MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

6,4

richard 19-06-2020

Service advies was goed, helaas was mijn artikel niet vooradig en kon men mij niet vertellen wanneer het leverbaar was, de alternatieven waren ook maar beperkt aanwezig. In dit geval een smartwatch van samsung en ik kwam uit bij een fitbit. Aan de kassa was het erg druk,2 medewerkers maar aanwezig..9 wachtende klanten.

Massimo 19-06-2020

It's a big space where you can easily find what you need, prices are good and the quality is good.

Williams 19-06-2020

Ik moet een maand wachten op een fornuis dat ik heb gekocht. Voor het eerst had ik gekozen voor een electrische fornuis. Ze hadden niet doorgegeven dat we de pare..... systeem.binnen huis moet hebben. Ik ging terug om de fornuis te ruilen voor een gasfornuis. Nou zeg.... ik moet nog 2 weken wachten voordat de fornuis binnen is. Na 12 dagen was ik gebeld door een medewerksr om te zeggen dat de fornuis binnen is. Na 3 dagen heb ik nogsteeds geen antwoord gekfegen van mij bezorg datum. Ik besluit om nogeennkeer klantenservice te bellen. Na het bellen zij klantenservice dat mij bestelling was niet doorgestuurd naar de bezorgders hiersoor was ik niet gebeld. Wat een slechte service. Ongeloofelijk. Ik heb een kleone kind thuis. We zijn pas verhuisd we hebben niet eens een oude fornuis dat we die tussendoor kan gebruiken. Nogsteeds heb ik mij gasfornuis niet gekregen.

Loe 18-06-2020

Vandaag 18 juni 2020 een Apple Watch gekocht bij de mediamarkt in Rotterdam. Had heel veel zin om dit horloge te kopen, ik had er een tijdje voor gespaard. Ik kwam aan en de verkoper was erg onvriendelijk. Hij was kortaf en wilde geen oogcontact maken leek het wel. Dit vond ik erg vreemd want normaal gesproken heb ik een heel goed gevoel als ik de winkel verlaat met mijn gekochte product. Helaas was dat deze keer niet het geval. Ik vond het heel jammer omdat mijn ervaring bij het kopen van dit product niet leuk was. Ik kreeg zelfs spijt van het kopen van het horloge. Normaal ben ik niet zo van het schijven van recensies maar nu vond ik het de moeite waard omdat ik nog Nooit heb meegemaakt dat ik me rot voelde bij het kopen van een product.

F. van Nes 18-06-2020

Maandag 15 juni j.l. een nieuwe TV gekocht en hierbij een uitstekende en correcte uitleg en behandeling gekregen van de verkoper. Deze mijnheer, Franco, heeft laten zien hoe cliënten in filiaal Ekkersrijt behandelt en te woord gestaan worden.
Heden middag 18 juni is deze TV op een uitstekende en prettige wijze ge:installeerd.
Mijn vrouw en ik hadden al eerdere goede ervaringen met dit filiaal en dat is nu weer eens bevestigd.

G.Snijders 18-06-2020

Heb een i pad gekocht waarbij de opslag van de oude i -pad op deze nieuwe overgezet moest worden.
Dit is keurig gedaan en ook het personeel wat er in de zaak rond liep was heel vriendelijk en behulpzaam.
Vooral wanneer je een 70+ er ben en er niet zoveel verstand van heb is dit heel erg fijn.

Theo Kox 18-06-2020

Zeer goede uitleg over het aangekocht product ,vriendelijk personeel super.

Marco 18-06-2020

Prima service! Had het verkeerde artikel gehaald maar kon zonder enige problemen het probleem terugbrengen sen kreeg mijn geld terug. Erg tevreden met het personeel!

Mies 18-06-2020

Wat een slechte service. Heb mijn spullen laten staan en ben naar de concurrent gegaan. Staat in de winkel gratis bezorging en aansluiten en dan vragen jullie 20 euro om een stekker er in te steken. Voor mij nooit meer mediamarkt. Verkoper was zeer ongeïnteresseerd in de klant en de medewerker achter de kassa kon het niets schelen.

Selinim Canim❤️❤️ 17-06-2020

Shopping was great in Bergen op Zoom Media Markt. Workers was so helpfull. Thank You!

Ryan 17-06-2020

Bij de mediamarkt Cruquius een dyson ventilator a €549 gekocht. Op de doos zat een sticker waarop stond “alleen geopend” en €20 korting. Toen wij hem thuis open maakten zagen we dat er beschadigen op zaten. Ook staat in de handleiding hoe je de filters erin plaatst, maar dit was al gebeurd. Overduidelijk een gebruikte dyson retour van iemand anders. Waarschijnlijk hebben ze die vieze filters omgewisseld voor nieuwe, niet wetende dat deze er niet standaard in zitten maar je dit zelf moet doen. Klantenservice ZEER onvriendelijk. We konden terug komen naar de winkel, wat erg onhandig was voor ons omdat we niet in de buurt wonen. Telefonisch konden ze niks voor ons doen. Direct het hele eind terug gereden naar de mediamarkt. Hier mochten wij de €20 korting nog even betalen en nu krijgen we een nieuwe opgestuurd. Het liefst had ik hem geannuleerd en ergens anders besteld maar dan kunnen we lang op ons geld wachten. BELACHELIJK slechte service mediamarkt! Schaam je rot!

Peetje19 17-06-2020

Niet altijd deskundig personeel dus dat is jammer verder een prima winkel. Ruim assortiment dus dat is prettig

Marian Gijzen 17-06-2020

Ondanks de virus,afstand en onze vragen, 70 en 72 jaar oud, dus geen verstand van kabels etc. zo fantastisch geholpen, rustig en vriendelijk uitgelegd, complimenten!!!!!

Tretiakova Yana 17-06-2020

Alles is erg goed.Altijd snel en van hoge kwaliteit.Acceptabele prijzen.Ik zal je winkel aan al mijn vrienden adviseren

Sonja 17-06-2020

Mijn product online besteld. Kon het binnen het uurophalen in de Mediamarkt vlakbij. De coronamaatregelen voelden goed. Het voelde veilig.
Ik ben daarna snel en prettig geholpen. Het spreekt voor zich dat de prijs van mijn product prima was. Ik had immers eerst online winkels bezocht.

Immie 17-06-2020

Ben altijd wel heel erg tevreden over mediamarkt.
Service medewerkers zijn ook vriendelijk.
Winkelt ook makkelijk

H.oudekerk 17-06-2020

Wij worden altijd heel goed geholpen vriendelijk personeel wij komen al heel wat jaren in deze winkel inHoofddorp .

Hans 17-06-2020

Het bestelproces (via internet) verliep heel soepel maar omdat de artikel (Apple Watch 5) online uitverkocht was heb ik toen besloten om de bestelling op te halen bij een lokaal mediamarkt filiaal (Rotterdam Zuid).

Helaas was dat afhalen een zeer negatieve ervaring. Lange wachttijden. Een wachttijdindicatie die niet klopte (heb 20 minuten gewacht terwijl de wachttijdindicatie

J. Erkens 16-06-2020

De medewerker was zeer vriendelijke en gaf deskundige uitleg. Hoefde niet lang te wachten.

hennie 16-06-2020

Altijd prima service en duidelijke geduldige uitleg aan deze digibeten. Kunnen alles vragen en gerust nog een keer. We komen wel altijd door de week en vaak tussen de middag.. is het vaak rustig

R goudkuil 16-06-2020

Mooi overzichtelijke winkel. Personeel heel vriendelijk en weten veel over de producten
Ze helpen je met grote artikelen naar de auto en ook in de auto zetten

StefM 16-06-2020

De zéér deskundige verkoper luisterde goed naar mijn wensen en heeft mij goed geadviseerd. Hierdoor was mijn keuze voor een nieuwe smartphone snel gemaakt. De door Mediamarkt genomen coronamaatregelen gaven mij een veilig gevoel.

Mike 16-06-2020

Één bak ellende!! Online vaatwasser besteld, die niet aan verwachtingen voldeed. Opdracht aangemaakt om het product op te halen, maar niemand te bekennen. 9x contact gehad met mediamarkt, maar retournering blijft uit. Inmiddels staat de vaatwasser al 4 weken in verpakking in onze keuken. Dan maar een bus huren en de vaatwasser eigenhandig terugbrengen!! Nooit meer Mediamarkt!!!

Iza 16-06-2020

De winkel is fijn ingedeeld en fijn personeel. Staan altijd paraat om te helpen

Xandra 16-06-2020

Top winkel. Zijn geweest bij de Mediamarkt in Duiven. Goede parkeergelegenheid. Alles ruim opgezet. Zeer ruime keuze, vriendelijke medewerkers. Kwamen binnen en keken wat rond, direct een medewerker die ons aansprak en vroeg of hij ons kon helpen. Snel geholpen, goed advies gekregen.