MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 970 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

7,9

ijsklompje 27-08-2024

Winkel voorraad altijd netjes, levering optijd klantenservice vriendelijk als je vragen hebt. Aanrader door bovenstaande punten.

C 27-08-2024

Ik heb voor de Mediamarkt in Utrecht gekozen omdat deze het dichtste bij is. Daarnaast vind ik dat het personeel heel aansprakelijk is en respectvol. De winkel is ook heel netjes.

Mishal 27-08-2024

Good work 👍

Franka ronda 27-08-2024

Ben zeer tervreden over jullie winkel.je word netjes terwoord gestaan gr mevr ronda

Ron 27-08-2024

Mediamarkt Zoeterwoude prima geholpen. Medewerkers met kennis en expertise alsook klantvriendelijk en behulpzaam. Top.

M 27-08-2024

Dit is gewoon een top winkel , vandaag wezen kijken in de winkel naar een apple watch, en vandaag besteld, word altijd erg goed geholpen door vriendelijk personeel.

booker 27-08-2024

ik vind mediamarkt zowel de site als de fysieke winkel een hele fijne winkel/webshop. ze hebben alles wat je nodig hebt en wordt snel geleverd. ik heb al vaker bij de mediamarkt spullen gekocht en als er iets mis ging was er uitstekende klantenservice. dus overal heel goed!

Bieke 27-08-2024

Fijne shop, prettige bediening!

Mediamarkt Amsterdam Noord 27-08-2024

Vriendelijke meneer heeft ons een goede uitleg gegeven over verschillende soorten Dyson stofzuigers. Ik heb de keuze kunnen maken en online besteld.
Bedankt.

Top belevenis 26-08-2024

Wat een belevenis, sylvia bedankt voor de topservice en advies , het gaat om mediamarkt apeldoorn

Jos Schrama 26-08-2024

Wij werden snel geholpen en de medewerker wist exact te vertellen wat de verschillen waren tussen de 2 tv's die we gezien hadden. Erg goed .

Anton de Vreugd 26-08-2024

We zijn zo goed en vriendelijk geholpen, dat is alleen al een 10 waard! Afgezien van de snelle hulp en, toen ons product niet in de winkel was, de levering thuis.

Robbie 26-08-2024

Altijd goede service in de winkel en scherpe prijzen

Har 26-08-2024

Overzichtelijk winkel leuke aanbiedingen en keurig geholpen.
Grote keus voor een redelijke prijs en morgen in huis zonder extra kosten.

Fabienne 26-08-2024

Ik heb vandaag nadat ik eerst een bezoek heb gedaan in de winkel, de HP pavilion X360 laptop besteld.
Medewerker heeft me goed geadviseerd.
was jammer genoeg niet meer op voorraad in de winkel maar gelukkig wel online!
mediamarkt werkt snel en fijn! raad het zeker aan om hier je laptop te kopen.

Yoana Madzhovska 26-08-2024

Ik vind deze shop super leuk, ze hebben altijd veel producten die je kan kiezen, goede en vriendelijke personeel die je kan veel helpen en altijd goede producten met goede prijs.

Sven 26-08-2024

Het is zeer makkelijk en snel te bestellen en er zijn meerdere bestelopties. Ook is het bezorgen snel in het weekend.

Gewoon goed 26-08-2024

Mediamarkt staat voor zijn woord , wat ze beloven doen ze dan ook. Goede en snelle levering tegen een goede prijs kwaliteit.

DT 26-08-2024

Goede vernieuwde site en vooral app. Makkelijk te navigeren en bestelling te plaatsen. Rijk assortiment.

Ad oomen 26-08-2024

Eenvoudig on line het product besteld en snelle levering. Ik ben dik tevreden.

Claudia 25-08-2024

Ik winkel altijd met gemak bij de mediamarkt , met de beste kwaliteiten voor de eerlijke prijs die er word aangegeven. Ik heb zo juist een iPad gekocht omdat ik altijd van de Apple ben en bij de media markt weet ik dat ik sowieso goed zit.

wan 25-08-2024

Ik heb onlangs een bestelling geplaatst bij MediaMarkt, en ik ben zeer tevreden over de ervaring. Het bestelproces was erg simpel en duidelijk. Binnen een paar klikken had ik het product dat ik zocht in mijn winkelmandje en de afrekenprocedure verliep soepel.

Wat mij ook opviel, was de snelle levering. Mijn bestelling werd de volgende dag al bezorgd, precies zoals beloofd. De verpakking was netjes en mijn product kwam onbeschadigd aan. Al met al een top ervaring bij MediaMarkt. Als je op zoek bent naar gemak en snelheid, dan zit je hier zeker goed!

Cody 25-08-2024

Goeie aanbieding alleen helaas was de aanbieding niet beschikbaar in de fysieke winkel.

Flut mediamarkt 25-08-2024

Tv installatie en bezorging in de winkel gekocht. Oo de datm vsn levering verscheen een ongeinteresseerde msn met hulp. Hij probeerde de oude tv te verwijderen maar met de accuschrief vernielde huj de bestigingsbouten van de tv. Weigerede verder te gasn. We moesten masr kkacht indienen. Herhaaldelijk contact met service afdeling en werd steeds gezegd binnen enkele dagen krijgt u bericht. Ook bleek de hdmi kabel door het handelen van de monteur afgebroken bij de ingang van de tv. Intussen hangt de tv na veertien dagen nog niet!!! Intussen ook een koelkasr en diepvries gekocht en raad eens....NIET BIJ MEFIAMARKT!!!!!

Fouad Elbalawy 25-08-2024

Ik contact opnemen met klantenservice helpen goed