MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

MediaMarkt is, met ruim 800 winkels in 16 landen, de grootste keten op het gebied van consumentenelektronica in Europa. Dit succes zetten wij online door. Bij MediaMarkt Online kunt u gemakklijk, snel en veilig producten bestellen. Deze bezorgen wij bij u thuis of op kantoor. Uiteraard kunt u uw aankoop ook kosteloos afhalen in een van onze winkels.

Deze score is berekend op basis van 2920 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Robin 22-04-2021

Goede service, medewerkers kennis van zaken en bereid je te helpen en mee te denken in alles

DN Munier 22-04-2021

Hele fijne winkel, vooral de heren bij de servicebalie waar je scherm folie kan laten plakken en reparaties kan laten uitvoeren. Met name Mark, hij heeft ons heel goed voorgelicht en super snel een nieuw mooi scherm op mijn iPhone gezet.

An Eala 22-04-2021

On line een koel/vries combinatie besteld. Deze werd 14 maart 2021 geleverd. Op zondag 18 april 2021 kwamen wij tot de ontdekking dat het apparaat niet meer werkte. De volgende dag direct met de klantenservice gebeld. 20 minuten in de wacht gestaan, en daarna een dame aan de telefoon die bijna niet te verstaan was, ondanks dat luidspreker aanstond met het geluid op vol volume. Eerst koste het de nodige moeite om uit te leggen wat er aan de hand was, ze begreep niet goed wat ik haar vertelde, en vervolgens werd belooft dat er een monteur zou komen. Ik drong erop aan dat dat snel moet gebeuren omdat mijn man injecties gebruikt die €700 per stuk kosten, en in de koelkast bewaard moeten worden. De monteur kwam de volgende dag, en keurde het apparaat af. Binnen enkele dagen zou een nieuwe geleverd worden. Weer aangegeven dat de dag erna nieuwe injecties geleverd zouden worden en wij dus echt een koelkast nodig hebben. Dat moest ik maar met de leverancier overleggen. De dag erna kreeg ik telefoon van de monteur dat ons model niet leverbaar was, en dat we half mei, dus pas een maand later een nieuwe konden krijgen. Weer met de klantenservice gebeld, andere dame, zelfde verhaal. Ze begreep mij niet goed, en wist zelf niet wat te zeggen. Alles moest eerst overlegd worden met iemand anders. Maar uiteindelijk ging ze er spoed achter zetten. Uiteraard de volgende dag geen nieuw apparaat ! Weer de klantenservice gebeld. Een van de vorige dames aan de telefoon, luidspreker op vol volume, en er het beste van maken. Het bleef moeilijk, en de dame, die overigens net als haar collega heel netjes en beleeft was, kon eigenlijk niets voor mij doen. Ik heb toen gezegd dat ik de koop wou ontbinden en mijn geld terug wil, en dat zo snel mogelijk omdat wij zo snel mogelijk een andere koelkast nodig hebben I.v.m de medicatie en de injecties van mijn man! Ik zou over een dag of drie iets horen van mediamarkt. Ik gaf aan dat dat te lang duurt omdat wij het geld nodig hebben om een nieuwe te kunnen kopen. Daar kon de dame niets aan doen. Ik heb intussen wat mail verkeer met mediamarkt gehad. De klantenservice vroeg of ik mijn bestel nummer kon door geven voor de afhandeling. Dat heb ik gedaan, waarna ik een mail terug kreeg dat mijn bestelling al geleverd was. Dus ik uitgelegd dat het om een kapotte koel/vries combinatie ging. Vervolgens kreeg ik een mail terug dat ik een wasmachine ter reparatie wilde aanbieden! De mail lezen lukt dus duidelijk niet bij de mediamarkt! Verder heb ik de chat geprobeerd, maar liefst twee uur gewacht op een reactie! Dat werkt dus ook niet! Kortom, waardeloze service, slechte klantenservice, chat en mailcontact! En het ergste is nog wel dat er niemand op het idee komt de klant te helpen met bv een leen toestel! Slecht, slecht, slecht!

Joëlle 22-04-2021

Ik heb gekozen voor de mediamarkt, omdat ze veel dingen op voorraad hebben en ik het handig vind om een product meteen mee te nemen ipv te moeten bestellen en daarna te laten bezorgen.

Ronald 22-04-2021

Online een koelkast en oven besteld. Na betaling kwam het bericht dat de goederen vertraagd zijn. Anderhalve week op de oven moeten wachten en de koelkast is uiteindelijk helemaal niet te leveren. Ik ga hier niks meer bestellen..

Pietje Pool 22-04-2021

Een hele goede service,snelle behulpzaamheid.
Vriendelijk en geduldig personeel.

Jessica 21-04-2021

Ontzettend goed geholpen op de televisie afdeling van de Mediamarkt in Zwolle. Duidelijk zijn mening verteld en onze mening luisterde de verkoper goed naar.

Gaan zeker vaker terug voor de inboedel.

Lia Oorschot 21-04-2021

Ik werd goed en vriendelijk geholpen. De uitleg was ook duidelijk.
Ook de uitleg van mijn nu nieuwe telefoon was duidelijk.

Marina 21-04-2021

Voor ons lekker dichtbij,hebben voldoende assortiment.Overzichtelijk ,zeer tevredenhei de Media Markt.

Tiffiny 20-04-2021

Geholpen door **** goed advies goede prijs en een aardige persoon ik ga zeker mijn vrienden adviseren om naar **** te gaan

gerrit 20-04-2021

goed en snel geholpen ,allemaal heel vriendelijk en behulpzaam.
deze winkel zal ik zeker aanbevelen aan vrienden .

Alouis 20-04-2021

Prima uitleg en advies over een tv aaanschaf. Personeel heeft een kundig en fijn advies gegeven waardoor wij onze keuze goed konden bepalen.

Kamalito 20-04-2021

Online een bestelling gedaan bij mediamarkt en via click&collect opgehaald bij mediamarkt in Dordrecht. Bestelling online ging heel gemakkelijk en snel, reviews van andere mensen vind ik altijd prettig om te lezen en het helpt met het maken van de keuze of iets wel of niet wil kopen. Binnen 30 min kreeg ik een mailtje dat ik het product in het afgesproken tijdvak kon ophalen. Bij mediamarkt Dordrecht vriendelijk te woord gestaan door een medewerker. Koop was snel gedaan. Bij thuiskomst zag ik online op de site van mediamarkt dat het product wat ik gekocht had een half uur terug nu in de aanbieding was!! Ben terug gegaan en heb het uitgelegd en verschil van prijs werd meteen terugbetaald. Goede service keep up the good work!!

Joëlle 19-04-2021

Harrie 19-04-2021

In Assen geweest voor een nieuwe frituurpan. Netjes geholpen en goede antwoorden via de telefoon.

En toen we binnen liepen had ze direct door wat we kwamen halen. Netjes en oplettend.

Hans B 19-04-2021

Mijn dochter wil graag een erg moeilijk leverbaar apparaat hebben. Kan ze al tijden nergens krijgen. Helaas ook niet bij de MediaMarkt. Daar hebben we nu een product-reservering kunnen maken maar wel met het heel eerlijke antwoord dat zij ook echt niet weten wanneer zo'n ding eindelijk geleverd kan worden. De inzet en medewerking waren PRIMA! Blij met deze mensen en deze winkel ....

Mandy 19-04-2021

Tevreden met de geleverde service en de tijd die ze voor mij namen. Ook een prima advies gekregen.

Jack 19-04-2021

Ben Goed geholpen met duidelijke uitleg ,Wilde een telefoon naar mijn behoefte, en dat is prima gelukt,prijs goed✔ telefoon goed ✔helemaal tevreden✔

Xiaoran Li 19-04-2021

nice environment and patient staffs. I have shopped there several times by online appointment as well as the pick-up service.

Henk Bos 19-04-2021

Op zoek geweest naar een nieuwe iPhone.
Uitstekend geholpen door de verkoper Giovanni.
Ook door hem geholpen bij het contact met ziggo i.v.m. Eventuele korting.
Heel attent, dank daarvoor.

JV 19-04-2021

Ruime winkel, goed 1,5 mtr. Beleid en goede sfeer bij de medewerkers. Kortom relaxed winkelen zonder opgejaagd te worden en een ruim tijdslot 👍

Fiona 19-04-2021

Ik ben goed geholpen door een vriendelijke medewerker. De service en uitleg waren tevens goed en ik heb voldoende uitleg gekregen over de producten. Daarnaast vond ik de prijs kwaliteit verhouding ook erg goed.

wilma 18-04-2021

afspraak winkelen is snel gemaakt , winkel tijd is mooi , verkoop is snel en vlot gedaan en goede service,afrekenen ging ook vlot en goed. Dan het office pakket installeren optie , oké is goed aanbod . Installatie zou 1 uur tot 1 1/2 uur duren oké.
Echter toen het tijd was werd ik weg gezonden nee niet klaar bellen wel ? weer later nee uiteindelijk duurde het 4 uur vooor dat ik mijn laptop ging op eisen. Geen goede overdracht onderling en ja foute telefoon nummer en diverse x er naar toe gebeld ????.
uiteindelijk mee genomen

Stamfort 18-04-2021

Niets teveel gevraagd goede uitleg en goede uitleg bij product verschil waarom duurder kan zijn etc

Kees Lodders 18-04-2021

Media markt daar vindt ik altijd dat wat ik nodig heb, of het nu huishoudelijk of telefonie of op andere technische producten zijn. De kennis van de medewerkers zijn zeer bekwaam in hun kennis van het product wat er verkocht word. Ik had gisteren maar een eenvoudig niets nodig oplaadbare batterijen voor mijn huis telefoons. Ik wist niet of dit wel bestond. De verkoper bracht mij direct naar de juiste afdeling waar een hele rits van deze aan in het vak hangen. De vraag van de verkoper was voor welke telefoon heeft U dit nodig. Ik vertelde welk telefoon ik heb, en hij pakte de juiste batterijen. Ook gaf hij mij het advies nooit niet op laadbare batterijen in een telefoon te doen. Ik vindt dit ook een goed advies . Dit is niet mijn eerste goeie ervaring die ik bij Media Markt gehad hebt.

Leo 18-04-2021

Website gaf een goed overzicht en had uitgebreide keus. Kon ook zien of het apparaat wat ik koos op voorraad was in een dichtbij filiaal. Toch goed als je oude scheerapparaat er opeens mee stopt en je je lekker wil scheren

Mavro13 18-04-2021

Galaxy watch active 2 gekocht. Er werd meerdere malen hulp aangeboden door meerdere medewerkers, dat was fijn. Jammer dat de verkopers niet goed wisten wat de extra actie was voor de dual charger en zeiden dat deze er al sowieso bij zat. Nadat ik op internet had gekeken bleek dit helaas niet het geval te zijn.. hopelijk kan ik deze alsnog ontvangen.

Daarna meteen geholpen met een nieuwe screen protector voor op de watch, goed bevestigd!

Dick Melisie 17-04-2021

Ben vanmiddag 17-4-2021 super geholpen. Door een operatie was ik direct een scheerapparaat nodig. Omdat ik in een scootmobiels zit was het lastig om in in de winkel te komen . Maar een zeer behulpzame medewerkster van u heeft met behulp van een afbeelding op mijn telefoon het apparaat uit de winkel gehaald en verder super alles afgehandeld. Ben de naam van uw medewerker vergeten.

Hidde 17-04-2021

Ik ben erg goed in de winkel geholpen vandaar dat ik terug keerde in de shop.

Tjakko Bult 17-04-2021

Perfecte en vriendelijke begripvolle behandeling bij omruilen strijkbout en begeleiding bij advies

Rob Hermans 17-04-2021

Wij werden erg vriendelijk geholpen door X. Ik had op de site van Media markt gelezen dat de LG 28TN515S, €209,= te koop was.
Echter in de winkel bleek nu dat hij €259,= moest kosten. X heeft navraag gedaan en het bleek dat de prijs van €259,=
's- morgens was "aangepast" maar we kregen hem even goed voor €209,= daar werd niet moeilijk over gedaan, gelukkig.

omastien 17-04-2021

Elk contact met deze winkel was super! Vriendelijk, begripvol, met kennis van hun producten. ER kwam een medewerkster, net op het moment dat we ergens over twiijfelden. Vakkundig hielp ze ons mee. We kregen de juiste uitleg, het product werd voor ons genomen. Ook werden we naar de kassa begeleid. Kortom, we voelden ons gehoord en welkom! Dank je wel, lieve medewerkster!

Spuioord1 16-04-2021

Vriendelijk geholpen met veel geduld, alles op de nieuwe iPad geïnstalleerd,

Beckers 16-04-2021

Lekker gemakkelijk ruim van opzet snel geholpen dicht in de buurt vriendelijk personeel

Christiaan 16-04-2021

Ik heb mijn bestelling kunnen ophalen, omdat het product alleen in Zaandam was. Gelukkig voor mij dat ik in Zaandam woon. Verder is het een top service en zeker een aanrader om in Zaandam je toekomstige bestelling op te halen. De winkel zelf, Los van corona is deze winkel een ideale winkel om keertje langs te komen. Een groot filiaal en een goede service!

Monic hansen 16-04-2021

Fijne winkel. Personeel erg aardigheid deze winkel aan raden aan andere
Ondanks de Corona beperkingen

L91 16-04-2021

Fijne winkel, goed geregeld met coronaregels. Je wordt vriendelijk geholpen.

Laura52 16-04-2021

JBL charge 4 gekocht in 2019 na 1,5 jaar geen geluid meer. Opgestuurd naar mediamarkt na 2 weken te horen gekregen dat ik een hele nieuwe JBL charge 4 kon komen halen. Super goede service gehad!

Martin 16-04-2021

Ruim opgezet, vriendelijk personeel.
Op zoek naar een nieuwe koptelefoon prima geholpen door een deskundig medewerker.

Hans 16-04-2021

Na afspraak gemaakt te hebben voor de winkel te bezoeken, ben ik welkom geheten door een vriendelijke werknemer vroeg waar ik mee geholpen wilde worden vroeg aan collega's waar het lag, en binnen 5 min stond ik buiten geweldig...

Romy Verheugd 15-04-2021

Alles is goed geregeld bij de mediamarkt in Den Bosch, had online een bestelling gedaan en heb hem de volgende dag op kunnen halen. Alles was snel voor elkaar en de medewerker die mij geholpen heeft was ook heel vriendelijk, behulpzaam en beantwoorden al mijn vragen naar kennis. Dus al met al zeer tevreden!

Sandra 15-04-2021

Aangezien we op afspraak mogen winkelen, vond ik het wel prettig winkelen. Niet druk. En kon ik goed geholpen worden. En werd ook tijd voor genomen om hetgeen wat ik wilde aanschaffen. En het is ophangbeugel geworden. Ondanks dat ik meer voor heb betaald. Het scheelde mij 15,99 euro's meer.

Maarten 15-04-2021

Heerlijk relaxt en veilig kunnen winkelen bij mediamarkt Den Bosch. Goed geholpen bij afdeling telefonie. Informatie over verschillende toetstellen in combinatie met wijziging van abonnement. We zijn met 2 aankopen naar huis gegaan.

dimitri 15-04-2021

een goede winkel overzichtelijk handig ingedeeld
de web schop is goed bedienbaar en overzichtelijk

Stef Arends 15-04-2021

Ik moest helaas vrij lang wachten, en men werkte maar met één personeelslid, wat ik wel een min punt vind. Mijn voorgangster kreeg alle tijd om alles en nog wat te vragen en te regelen. Maar ik had eerder geholpen kunnen zijn als er meer personeel bemand was bij de servicebalie.

Robbert 15-04-2021

We zijn erg goed geholpen en hebben het juiste advies gekregen, daardoor heb ik een super product bij jullie gekocht. Waar ik nu nog steeds super blij mee ben!!

Naud 15-04-2021

In principe was ik erg tevreden over het bestellen bij Media Markt. Levering was snel en compliment aan Dynalogic is toch echt wel dat ze ongeveer tot op de minuut weten wanneer ze komen leveren bij je.
Jammer is dat je artikel dan geleverd en stuk blijk te zijn en dan wordt de service bij Media Markt toch ineens een stuk minder. Moeilijk bereikbaar en je blijft in een loop van dezelfde pagina's hangen op de website. Als je iemand aan de lijn krijgt, krijg je de keuze of zelf terugsturen of naar de winkel. Je krijgt pas een nieuwe item als het terug gestuurde in het magazijn ontvangen is. Maar in mijn geval een zeer grote doos naar het postkantoor slepen is toch lastig.
Uiteindelijk ben ik hem zelf maar gaan ruilen bij de winkel. Maar daarvoor moest ik dus eerst een afspraak maken 3(!) dagen later. In de winkel werd ik overigens wel weer keurig geholpen. Dus we zullen het maar op corona gooien en roepen dat dit een misser was.

Christel 14-04-2021

Prima geholpen bij het uitzoeken van een soundbar. Personeel was vriendelijk

Joany 14-04-2021

Electrische step gekocht bij Mediamarkt Cruquius !! Xiaomi pro 2...., bij ophalen erg vriendelijk geholpen, en extra uitleg gekregen over mijn gekochte product!! Ga er mijn dochter heel blij mee maken!! En mezelf na duidelijke uitleg van personeel mediamarkt!!
Keuze om hier te kopen is omdat ik er zo naartoe kan rijden mocht er wat mis zijn...!! Wat ik niet verwacht!!

Fred 14-04-2021

Nu ik moet wat schrijven over de mediamarkt.
Als de mediamarkt niet goed is kom ik er echt nooit meer.
De medewerkers weten over welk product ze praten.
Ze zijn stuk voor stuk vriendelijk.En hebben verstand van het product wat je wil kopen.
Is het product niet naar jou zin of voldoet het niet aan je verwachtingen,geen probleem.
En is er iets goedkoper bij een ander geen probleem krijg je gewoon je geld terug .
Ik zou zeggen GA ZO DOOR .