MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 970 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

7,9

Antonio Reuter 14-08-2024

The page to view the orders could be better. I would prefer a more concise view and with the actions to interact with the order more explicit, like print the invoice, return the order, etc.

Freddy 14-08-2024

Ik vond het echt een seer prettige ervaring. Alleen vond het wel jammer dat ik eerst van Veendam naar Groningen moest gaan om het op te halen.

Sanneke 14-08-2024

Je wordt altijd fijn geholpen ook al is het druk ze geven ook goede uitleg prima

Peter 13-08-2024

Duidelijke website met een zeer ruim aanbod. Makkelijk te vinden wat je zoekt. Gemakkelijk te bestellen en je weet meteen de leverdatum, deze isin de meeste gevallen de volgende werkdag.

Javairo 13-08-2024

De bestelling ging heel makkelijk en had er geen problemen mee wat heel fijn is ik zou vaker bestellen bij mediamarkt

Hidde 13-08-2024

Bestelling geplaatst. De volgende dag verzonden. Echter is het pakket kwijt geraakt bij dhl en wacht ik nu al een week op het onderzoek.

Betaald maar geen product.

Juul kwinten 13-08-2024

Ik heb ervoor gekozen omdat mediamarkt altijd erg vertrouwd is en nooit mindere kwaliteit heeft

Gert Heuveling 12-08-2024

na nieuwe inrichting ziet de winkel er netjes, mooi en opgeruimd uit. Medewerkers zijn deskundig

Javier Baez Garcia 12-08-2024

It’s always the best choice when doubting between different products. I always perform a prior online research by searching information/reviews from different products and different sources. However, that not always answers every question. When i go to mediamarkt there is always someone deeply knowledgeable who takes all the time which is needed to assist me with every question so that i can make the best choice

Will continue to come!

Miquel 12-08-2024

Ik heb via de app een stofzuiger aangeschaft vanwegens de goeie kortingen in de app. De app is zeer gebruiksvriendelijk en werkt goed. Hierdoor heb de koopervaring goed bevallen!

Victor 12-08-2024

Al jarenlang een van mijn favoriete winkels. Je wordt goed geholpen, zelden lange wachttijden.

Wijbe feenstra 12-08-2024

Ik ga nergens anders heen dan de media markt altijd wel iets leuks in de aanbieding dus daarom krijgen jullie van een dikke vette 10

Hans 11-08-2024

Ik heb vandaag een smartphone gekocht en prima geholpen de service is altijd goed ik koop bij alles bij de mediamarkt

Wim Schoofs 10-08-2024

Snel en goed te vinden. Tevens goede uitleg in de technische specificaties.

Rob 10-08-2024

Goed en netjes geholpen ben zeer tevreden met name de verkoopster en een hele goede uitleg gekregen over het apparaat

cxncakmak 10-08-2024

simpel, snel, gemakkelijk. deals kunnen wel scherper. mvg. Wil gewoon meedoen voor de prijs. je weet zelf.

Wiel 10-08-2024

Ben in de winkel geweest in crucius en werd er geweldig geholpen door Mike een aanrader

Arda 10-08-2024

Het is erg ruim in de winkel en de werknemers zijn erg behulpzaam en beleefd.

WouMa 10-08-2024

Prettige en deskundige medewerkers. Ze hebben kennis van zaken en zijn klantvriendelijk!

Jorrit Schaminée 09-08-2024

Ik vind de mediamarkt een super goeie winkel. Ik koop vaak elektronische spullen en bij jullie kan ik daar altijd voor naartoe. Het personeel is altijd behulpzaam en heeft me al jaren heel goed geholpen.

Joke 09-08-2024

Je word goed geholpen en ze zorgen dat het op de juiste datum komt zodat je thuis bent.

Lorena 09-08-2024

Onwijs goed geholpen door XXX van Mediamarkt Ede, gaf goed advies over mijn Apple Wacht SE qua grootte en de band maat, zeer vriendelijk en raad deze verkoper iedereen aan

Dario Salas 09-08-2024

Goed en gastvriendelijke customer service. Die de tijd nemen om je te helpen, met je mee te denken en advies te geven.

Martin de Bruin 09-08-2024

Via internet het product laten wegleggen om het zelf op te halen. Weet je zeker dat je het ontvangt en betalen in de winkel wel zo veilig .

Gianni.S 09-08-2024

De app van mediamarkt werkt lekker makkelijk is overzichtelijk en werkt soepel. Zeker aan te raden!