MediaMarkt.nl

Benieuwd naar ervaringen met MediaMarkt? Lees beoordelingen van consumenten en deel jouw eigen review over service, levering en betrouwbaarheid.
7.9(970)
Gemiddelde beoordeling
7.9

Deze score is gebaseerd op 970 goedgekeurde reviews die in het afgelopen jaar voor MediaMarkt.nl zijn geschreven. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Irene10-12-2020
Algemene score
9.0
Reviewscore
9.0
Alle hulp gekregen met het aanschaffen van een laptop. Ondanks de drukte, hadden ze alle tijd voor ons. Jammer dat ze niet hadden verteld dat we na de eerste keer op starten het programma nog niet zou werken. Dat was even zoeken. Nadat we hadden afgesloten, kwam de update pas binnen.
Ja, ik beveel deze shop aan
Paul Papendorp10-12-2020
Algemene score
9.0
Reviewscore
9.0
Winkel makkelijk bereikbaar, gratis parkeren, eerste paar uur. Winkel is recent verbouwd qua indeling, heel overzichtelijk. Personeele ervaring: veel jonge bediening naast wat ouderen maar altijd vriendelijk en met kennis. Geven goed advies: keam bijv binnen voor een tel samsung S10 ging weg met S20 omdat verkoper vertelde, die is heel scherp geprijsd nu en 100,- retour van Samsung zelf. Ben klant, blijf klant. Gisteren sd card gekocht, wilde 64GB maar ging weg na advies met 128GB.
Ja, ik beveel deze shop aan
TJM Janssen10-12-2020
Algemene score
8.0
Reviewscore
8.0
We wilden graag een vriezer hebben. Deze was tijdens Black Friday volledig uitverkocht. Er waren alleen nog een paar showmodellen over. MM Zwolle was bereid om die van hun te verkopen. De verkoop werd gisteren soepel geregeld. Morgen wordt hij bezorgd.
Ja, ik beveel deze shop aan
Schrijf een review en maak kans op € 250,-
Iedere maand twee winnaars. Zit jij erbij?

Schrijf een review en maak kans op € 250,-

Schrijf een review
Martin10-12-2020
Algemene score
9.0
Reviewscore
9.0
Ik koop altijd mijn electronica bij media markt omdat je er goed geholpen wordt door deskundige medewerkers en als er iets niet goed is wordt het zonder meer omgeruild. Perfecte service.
Tiny Wiegman10-12-2020
Algemene score
8.0
Reviewscore
8.0
de winkel is goed ingericht i.v.m. corona. gemakkelijk via de site artikel kunnen bestelellen en alleen maar langs de servicebalie om het artikel af te halen en te betalen. reuze handig
R09-12-2020
Algemene score
6.0
Reviewscore
6.0
Goede hulp bij de aankoop van Spiderman Miles Morales (Ultimate edition) en pre-order van de PS5. Helaas doet de website wel raar en wil niet de aankopen op mijn account laten zien ondanks dat deze wel gekoppeld zijn doormiddel van mijn club pas. Vandaag dus nog een keer langs geweest maar helaas niet een concreet, helpend antwoord gekregen.
Wendy09-12-2020
Algemene score
9.0
Reviewscore
9.0
Vandaag een tablet met screenprotector gekocht goed geholpen en screen erop laten maken. Netjes en snel geholpen. Uitleg van een paar tablets gekregen en uiteindelijk deze gekozen omdat hij niet duur was en geschikt voor mijn dochter om spelletjes erop te spelen.
Ja, ik beveel deze shop aan
Michel Goessens09-12-2020
Algemene score
9.0
Reviewscore
9.0
Vriendelijke ontvangst bij entree. Snelle hulp op afdeling en goede advies voor keuze te maken
Ja, ik beveel deze shop aan
Tyrone Copier09-12-2020
Algemene score
9.0
Reviewscore
9.0
Goed ingerichte winkel waarin alles goed en snel te vinden was. Zeer tevreden met de service en expertise in de winkel.
Ja, ik beveel deze shop aan
Ron09-12-2020
Algemene score
9.0
Reviewscore
9.0
Veel kennis van de medewerker over een Nintendo switch. De jongen was trouwens ook uiterst vriendelijk.
Ja, ik beveel deze shop aan
Verhoef09-12-2020
Algemene score
1.0
Reviewscore
1.0
Eigenlijk is de MediaMarkt die 1 niet eens waard. Wij hebben een telefoon online besteld met korting in het zwart. Maar kregen de verkeerde geleverd, namelijk wit. Heen en weer gebeld met de klantenservice, maar wordt je van het kastje naar de muur gestuurd! Nu moeten wij 60 euro meer betalen voor de zwarte telefoon die wij besteld hebben, door een fout van MediaMarkt! Belachelijk! Ik raad deze winkels dan ook af en helemaal niet online bestellen!!
Ja, ik beveel deze shop aan
Rob09-12-2020
Algemene score
10.0
Reviewscore
10.0
Verkoper Tom geeft deskundig en gericht advies (betreft 1-persoonshuishouden) over Philips Air Fryer. Verder vroeg hij mij, op een prettige manier, de 1,5 meter in acht te nemen. Men kan dit bij aardige mensen wel eens vergeten waarvoor excuus. Ga hem
Ja, ik beveel deze shop aan
Massimo Monacelli09-12-2020
Algemene score
8.0
Reviewscore
8.0
It's big enough, prices are good, people working are helpful, big assortment.
Ja, ik beveel deze shop aan
Aveo0908-12-2020
Algemene score
10.0
Reviewscore
10.0
Vriendelijk en adviserend geholpen doorvoede verkoper. Ook nog vakkundig. SUPER
Ja, ik beveel deze shop aan
Karel08-12-2020
Algemene score
10.0
Reviewscore
10.0
Ik werd deskundig en vriendelijk te woord gestaan en het maakte niet uit dat het maar om een klein, laaggeprijsd artikel ging.
Ja, ik beveel deze shop aan
Recep08-12-2020
Algemene score
1.0
Reviewscore
1.0
Ik heb nog nooit zon amateurisch bedrijf meegemaakt, z’on slechte service! Fout op fouten worden gemaakt! Ik zit al 2 weken elke dag te bellen met call-house van mediamarkt klantenservice en appen tegen een robot. Elke keer gaat het verkeerd, keer op keer. Hoe moeilijk kan het zijn om een bestelling retourneren!!!!!!! Wat een bedrijf! Geen woorden meer.
Jan van Duijn08-12-2020
Algemene score
10.0
Reviewscore
10.0
Duidelijke uitleg. Mogelijkheid om te vergelijken. Prettige dat Mediamarkt ook een eigen keuze geeft. Prijstechnisch groot pluspunt
Maarten08-12-2020
Algemene score
10.0
Reviewscore
10.0
Online een Ring deurbel gekocht, maar blijkbaar wilde die niet verbinden met internet, wel met wifi maar daarna niet met internet. Gelukkig kreeg ik zo een nieuwe mee bij de lokale mediamarkt en die deed het wel. Top service! En fijne prijsjes
Ja, ik beveel deze shop aan
Henry08-12-2020
Algemene score
9.0
Reviewscore
9.0
Ben zeer te vrede, groot assortiment Klantvriendelijk geholpen, dit is mijn winkel. Ik ben toch niet gek!!!
Ja, ik beveel deze shop aan
Naomi08-12-2020
Algemene score
10.0
Reviewscore
10.0
Super goed geholpen, eerst met het uitzoeken. Prijs vergelijken en prijs weten van een product alles goed geregeld omtrent het corona virus. Vervolgens super netjes, lief en geduldig geholpen bij de kassa (waar ik met een verkeerde pas stond).
Ja, ik beveel deze shop aan
Elisa08-12-2020
Algemene score
8.0
Reviewscore
8.0
Aardig, behulpzaam en representatief personeel, ook goed herkenbaar in de winkel.
Ja, ik beveel deze shop aan
Chevypiraat08-12-2020
Algemene score
8.0
Reviewscore
8.0
De winkel heeft een goede voorraad en een eerlijke prijs voor het aangeschafte artikel.
Ja, ik beveel deze shop aan
Jan08-12-2020
Algemene score
10.0
Reviewscore
10.0
Het is makkelijk shoppen op de site , in de winkel tijdens het afhalen van het product zeer vriendelijk geholpen.
Ja, ik beveel deze shop aan
Robert08-12-2020
Algemene score
5.0
Reviewscore
5.0
Leuke nette winkel. Alleen heel irritant dat je meerdere keren word aangesproken om van internet of gas/licht leverancier te wisselen. dit gebeurt heel opdringerig en blijven maar doorgaan. lijken net van die mensen die je via de telefoon dingen proberen te verkopen. voelde heel onprettig. ik kom daar om een iets te kopen niet om van internet of gas/licht leverancier te switchen!!!!!
Benno08-12-2020
Algemene score
3.0
Reviewscore
3.0
Slechte service, op 24 oktober mijn koffiemachine ter reparatie aangeboden. Op 11 november kon ik de machine weer ophalen. Bleek dat ze de machine niet goed hadden verpakt waardoor er transportschade was ontstaan. Machine dus niet meegenomen maar weer naar de reparateur. Op 16 november kwam de machine pas aan bij de reparateur. Waarom 5 dagen later? Op zaterdag 5 december lees ik dat mijn machine wederom naar een reparateur was gestuurd. Ik ben hiervan niet op de hoogte gesteld, ik moest er zelf achter komen. Blijkt op 3 december een foto te zijn toegevoegd waarop te zien was dat aan de onderzijde een poot was afgebroken. is dus gebeurd bij de reparateur. Ik ben gelijk naar Mediamarkt in Duiven gereden en aldaar werd gezegd dat een onderdeel was besteld en dat het weer 10 dagen zou kunnen duren. Ik ben boos geworden en gezegd dat ik dat niet accepteer. Al die tijd zit ik dus zonder koffieapparaat. En een apparaat kopen als tijdelijke oplossing gaat mij te ver. Nu blijkt dat ik een vervangende machine kon krijgen terwijl mij bij het inleveren van mijn machine werd gezegd dat dit niet kon. Vanaf vandaag staat mijn machine bij het logistiek centrum. Ik zal vandaag gebeld worden om duidelijke afspraken te maken omdat ik het apparaat zo snel mogelijk terug wil hebben en niet ga wachten op een transportmoment dat hen uitkomt. Ik ben al te lang aan het lijntje gehouden. Ik vind dit zeer slechte service van een winkelketen van dit formaat. Voor mij geen mediamarkt meer. Klant kwijt.