MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 970 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

7,9

SAMSUNG LS24C366EAUXEN - 24 inch - 1920 x 1080 (Full HD) - VA-paneel 08-09-2024

Easy website to navigate, good combination of items we can buy, good prices, good quality products

Vin 08-09-2024

Het is helemaal geweldig!! Net bestelt en kan het vanmiddag ophalen! Zo hoef ik niet door de winkel te zoeken en weet ik zeker dat ik vanmiddag gebruik kan maken van het product wat ik heb bestelt!

Aty 08-09-2024

Zojuist steroset besteld ,dus de ervaring moet ik nog even afwachten .Ik heb dit bij deze zaak gekocht ook voor de prijs verhouding .ook voor de snelle levering

Julian Putto 07-09-2024

Vandaag besteld morgen in huis, goed man 🫶🏼👍🏼🥳

Ria Verbeek 07-09-2024

als ik vandaag bestel kan het morgen al in huis zijn en dat is voor mij heel fijn, ik kan namelijk niet altijd naar de winkel

Julia 07-09-2024

Ik weet zelf niks van laptops, dus ben ik naar de mediamarkt gegaan om duidelijk advies te krijgen over mijn opties. MacBook Air was duidelijk de beste optie voor mijn studie en persoonlijk was dit ook mijn favoriete optie. De bestelling ging soepel en ik ben tevreden met mijn aankoop!

George 07-09-2024

Heg is een goede kwaliteit en snel geholpen en erg vriendelijk goed advies geven ze

Mo 07-09-2024

Zeer goed geholpen om juiste tv te kunnen kopen
Top service 👍

Danny van Goudzwaard 07-09-2024

Gewoon de service is top, de meeste medewerkers helpen je vakkundig en goed. De opzet in de winkel is ook duidelijk, je ziet in 1 opslag waar je moet zijn in de winkel . Kom er graag en koop bijna al mijn producten bij jullie

Laurens Rotterdam 06-09-2024

Ik ben erg goed geholpen tijdens mijn bezoek aan MediaMarkt Rotterdam centrum (Binnenwegplein). Bij het laatste artikel was de verpakking beschadigd. De medewerker van Apple heeft in het magazijn gezocht naar een nieuw item, echter was het item niet meer beschikbaar. Hierop heeft een andere medewerker mij erg vriendelijke te woord gestaan, en voor mij direct een bestelling geplaatst om het item alsnog de volgende op te kunnen halen. De medewerkers waren erg vriendelijk en pro-actief bij het helpen.

Richard 06-09-2024

Goede webwinkel. Niet altijd de goedkoopste, maar ook geen gezeur met slechte service, dus zeer tevreden.

Wilhelmien 06-09-2024

Ik werd heel erg vriendelijk geholpen door Elly. Een paar weken geleden ben ik ook bij Media markt geweest ter oriëntatie voor de aanschaf van een blender. Toen deze Elly hoorde waarvoor ik de machine voor nodig had heeft zij me heel vakkundig erop gewezen dat ik voor dat doel( een zieke gemalen voedsel geven) beter een hakmachine kon kopen. Daarvoor ging ik vandaag terug en heb ik die bij haar gekocht. Heel fijn. Ik ben tevreden

Sylvie 06-09-2024

Zeer goede service, het personeel is erg behulpzaam.

mathijs 06-09-2024

goede service van mediamarkt, snelle levering. Bol.com kan hier nog wel wat van leren

Tiara 05-09-2024

Ik vindt mediamarkt een zowel betrouwbare als goede winkel. Vanaf het moment dat ik de winkel in stapte, wist ik dat ik mijn nieuwe laptop zou vinden. Ik vroeg advies aan een medewerker die mij vriendelijk verwees naar een expert, die mij vervolgens goed advies gaf op basis van mijn eisen. Ik heb meteen de laptop kunnen bestellen en het werd de volgende dag bezordt. Dankjewel Mediamarkt!

Hettie 05-09-2024

duidelijke informatie op de site en snelle mail over verder verloop en afhandeling

Martijn 05-09-2024

Kwam een pakketje ophalen bij Mediamarkt Amsterdam West buiten de spits. De bestelling kon niet opgehaald worden bij de daarvoor bestemde balie. In plaats daarvan moest het aan de servicebalie, waar een rij van 10 mensen stond en 1 persoon er al 20 minuten over deed om geholpen te worden.

Het ophalen van een pakket duurt gemiddeld nog geen minuut, dus heel slecht ingedeeld.
Verder oogde de winkel mooi.

Service: 0/5 tenzij je 1,5 uur wilt wachten

Mauro le Grand 04-09-2024

De webshop is altijd goed werkt makkelijk, bezorging is altijd snel, als je eens de klantenservice nodig heb is altijd goed helpen je graag.

Julian 04-09-2024

Goeie producten,goeie uitleg van de producten en veel keus

Roos 04-09-2024

Geweldig! Altijd de beste kwaliteit. En ook snel geleverd ze komen hun afspraken echt na!

MC 04-09-2024

Bijna een maand geleden een koelkast besteld bij het outlet onderdeel van de MediaMarkt. Zou de volgende dag geleverd worden, maar helaas geen levering. Na navraag te hebben gedaan bij de leverancier was er geen bestelling met mijn gegevens bekend. Na een week de koelkast geannuleerd, mijn geld zou gestorneerd worden. Nu inmiddels weer twee weken verder en nog steeds niets terug. Afdelingen wijzen naar elkaar en niemand kan mij verder helpen. Afgeblaft worden door medewerkers aan de telefoon en loze beloftes is de kennelijk de service norm voor MediaMarkt

Thijs 04-09-2024

Een gebruiksvriendelijke omgeving met duidelijke stappen. Fijn dat je contact op kan nemen na je bestelling. Direct een mail na mijn bestelling en snelle leveroptie.

JV 03-09-2024

Afgelopen week een Philips Baristina gekocht via Mediamarkt outlet. Op de site geeft mediamarkt aan fat producten licht beschadigd zijn of schade op hebben gelopen tijdens transport. Ook wordt er aangegeven dat alle producten een grondige kwaliteitscontrole ondergaan, voordat deze opnieuw worden verstuurd. Tot mijn grote verbazing zat het product bij ontvangst onder de koffie. De koffiemachine is dus eerder verstuurd geweest, geretourneerd en meteen weer doorgestuurd. De klantenservice reageert erg traag en komt niet met een passende oplossing. Je wordt van de ene naar de andere medewerker gestuurd en niet echt verder geholpen. Ik zou Mediamarkt outlet dan ook zeker niet aanbevelen voor producten die bedoeld zijn om eten/drinken mee klaar te maken. Erg onhygiënisch en voor een beetje meer geld kun je beter een nieuw product kopen.

Wilfried 03-09-2024

Bij mediamarkt Hengelo had ik een Google Pixel 8a gekocht met screensaver. Tijdens de vakantie rolde de screensaver er spontaan vanaf. Ik later terug naar mediamarkt voor een nieuwe screensaver onder garantie. Maar helaas. Ik had de screensaver moeten bewaren en hun tonen. Dan zou er onder garantie een nieuwe geplaatst worden. Nu moet ik echter betalen. De logica ontgaat mij en was ook niet uit te leggen.Wat een waardeloze winkel. Nieuwe screensaver elders laten plaatsen.Al eerder slechte ervaringen gehad met retour en wachttijden bij de balie. Nu maar een keer een review. Ik kom er nooit meer.

Pieter 03-09-2024

Samsung laptop besteld. Zou thuis worden bezorgd. Op afgesproken datum niets ontvangen. 5 dagen erna krijg je een mail dat het niet meer leverbaar is en dat ze het vreemd vonden dat ik de laptop niet kwam ophalen. Terwijl deze bezorgt zou worden. Service is heel slecht.