MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 409 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,3

A en R 01-04-2024

Heel klant- en service gericht geholpen. Verkoper nam alle tijd om uitleg te geven en onze vrage te beantwoorden. Complimenten en dank.

Bibi Decker 01-04-2024

helemaal top dat ik een apple hoesje kon kopen die afgeprijsd was, want dat was precies het hoesje die ik wou voor mn pasgekochte iphone :)) alleen nog niks gehoord van mn pakketje maar dat is wel normaal denk ik

Johnny 01-04-2024

Mediamarkt heeft me goed en zeer snel geïnformeerd over de verzending van mijn nieuwe Laptop.

Igriboz 01-04-2024

Omdat ik altijd aankoop doe in deze winkel. Ik wordt altijd goed geholpen door Steven. Hij is klantvriendelijk, betrouwbaar en zeer betrokken persoon. Daarom vraag ik altijd om hem voor hulp en advies.

Hans van de Watering 31-03-2024

Lekker snelle afhandeling en goede prijs. Prettig dat verzendkosten zijn inbegrepen. Dat maakt prijzen vergelijken eerlijk.

joke grootveldt 31-03-2024

Deze was open op de eerste paasdag
Hele aardige dame had ons uitstekend geholpen

Yolande 31-03-2024

De winkel MediaMarkt levert fijne producten. Altijd duidelijk wat je krijgt. De informatie is volledig. Heel fijn!

thema 31-03-2024

goede service en uitleg van de Dyson dame. Ook de werking van de airwrap goed laten zien en gezorgd dat alle mogelijkheden werden getoond.

Isha 30-03-2024

Ik werd op een goede en enthousiaste manier geholpen in de winkel. Er werd mij veel basisinformatie gegeven over de producten die ik ging aanschaffen en werd goed begeleid tijdens het kiezen tussen verschillende varianten van de producten die ik moest hebben. Dit werd gedaan binnen mijn budget en alsnog voorzien van alle benodigdheden.

Hidde 30-03-2024

Gave winkel, groot en variërend assortiment. Ook veel reviews om je keuze op te baseren.

Tessa 30-03-2024

Ik miste in de winkel aanwijzingen wat ik waar kon vinden. Erg goed geholpen door een behulpzame jongedame, met het vergelijken van combimagnetrons. Erg vriendelijk en objectief, had niet het gevoel dat ze me tot een duurdere aankoop aan wilde sturen, maar juist goed luisterde naar wat ik op zoek was.

Kitty 30-03-2024

Fijne winkel we komen er al jaren . Webshop is duidelijk en prijstechnisch ook prima.

Dred 30-03-2024

Ondank de goede vrijdag drukte snel geholpen en de juiste info gekregen over de koop van een iMac. Nette medewerker

meryem 30-03-2024

Handige site duidelijke beschrijving over alle spullen en ophalen zo makkelijk in de winkel

Colin Kousbroek 29-03-2024

Goede uitleg over een Samsung tablet 256 gb. Snelle afhandeling wordt morgen gratis thuis bezorgd. Ben benieuwd hoe hij gaat werken. Krijg er ook een gratis toetsenbord bij. I love it

Met vriendelijke groeten Colin Kousbroek

Sahra Bovens 29-03-2024

Ik blij met de mediamarkt ze helpen je goed en ze geven goede informatie over de producten.

BAKK 29-03-2024

Media Markt zeer betrouwbaar website een producten te kopen. prijs product niet duur schepgeprijs een service correct.

Ik heb vandaag een Playstation 5 game gekocht Avatar en morgen wordt hier geleverd.

R Danser 29-03-2024

Snel makkelijk en betrouwbaar.
Bij mediamarkt wordt je goed geholpen en hebben ze goede producten voor een goede prijs
Ook geven ze verschillende kortingen en zijn ze klantvriendelijk

Elianne Alblas 29-03-2024

Mediamarkt heeft uitgebreide mogelijkheden. De laptop die ik heb aangeschaft hadden ze op voorraad en ik kon het ophalen in de winkel. Allemaal vlot en goed geregeld, geen poespas.

Maarten 27-03-2024

ZEER SLECHT! Ondertussen meer dan 5 weken geleden via de webshop een laptop betaald van meer dan €1000.
Nadat DHL heeft gezegd dat er niemand thuis was tijdens de bezorging (wat wel het geval was) is deze teruggestuurd naar mediamarkt. Ik ben al 4 weken bezig om te proberen mijn geld terug te krijgen want het pakketje is vermist. Het kan niet zo zijn dat wanneer er een probleem bij mediamarkt of DHL is dat klant daarvan de dupe is! Ik bestel nooit meer bij mediamarkt online en wil mijn geld terug!

Chantal 27-03-2024

Ik vind de shop heel overzichtelijk, staan vaak goeie producten op en ook voor een niet al te dure prijs maar wel goeie kwaliteit. Heb vaker bestellingen gedaan en altijd goed en netjes optijd geleverd, en met problemen word je altijd goed geholpen. Nu een printer besteld en kijken en naar uit om deze volop te gaan gebruiken😁 Met 1 woord gewoon top!

Wesley Bestman 27-03-2024

Hele goeie klanten service en er word altijd erg goed meegedacht met de klant 👍🏼 echt een super winkel

Dali 27-03-2024

Ik kreeg een mail dat het dinsdag geleverd zou worden maar niet gebeurd...ik baal hiervan want bleef daar wel voor thuis...erg jammer dus ook niet een hoog cijfer

Piet 26-03-2024

Heel fijn dat we nog een (grote) fysieke winkel hebben en niet afhankelijk bent van webshops die levering binnen 24 uur beloven en vervolgens de levering uitstellen. Vooral als je telefoon kapot gaat en deze met spoed nodig hebt.

Sandra 26-03-2024

Ik heb een wasmachine gekocht bij mediamarkt in makado Beek en is mij erbij verteld dat ik daar €150 cachback korting op kreeg via AEG. Thuis gekomen bleek dat dat niet op die machine was. Ik heb een klacht ingediend en ik kreeg terug. Sorry op deze machine is dat niet. Nou dan moeten jullie het ook niet op de machine zetten en 2 verkopers het laten vertellen. De oplossing van jullie was dat ze de machine gratis weer konden ophalen. Nou had wel wat meer verwacht. Ik koop hier niks meer zeer slechte klachtenafhandeling.