MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

6,4

Maud van Noord 16-04-2024

Ik vond het helemaal perfect! Ik kwam op een vrij druk moment, maar werd hartelijk ontvangen en hulp werd meteen aangeboden. Uiteindelijk ben ik geholpen door een aardige, oudere man, die eigenlijk alleen van de stofzuigers was, maar nog steeds erg vriendelijk mij hielp. Mijn product was niet op voorraad, dus we hebben hem besteld en morgen kan ik hem ophalen. Echt perfect! Erg bedankt!

Jan Klaas 15-04-2024

Vandaag geprobeerd een bestelling op te halen bij MediaMarkt Zwolle, speciaal naar de Mediamarkt gereden parkeergeld betaald. Binnen een half uur zouden we een qr code krijgen om onze bestelling te krijgen om dat te halen, om voor sluitingstijd onze bestelling te halen moesten we direct vertrekken. Krijg ik na 40 minuten bestelling geannuleerd omdat deze niet op voorraad is!!! Voor niks gereden en parkeergeld betaald en bij klantenservice als antwoord gekregen, dat is niet mijn probleem!! Nou mediamarkt dit is weer een klant minder!

Peter 15-04-2024

Leuke winkels en veel elektrische dingen en voor een betaalbare prijzen super

Shephali 15-04-2024

The shop is great. Only thing is few customer service assistant are not aware much were to send and have very less expertise to suggest things, otherwise rest are great. After discussing with few, we discussed finally and got the perfect vaccum cleaner for our home. He also helped us to get extended warranty and mentioned about the cashback. We were really satisfied.

Shanaya 15-04-2024

Ik vind het een fijne shop om te winkelen, alles staat goed duidelijk vermeld en ik heb daar door nooit vragen gehad!

nikon Z 30 15-04-2024

Grote keuze op de site van mediamarkt. Vlotte levering van de fotocamera. Ook nog een aanbieding

Superslechte klantenservice 15-04-2024

Superslechte klantenservice. EN producten. Wasmachine van Beko werkt niet naar behoren en een koelvriescombinatie van Beko is binnen een jaar kapot (gaslek), vervolgens komt er na veel gedoe en gemail een monteur die een omruiling belooft maar na 6 weken zit ik nog steeds zonder koelkast. Een brief met ingebrekestelling naar Mediamarkt gestuurd en dan krijg je een automatisch gegenereerde mail waarin staat dat ze je mail niet zullen lezen en word je terugverwezen naar hun website waar je van het kastje naar de muur wordt gestuurd. Waardeloos !!!

Kroonitas 15-04-2024

Really decent onsite experience I was lacking a little bit of guidance in my purchase, a sort of quizz to find the perfect fit.

chris 15-04-2024

Altijd word je goed geholpen , en ze geven je goed advies , als er iets mis mee is , helpen ze je uitstekend

d***@f********************* 14-04-2024

Wat een drama bij de kassa in Zoetermeer. Medewerker vond het belangrijker TIJDENS het afrekenen te praten met haar vriendin die aan de andere kant van de balie stond. Ik was nog aan het afrekenen en de dame in kwestie praat gewoon in een stuk door mijn kant over onderwerpen die ik niet wil weten. Ik wil geholpen worden en ga daarna eventueel weer in gesprek met je vriendin. Wat een asociaal gedrag.

Hans 14-04-2024

Goed en netjes geholpen. Dacht ook mee en adviseerde ons goed. De 8 is echt door de behulpzame medewerker verdiend!!
Kassamedewerker en zijn collega waren helaas minder duidelijk en vriendelijk.
I.v.m. verbouwing was het onduidelijk waar de kassa's waren. Ik gaf aan misschien even a4-tjes ophangen met KASSA erop. Maar daar werd dom op gereageerd en het werd weggewuifd.

Sihem 14-04-2024

Ik vind de winkel erg fijn, het heeft een fijne klantenservice en ik kan altijd voor alles geholpen worden. Daarnaast zijn de categorieën ook fijn verdeeld. Op de ene verdieping staan de meer populaire producten, en op de andere wat meer ''saaie'' huishoudelijke producten. Top winkeltje! :)

Ank 14-04-2024

Medewerkster van vestiging Beverwijk acteerde heel adequaat en zorgde dat onze bestelling alsnog binnen een paar minuten klaar stond! Superfijn, dank je wel

Kateryna 14-04-2024

De winkel is echt de snelste qua service. Ik gebruik geen andere technische winkel. Aanbevelen!

Raj Panigrahi 14-04-2024

The product quality is very good. Also I am pleased with the detail product information provided by the executives in the store.

M. Vd Belt 13-04-2024

Het is de winkel waar ik altijd mijn spullen haal. De expertise maar ook een soepel verloop van mijn aankoop.

Bakker 13-04-2024

Omdat het voor mijn man moeilijk wordt om te gaan met zijn IPhone, wilden we een senioren telefoon kopen bij de Mediamarkt. We waren er snel uit, waarna we de verkoper vroegen de telefoon te installeren. Hij weigerde! Onlangs bij de aankoop van mijn IPhone werd dit wel direct voor mij verzorgd. Dom, want hierdoor hebben we niet alleen afgezien van de aankoop van de telefoon, maar ook van de televisie en de Nespresso machine waarvoor we kwamen. Klant kwijt…

Eric fromutrecht 13-04-2024

Breed assortiment met oke prijzen. Bezorging volgende dag, zelfs op zondag, is een pluspunt.

Ronald 13-04-2024

Al mijn elektronische aankopen komen weg bij Mediamarkt. Zowel in de fysieke winkel als online. Slaag praktisch altijd. Redelijke prijzen en goede service

BoZ 13-04-2024

Leuk shoppen
Een puntje!
Bij mijn bestelling staat in de e-mail dat ik een QR Code ga ontvangen terwijl er onder staat afhalen vanaf 14.00 uur!
Dat vindt ik verwarrend, maw kan ik nu om 14.00 uur
mijn bestelling ophalen of moet ik eerst de QR code hebben! Verwarrend dus!
Hoop dat ik vanmiddag niet voor niets kom na 14.00 uur.

Tot zover mij. Review

Hajar 12-04-2024

De medewerker was heel vriendelijk en behulpzaam. Hij nam zijn tijd om mij te helpen en te adviseren bij mijn aankoop en hij is zeer kundig in zijn werk.

Wi 12-04-2024

Indrukwekkende winkel. Erg prettig geholpen door Merushka! Fijn, zulke medewerksters....

Matt 12-04-2024

Het is zeer overzichtelijk en ze hebben echt alles wat je nodig hebt voor een pc. Duidelijke stappen bij het bestellen

Mohamed Reza Mohammadi 12-04-2024

Ik vind deze shop super leuk en fijn daarom heb ik het gekozen alles was klaar in orde.

Tineke 12-04-2024

De webwinkel is zeer gebruiksvriendelijk. Duidelijke opties en vooral de keuze over de datum van bezorgen is erg fijn. Gratis verzenden vanaf 50 euro is ook erg klantvriendelijk.