MediaMarkt.nl

Benieuwd naar ervaringen met MediaMarkt? Lees beoordelingen van consumenten en deel jouw eigen review over service, levering en betrouwbaarheid.
7.9(970)
Gemiddelde beoordeling
7.9

Deze score is gebaseerd op 970 goedgekeurde reviews die in het afgelopen jaar voor MediaMarkt.nl zijn geschreven. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Jill v Kuijck01-04-2026
Algemene score
10.0
Reviewscore
10.0
Medewerker XXXX heeft ons goed geholpen in Venlo! Wist veel informatie te geven en heeft ons netjes geholpen met de outlet producten! Ook spullen mee naar de auto getilt!
Ja, ik beveel deze shop aan
FritsP31-03-2026
Algemene score
10.0
Reviewscore
10.0
Mediamarkt Heerlen is een goede shop met voldoende keuze en vriendelijk personeel, ik word er altijd goed geholpen.
Ja, ik beveel deze shop aan
laubron28-03-2026
Algemene score
1.0
Reviewscore
1.0
Op 23/2 een gasfornuis besteld bij Mediamarkt. Vooraf tweemaal contact opgenomen met vraag of installatiedatum verder vooruit geschoven kon worden dan 14 dagen. Dat was geen probleem. Drie dagen vóór feitelijke installatiedatum (9/3) heb ik telefonisch geprobeerd de afspraak te verzetten, maar moest ik volgens diezelfde klantenservice toch echt eerst de Track & Trace van Dynalogic afwachten en daarop reageren. De avond voor installatiedatum heb ik een mail met T&T van Dynalogic ontvangen en geprobeerd die te verzetten. Helaas kon dit slechts één week vooruit geschoven worden. Dynalogic verwees mij naar de webwinkel, en de klantenservice bij Mediamarkt gaf 14/3 aan dat annuleren en opnieuw bestellen makkelijkste optie was. Ik zou dan het volledige aankoopbedrag teruggestort krijgen. Op 16/3 een creditfactuur ontvangen voor het gasfornuis, maar niet bijkomende installatiekosten ad € 60! Wederom klantenservice gebeld. Ik zou alsnog binnen maximaal twee dagen dat bedrag gestorneerd krijgen. Niets meer gehoord, daarom 21/3 per mail een klacht ingediend. Wel leesbevestiging, geen reactie. 23/3 heb ik een beoordeling over klantenservice achtergelaten bij Mediamarkt zelf met terugbelverzoek. Ook nu geen reactie. Tenslotte heb ik op 23/3 per mail een ingebrekestelling verzonden. Helaas ook ditmaal enkel leesbevestiging ontvangen (evenmin terugbetaling). Volgens de winkelvoorwaarden van Mediamarkt heb ik recht op stornering van complete aankoopbedrag, inclusief - nooit uitgevoerde - installatiekosten, maar hoe je dat als consument voor elkaar moet krijgen - als schrijven en bellen niet werkt -, weet ik niet. Jammer, 60 euro armer en nog altijd geen nieuw gasfornuis.
Schrijf een review en maak kans op € 250,-
Iedere maand twee winnaars. Zit jij erbij?

Schrijf een review en maak kans op € 250,-

Schrijf een review
Rose DeRose26-03-2026
Algemene score
1.0
Reviewscore
1.0
Een waarschuwing voor iedereen die zaken doet met Mediamarkt: weet waar je aan begint! Ik ben nog steeds bezig met een passende oplossing en verwacht die ook! Sinds 27 januari 2026 bezig met een probleem bij MediaMarkt dat nog steeds niet is opgelost. Volgens MM is mijn bestelling geleverd en ondertekend maar ik heb deze nooit ontvangen of zelf ondertekend. Uit navraag blijkt bovendien dat er geen onderzoek bij DHL is ingediend ondanks dat dit meerdere keren werd beweerd MM zelf. MediaMarkt verstrekt onjuiste informatie en verzocht mij pas na 52 dagen aangifte te doen voordat er verdere stappen zouden worden gezet. Aangifte is inmiddels gedaan en een klacht ingediend bij Thuiswinkel maar er is nog steeds geen oplossing geboden. Communicatie blijft uit ondanks toezeggingen dat mijn case intern is doorgezet. Ik word van kastje naar muur gestuurd. Ondertussen loopt de betaling via Klarna door en is deze niet meer te pauzeren. Gezien de duur, tegenstrijdige informatie en het uitblijven van een oplossing, vind ik dit ronduit schandalig voor een bedrijf van dit formaat!
Lidia21-03-2026
Algemene score
1.0
Reviewscore
1.0
Wat een waardeloos bedrijf! Na aankoop van een tv zou deze aan de muur via de service van mediamarkt gemonteerd worden waarvan betaald. Op de dag van de levering ontbrak de beugel, dus geen montage aan de muur mogelijk. Een week later beugel geleverd, nieuwe afspraak voor montage gemaakt. Er komen twee monteurs die niet gecertificeerd zijn om de beugel aan de muur te hangen omdat ze niks bij zich hebben om in de muur te boren! Monteurs weer vertrokken zonder montage uit te voeren, excuses van mediamarkt klantenservice telefonisch ontvangen en geld voor montage is aangeboden als terugbetaling. Een week later ontvang ik een mail dat ze geen geld kunnen terugstorten omdat het in hun systeem staat dat tv wel geïnstalleerd is. Wow! Gewoon oplichters.
Ria19-03-2026
Algemene score
9.0
Reviewscore
9.0
Vriendelijk en correct geholpen door Ramon in vestiging Duiven. Super!! Kan het iedereen aanraden!!!
Ja, ik beveel deze shop aan
Rey19-03-2026
Algemene score
1.0
Reviewscore
1.0
Na aankoop van een Samsung wasmachine via MediaMarkt ontstonden er herhaaldelijk problemen waarbij kleding, handdoeken en beddengoed beschadigd raakten en vlekken kregen tijdens normaal gebruik. De wasmachine is uiteindelijk retour genomen en het aankoopbedrag is terugbetaald. Echter, de schade aan mijn eigendommen is nooit inhoudelijk behandeld, ondanks meerdere toezeggingen dat de claim binnen enkele dagen opgepakt zou worden. Ik heb herhaaldelijk contact moeten opnemen, waarbij telkens werd aangegeven dat het dossier was doorgestuurd naar de juiste afdeling. Een daadwerkelijke reactie of oplossing bleef echter uit. Uiteindelijk wijst MediaMarkt de aansprakelijkheid af en verwijst naar de fabrikant, terwijl het product via hen is aangeschaft en het probleem zich voordeed tijdens normaal gebruik. De communicatie en afhandeling ervaar ik als zeer teleurstellend. Als klant word je van het kastje naar de muur gestuurd, zonder dat er een concrete oplossing of verantwoordelijkheid wordt genomen voor de ontstane schade.
MH18-03-2026
Algemene score
10.0
Reviewscore
10.0
Zojuist terug van de Mediamarkt in Hoorn. Op de valreep een S26 Ultra gekocht omdat moeders morgen jarig is. Ik moest even wachten omdat er maar 1 medewerker aan het werk was bij de telefoon afdeling. Toen ik aan de beurt was werd ik geholpen door XXX Snel, duidelijk én vriendelijk geholpen. Hij dacht mee met me omdat Samsung in hun eerste maand release hoge kortingen geeft en dat wist ik niet. Het was 20:57(21:00 sluiten ze) heeft hij snel gevraagd of hij me nog mocht helpen want anders moest ik morgen terugkomen. Gelukkig mocht dat. Buiten de leuke korting was het een hele aardige jongeman, echt klasse!
Ja, ik beveel deze shop aan
Richard S16-03-2026
Algemene score
1.0
Reviewscore
1.0
Slechtste winkel ooit! In december een droger gekocht. Na 2 weken begon hij veel herrie te maken. Monteur geweest. Had geen onderdelen bij hem. Weer een week verder zei hij dat hij er niks aan kon doen en het maar met mediamarkt op moesten lossen. Sinds die tijd al bezig om hem op te laten halen of vervangen. Ze lachen je gewoon uit over de telefoon! Moesten het er maar mee doen. Ga van afdeling naar afdeling en niemand die iets doet. Nu al maanden verder. Koop er echt nooit meer iets
Nina16-03-2026
Algemene score
9.0
Reviewscore
9.0
Super fijne medewerker gehad die ons had geholpen met bestellen van de Apple watch. Helaas werd deze door dhl afgeleverd en achtergelaten bij de voordeur (handtekening vervalst en geen neerzettoestemming). Toen is die gestolen voor de deur weg. hierover contact opgenomen bij dhl en mediamarkt, mediamarkt heeft het super netjes opgelost door geld terug te geven. we konden ook kiezen voor een nieuwe maar deze zou weer bezorgd worden, dus we hebben later in de winkel zelf een aangekocht.
Ja, ik beveel deze shop aan
A10-03-2026
Algemene score
9.0
Reviewscore
9.0
Afgelopen donderdag ben ik in het filiaal van MediaMarkt in Emmen ontzettend goed geholpen. Ik was op zoek naar een elektrische kruik, maar kon hem nergens in de winkel vinden. De medewerker die ik aansprak nam echt de moeite om me te helpen en is zelfs tot drie keer toe in het magazijn gaan kijken omdat het systeem aangaf dat ze op voorraad waren. Uiteindelijk bleken de kruiken bij de kassa te liggen, maar ik waardeer het enorm dat hij zoveel moeite heeft gedaan om het uit te zoeken. Echt topservice en een heel fijne ervaring!
Ja, ik beveel deze shop aan
Railyson07-03-2026
Algemene score
10.0
Reviewscore
10.0
Snel geholpen
wokkiedokkie04-03-2026
Algemene score
1.0
Reviewscore
1.0
Senseo-apparaat gekocht in Mediamarkt winkel. Apparaat voldeed niet aan verwachtingen in vergelijking met oudere Senseo toestellen. Apparaat wordt niet teruggenomen, want 'hygiëneproduct' en niet online gekocht. Dus strikt formeel en niet klantgericht handelen, want als ik het product online bij hun had gekocht, had ik zonder vragen mijn geld teruggekregen. Waarom had ik dan mijn geld teruggekregen? Niet omdat Mediamarkt coulant en klantvriendelijk is, maar alleen omdat dat moet van de wet. (voor alle duidelijkheid: de wet kopen of afstand is er gekomen omdat je als je op afstand koopt, een product pas kan beoordelen als je het in huis hebt. Maar dat geldt voor een koffiezetapparaat dat je in de winkel koopt ook. Pas thuis kom je erachter of dat apparaat wel en geen goede koffie kan zetten). Dus sowieso nooit meer apparaten in de winkel kopen, en al helemaal niet meer bij Mediamarkt, noch offline, noch online. Mij zijn ze kwijt als klant.
Nahum04-03-2026
Algemene score
1.0
Reviewscore
1.0
Ik wil hierbij een klacht indienen over de zeer slechte klantenservice van MediaMarkt. Op 19 januari heb ik melding gemaakt van een defect fornuis. Sindsdien wacht ik op een terugbetaling. Vandaag is het 3 maart en tot op heden heb ik nog steeds geen terugbetaling ontvangen. Dit terwijl mij meerdere keren door de klantenservice is beloofd dat het bedrag zou worden teruggestort. Elke keer krijg ik dezelfde reactie dat de terugbetaling eraan komt, maar inmiddels hoor ik dit al weken zonder dat er daadwerkelijk iets gebeurt. De communicatie is teleurstellend en er wordt geen concrete oplossing of duidelijke termijn gegeven. Ik vind het onacceptabel dat ik zo lang moet wachten op mijn geld voor een defect product. De voortdurende loze beloftes maken de situatie extra frustrerend. Ik hoop dat MediaMarkt deze klacht serieus neemt en alsnog zo snel mogelijk zorgt voor een correcte en spoedige terugbetaling.
Bea28-02-2026
Algemene score
7.0
Reviewscore
7.0
Ik ben gisterenmiddag in de Mediamarkt Alexandrium geweest met wat oude telefoons, uw medewerker Slava heeft mij prima geholpen met nakijken van deze telefoons én wat ze nog waard zijn, daarna kon ik voor mijn bonusmoeder een nieuwe telefoon uitzoeken waar ze prima een paar spelletjes op kan spelen, wij zijn tevreden met deze service, bvd.
Ja, ik beveel deze shop aan
Gabriel26-02-2026
Algemene score
8.0
Reviewscore
8.0
Onlangs de MediaMarkt-winkel bezocht en mijn ervaring was positief. De winkel is ruim opgezet en het assortiment is echt enorm; je kunt bijna elk product wel even in je handen houden of testen voordat je het koopt. Ik werd vriendelijk geholpen door een medewerker die de tijd nam om mijn vragen over de verschillende modellen van de Nintendo Switch te beantwoorden. Het is prettig dat je in de winkel direct advies krijgt, wat online soms lastiger is. Wel was het op zaterdagmiddag erg druk, waardoor ik even moest wachten voordat er iemand beschikbaar was om de doos uit het magazijn te halen. Het afrekenen bij de kassa ging gelukkig erg vlot. Al met al een fijne winkelervaring met deskundig personeel!
Ja, ik beveel deze shop aan
J. Zoetbrood26-02-2026
Algemene score
1.0
Reviewscore
1.0
Besteld begin januari, na ruim 5 weken nog steeds geen pakket ontvangen. Status staat op 'bezorgd', maar er is nooit iets geleverd. Klantenservice blijft maar beloftes doen ('nog 3-5 dagen wachten') zonder resultaat – al 4 weken hetzelfde liedje. Wordt totaal niet serieus genomen, van het kastje naar de muur gestuurd. Geen enkele actie, extreem slecht service. Nooit meer hier bestellen!"
Stan25-02-2026
Algemene score
9.0
Reviewscore
9.0
Ik heb een geweldige ervaring gehad met Mediamarkt. Ik heb de AirPods Pro 3 gekocht in Eindhoven. Eerst kon ik ze niet vinden en ik heb toen om hulp gevraagd. Ik werd vervolgens goed en erg vriendelijk geholpen. De AirPods werken goed naar behoren en ik ben er dan ook erg blij mee. Al met al was het een fijne ervaring!
Ja, ik beveel deze shop aan
KB25-02-2026
Algemene score
1.0
Reviewscore
1.0
Oktober 2024 wasmachine van Whirlpool gekocht bij de Mediamarkt. Bij aflevering "vergeten" transportbeugel te verwijderen waardoor wasmachine bij in werking zetten bijna iemand met rollator omver beukte omdat alle kanten op danste. Januari 2026 storing F08 wasmachine. Gebeld met klantenservice en klacht is doorgezet naar Beko die de garantie van Whirlpool afhandelt. Bij Beko verkeerde diagnose gesteld ( door externe partner die Beko inschakelt), verkeerd vervangend onderdeel besteld, monteurs die niet komen opdagen en 6 weken later nog geen werkende wasmachine. Nu weer ander probleem ontdekt waarvoor weer nieuw onderdeel moet worden besteld, dus nog meer weken geen wasmachine. Bij contact Mediamarkt wordt aangegeven dat iets 3x gerepareerd moet worden voor je recht hebt op vervangende machine en gesprek wordt bot afgebroken terwijl ik nog aan het praten ben! Dit is de laatste keer dat ik nog iets bij de Mediamarkt heb gekocht, wat een slechte service en wat een onbeschofte klantenservice!
Davy24-02-2026
Algemene score
1.0
Reviewscore
1.0
Op 21 januari 2025 een TV besteld. Deze is op 28 januari geleverd. Diezelfde dag een ophaalafspraak proberen te maken maar door systeemtechnische storingen bij Mediamarkt kon dit pas 30 januari gerealiseerd worden. Op 2 februari is deze TV door Mediamarkt opgehaald en op 6 februari is aangegeven dat de TV retour is gekomen en deze verwerkt is/wordt. Op 9 februari is deze TV weer opnieuw in de verkoop gegaan bij Mediamarkt Outlet Ik herkende de doos aan een zwart stukje tape. Op 11 februari wederom contact opgenomen met de klantenservice aangezien de TV dus reeds was verwerkt; opnieuw is aangeboden ter verkoop; en op 10 februari ook weer was verdwenen/verkocht. In dit gesprek is nogmaals aangegeven dat de retour is verwerkt en dat de financiële afdeling de terugbetaling gaat verzorgen binnen 72 uur zou ik bericht krijgen. Op 16 februari wederom contact gehad omdat ik nog steeds niks heb ontvangen, en wederom hetzelfde wordt verteld: Binnen 72 uur wordt het verder opgepakt. Op 19 & 20 februari nogmaals gebeld. Wederom hetzelfde liedje... Maandag 23 februari weer gebeld. Doorverbonden worden met iemand van de financiële afdeling was niet mogelijk. En wederom hetzelfde verhaal dat het binnen 24 uur zou worden opgepakt; ik moest maar geduld hebben.
Leyla24-02-2026
Algemene score
1.0
Reviewscore
1.0
Onacceptabele service – totaal respectloos behandeld als klant Ik heb bij MediaMarkt een wasmachine en droger gekocht. De droger werd geleverd, maar de wasmachine bleek bij aankomst beschadigd te zijn. Mij werd toegezegd dat er binnen 2 dagen een nieuwe geleverd zou worden. Mijn oude wasmachine hebben ze direct meegenomen, waardoor ik zonder werkende wasmachine kwam te zitten. Na meerdere keren telefonisch contact werd mij telkens verzekerd dat de levering “zo snel mogelijk” zou plaatsvinden. Er werd niets concreet geregeld en ik werd steeds aan het lijntje gehouden. Vandaag bel ik opnieuw, en wat blijkt? Mijn bestelling is zonder enig overleg of bericht gewoon geannuleerd. Geen oplossing, geen alternatief, geen enkele vorm van verantwoordelijkheid. Ik krijg mijn geld binnen een week teruggestort, maar ondertussen zit ik nog steeds zonder wasmachine. Dit is niet alleen slechte service, dit is respectloos omgaan met klanten. Slechte communicatie, geen regie, geen fatsoenlijke afhandeling. Voor mij nooit meer MediaMarkt.
DK19-02-2026
Algemene score
4.0
Reviewscore
4.0
Een tijdje geleden een TV besteld bij Mediamarkt. Toen deze geleverd werd, was ik toch niet tevreden met het beeld. Het was een heel gedoe om de TV überhaupt weer te laten ophalen. Pas na 3 dagen, 3x bellen kreeg ik een medewerker te spreken die niet aangaf dat "het systeem voor ophaalafspraken" niet werkte. Na 5-6 dagen is de TV eindelijk opgehaald. Maar dan begint het lange wachten op je terugbetaling. Inmiddels zijn we bijna 3 weken verder, is de TV alweer opnieuw verkocht via de Outlet (Ik zag hem opnieuw online staan, aangezien ik de doos met bijbehorend zwart stuk tape herkende. Mediamarkt geeft aan dat ze de retour hebben ontvangen, en dat het verder wordt uitgezet. De afgelopen 2 weken heb ik al meerdere keren contact gehad met de klantenservice en krijg daar constant hetzelfde verhaal: "We gaan het doorzetten meneer, u ontvangt binnen 3 dagen bericht." Tot op heden heb ik geen terugbetaling ontvangen, ook geen creditnota ontvangen. Tsja, zo snel als dat de verkopers je aanspreken in de winkel; zolang mag je wachten op je terugbetaling.
Toeslag op aankoop laptop onterecht18-02-2026
Algemene score
1.0
Reviewscore
1.0
Mediamarkt laat bij aankoop van een HP of Acer laptop 30 euro toeslag betalen voor het "gebruiksklaar maken". Je kan de laptop niet kopen zonder deze toeslag en "service". Later bleek echter dat de laptop helemaal nog niet gebruiksklaar was. Ik moest nog alle updates inmstalleren. Daar komt bij dat ik ook nog alle bagger van Mediamarkt zoals snelkoppelingen naar hun sites en hun screensaver moest verwijderen.
HD14-02-2026
Algemene score
8.0
Reviewscore
8.0
Erg goed geholpen door medewerker van vestiging Hengelo.
Ja, ik beveel deze shop aan
AR11-02-2026
Algemene score
1.0
Reviewscore
1.0
Koop hier niets als je denkt dat je service of zekerheid krijgt. Ik heb een tv gekocht bij MediaMarkt en daarbij een verzekering via SquareTrade afgesloten. Je wordt in de winkel overtuigd dat het “extra zekerheid” is. In werkelijkheid blijkt het waardeloos zodra je het nodig hebt. Ik wacht inmiddels al 2 weken op een oplossing. SquareTrade is slecht bereikbaar, reageert traag en onprofessioneel. En MediaMarkt? Die verschuilt zich achter “het is een externe partij” en doet verder niets. Het voelt alsof het vooral draait om het verkopen van extra verzekeringen, maar zodra er een probleem is, ben je als klant totaal niet belangrijk meer. Dat is geen service, dat is klanten laten vallen. Ik ben enorm teleurgesteld en zal hier nooit meer een aankoop doen. Denk heel goed na voordat je hier iets koopt of een verzekering afsluit.