MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 304 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

5,2

Erik 30-10-2023

Ik had beeldproblemen met mijn 65 inch led Samsung tv. De linkerkant was geel van kleur en de rechterkant kraak helder. Dit gemeld bij klantenservies van Media markt. Contact gehad met de reparateur van Samsung maar dit verliep moeizaam. Mediamarkt heeft dit netjes opgepakt en kwam met een voorstel om de dagwaarde van de tv terug te geven dit was iets meer dan de helft van de aanschafwaarde. Ben hiermee akkoord gegaan ze hebben de tv opgehaald en na een dag kreeg ik bericht dat ik mijn rekeningnummer moest doorgeven want ze keerde de hele aankoopbedrag uit dit was 1100 euro. Dus top geregeld en heel netjes opgelost dus gelijk maar weer een nieuwe tv uitgezocht.

Monica Pollmann 28-10-2023

We hebben een koelvries-combinatie bij MediaMarkt besteld en betaald. Van alle aanbieders van precies deze koelkast (coolbleu, Bol.com, Expert) was deze koelkast van MediaMarkt de duurste. Toch besloten we deze te bestellen omdat MediaMarkt als enige beloofde "vandaag besteld is morgen geleverd". Omdat we beiden als zelfstandige werken is het thuisblijven voor een levering kostbaar en dat rechtvaardigde onze keus.
Inmiddels zijn we 2 weken verder en is er geen koelkast te zien. Meerdere malen benaderde we de klantenservice van MediaMarkt per Email (wat de enige mogelijkheid is om contact te krijgen). De reacties van deze klantenservice zijn zeer ontoereikend. De boodschap is telkens: "we kunnen er niets aan doen. De koelkast staat bij de transporteur en die gaat contact met u opnemen". Geen enkele mogelijkheid om de bestelling terug te draaien en ons geld terug te krijgen. Dat is wat we voorgesteld hebben maar bleek geen enkele mogelijkheid te bieden om uit deze wachtstand te komen.
Kort gezegd: we hebben nog geen koelkast, we hebben al wel betaald, we hebben geen invloed meer op de dag in de week van levering behalve dat we, als we de track and trace krijgen van de transporteur, nog wat kunnen aanpassen misschien in het tijdstip.
We blijven zeer beleefd in onze Email en vragen inmiddels wel telkens wat de klachtenprocedure is bij Mediamarkt maar krijgen geen reacties meer.

Gijs Smit 26-10-2023

Op 10 september 2023 een Miele wasmachine gekocht bij Mediamarkt. Daarbij ook extra betaald voor aflevering en installatie. Op 11 september is de wasmachine door Mediamarkt afgeleverd en geïnstalleerd. Maar wat bleek? De "deskundige" mensen hadden de stelschroeven niet afgesteld. Tot twee keer toe een klacht ingediend. Uiteindelijk is er een Miele monteur gekomen die het probleem dat Mediamarkt had veroorzaakt, opgelost. En wat denk je? Stuurt Mediamarkt een e-mail waarin zij stellen dat de wasmachine niet door hen was geïnstalleerd. Dit was de laatste keer dat wij een duur apparaat bij dit SLECHTE bedrijf hebben gekocht.

Oli 18-10-2023

I placed an order for an iPhone 15 Pro through Media Market's online subscription service. Initially, they informed me that the product would be delivered tomorrow. However, a few hours later, I received an email stating that they currently have the item in stock.

I decided to cancel my order with the intention of purchasing it from another source. To my surprise, I was informed that I would have to wait for 7 days to process the cancellation. Doesn't this situation raise concerns about potential fraudulent practices?

Kaatje 16-10-2023

We zijn super goed en deskundig geholpen. Super voordelig door de leuke aanbieding die mediamarkt had op de Samsung Galaxy tablet a8

j************@c******** 13-10-2023

Ik vind de MediaMarkt een leuke grote winkel met een groot arsortiment aan electronica. Personeel is hulpvaardig en als ze een vraag niet kunnen beantwoorden dan halen ze er een collega bij die het wel weet. Vaak zijn ze voordeliger dan de concurentie hoewel die concurentie aardig uitgedund wordt. De wachtrij aan de kassa vind ik soms te lang en van de 5 kassa's zijn er dan maar 2 bezet, kan beter. Ik heb 2x gebruik moeten maken vann de service desk vanwege storing aan apparaten daar aangeschaft en ik moet zeggen dat het zeer netjes werd opgelost. Al met al ben ik zeer tevreden met de MediaMarkt.

Sanne 12-10-2023

We hadden van mijn schoonouders voor de uitzet een tv gekregen super toff dus we hadden een tv van 650 euro uitgezocht en we hebben hem laten bezorgen op 10-08-23. Helaas nog geen 2 weken later ging hij kapot strepen in het beeld en knipperd dus de Mediamarkt proberen contact op te nemen en hebben een formulier ingevuld samen met de klantenservice om het te retourneren en te laten maken, we kregen na anderhalve week nog niets te horen dus hadden we weer gebeld en was er iets niet goed gegaan en opnieuw ingevuld. Weer een week later kregen we eindelijk te horen dat hij opgehaald wordt alleen dat ging nog 2 weken duren, vervolgens hebben ze hem omgehaald en we zouden gebeld worden als hij klaar was en dat zou 2 weken duren. We werden gebeld dat hij inderdaad gerepareerd was alleen nu ging het weer 2 weken duren voordat ze hem konden bezorgen nu hebben we hem gisteren 11-10-23 bezorgd. Een half uur later nadat hij aanstaat weer precies hetzelfde probleem we hebben 2 maanden gewacht op te tv om vervolgens 30 min te kunnen kijken. Nu waren we naar de winkel geweest omdat we niet weer zo lang willen wachten om tv te kunnen kijken, ze konden niets voor ons doen geen vergoeding niet omruilen voor een nieuwe nee dan moet de tv eerst 3 keer geretourneerd worden om in aanmerking te komen voor een nieuwe of geld terug, dit doen ze zodat ze zeker weten dat wij hem zelf niet slopen zeiden ze tegen ons. Wij willen gewoon tv kijken en genieten van het cadeau en niet nog 4 a 5 maanden wachten totdat we hopelijk tv kunnen kijken, wij zullen hierom ook nooit meer wat halen bij de Mediamarkt!!

Ritchie Overloon 12-10-2023

Bij deze winkel in den bosch wordt je super snel geholpen, mijn glasplaatje werd netjes op mijn telefoon geplaats en ben er erg tevreden mee. Personeel ook super klant vriendelijk

Williams 10-10-2023

Na mooie verkooppraatjes heb ik een tv en soundbar gekocht omdat het toen in actie was. In september bezig met verhuizen en klussen nu eindelijk de tv opgehangen en wil ik de soundbar installeren, klopt het niet en past de snoer niet in de soundbar ik ermee terug. Zit in de doos een andere soundbar een type oudere dus niet waar ik voor heb betaald. Zulke bedragen mag je toch vanuit gaan als de doos dicht is het juiste erin zit. Nu krijg ik te horen ja kunnen niks voor je doen is te lang geleden en je kan je oude erin hebben gedaan. Alles zat nog in de doos en boekje van juiste model zat wel in de doos. Nu heb ik iets waar niet voor heb betaald en dus ook teveel heb betaald. Echter is mijn cinema wall gebouwd op de soundbar die in de doos zat en past nu het model wat ik had aangeschaft er niet eens in. SCHANDALIGE SERVICE !!!

Perfecte stofzuiger 09-10-2023

Onlangs heb ik een geweldige ervaring gehad bij de Media Markt in Den Haag bij een aanschaf van een Rowenta stofzuiger. Vanaf het moment dat ik de winkel binnenliep, voelde ik me welkom en op mijn gemak. De ruimte en opstelling van de producten maakte het gemakkelijk om te vinden wat ik zocht. Wat mijn ervaring extra speciaal maakte , was de uitzonderlijk vriendelijke en behulpzame verkoper die me assisteerde bij het kiezen van de juiste stofzuiger. Hij nam de tijd om naar mijn wensen te luisteren en gaf deskundig advies over verschillende modellen. Zijn kennis over de Rowenta stofzuigers, evenals zijn geduld en vriendelijke houding, maakten het winkelen een plezierige ervaring.
Hij gaf me uitgebreide informatie over de aanbieding en hoe ik via internet ,stappen kan ondernemen om een promotie bedrag aan te vragen. Kortom, mijn ervaring bij de Media Markt was buitengewoon positief, vooral dankzij de vriendelijke en deskundige verkoper die me hielp bij de aanschaf van de perfecte stofzuiger.

Ton van Buren 06-10-2023

Bij Mediamarkt Arena een Apple Watch gekocht. Wat direct opviel was de enigszins beschadigde verpakking, er had een oude sticker op gezeten zo werd mij verteld. En ook een seal eromheen deed men niet meer werd mij er bij gemeld.
Binnen twee weken besloot ik het horloge te retourneren en stuurde een mail met dit verzoek naar Arena. Ik kreeg een melding dat het druk was en ze mijn verzoek binnen 2, 3 dagen in behandeling zouden nemen. Na 1 1/2 week kreeg ik een mail dat het nog even zou duren en dat ze me niet vergeten waren. Hierop besloot ik naar de Mediamarkt Arena te gaan om hem daar ter plekke om te ruilen, dan wel terug te brengen. Uiterst onprofessioneel werd ik te woord gestaan met de mededeling dat het horloge opgestuurd ging worden. Hierop zei ik dat ik niet het horloge opgestuurd of gerepareerd wilde hebben maar wilde terugbrengen. Dat kon allemaal niet en ik moest mij maar naar de Apple Store bewegen om daar het euvel op te lossen. Vandaag met het horloge naar de Apple Store gegaan die mij direct vroegen of ik bij de mediamarkt vandaan kwam. Toen ik antwoordde dat dit het geval was zeiden ze dat mediamarkt dit kennelijk altijd doet en vertelde mij dat zij het horloge hadden moeten terugnemen. Met dit nieuws weer naar de mediamarkt gegaan ditmaal Oosterdok in Amsterdam. Hier kreeg ik te horen dat ik buiten de 30 dagen termijn was, waarop ik aangaf dat dit hun schuld was en niet de mijne, ik had tenslotte tijdig een bericht gestuurd. Na enige discussie werd toegegeven dat ik in mijn gelijk stond en mocht ik het horloge retourneren. Ik had hem net afgedaan nog niet schoon gemaakt en overgedragen aan de Mediamarkt. De medewerker bekeek het horloge en zette het terug naar fabrieksinstellingen, hij lachte hierbij en zei dat ze daar een keer problemen mee hadden gehad toen hij dat vergeten was. Het horloge werd terug gestopt in de doos. Hij zei tegen een andere medewerker dat zij mij het geld mocht teruggeven. Hij voegde hieraan toe dat het horloge in orde was en dat hij het direct terug zou leggen in de winkel. Hierop keek ik hem stomverbaasd aan. Hoezo kon hij een horloge, gedragen en wel, niet schoon gemaakt niet technisch nagekeken zo terug leggen de winkel in. Dit verklaarde voor mij in ieder geval het feit dat het horloge dat ik had aangeschaft waarschijnlijk ook eerder was gekocht door iemand anders. Daarbij was zijn opmerking over dat het hem een keer gebeurd was dat hij het horloge niet naar fabrieksinstellingen had gezet voldoende aanwijzing om aan te nemen dat ze dit kennelijk vaker zo doen.
Ik vraag mij oprecht af hoe vaak dit gebeurt. Ik koop in ieder geval niets meer bij de Mediamarkt.

MMM 05-10-2023

Een koelkast geleverd gekregen met een kapotte kabel en missend pootje. Dit is na MEER DAN EEN MAAND van mailcontact opgelost met een e-voucher van de mediamarkt. Vervolgens lukt het me niet om deze in te leveren op de outlet site van mediamarkt waar ook de koelkast besteld was. ze zijn wel goedkoop maar zulke slechte service heb ik nog nooit mee gemaakt.

Magda 04-10-2023

Ik was altijd heel tevreden hoe ik in de Mediamarkt in Zwolle werd geholpen, maar 1,5 week geleden een laptop via de website besteld. De levering door Post.nl bij een afleverpunt is niet uitgevoerd en na nog eens 2 dagen wachten, omdat volgens het antwoordapparaat druk is bij Post.nl een melding gedaan. Wat is de reactie van Mediamarkt, wij gaan een onderzoek bij post.nl instellen en dit kan maximaal 7 werkdagen duren. Voor de uitslag binnen is wordt er geen nieuwe laptop opgestuurd of geld geretourneerd. Conclusie bestel niet via de website en als je dit wel doet, niet vooraf betalen.

Tamara 30-09-2023

Vandaag bij mediamarkt arena geweest. Werd daar zeer snel en netjes geholpen, met de zoektocht naar de juist garmin en de mooie samsung flip. Naar al onze wensen werdt er geluisterd en zo gingen wij weg met een nieuwe garmin en samsung telefoon.

Artur 30-09-2023

I won't buy anything at Media markt anymore. I feel cheated by this chain of stores after my last purchase. I bought JBL Tune 760 headphones. I went home and tested them, it turned out that they played very quietly, so I went to the store to return them and choose something else. It turned out that they could not be returned because they were opened... When purchasing, no one informed me that they could not be returned... It was impossible to check them on site, so I was cheated by the store. Be careful what you buy so you don't buy a cat in a bag and end up with nothing, because in my case these headphones are trash...

Nic już nie kupię w Media markt. Czuję się oszukany przez sieć tych sklepów po ostatnim zakupie. Kupiłem słuchawki JBL Tune 760 .Przejechałem do domu i przetestowałem je, okazało się że grają bardzo cicho więc pojechałem do sklepu je zwrócić i wybrać coś innego. Okazało się że nie można ich zwrócić ponieważ były otworzone... Przy zakupie nikt mnie nie poinformował o tym że nie można ich będzie zwrócić... Nie można było ich sprawdzić na miejscu więc zostałem oszukany przez sklep. Uważajcie co kupujecie żeby nie kupić kota w worku i zostać bez niczego ponieważ w moich przypadku te słuchawki nadają się do śmieci...

Jaycee 29-09-2023

Wij waren bij de mediamarkt in Breda om een nieuwe stofzuiger aan te schaffen. Meteen bij binnenkomst geholpen door een vriendelijke meneer die alle ins- en -outs van meerdere stofzuigers kon vertellen waardoor wij een goed besluit konden nemen welke stofzuiger we wilden aanschaffen. De medewerkers waren super vriendelijk en ook al vroegen we 3x hetzelfde kregen we nogsteeds de zelfde vriendelijke antwoorden.

Michael 27-09-2023

Ik ben naar Mediamarkt Cruqius gegaan om een Nintendo game te kopen, Zelda. Vooraf prijs gecheckt, was 56 euro. Bij de kassa moest ik 60 euro en nog wat centen afrekenen. Ik moest maar even op zoek naar een medewerker om een bon voor 56 euro te maken.
Dit is hier vaste prik, prijs is heel vaak hoger dan zou moeten. Ik spreek ze hier al jaren op aan, maar er gebeurt niets vandaar deze review. Als iets al jaren zo is, dan is dit bewust beleid. Veel mensen betalen dagelijks te veel geld voor hun producten.
Ik heb besloten er niets meer te kopen, want ik vind dit oplichting.

Arjan 27-09-2023

Product wat online besteld is en de volgende dag geleverd zou moeten worden na anderhalve week nog niet geleverd.
Klantenservice geeft geen enkele reactie op de vraag, wacht al ruim een week op antwoord
Het enige wat ze op tijd gedaan hebben is de enquete hoe het contact geweest is met de klantenservice

T 27-09-2023

Geen correcte informatie bij het product. Afwijkende vesa mounting, niet vermeld. Schroeven mee geleverd pastten niet

Pris 26-09-2023

In het verleden problemen gehad met me vaatwasser maar toch besloten om bij de mediamarkt Apeldoorn me koelkast en wasmachine aan te schaffen. Ontzettend fijne service en nog een excuses gekregen wbt de vaatwasser.

Sebastiaan de Waal 22-09-2023

Vandaag een tv gekocht bij Mediamarkt de informatie is altijd zeer uitgebreid en ook heel duidelijk.

Thijs 20-09-2023

waardeloze reparatie service
waardeloze service, 2x reparatie aangemeld voor lekkende was machine maar totaal geen reactie. Status up date gevraagd, algemene mail gestuurd, totaal geen reactie. Telefonisch niet te bereiken......

Marco 18-09-2023

Ongelooflijk slechte customer service. Ik heb een kapotte wasmachine geleverd gekregen. Na meer dan een week is er nog geen nieuwe. Ik word steeds weer naar de reparatiedienst doorgestuurd. Meerdere keren telefonisch de toezegging gekregen dat deze niet gerepareerd zou worden maar vervangen. Uiteraard, het is een nieuw product en dat moet gewoon goed zijn. Word er helemaal simpel van. Customer journey bij mediamarkt is van het kastje naar de muur.

Mustafa Omar 12-09-2023

Ik ben jaren zakelijk klant en heb veel euros uitgegeven. Heb zelfs 2maal gewerkt in de media markt... en dan nog gebeurt het volgende.
Had een home cinema set van sony wat defecten gaf. Heb expres sony TV met soundbar gehaald omdat het hoort te koppellen.

Nou de producten koppelen niet en ik moet op vakantie. Als ik terug ben en het product inlever zijn we net 1maand over de garantie datum en raad eens...

Product wel ingenomen 15 dagen geleden, tot de dag van vandaag hrb ik het niet eens terug.
Ze willen het niet repareren?! Maar wel gratis vernietigen?
1maand te "laat" en dat in de vakantie periode.
Ik geef liever meer geld uit elders dan dat ik ooit nog wat koop in deze slechte zaak.
Het is oprecht een wonder hoe media markt nog niet failliet is.

Slechtste service, slechtste verkopers en lelijkste winkel

jeffrey kool 11-09-2023

de winkel was iets duurder dan de goedkoopste,maar we bestelden om 23 u een telefoon en de volgende dag konden we hem om 10u30 al ophalen ,snelle en vriendelijke afhandeling.