MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 450 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,6

Shane 05-04-2024

Prima webshop product specificaties staan er,
Alleen kon ik niet zo makkelijk vinden hoe het zit met garantie etc dus vandaar de 8 ipv een 10

Zafer 05-04-2024

Wat een waardeloos bedrijf. Ze werken ook met een net zo waardeloos koeriersdienst. Dynologics of zo. Deze kwam aan de deur met ons koelkast. Afspraak was leveren en monteren. Bij aankoop nog aangegeven dat we 3 hoog zonder lift wonen, was geen probleem. Maar daar wilde de beste koerier niks van weten. En heeft ons koelkast zonder ons toestemming teruggenomen. Nu zitten wij ondertussen 2 weken zonder koelkast.
Het is toch niet moeilijk om de koelkast volgende dag of de dag er na nog een keer te sturen. Helaas is dit dus wel moeilijk voor mediamarkt. Geen aankopen meer bij dit bedrijf.

Julius Romeo 05-04-2024

Ik ben super tevreden met de service! Kon ik kiezen voor bezorgen of vandaag in een winkel ophalen! Nou ik rij wel even een stukje om, maar dan kan ik vanavond nog genieten van mijn product! Super keuze en bedankt voor deze mogelijkheden MediaMarkt!

Loek 04-04-2024

Fijne winkel, goed en gespecialiseerd personeel, nooit geen problemen gezien in de winkel of een chagrijnig gezicht altijd vriendelijk.
De beveiliging van de winkel kijkt me wel altijd een beetje raar aan maar dat maakt niet uit.

Martijn 04-04-2024

Ik was vanmiddag in jullie winkel in Apeldoorn. Ik ben hier uitstekend en kundig geholpen.
Ik ben zeer tevreden met zijn klantgerichte en klantvriendelijke handelen.

Victor Gasseling 04-04-2024

Ik beveel deze shop aan omdat ik goed in de winkel ben geïnformeerd en hierin goed mijn keuze heb gemaakt. vriendelijk geholpen en correct!
Dank daarvoor.

Erman 04-04-2024

Mooie website. Bestellen ging makkelijk. Ik kreeg snel een bevestiging per e-mail over mijn bestelling.

Sukru Yilmaz 04-04-2024

Ik heb een oppo besteld. Het was goedkoop,gratis verzending en ik heb genoeg informatie kunnen vinden op het website en mail. Het was leuk

Nieke 04-04-2024

Hele fijne winkelketen. Je weet dat je goed zit qua help in de winkel, winkels zelf zijn ook duidelijk en overzichtelijk met een breed aanbod. Daarnaast is de service als je bij mediamarkt koopt gewoon echt top, ik schaf uiteindelijk altijd mijn elektronica aan bij MM omdat ik weet dat als er iets mee is ik met garantie terug kan komen, en eldit proces erg soepel is en er niet moeilijk word gedaan.
Enige negatieve dat ik zou te zeggen hebben is dat de bordjes in de winkel met prijzen soms moeilijk te lezen zijn, maar dan ga ik ernstig zitten nit-picken.

F.j.m.radder 04-04-2024

Eerlijke en duidelijke informatie betreffende onze aankoop ,daarbij de goeie ervaring uit het verleden,diverse aankopen altijd goed geholpen,service is wat ons betreft helemaal zo als dat overal zou moeten zijn!

Memphis 04-04-2024

Mediamarkt is enigste elektrische winkel wat ik 100% vertrouwen in hebt daarvan bestel ik all mijn apparaten
Alleen bij Mediamarkt

Bjorn Peperkamp 03-04-2024

Prima prijs en bestellen zonder account vind ik ook prettig.
Ik heb in het verleden al vaker wat besteld en ophalen in de winkel is prettig.
Mediamarkt heeft mijn voorkeur dan andere winkels.

Marjet 03-04-2024

Goede service, mooie producten en fijne levering! Ik bestel hier zeker baker

Carine Bolluyt 03-04-2024

De fysieke winkel is prima in orde en er is een zeer ruime keuze in producten. Online is de keuze nog groter en vandaag besteld is morgen in huis. De website is gebruiksvriendelijk en overzichtelijk.

E M 03-04-2024

Vlot Functioneel Behulpzaam Kundig en Vriendelijk, dat is wat we graag zien en ervaren! :-)

Karolien 03-04-2024

Duidelijke omschrijving van het koffieapparaat! Meerdere recensies waardoor je verschillende apparaten kan vergelijk en natuurlijk een leuke aanbieding wat me over de streep deed overhalen!

S 02-04-2024

Goede en nette winkel.
Echter in de vestiging nieuwegein was er een onderbezetting qua personeel voor de service balie en daardoor moesten we uitwijken naar het filiaal in Utrecht ( hoog catherijne)
Dat was een min puntje.
Verder is de mediamarkt goed

vera 02-04-2024

Het heeft een ruim assortiment aan producten. heeft ook vaak goeie aanbiedingen op net iets wat ik zoek op dat moment.

Nando Smits-Nijhuis 02-04-2024

Altijd duidelijke goede service, volledig te vertrouwen en regelmatig goede kortingen en aanbiedingen.

ria 02-04-2024

het is een goede winkel met heel veel artikelen, maar je word op een goede manier wegwijs gemaakt en daarom is het niet moeilijk om je artikel waarnaar je op zoek bent om die te bestellen.

Joey 02-04-2024

heb wel is vaker bij mediamarkt apparatuur gekocht en ben tot nu toe altijd tevreden ermee geweest. En ik ga zeker blijven bestellen hier wanneer ik wat nodig heb.

Amber Otjes 02-04-2024

Ik vindt de Mediamarkt een kwaliteit winkel ze leveren hoge kwaliteit en daarnaast voor een goede prijs! Ze zijn enorm klantvriendelijk , en qua bezorging kan ik nog weinig zeggen want ik heb mijn bestelling nog niet in huis!

Eric J. 02-04-2024

Kleinere winkel (locatie beek) dan die van Heerlen, maar wel overzichtelijker. Alles wat er niet in huis is, is eenvoudig te bestellen naar het filiaal of naar thuis.

Medewerker die mij geholpen heeft probeerde een verkooppraatje voor te houden. Zodra die doorhand dat mijn kennisniveau hoger dan een gemiddelde gebruiker werd de communicatie stijl daar op aangepast wat door mij als enorm prettig werd ervaren.

Wegens een omstandigheden buiten de macht van de winkel was mijn product er niet. Deze is besteld worden en zodra het aanwezig is op het filiaal krijg ik een bericht om het op te halen.

Als tip zou ik de medewerker willen mee geven om eerst te kijken wat het kennisniveau van de klant is en dan daar de verkoop op aanpassen in plaats van eerst proberen te verkopen. Zo stel je je klanten gerust dat je het beste met ze voor hebt en kan je ook het best bijpassende product verkopen.

Erik 01-04-2024

Ik ben zo boos op dit bedrijf. Ze leveren een wasmachine die het niet doet, bieden een reparatie aan die vervolgens pas 10 dagen later kan worden ingepland. Als dan de reparatie niet lukt, en we vragen om een vervangende machine gaat er 2 weken overheen voor we daar akkoord op krijgen. En dan heb ik het niet over al die verschillende keren dat we er zelf achteraan moesten gaan. 4 weken lang geen gebruik kunnen maken van onze nieuwe wasmachine... vervolgens bieden ze ons uit coulance €25,- aan als korting op onze volgende aankoop...ik heb meer dan 5x gevraagd of ik gebeld kon worden, om mij uit te leggen waar het mis ging, en waarom ik klant zou moeten blijven bij Mediamarkt. Dat gebeurt gewoon niet.
Ik voel me zo ontzettend niet serieus genomen!

A en R 01-04-2024

Heel klant- en service gericht geholpen. Verkoper nam alle tijd om uitleg te geven en onze vrage te beantwoorden. Complimenten en dank.