MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 970 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

7,9

Tommie 14-09-2024

Goede duidelijke app.
Beter dan Apple of Amac .
Kon hier wel zonder problemen een nieuwe iPhone kopen.

lars 14-09-2024

Ik vind het een zeer fijn website het is goed te zien en je mag ook bij de winkel pas bgetalen

Jeanine Doornbos 14-09-2024

Een zeer goede service in meerdere opzichten. In de winkel met een aankoop maar ook mocht er iets zijn met het product. Ik koop al mijn apparatuur bij de mediamarkt!!

Willemijn 13-09-2024

Goede service en een groot assortiment!

Xander 13-09-2024

Erg gebruiksvriendelijk. Makkelijk te navigeren door de website en heel snel besteld. Goede service in de winkel!

Hidde 13-09-2024

Mediamarkt is mijn lievelingswinkel en lievelings uitje. Ze hebben er echt bijna alles en al het personeel is erg aardig en zeer behulpzaam.

Thijn 13-09-2024

Het is een top winkel! Niks fouts aan op te merken. Ik heb altijd nog alles bij de mediamarkt gehaald en nog nooit problemen gehad vandaar dus nu weer een nieuwe telefoon hier gekocht. Echt een aanrader!

Koen Absil 12-09-2024

Mediamarkt is er overzichtelijk, zowel op de site en in de winkel zelf. Het personeel helpt je goed en geeft fijn advies

Loran 12-09-2024

De MediaMarkt heeft soms geweldige aanbiedingen die aardig voordelig kunnen zijn. Het is natuurlijk niet altijd feest maar de prijzen normaal gesproken zijn vaak wel redelijk. De medewerkers zijn heel vriendelijk en zijn bereid je te helpen. Tot zover nog geen negatieve ervaringen gehad. Kortom: 9 out of 10!

Charlotte Oude Nijhuis 12-09-2024

Ik vind het een gemakkelijke website, waarop alles goed te vinden is.
Het enige onhandige vind ik dat er in de mail geen duidelijkheid staat over de normale verzenddagen.

Marie 12-09-2024

Fijn dat er nog een winkel is waar je spullen even kunt bekijken voor je ze koopt!

Ikk 12-09-2024

Goot assortiment
Makkelijk besteld
Snelle levering en goed op de hoogte gehouden van de levering van het artikel

Beau 12-09-2024

De mediamarkt is een zeer goede winkel online is alles makkelijk te vinden en in de winkel staat de medewerkers altijd klaar om je te helpen met wat je nodig hebt tot ze geven het beste advies en leggen alles goed en duidelijk uit en daar ben ik zeker tevreden mee

frans 12-09-2024

duidelijke omschrijving en vlotte afwikkeling van de zending
duidelijke omschrijving van wat te doen haha ok nu?

Rien 11-09-2024

Heldere site, goede productbeschrijving en goede alternatieven en toevoegingen die onderaan worden getoond. Daar kom je verder mee!

yuri 11-09-2024

genoeg keuzes voor het product wat ik gekocht heb. Ook is de prijs redelijk

Wolfgangb 10-09-2024

Goede duidelijke webwinkel, welke een duidelijke beschrijving van de producten geeft. Vervolgens na bestellen krijg ik ook een duidelijke bestelbevestiging waarin helder staat wat ik besteld heb en wanneer dit artikel geleverd gaat worden. Verdere Track&Trace voor de levertijd volgt de dag van levering, maar dat dit uiterlijk deze dag zal komen staat ook goed helder beschreven in de bestelbevestiging. GEWOONWEG HEEL DUIDELIJK DUS.

Gerda 10-09-2024

Makkelijk om product te vinden.
Snelle e-mail reactie.
E-mail was duidelijk in tekst en uitleg.

Anli 10-09-2024

This website was very easy to use and by using the search function you can find everything you are looking for by the click of a button. I also went instore and the staff are very professional and and so kind. Their eager to help mindset made my day. I will definitely be back for everything tech related.

E.M.Hendriks 10-09-2024

Bestellingen worden snel geleverd en de klantenservice vind ik ook prima !

Amir Hussein tajik 10-09-2024

Excellent services

Jos Reijnders 10-09-2024

Hallo,
Ik werd gelijk geholpen door een medewerker voor een iPhone telefoon.
Ik moet zeggen, zeer vakkundig en fijn geholpen door deze jonge jongen, met een volwassenen intellect.
Fijn dat het zo gaat!

RIck Gritter 09-09-2024

altijd op tijd bezorgd, goed geregeld, veel producten in het assortiment, niks mis mee!

Slechte service!!!!!! 09-09-2024

k heb een bonenapparaat apparaat op 5-11-2023 aangeschaft. Bij het zetten van de bakjes koffie met melk had ik lauwe koffie. Ik heb hiervoor binnen de 14 dagen telefonisch contact opgenomen. Er is toen gezegd dat ik het apparaat retour moest sturen (achteraf hadden ze gewoon een nieuw apparaat moeten geven / herroepingsrecht van 14 dagen). Ik heb aangegeven dat ik 14 dagen herroepingsrecht heb, maar er is mij gezegd dat hun beleid was dat ik hem terug moest sturen. Ik heb toen meerdere malen telefonisch contact gehad en heb hem toen in april pas kunnen brengen voor reparatie. Ik was het er niet mee eens, maar heb het apparaat gebracht omdat ik gewoon goede koffie wilde. Nadat het apparaat bij de service klaar was kon ik hem weer ophalen en heb ik ondervonden dat mijn koffie nog steeds lauw was. Ik heb hiervoor gebeld en er is toen aangegeven dat ze mij zouden terugbellen. Ik heb hier even de tijd voor gegeven, en een aantal weken later na niet te zijn teruggebeld weer gebeld (niet zo blij). Zij hebben hun excuses aangeboden en zouden mij z.s.m. terugbellen. Helaas is dit vervolgens weer niet gebeurd en heb ik na een aantal weken weer zelf moeten bellen. Deze meneer zei tegen mij dat ze nooit mensen terugbellen. Hier was ik best kwaad om, omdat dit mij 2x is gezegd/beloofd. Vervolgens heb ik aangegeven aan die desbetreffende meneer dat ik NU een oplossing wil omdat het vervolgens nu al september 2024 is. Er is mij aan de telefoon gezegd dat als het apparaat nu terug komt en nog steeds niet naar behoren werkt dat ik hem dus nog een keer daarna ter reparatie moet brengen (totaal dus 3x). Ik heb weer aangegeven dat ik het hier niet mee eens ben en vervolgens is er beloofd dat als hij nu na deze reparatie niet naar behoren werkt dat ik een koopontbinding mag (dus na 2x ipv 3x). Hier was ik wel blij mee, omdat ik dan niet nog een keer het apparaat moet brengen indien deze niet naar behoren werkt. Ik ben vervolgens naar de winkel gegaan en daar werd duidelijk gezegd "ja mevrouw het in het beleid/regels staat dat u hem 4x moet brengen voordat u een koopontbinding kan krijgen". Ik heb hier duidelijk laten merken dat ik het hier niet mee eens ben en dat ze in het systeem moet kijken want daar is genoteerd dat ik na 2x een koopontbinding krijg. Als ik nu een goedkoop apparaat aanschaf en deze werkt niet naar behoren, dan zou ik inderdaad bij mezelf denken "dan had ik wat meer moeten uitgeven voor een goed apparaat". Ik heb podverdikkie €800 euro voor dit apparaat betaald en ervaar hele slechte service. Ik zal dan ook nooit meer iets bij de mediamarkt aanschaffen. Als alles goed werkt hebben ze top spullen, maar als je een niet goed werkend product hebt, dan heb je ......... service. Het is onbeschrijfelijk voor 800 euro. Noooit meeerrr!!!!!

pee4ish 09-09-2024

sadly every time I make an order online, and it says it will be ready within 30 mins, it's always been longer than 1 hour, and today it has sadly something i relied on, and was let down