MediaMarkt.nl
Benieuwd naar ervaringen met MediaMarkt? Lees beoordelingen van consumenten en deel jouw eigen review over service, levering en betrouwbaarheid.
Benieuwd naar ervaringen met MediaMarkt? Lees beoordelingen van consumenten en deel jouw eigen review over service, levering en betrouwbaarheid.
7.9(970)
Gemiddelde beoordeling
7.9
Deze score is gebaseerd op 970 goedgekeurde reviews die in het afgelopen jaar voor MediaMarkt.nl zijn geschreven. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening
Reviewscore1.0
Op 20 januari heeft MediaMarkt mijn geretourneerde product ontvangen. Het is nu 10 februari en ik heb nog steeds geen geld terug. Via de telefoon is de afgelopen drie weken meerdere malen beloofd dat ik de refund zou ontvangen. Loze beloftes, en verder is niemand in een managementpositie te bereiken. Belachelijke afhandeling voor zo'n enorm bedrijf. Wees gewaarschuwd, iedereen die denkt dat dit een betrouwbaar bedrijf is!
Reviewscore1.0
Zeer teleurstellende ervaring met MediaMarkt en met name de klantenservice.
Ik heb op 22 januari een product gekocht. Op 26 januari ging de actie “BTW weg ermee” in. Diezelfde dag heb ik direct contact opgenomen met de klantenservice. Er werd bevestigd dat ik voldeed aan alle voorwaarden en er is een incident aangemaakt (incidentnummer: 260126-006939).
In meerdere gesprekken is mij eerst terugbetaling van het verschil toegezegd. In een later gesprek werd dit ineens een voucher. Dat was voor mij geen probleem. Het probleem is dat uiteindelijk geen van beide wordt uitgevoerd. Het lijkt erop dat MediaMarkt intern zelf niet weet wat er is toegezegd of wie waarvoor verantwoordelijk is.
Daarna wordt de verantwoordelijkheid bij mij neergelegd en moet ik met screenshots en bewijslast komen, terwijl MediaMarkt gesprekken opneemt en prijsacties eenvoudig zelf kan terughalen. Dat voelt als afschuiven van verantwoordelijkheid.
Ik ben zelfs speciaal vanuit Lemmer naar een filiaal gereden, waar mij werd verteld dat er “niets gedaan kon worden”. Opmerkelijk genoeg gaf de medewerker daar zelf aan dat de klantenservice “verschrikkelijk” functioneert.
Eén positieve noot: één medewerker aan de telefoon die wél luisterde en begrip toonde. Helaas was dit de uitzondering.
Conclusie: veel beloftes, wisselende verhalen (geld terug → voucher) en uiteindelijk geen oplossing. Voor mij reden om hier niet meer terug te komen.
Reviewscore8.0
Netjes op tijd geleverd
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore1.0
Ik had een monitor besteld voor de verjaardag van mijn zoon. Er zou een audio-out aansluiting opzitten volgens de omschrijving maar deze zat er niet op. Klantenservice gebeld, hun hadden gevraagd of ik foto's van de aansluiting wilde maken en doorsturen die aanwezig waren etc. En dan zou er contact met mij opgenomen worden met een oplossing. Ik ben terug gemaild dat de aansluiting wel aanwezig is. Weer terug gemaild dat het er niet op zit. Zo ging het heen en weer.... Hun zeggen dat de aansluiting zit waar de schroeven zitten etc... Hopeloos heen en weer gemaild en tijd verspild... Uiteindelijk zelf maar weer gebeld met de klantenservice omdat er niet meer op mijn mails gereageerd werd. (We zijn inmiddels al bijna een maand verder). Medewerker vertelde mij dat ik het scherm maar terug moest brengen omdat het nog in het retour termijn zit. Het feit dat hun dingen verkopen die niet voldoen aan de omschrijving die hun erbij geven willen de medewerkers totaal niet horen. Ik heb uiteindelijk het scherm terug gebracht, maar er werd totaal geen moeite gedaan om mij te helpen aan een ander gelijk soort scherm. Ik kom er nooit meer!
Omschrijving van product klopt niet! Heel bijzonder dat dit zomaar mag...
Reviewscore3.0
Ik heb de mediamarkt altijd zeer gewaardeerd. Maar vandaag (Alkmaar) dus niet.Genoeg personeel in de winkel maar niemand van dit personeel viel op dat ik met vragen over verschillende produkten liep.Een personeelslid was druk ik gesprek met een collega en begon uitgebreid met stofzuigen.Nadat ik iets vroeg verwees hij mij naar achteren in een hoek in een oranje doos en bleef verwoed stofzuigen.Ik denk dat 50 % van het personeel een andere baan zou kunnen zoeken zodat de meer klantgerichte personeelsleden over blijven.Dus verontwaardigd en boos vertrokken uit de winkel terwijl ik nogmaals interesse had in diverse artikelen.
Met vriendelijke groet dhr A.A.Dek
Reviewscore8.0
Snelle levering
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore10.0
Zeer fijne winkel met volop mogelijkheden en snelle, doelgerichter én klantvriendelijke afhandeling.
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore9.0
Veel keus en goede informatie te vinden over het artikel. We zijn netjes en goed geholpen door de winkel medewerker.
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore9.0
I was 2 times, every time the same person, he is very kind, helps me very good. But so strange nothing on the shelf, he must take it from their storing room. **Leidschendam**
I really happy with the second times I was there, he has very good suggestion, for more discount and for all benefit what I should have from my provider !!!
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore10.0
Uitstekend advies en professionaliteit
Absoluut een aanrader - zo wordt winkelen leuk!
Vandaag werd ik geadviseerd door WILHAM bij MediaMarkt Alexandrium en ik ben erg onder de indruk van zijn bekwaamheid. Hij was zeer behulpzaam, beantwoordde al mijn vragen uitgebreid en bood me alles wat ik nodig had, inclusief een aanvullende verzekering en opties om de beeldkwaliteit van mijn tv te verbeteren.
Hij werkt zeer professioneel, heeft veel kennis en geeft eerlijke aanbevelingen. Ik kan het alleen maar van harte aanbevelen - een zeer aangenaam en deskundig advies, zoals je zou willen!
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore8.0
er ging met het verzenden het 1 en ander mis en de afgesproken dag en dag erna wederom werd er niks bezorgd omdat de bezorger de producten niet had ontvangen, na contact te hebben gehad met het callcenter had ik er niet veel vertrouwen in dus toch terug gegaan naar de winkel aan de sontweg in groningen, en dat was de goeie keuze, daar fantastisch geholpen er werd gelijk actie ondernomen en alles werd rechtgezet. ondanks de weersvoorspellingen van ijzel kwamen de bezorgers de volgende dag eerder dan gepland.
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore1.0
Twee maanden geleden heb ik bij MediaMarkt een koelkast en een vaatwasser gekocht. Tijdens het gesprek met de verkoper is mij duidelijk verteld dat ik €300 cashback op de koelkast en €50 cashback op de vaatwasser zou ontvangen. Op basis van deze informatie heb ik besloten de aankoop te doen.
Achteraf blijkt echter dat ik geen recht heb op deze cashback, terwijl dit wél zo is voorgesteld tijdens het verkoopgesprek. Dit heb ik pas later ontdekt. Ik vind dit erg teleurstellend en misleidend. Als de cashback niet van toepassing was, had dit duidelijk en eerlijk gecommuniceerd moeten worden vóór de aankoop.
Ik verwacht van een groot bedrijf als MediaMarkt correcte informatie en transparantie richting klanten. Deze ervaring heeft mijn vertrouwen helaas geschaad.
⸻
Wil je dat ik hem bozer, korter, of juist formeler maak? Of wil je hem aanpassen voor Google Reviews of Trustpilot?
Reviewscore8.0
Vriendelijk, maar niet altijd even deskundig personeel. Zoetermeer is een mooie ruime vestiging.
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore1.0
Tv + soundbar online besteld. Soundbar ging met levering al verkeerd, kwam dus veel later en tv helaas een haar/draadje achter het glas waardoor er een streep door het beeld zit.
Nog nooit zo'n slechte service gehad met zo vaak valse beloftes! Niet te geloven! We zijn al sinds 9 januari bezig met een omruiling waarbij jullie niet 1 keer het initiatief hebben genomen om ons op de hoogte te houden, alleen maar valse beloftes! Inmiddels al wel 10 keer gebeld met de klantenservice maar wat gaan jullie ondeskundig met klanten om!! Het heeft ons inmiddels al 3 vrije dagen gekost en we hebben nog steeds niks! Waren we nu maar met jullie concurent in zee gegaan dan hadden wij nu al deze stress niet!!!
Reviewscore10.0
"Heeft hij een 10 verdient?", jazeker! Lars van Mediamarkt Eindhoven (Centrum) had mij geholpen met een koptelefoon uit zoeken die ik juist nodig had! Van de week ging mijn oude JBL koptelefoon stuk... En ik dacht bij mezelf 'Ik kan het niet nog eens zo laten gebeuren.' En vandaag ben ik bij Mediamarkt langsgegaan om een goede koptelefoon te vinden die niet zo makkelijk stuk ging. Ik zat te kijken en te kijken, en kwam er moeilijk uit... En hij kwam op het juiste moment! Had bijna meteen eentje kunnen vinden met een eerlijke prijs! Hij had ook mooi andere vragen die ik had beantwoord, en was enorm beleefd! Complimenten aan hem! Hij adviseerde mij ook om 3 jaar garantie bij te betalen, dat maakt het natuurlijk heel fijn! Ik kom normaal gesproken niet vaak Bij Mediamarkt, maar de goede service verbaasde mij wel! Ik ben dol en zeer tevreden! Echte topper!
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore1.0
Ik heb een extreem frustrerende ervaring gehad met MediaMarkt. Door een fout in hun systeem werd een bestelling niet correct verwerkt, terwijl ik wél een bevestigingspagina zag en tijd en moeite heb gedaan om het product op te halen. Meerdere medewerkers van MediaMarkt (zowel in de winkel als telefonisch) hebben erkend dat dit hun fout was en hebben expliciet toegezegd dat het prijsverschil zou worden terugbetaald als ik het product opnieuw zou bestellen.
Op basis van die toezegging heb ik het product opnieuw gekocht voor een veel hogere prijs. Daarna trok MediaMarkt die belofte ineens in. Sindsdien word ik van het kastje naar de muur gestuurd met loze reacties als “we kijken ernaar” of een botte weigering.
Conclusie: MediaMarkt laat je vallen, zelfs als je aantoonbaar in je recht staat en toezeggingen zwart-op-wit hebt. Klantenservice betekent hier blijkbaar niets. Ik zal hier nooit meer iets kopen.
Reviewscore2.0
Op de site: bestel nu en dan kan je het ophalen vanaf 14 uur de volgende dag. Direct na bestellen: het kan 1 tot 2 werkdagen duren.
Yup, klopt dus niets van. Uitleg op de bon? Slecht weer. Ja, het heeft vorige week gesneeuwd, maar nu regent het de afgelopen dagen. Niks geen slecht weer, dat is zoeken naar een excuus.
Reviewscore10.0
Door verkoper *** van Mediamarkt Roermond uitstekend, vriendelijk en met veel geduld geholpen.
Onze ervaringen zijn door de jaren heen altijd prettig en goed geweest bij de Mediamarkt in Roermond, daarom kopen wij bijna alles wat wij nodig hebben in deze winkel.
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore1.0
Online besteld, stond duidelijk online leverbaar, krijg s avond een mail dat mijn bestelling wordt geanulleerd vanuit mediamarkt was niet op voorraad. Maar als je na mediamarkt gaat blijkt het gewoon online bestelbaar te zijn. Het ergste is ik heb 450 euro betaald maar moet een week wachten om mijn geld terug te krijgen.
Reviewscore10.0
Ruime keuze aan televisies. Goede kwaliteit prijs verhouding. Makkelijke website, bestellen snel in huis.
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore1.0
Op 15 december 2022 heb ik bij MediaMarkt een televisie aangeschaft. Deze televisie heeft tot voor kort altijd aan de muur gehangen en is in die periode normaal gebruikt, zonder enige problemen.
Na een recente verhuizing is de televisie ongeveer één maand op een nieuwe tv-meubel geplaatst, met gebruikmaking van de originele, meegeleverde tv-poten. Gisteren is één van deze tv-poten plotseling afgebroken, waardoor de televisie is omgevallen en onherstelbaar beschadigd is geraakt. Ik acht dit een onaanvaardbare situatie.
Een televisie en de bijbehorende originele onderdelen mogen bij normaal gebruik een aanzienlijk langere levensduur hebben. Dat een tv-poot na zo’n korte gebruiksperiode afbreekt, wijst op een gebrekkig product. Nogmaals de tv poot is amper één maand gebruikt en niet eerder gebruik van gemaakt.
Op grond van artikel 7:17 van het Burgerlijk Wetboek (non-conformiteit) moet een product de eigenschappen bezitten die de consument daarvan redelijkerwijs mag verwachten. In dit geval is daar duidelijk geen sprake van. Het gebrek heeft bovendien geleid tot gevolgschade, namelijk het volledig defect raken van de televisie en ons nieuwe laminaat. Ik heb MediaMarkt gemaild, maar tot op heden nog geen reactie.
Reviewscore1.0
Maandag 29 december ging onze wasmachine stuk, na een uurtje gezocht te hebben op internet kwamen we bij de mediamarkt uit voor een nieuwe.. met een gezin van 4 Kids weet je als geen ander dat je niet lang zonder een wasmachine kan dus voor 23:59 besteld is de volgende morgen thuis zo stond het op de site...nou dit werdt dus al woensdag opzich geen probleem 2 daagjes zonder moet wel lukken.
Toen er woensdag de bezorger op de stoep stond bleek de wasmachine schade te hebben, na met handen en benen aan de chauffeur uitgelegd te hebben dat hiermee niet akkoord gingen kreeg ik de via hem de klantenservice aan de lijn om op een oplossing te komen.
Na 5 min werd er besloten dat we een nieuwe zouden krijgen dus de wasmachine ging weer met de bezorging mee terug.
We hadden op internet al gekeken naar de openingstijden van de mediamarkt en die was op donderdag gesloten en we gingen er vanuit dat er een vrijdag of zaterdag dan toch wel een nieuwe wasmachine op de stoep zou staan, nou nee dus! Met de overvolle wasmand moesten we na contact op vrijdag moesten we maar wachten tot een maandag want eerder was tijd nog wasmachine beschikbaar met de vraag of ik hem dan uit de winkel zelf kon ophalen was helaas geen optie.
Dan maar annuleren want bij coolbleu had je ook voor 23:59 besteld de volgende dag thuis... nou das was helaas niet mogelijk volgens de klantenservice want er zat een verzekering op de wasmachine en die kon niet meer geannuleerd worden, maar met de vraag dat we overvolle wasmanden hadden was dan maar onze eigen probleem en ze kon ons verder niet helpen.
Vol kwaad bloed dan toch maar wachten tot een maandag en na een week van bestellen stond dan eindelijk de nieuwe wasmachine...
Tot onze verbazing we een mail kregen maandag dat de verzekering die we hadden afgesloten door hun zelf was geannuleerd, wat een vrijdag dus nog onmogelijk bleek te zijn kon blijkbaar toch wel? Na weer contact opgenomen te hebben met de klantenservice kregen we netjes de mededeling dat we dit maar in de winkel moesten oplossen want hij/zei kon helaas niks voor ons betekenen. Dus nu moeten we na een week zonder wasmachine en een berg was goed nu dood leuk een dikke uur in de auto stappen om dan maar tot een oplossing te komen?!?! Nou van nature had de wasmachine achter in de auto gegaan en bij hun in de winkel zo over de balie heen gegooid en ze stikken maar in hun wasmachine...voor ons was het helaas de laaste x ooit dat we nog terug komen naar zn winkel.....
Reviewscore2.0
Ik bestelde een wasmachine met black friday en 2 weken later zou hij binnen komen. Ik ben speciaal thuis gebleven van werk om hem aan te nemen, maar de track en trace liet ineens niks meer zien. Eerst stond er nog een tijd van levering.
De dag na de eigenlijke leverdatum kreeg ik een mail dar mijn bestelling was geannuleerd, zonder reden.
Ik bellen met mediamarkt, zeggen ze dat het product niet meer op voorraad was, terwijl hij eigenlijk al bij mij geleverd had moeten zijn. Dit was al heel vervelend. Toen kwamen ze met de oplossing dat ik hem met een voucher voor dezelfde prijs opnieuw kon bestellen, nou prima, maar dit duurde weer een paar dagen, en ik zag dat de wasmachine weet op “bijna uitverkocht” stond. 2 weken zonder wasmachine was al vervelend, en een medewerker had gezegd dat ik hem moest bestellen als hij weer op voorraad was, dus ik heb dit maar gedaan. Later kreeg ik de voucher maar die kon ik dus niet later inwisselen of met terugwerkende kracht laten werken.
Ik ben al weken in contact en nu zeggen ze dat ze me niet kunnen verder helpen. Ik heb nog nooit zulke slechte klantenservice meegemaakt. Ze komen gewoon met 0 oplossingen om mij als klant te helpen terwijl de fout bij hun ligt en ik dus een duurdere prijs heb moeten betalen omdat zij mijn bestelling zomaar hebben geannuleerd.
Ik heb gevraagd voor een prijswijziging in mijn betaling, een voucher voor de winkel, andere compensatie, maar ze komen met niks. Ik zal nooit meer bestellen hier en zal iedereen aanraden ergens anders hun spullen te kopen.
Reviewscore9.0
Duidelijke website, snelle levering
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore8.0
Prima website, goede prijs/kwaliteitverhouding
Ja, ik beveel deze shop aan