MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

6,4

Fred van reijen 24-06-2020

Vriendelijk geholpen en wasmachine wordt donderdag al geleverd. Ze hadden deze niet meer op voorraad dus heb ik die uit de winkel.

Wouter 24-06-2020

Bij het begin was het wat lastig te gebruiken echter werkt het nu perfect! Het is een ideaal apparaat waardoor wij geen frisdrank meer drinken

Het enige minpuntje is dat op de aanwijzing staat aangegeven dat je 3x of 5x moet drukken echter moet je de knop ingedrukt houden.

James 24-06-2020

Ik koop al jaren bij de mediamarkt , is voor mij dicht in de buurt en via de site kijk ik na of het in voorraad is .
Nu weer een ssd schijf 500gb gekocht en 2 wireless muizen . Ben zeer tevreden met deze aankoop

Jwb 24-06-2020

Snel geholpen... Kassa gaat snel... Vriendelijke medewerkers men helpt met brengen naar de auto.

Jos van den Bosch 24-06-2020

Prima winkel, houdt zich goed aan de RIVM voorschriften hoewel de klanten af en toe eigenwijs zijn. Goede service, ging heel vlot.

Niels 24-06-2020

Helaas geen goede ervaring met Mediamarkt, na al eens voor niks naar Duiven te zijn gereden om een bestelling op te halen werd er doodleuk verteld oh sorry de voorraad klopte niet dus we hebben niks, nu Gisteren Online een bestelling geplaatst (Er staat duidelijk voor 23:00 besteld de volgende dag in huis) nu kregen wij een Track & Trace dat het vandaag tussen 10:30 en 13:30 afgeleverd zou worden, maar wat gebeurt er weer om 10:52 krijg ik een mailtje nee sorry we komen vandaag niet je mag een ander afspraak maken?!?

Speciaal een dag Vrij genomen om thuis te zijn voor de bestelling en nu komen jullie niet meer, Klanten service gebeld en die deelt doodleuk mee ja kan er niks aan doen moet je maar een andere afspraak maken?!?

Totaal geen enkele service van de Mediamarkt, Servicedesk van Mediamarkt is geen Service maar eerder Jammer dan?!

Enige vorm van meedenken, coulance etc etc zit er niet in, dat je voor niks rijd of voor niks dag vrij neemt daar heeft de Mediamarkt schijnbaar geen boodschap aan!!!

Angela 24-06-2020

Nog nooit eerder problemen gehad bij MediaMarkt maar nu ben ik op z’n zachts gezegd ZEER ONTEVREDEN! Ik heb anderhalve week voor het eerst telefonisch gemeld dat mijn Whirlpool wasmachine defect is en dat de garantie nog van kracht is. De heer aan de andere kant van de lijn garandeerde mij dat ik de zelfde dag gebeld zou worden voor een afspraak mbt de reparatie. Het is inmiddels anderhalve week later en 5 telefoontjes verder met steeds dezelfde telefonische toezegging maar ik moet de eerste reparateur nog spreken/zien. Dit kan echt niet! Vaste klanten moeten ook op goede service/nazorg kunnen rekenen toch?

Bunny 23-06-2020

De klant laten opdraaien voor het grootste deel van de kosten reparatie van een defecte Philips tv binnen de verwachte levensduur. Alle tv's van dit type hebben dezelfde problemen. deze komen zelfs weer na 2 jaar weer terug na reparatie. Dus een ondeugdelijk onderdeel dat in de tv zit en zelfs ter reparatie word aangeboden zodat je na twee jaar weer in de ellende zit.

Klaas 23-06-2020

Goede en vriendelijke hulp bij het kiezen van een nieuwe telefoon voor mijn oma. Direct een abonnement erbij afgesloten en daar hebben ze heel goed bij geholpen. Ze zijn klantvriendelijk en gericht naar de klant

Jan van t Riet 23-06-2020

Ik heb een iPhone se gekocht werd prettig geholpen door de verkoop adviseur van de afdeling wees me op voordelen , kreeg een screen protector gratis ging met een goed gevoel met mijn aankoop naar huis

G.W. D. 23-06-2020

Koelkast in de winkel bestellen kon 3 dagen duren. Online kon de volgende dag bezorgt. Wegens beperkte tijd betaald ( €49,-) om in tijdsblok te laten bezorgen. Bezorging is niet gebeurd. Koelkast 'zwerft' ergens, weet niet waar, met alle gevolgen van dien. Hele warme week voor de boeg zonder koelkast !!
Mediamarkt weigert probleem op te lossen, weigert ook leverancier aan te pakken, en voorts weigeren ze de aankoop te annuleren en alles terug te betalen ( totaal € 448,-).

Ik doe geen zaken meer met dit malafide bedrijf !!!!!

Wings 23-06-2020

Wij hebben altijd bij Media *Markt gekocht omdat de prijs goed is heel vriendelijke bediening en zeer goede service

W. Prakken 23-06-2020

Alles kan on-line geregeld worden, behalve als je een copie van een factuur /kassabon wilt ontvangen. Moet je langskomen in de winkel, drie kwartier rijden dus. Mailen en bellen hierover met de vestiging is niet mogelijk, "helaas, dat zijn onze regels..."

Berry 23-06-2020

Waardeloos bedrijf, adverteren met voor 23:30 besteld morgen in huis maar vervolgens ontvang je het pas 3 dagen na de bestel datum, ik bestel en koop hier nooit meer wat.. je kan de klantenservice bellen wat je wilt maar je word van het kastje naar de muur gestuurd..
Ik koop nooit meer wat bij de mediamarkt

jeuke 23-06-2020

Het is en het blijf een fantastische winkel alles erop en eraan bedankt voor het personeel houden zo

Wilma 23-06-2020

Medewerker neemt de tijd voor uitleg en advies vraagt ook naar waar je precies op zoek bent of nodig hebt zodat je niet een product koop wat duurder of niet echt aan jouw eisen voldoet aanschaft uitermate prettige ervaring als men je niet probeert een duurder product aan te prijzen
Ik ben erg tevreden

Ben 23-06-2020

Goeie lay-out waardoor alle opties snel zichtbaar worden. Producten zijn hierdoor onderling goed te vergelijken.
En dat alles natuurlijk voor een scherpe prijs

Jay 23-06-2020

Goede Hulp en goed aanbod qua producten! Het personeel helpt graag en geeft duidelijke informatie over het product!

Sherry 22-06-2020

Prima scheerapparaat! Een beetje onhandig is, dat de baardtrimmer apart op het apparaat gezet moet worden bij gebruik.

P.vd Broek 22-06-2020

Via de overzichtelijke site heb ik mijn product gevonden en werd daarbij ook aangegeven dat het op voorraad was in de winkel. De winkel in Breda is groot met een groot assortiment en voldoende medewerkers, omdat ik in Breda woon kies ik voor deze winkel waar dikwijls wel een parkeerplaatsje te vinden is. In de winkel werden we netjes geholpen en werd het product in het magazijn voor mij gehaald.

richard 22-06-2020

wij waren allang aan het kijken voor een nieuwe koffie machine en daar zijn we bij mediamarkt gelukkig geslaagd
we werden vriendelijk geholpen door een medewerker en zijn blij met onze aankoop
de koffie smaakt verrukkelijk

Marc 22-06-2020

Overzichtelijke winkel met deskundig personeel dat meedenkt.
Beveiliging loopt rond en geeft mij ook een veilig gevoel, tijdens het winkelen

ad van den Berg 22-06-2020

Werd heel goed geïnformeerd en ook toen de ene tv er niet was. Werd er naar een oplossing gezocht en ook gevonden

Tijgertje 22-06-2020

Goede en snelle service, en ze weten hoe de producten zijn en zijn hier ook eerlijk over.

Theo 21-06-2020

Er werd bij het afhalen van mijn bestelling gelijk door een nette en beleefde medewerkster gezegd dat ik zo aan de beurt was.
Ben daarna vriendelijk geholpen.
Er werd zelfs "sorry" gezegd omdat zij vond dat het te lang duurde om mijn bestelling uit het magazijn te halen.