor mij.

Alles perfect

wim vossen. 10-11-2019

De verkoper was aardig, maar aan de kassa kan het iets vrolijker en je moet zelf vragen is de bon tevens garantiebewijs.

Gert B. 10-11-2019

Zeer, zeer slecht. Communicatie intern is kennelijk niet aanwezig, maar naar de klant toe is in ieder geval bedroevend!! Verkoper was prima, aardige kerel en daarover geen klagen, maar na zijn opmerking dat we gebeld zouden worden over de installatie en levering van onze tv, begonnen de problemen.... geen beloofd contact over de levering, klantenservice gebeld, die zouden het uitzoeken en terugbellen... dus niet.... weer klantenservice gebeld... nee mijnheer, het beste is toch even naar de winkel (zwolle) te gaan, er is kennelijk wat misgegaan.... joh!!!! Afijn, bij de winkel wist men ook niets maar ze zouden het uitzoeken.... een uur daar gewacht en niemand wist wat.... hierop ben ik lichtelijk ontploft en heb ze even stevig de waarheid gezegd en uiteindelijk een vriendelijke dame die kennelijk het probleem snapte en er voor heeft gezorgd dat ik de volgende dag werd gebeld voor levering en installatie. Dat dit pas 10 dagen later kon, maar op de koop toegenomen.... kortom, WAARDELOOS!!!! Voor mij nooit meer de mediamarkt. Compensatie??: ja, ik kreeg een gratis uitrijkaart voor de parkeergarage en een kennelijk ingestudeerd excuus.... Vervolgens de levering en beloofde volledige installatie door dynalogic...... ze kwamen op tijd, hingen de tv op maar konden mijn home cinema set niet aansluiten... sorry meneer, deze al oude versterker (uit 2005) is niet compatibel met de tv, hij doet het niet. Een modernere zal wel werken.... uiteindelijk zelf internet afgestruind over de installatie en ja hoor, gewoon Perfect werkend gekregen!!!!
Kortom, ook hier geen kundig personeel en niet gekregen waarvoor betaald is......geld terugkrijgen??? Ach, ik hoop dat mediamarkt dit leest en er wat mee doet, maar ik vrees van niet. Ik heb daar ook geen zin meer in, trekken aan een dood paard. Ik doe het nu maar zo, in de hoop dat mediamarkt hier lering uit trekt en andere klanten beter zal gaan behandelen......
Wat mij vooral stoort is dat je geen rechtstreeks contact met de winkel kunt krijgen, alles gaat via een centrale klantenservice desk en die hebben geen idee hoe je service hoort te geven aan een klant. Telefoonnummer van de winkel zelf? Nee, dat mogen wij niet geven.....??????? Normaliter ben ik niet zo van reviews geven, maar in dit geval wil ik anderen behoeden voor de mediamarkt zijn ' service'
Als afsluiter nog wel een positief punt: De tv werkt zoals het hoort!!!

aad 10-11-2019

een groter winkel in rotterdam veel productie van goedkoop tot duur
ongeveer drie verdieping van alles telefoon tot cd

muhammed 09-11-2019

je kan makkelijk dingen vinden, mocht het zo zijn dat je het niet kan vinden kan je altijd makkelijk een medewerker gaan vragen.

Cora 09-11-2019

Vorige week zondag een telefoon gekocht.ik werd vriendelijk geholpen, en denken mee wat je ermee wilt doen kwam toen op een ander merk uit dan waar voor ik ging.
Het toestel is netjes over gezet van de oude naar de nieuwe.
Ik kon mijn telefoon gelijk gebruiken.
Super bedankt voor de vriendelijke hulp.

margriet 09-11-2019

Vandaag voor het eerst in Duiven geweest bij de Mediamarkt.Mooie overzichtelijke winkel Waar ik snel vond wat ik nog had voor een goede prijs

Jaimala Autar 09-11-2019

Ik vind MediaMarkt een geweldige winkel, ik kan uren rondlopen en kijken naar het groot assortiment die jullie hebben. Het personeel is behulpzaam; ik kan altijd met mijn vragen bij hun terecht en als er product niet op voorraad is wordt er gekeken of het in een andere filiaal wel is. Ook een kopje koffie wordt aangeboden :-). Kortom: een winkel om blij van te worden.

Hennie 09-11-2019

Ik heb voor mediamarkt gekozen ..omdathet (samsung a10)product die ik zocht in voorraad was en nog goedkoop is ook.staan bij met goed adviesje altijd

Dick Jansen 09-11-2019

Deze shop, Duiven, is goed te bereiken. Zowel met de auto als openbaar vervoer. Parkeren is ruim voldoende plaatsen en GRATIS. De winkel is goed overzichtelijk en correct personeel. Ruilen, indien aan de voorwaarden wordt voldaan, is geen probleem.

Tevreden koper 09-11-2019

Zeer gemotiveerde verkoper niets was te veel gevraagd nam alle tijd en niet opdringerig .
Veel keus in de winkel en aantrekkelijke uitstraling.
Zelfs prijs technisch aantrekkelijk.

Gerrit K 09-11-2019

Ik was op zoek naar een chrom cast. Ik kon hem zelf niet vinden. Ik vroeg een medewerker en werd direct geholpen en de medewerker liep met me mee naar het product. Ik hoefde zelf niet verder te zoeken. Prima behandeling.

Aukje 08-11-2019

Aankoop was telefonisch besteld. Lag volgende dag, volgens afspraak, gereed bij de infobalie al waar een uiterst vriendelijke dame ons hielp

Jacy 08-11-2019

Er wordt op de site beloofd als je wat voor besteld ( pre-order ) dat deze dan op de release dag in je brievenbus valt maar na een lange dag werken, niks te hebben ontvangen en na postnl en de media markt gebeld te hebben blijkt dat het toch wel vaker voorkomt dat postnl de volume niet aankan. Mooi concept maar dus eigenlijk gebakken lucht. Je kan beter je spul afhalen in de winkel. Ik bestel in ieder geval niet meer via de webshop.

Rita Meulenbroek 08-11-2019

---------------------------------------------------

Ik heb bij dit bedrijf een Siemens espressomachine van in de 600 euro gekocht ,die na 3 en half jaar kuren kreeg.Nou ik dus klantenservice gebeld die mij vertelde dat ik dan nog levensduurgarantie had en dat dat betekende dat de kosten voor de reparatie gedeeld werden,de ene helft voor mij de andere voor mediamarkt,ik vond het een prima service en daar bleef het niet bij er werd mij ook verteld dat als ik mijn apparaat bracht dat ik een leen toestel kon krijgen.
Nou ik naar de winkel met het apparaat ,en na een zeer langdradig (wisten naar mijn mening niet goed hoe ze mijn klacht om moesten gaan)onderhoud en 3 kwartier verder werd mij duidelijk gemaakt dat ik dat leentoestel wel op mijn buik kon schrijven, heb dit als zeer klantonvriendelijk ervaren.
Vandaag kreeg ik de rekening van 228 e en jawel hoor, in plaats van de 50/50 verdeling van de kosten toverde Mediamarkt een voor mij nieuwe nadelige formule uit de hoge hoed ,ik kreeg nl nog maar 9% van de kosten vergoedt.
En daarnaast de derde tegenvaller, had ook nog gevraagd als ik geen gebruik van de reparatie zou maken of er dan kosten zouden zijn en nee hoor die waren er niet en nu mag ik 59 e ophoesten als ik hem zonder te repareren terug wil.
Gelet op bovenstaande gaf de klantenservice van Mediamarkt als enige reactie: “ sorry, de andere medewerkers hebben zich vergist met de gedane toezeggingen”

Kortom naar mijn mening /ervaring zijn er veel beloftes gedaan maar nakomen ho maar,.Ik krab mij in ieder geval nog achter de oren voor ik weer een aanschaf bij Mediamarkt doe , want zoals het spreekwoord zegt Beter ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald.

Wout Kuiper 08-11-2019

Het is 'n perfecte winkel je kunt er van alles vragen en ze komen er overal mee uit als het personeel het niet weet dan wordt de chef er bijgehaald die pluist net zolang tot hij er uit is maar het komt voor elkaar Perfect

J 08-11-2019

iMac ter reparatie gebracht dit omdat waarschijnlijk de draadloze netwerkkaart stuk is en de iMac niet meer op de WiFi kwam .
Dit zou Max 15 werkdagen duren maar helaas dit werden er 20 !!
Ook op de bon van reparatie staat vaag beschreven wat er gebeurd is : Board vervangen , afgeregeld,getest en gecontroleerd ??
Nou niet dus gister geïnstalleerd en hij doet t nu nog slechter dan hiervoor nog trager lijkt wel een pc uit jaren 90 !
Gebeld naar de winkel in Alkmaar en er werd mij verteld dat ik de iMac opnieuw ter reparatie moest aanbieden .... belachelijk en ik moet ook nog eens 60 km hiervoor rijden !!! Zeer slechte service en helaas niet de 1e keer !!
Vandaar dat ik nu maar eens een review schrijf !

Wim 07-11-2019

Bijzonder klantvriendelijk personeel in een keurig ingericht filiaal, met ruime keuze uit vele artikelen en terzake deskundige medewerkers(ster)

Edwin 07-11-2019

Ontzettend goed geholpen! Ik kwam in de mediamarkt op zoek naar een nieuwe telefoon, want mijn oude was die dag stuk gegaan en wist nog niet echt wat ik wilde. Toen heeft een jongen mij daar erg goed geholpen met de keuze maken en heeft hij mij er ook op verwezen hoe het goedkoper kon als ik de telefoon in combinatie nam met verlenging bij mijn provider. Uiteindelijk scheelde dat meer dan 100 euro!

dick 07-11-2019

netjes vriendelijk personeel
op doordeweeks avonden mogen ze wat beter weten wat ze moeten aanprijzen (geen verstand genoeg van zaken)

de Kuijper Thijsse 07-11-2019

We worden altijd vriendelijk en vakkundig geholpen.En de ruimte is ook goed overzichtelijk .

arnold 07-11-2019

voor garantie een steel stofzuiger ingeleverd (laad niet meer op). conclusie tech.dienst media markt geforceerde schakelaar.??? Konden voor € 128.00 laten repareren (terwijl een nieuwe € 148.00 kost ) .!!!
stofzuiger was nog geen jaar oud.
stofzuiger niet gerepareerd weer opgehaald.
Zelf diverse contacten schoongemaakt want een geforceerde schakelaar heb ik niet kunnen vinden.
Werkt weer uitstekend.
advies : beter technisch personeel aannemen met verstand van zaken

Mediamarkt Apeldoorn bedankt! 07-11-2019

Ik was op zoek naar een Philips strijkstoomgenerator GC9614/20 PERFECTCARE ELITE, op internet al van alles over gelezen. Bij de Mediamarkt kwam ik hem tegen en gekocht. Wat een prachtapparaat. Nu een paar dagen in gebruik, ik kan geen minpunten vinden. Licht in de hand, 1x keer over de stof en glad, temperatuur instellen niet meer nodig, groot waterreservoir, kortom een kind kan de strijk doen. Met dank aan de Mediamarkt Apeldoorn, voor de fijne uitleg en prettige verkoop! Top! En oja krijg door deze koop ook nog eens een strijkplank twv 99 euro door een actie van Philips horend bij deze stoomgenerator!

Peter Richardson 07-11-2019

Personeel zeer behulpzaam en vriendelijk,We zijn erg blij met onze computer

Peter 07-11-2019

Ik vindt het een prima winkel maar er zijn verbeteringen nodig vindt ik zoals de btw vrij dagen ik vindt dat een beetje de mensen op een verkeerd been zetten verder mag de winkel in Enschede net zo als in Hengelo een luister kamer hebben daar haal je veel klanten mee binnen die willen graag horen hoe het spul aan boord wat ze willen aanschaffen

Frank 06-11-2019

Een echte winkel met behoorlijk assortiment. Gedegen advies door vriendelijk personeel.

Jubo 06-11-2019

Perfect geholpen door een enthousiaste medewerker. Goede adviezen en heldere uitleg.

Jurek 06-11-2019

In deze mediamarkt wordt je pretig geholpen en het personeel weet waarover ze het hebben kom er graag.

Peter, Rosmalen 06-11-2019

Ik ben bij deze aankoop uitstekend geadviseerd door een vriendelijke deskundige verkoper. Het product, een draagbaar radiootje van Sony bevalt uitstekend, en doet precies wat het moet doen, ga zo door, Mediamarkt....!

TheW 06-11-2019

Gisteren bij de Media markt in Zwolle geweest voor de aankoop van een Apple TV 4K, 68 GB. Even bij de Apple stand rond gekeken, maar door geen van de verkopers aangesproken. Toen tenslotte zelf de Apple TV gepakt en naar de kassa. Ook hier bij de kassa niet gevraagd door de medewerker of alles naar wens was, gewoon afrekenen en volgende klant. Maw ik vind het service niveau beneden peil.

Henk 06-11-2019

Media@Markt is mijn winkel, omdat je door goed opgeleide mensen geholpen wordt en ook belangrijk je kunt je auto er gemakkelijk parkeren.
Zo ook deze keer: wij ( ik en mijn vrouw) moesten onze Vodafone abonnementen vervangen en dat kan bij Media@Markt, bleek uit toegezonden post en was bovendien € 5,- goedkoper en het wordt voor je geregeld, dus alle reden om naar de Mediamarkt te gaan.
Ook wilde ik al een tijdje een andere laptop en nu we toch gingen konden we gelijk polshoogte nemen, ik had een budget in mijn hoofd, maar daar zijn we overheen gegaan, doordat de verkoper ( specialist) ons duidelijk maakte dat onze wensen niet strookten met het gestelde budget, zo hebben we naar tevredenheid mijn nieuwe laptop direct aangeschaft, dankzij deze deskundige hulp.

Anita 06-11-2019

Het personeel is kundig en zeer aardig en hulpvaardig. De indeling van de winkel is zeer overzichtelijk.

herber 05-11-2019

ik kom hier vaker en ik ben altijd goed geholpen (weet hij het niet dan gaat hij er iemand bijhalen die er iets meer vanaf weet)
daarom raad ik iedereen aan kom naar mediamarkt en het is nog betaalbaar ook...

Steven 05-11-2019

De Webshop is vrij goed naar mijn mening, de productinformatie is goed leesbaar en je kan de meeste benodigde details vinden op de website. Indien er iets mis is met een bestelling (Toevallig niet op voorraad of niet meer beschikbaar), word er heel netjes contact opgenomen om het te melden. De winkel zelf vind ik geweldig, Ik kom er al jaren en de service is alleen maar beter. De medewerkers hebben ook steeds meer informatie over de producten die worden verkocht en dat is natuurlijk alleen maar fijner voor de consument. Indien je niet compleet weet wat voor product of wat voor soort van een product je nodig hebt, zal er altijd een goede medewerker beschikbaar zijn die je kan helpen met het uitzoeken of aanraden van het juiste product (Mits zij niet een andere klant nog even aan het helpen zijn, geduld is een schone zaak).