MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 970 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

7,9

HB 29-08-2024

Artikel is op voorraad als één van de weinige winkels in Nederland. De volgende dag ophalen is prima.

Tessa 29-08-2024

Ik heb al eerder hier geshopt en was erg tevreden snelle levering.
En makkelijk te vinden wat ik nodig heb

K 29-08-2024

Moest even wachten maar daarna werd ik geholpen. toen ik voor de zekerheid vroeg of die oplader bij iPhone 12 hoorde wist medewerker mij gelijk te helpen.

Sem smit 29-08-2024

Ik werf vriendelijk geholpen door de mevrouw achter de balie alles verliep soepeltjes en vlot

Elly 29-08-2024

Ik bestel een laptop en krijg een eerder geopende doos, en een laptop met een verkeerde adapter. Als ik dan ook nog op die laptop meldingen van een Game Hub krijg, krijg ik toch de indruk dat dit geen nieuwe laptop is...

Cees Postma 29-08-2024

Het was voorheen bij de mediamarkt dat je 100 dagen de tijd had om te retourneren.
Daar heb ik ook eerder gebruik van gemaakt.
Het blijkt nu 30 dagen te zijn, handig om je klanten daar van op de hoogte te brengen, dus niet. Wat een enorme slechte klantenservice, een enorme discussie daar gehad, mocht niet baten.
De laatste keer dat ik er iets gekocht heb...

Jelmer Tiekstra 28-08-2024

Het is een duidelijke site die er goed verzorgt uit ziet. Daarnaast vindt ik het ook prettig dat je producten met elkaar kan vergelijken. Ik vond wel dat de site en app af en toe een beetje haperde en vast liep iets wat ik niet op andere sites niet had.

Rolandoman 28-08-2024

De verkoper had kennis van de producten die hij verkoopt. Dacht mee, niet te beroerd om even mee te zoeken op internet en zeer zeker niet opdringerig. Met de juiste informatie een weloverwogen beslissing en aankoop kunnen maken.

Jeffrey 28-08-2024

Mediamarkt is een goede fijne winkel ruim aan bod en goede kwaliteit ik ben blij dat de Mediamarkt lekker in de buurt zit!

Fella 28-08-2024

ziet er goed uit en bestellingen altijd optijd service is ook altijd on point simple beste electronica winkel die er is

Jan Slagter 28-08-2024

Prima winkel in Amersfoort met fijne service van goede medewerkers, je wordt als klant behandeld.

John 28-08-2024

Koop al 20 jaar bij de media markt ben vaste klant. Nooit problemen gehad en word altijd netjes met alles geholpen.

Hannah 27-08-2024

Ik vind de mediamarkt altijd een prettige (online) winkel om aankopen te doen. De bestelling op de website verloopt soepel en het is fijn dat je ook kunt kiezen om de bestelling op te halen in een winkel in de buurt. Soms zijn er leuke aanbiedingen te vinden zoals het geval is voor de muis die ik vandaag heb besteld. Alles is helder en overzichtelijk en ik ben tevreden over de kwaliteit bij mediamarkt. Recentelijk heb ik ook een product aangeschaft. Na aankoop had ik toch wat vragen. Ik werd vriendelijk geholpen toen ik terug ging naar de winkel. Top (online) winkel!

ijsklompje 27-08-2024

Winkel voorraad altijd netjes, levering optijd klantenservice vriendelijk als je vragen hebt. Aanrader door bovenstaande punten.

C 27-08-2024

Ik heb voor de Mediamarkt in Utrecht gekozen omdat deze het dichtste bij is. Daarnaast vind ik dat het personeel heel aansprakelijk is en respectvol. De winkel is ook heel netjes.

Mishal 27-08-2024

Good work 👍

Franka ronda 27-08-2024

Ben zeer tervreden over jullie winkel.je word netjes terwoord gestaan gr mevr ronda

Ron 27-08-2024

Mediamarkt Zoeterwoude prima geholpen. Medewerkers met kennis en expertise alsook klantvriendelijk en behulpzaam. Top.

M 27-08-2024

Dit is gewoon een top winkel , vandaag wezen kijken in de winkel naar een apple watch, en vandaag besteld, word altijd erg goed geholpen door vriendelijk personeel.

booker 27-08-2024

ik vind mediamarkt zowel de site als de fysieke winkel een hele fijne winkel/webshop. ze hebben alles wat je nodig hebt en wordt snel geleverd. ik heb al vaker bij de mediamarkt spullen gekocht en als er iets mis ging was er uitstekende klantenservice. dus overal heel goed!

Bieke 27-08-2024

Fijne shop, prettige bediening!

Mediamarkt Amsterdam Noord 27-08-2024

Vriendelijke meneer heeft ons een goede uitleg gegeven over verschillende soorten Dyson stofzuigers. Ik heb de keuze kunnen maken en online besteld.
Bedankt.

Top belevenis 26-08-2024

Wat een belevenis, sylvia bedankt voor de topservice en advies , het gaat om mediamarkt apeldoorn

Jos Schrama 26-08-2024

Wij werden snel geholpen en de medewerker wist exact te vertellen wat de verschillen waren tussen de 2 tv's die we gezien hadden. Erg goed .

Anton de Vreugd 26-08-2024

We zijn zo goed en vriendelijk geholpen, dat is alleen al een 10 waard! Afgezien van de snelle hulp en, toen ons product niet in de winkel was, de levering thuis.