MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

6,4

Marian 15-06-2020

Gemakkelijk alles te vinden en er lopen genoeg
Mensen rond om je vraag te stellen, worden dan goed geholpen.

Rocky 15-06-2020

Ben naar de Mediamarkt in Rijwijk(ZH) geweest om een 2de Chromecast aan te schaffen. 1ste Cromecast ook in dezelfde winkel aangeschaft. De winkel is mooi, ruim, overzichtelijk ingedeeld. Alles is makkelijk te vinden. De meeste producten zoals telefoons, laptops en zelfs koptelefoons goed tentoongesteld om te proberen.
Wordt goed opgelet met betrekking tot hygiëne en afstand.

Jolanda 15-06-2020

Winkel redelijk dichtbij en zij hadden alles wat wij wilde op voorraad.
Zijn goed geholpen ook omdat we wisten wat wij wilde hebben

Jeroen 15-06-2020

Goeie service soms niet altijd heb ook heel veel gezeur gehad. Maar in duiven is een goede winkel

Fedor booij 15-06-2020

Ik vind de mediamarkt een fijne winkel omdat ik er de spullen kan halen waarvoor ik kom. Is het niet in de winkel dan is het wel online.

Danielle 15-06-2020

Snelle levering en fijne hulp! Mocht je iets niet weten of kunnen vinden, wordt je geholpen om je product te vinden.

Caro 15-06-2020

correcte behandeling en vriendelijke voorlichting.wij wonen in Heerhugowaard dus zijn wij naar deze vestiging gegaan.

Gerard 15-06-2020

Goede snelle service. Ik heb gekozen om het product wat op voorraad was af te halen. De tv werd voor mij in de auto geladen. Perfect!

HarryS 14-06-2020

Onwijs veel keuze in apparaten. Ik was opzoek naar een nieuwe tv. De mediamarkt medewerker heeft de tijd voor mij genomen en ook duidelijk doorgevraagd wat ik zoal met de tv doe en wat mijn kijk afstand thuis is, en natuurlijk het formaat van de televisie. De vakkennis van de mediamarkt medewerker is echt uitstekend te noemen. Ik voel mij gehoord en serieus genomen. Uiteindelijk ging ik met een mooie tv naar huis.

HennieO 14-06-2020

Ik werd snel en goed geholpen, kreeg goede informatie en prima hulp bij aankoop van mijn nieuwe telefoon.

Sammy 14-06-2020

Vriendelijk medewerkers en hebben kennis van producten.
Enige wat zeer Vervelend is dat mediamarkt medewerkers letterlijk de energie deal door je strot duwen met verleidingen van bepaalde kortingen. Als je 10 keer geweest ben en 10 keer zelfde verhaal moet aanhoren dan wordt het een beetje teveel. Ik kom daar ook niet zo vaak meer. Alleen als ik echt iets nodig hebt dan ga ik naar een winkel.

Misschien handig om de strategie aan te passen. Ik neem aan dat ik niet de enige klant ben die wegblijft omdat de medewerker weer een energie deal aan je wilt verslijten. Lijkt net of de medewerkers op afgerekend worden.
Ik vraag mij af wat mediamarkt verdiend aan zo een energie deal. Energie maatschappijen zijn nou eenmaal boeven en aan het einde van het jaar heb je uiteindelijk toch meer betaald dan beloofd.

Ronald 14-06-2020

Na oriëntatie op het internet toch even gaan kijken in de MediaMarkt. In tegenstelling tot de keus bij andere winkels en de aangegeven eigen winkelvoorraad een verrassend ruime keus aanwezig en voorradig.

Paul 14-06-2020

De combi van 2 lampen was er niet terwijl de site van wel aangaf. Keurige service om 2 losse lampen te kunnen kopen voor de combi prijs. Super 👍

JanZ 14-06-2020

Ik was opzoek naar een nieuwe stofzuiger. Mijn idee was dat het een snoerloze moest zijn die een volwaardig alternatief is voor een snoer-model. Op zaterdag morgen naar de winkel gegaan om een model uit te gaan zoeken. Ik keek wat rond en er kwam direct iemand aan om mij te helpen. De medewerker nam goed de tijd voor mij om alle voor en nadelen uit te leggen. Hij liep niet direct naar het duurste model, maar ging eerst vragen wat ik precies zocht. Op basis van deze antwoorden kon hij uiteindelijk 2 modellen van verschillende merken aanbevelen.

Door deze aanpak heb ik mij heel goed gehoord gevoeld en heb een product gekocht wat past bij mijn eisen en wensen.

Edwin 14-06-2020

Het is zo makkelijk om iets te kopen bij mediamarkt.
Alleen als het gaat om een makkelijke keuze maken dan word het anders, namelijk door de enorme keuze en vaak ruime vooraad.
Ik heb mede door de goede voorlichting van personeel zelden miskoop begaan.

R.P. van den BERG 14-06-2020

Op de website een chromebook besteld, werd de volgende dag al geleverd. Naderhand bleek dat ik een laptop had moeten bestellen ( digibeet). Naar de winkel in EDE gegaan en kon kiezen tussen mijn geld terug of een tegoed bon. Heb daar een laptop uitgezocht , die iets goedkoper was, en kreeg de rest van het geld contant in handen. Het winkel personeel nog lastig gevallen met tientallen vragen, maar werd zeer beleefd en begripvol behandeld. Tot nu toe 2 keer iets uit de webshop besteld ( ik ga meestal naar de winkel ) en beide keren naar volle tevreden heid de bestelling afgehandeld. Voordien bestelde ik veel bij Bol.Com maar daar ging regelmatig wat mis. Vanaf nu bestel ik bij mediamarkt de electronica en dergelijke en bij Wehkamp de rest van de spullen. Nogmaals alle lof voor het winkelpersoneel .

Mike 14-06-2020

Onlangs een soundbar gekocht. Ik was hier achteraf niet tevreden over. Zonder problemen nam men het product retour. Uiteraard heb ik het in nieuwstaat retour gebracht. Vervolgens ben ik enorm goed geholpen door een jongeman van JBL/HARMAN KARDON. Zijn adviezen en eerlijke antwoorden hebben ervoor gezorgd dat ik nu wel de juiste keuze heb gemaakt.
Eenmaal thuis bleek er een technisch mankement te zijn aan de HARMAN KARDON. Ik ben direct teruggegaan naar de mediamarkt Ekkersrijt in Eindhoven. Per direct nam men het probleem
serieus en kreeg ik een nieuwe set mee. Ik heb in het verleden altijd goede ervaringen gehad met de mediamarkt. Maar deze service op 13 juni bij mediamarkt Ekkersrijt was Briljant 👌👌👌👌

Dennis 14-06-2020

De shop is overzichtelijk en medewerkers behulpzaam. Geen lange wachttijden.

Irma van Dun 14-06-2020

Je word vakkundig geholpen en krijgt goed advies bij het kopen van een apparaat.

Anita 13-06-2020

Zoals elke keer als wij iets nieuws aanschaffen worden we vriendelijk en deskundig geholpen. Of het om een kleine aanschaf gaat of een grote aanschaf dat maakt niks uit ze nemen de tijd voor je. Altijd vriendelijk maakt niet uit welke afdeling je komt,

Henk 13-06-2020

Locatie is goed bereikbaar met voldoende parkeervoorzieningen. Ruime overzichtelijke winkel. Als je om advies vraagt wordt je altijd snel, en correct geholpen. Ook een prima klantenservice bij deze winkel.

Saloe 13-06-2020

Ik ben zeer goed geholpen door een jongeman in mediamarkt almere. Deze persoon wist mij heel goed te informeren over het product wat ik wilde aanschaffen. Het is meer voor de persoon in kwestie dat ik een 8 geef aan deze winkel. Neem meer van dit soort personen aan.

Luciën 13-06-2020

Perfect geholpen met de keuze voor een volautomatische lattego van Philips voor en nadelen van de verschillende koffiemachines goed uitgelegd zeer tevreden met de aanschaf

Jeffrey Hondebrink 13-06-2020

Goeie hulp en perfecte informatie gekregen waardoor we nu over zijn gegaan van dolce gusto naar een eigen espresso apparaat.
Ook nog een zak bonen bij gekregen om deze te proberen thuis.
Bedankt en we komen zeker terug.

Koen 13-06-2020

Goede uitleg over de producten en vriendelijk service.
Tevens makkelijk parkeren op het dak