MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 970 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

7,9

Wim Schoofs 10-08-2024

Snel en goed te vinden. Tevens goede uitleg in de technische specificaties.

Rob 10-08-2024

Goed en netjes geholpen ben zeer tevreden met name de verkoopster en een hele goede uitleg gekregen over het apparaat

cxncakmak 10-08-2024

simpel, snel, gemakkelijk. deals kunnen wel scherper. mvg. Wil gewoon meedoen voor de prijs. je weet zelf.

Wiel 10-08-2024

Ben in de winkel geweest in crucius en werd er geweldig geholpen door Mike een aanrader

Arda 10-08-2024

Het is erg ruim in de winkel en de werknemers zijn erg behulpzaam en beleefd.

WouMa 10-08-2024

Prettige en deskundige medewerkers. Ze hebben kennis van zaken en zijn klantvriendelijk!

Jorrit Schaminée 09-08-2024

Ik vind de mediamarkt een super goeie winkel. Ik koop vaak elektronische spullen en bij jullie kan ik daar altijd voor naartoe. Het personeel is altijd behulpzaam en heeft me al jaren heel goed geholpen.

Joke 09-08-2024

Je word goed geholpen en ze zorgen dat het op de juiste datum komt zodat je thuis bent.

Lorena 09-08-2024

Onwijs goed geholpen door XXX van Mediamarkt Ede, gaf goed advies over mijn Apple Wacht SE qua grootte en de band maat, zeer vriendelijk en raad deze verkoper iedereen aan

Dario Salas 09-08-2024

Goed en gastvriendelijke customer service. Die de tijd nemen om je te helpen, met je mee te denken en advies te geven.

Martin de Bruin 09-08-2024

Via internet het product laten wegleggen om het zelf op te halen. Weet je zeker dat je het ontvangt en betalen in de winkel wel zo veilig .

Gianni.S 09-08-2024

De app van mediamarkt werkt lekker makkelijk is overzichtelijk en werkt soepel. Zeker aan te raden!

Geert 08-08-2024

Klacht: Ongeveer 1,5 jaar geleden heb ik een Philips Ambilight TV aangeschaft bij MediaMarkt. Helaas begon 8 maanden geleden de kwaliteit van mijn ervaring te verminderen toen er een opvallende streep op het scherm verscheen. Ik heb onmiddellijk een reparatieverzoek ingediend, zoals voorgeschreven door de garantievoorwaarden. Tot mijn spijt is er sindsdien geen enkele actie ondernomen, ondanks mijn herhaalde pogingen en talloze opvolging mails.

Nu, 8 maanden later, is mijn TV volledig defect. Ik heb herhaaldelijk om uitleg gevraagd waarom er geen actie wordt ondernomen, maar na weer 3 tot 4 mails te hebben verstuurd, werd mij door een medewerker genaamd Ines verteld dat ik opnieuw een reparatieverzoek moet indienen. Inmiddels ben ik er helemaal klaar mee, aangezien er geen duidelijkheid wordt geboden over de verwachte duur van de reparatie.

Advies: Op basis van mijn ervaring raad ik potentiële kopers aan om niet bij MediaMarkt te kopen vanwege de gebrekkige klantenservice en het gebrek aan verantwoordelijkheid na verkoop.

Het vervelende is dat er wel een algemene reactie op komt, met iets in de trant van: wij zullen dit in de toekomst proberen te verbeteren, maar een concrete oplossing op DIT moment blijft uit.

Youssef dallali 08-08-2024

Ik vind mediamarkt fijn omdat ze heel snel bezorgen en goedkoop zijn met heel veel deals

DiagnoseDan 08-08-2024

Vandaag een nare ervaring gehad bij Mediamarkt arena erg jammer.
Wij kopen vaak bij de mediamarkt, vorige maand een nieuwe smartphone, een Hisense warmtepomp droger en de maand daarvoor een Bosch XXL koelkast. Wordt altijd keurig thuisbezorgt en geïnstalleerd, tot vandaag geen klachten.
Zaterdag 4 Augustus de winkel bezocht voor een smart tv te kopen.
Na wat uitleg over de diverse modellen besloten we te gaan voor een Hisense Tv de 65U72KQ van € 777,- We wilden hem eigenlijk gelijk meenemen maar de medewerker van de Mediamarkt adviseerde ons om 2 dagen te wachten tot maandag want de volgende week waren er speciale aanbiedingen en zouden de tv's in de aanbieding komen. Ik twijfelde om de tv gelijk mee te nemen maar we konden wachten en besloten de tv op advies van de medewerker 's maandags online te gaan bestellen.

Tot onze verbazing was 's maandags de tv € 999,- geworden i.p.v. € 777 een forse prijsstijging en geen daling zoals de medewerker ons had verteld. Gelijk een mail naar de mediamarkt gestuurd maar daar is tot op heden niet op gereageerd. Via de webshop kan je via een app een medewerker te spreken krijgen, deze het verhaal uitgelegd en de medewerker verzekerde mij dat als ik naar de winkel zou gaan ze de prijs alsnog zouden aanpassen.

Eind goed al goed zou je denken. Woensdag 7 Augustus na het werk vanuit onze woonplaats naar de Mediamarkt Amsterdam gereden. In de winkel het verhaal uitgelegd dat we op advies van een adviseur van de Mediamarkt 2 dagen gewacht hebben met bestellen maar dat de tv niet goedkoper zoals de medewerker suggereerde maar veel duurder was geworden.

De medewerker van de Mediamarkt vertelde mij dat hij hier niets meer aan kon veranderen. Ik legde nogmaals uit dat ik zaterdag de Tv wilde kopen maar de medewerker mij adviseerde te wachten, vervolgens verzekerde een online medewerker dat de prijs zou worden aangepast als ik de winkel zou bezoeken. Ik was niet alleen verkeerd geadviseerd over de wanneer ik de tv moest aanschaffen maar nu was ik ook nog eens voor niets naar Amsterdam gereden.

De medewerker was het met mij eens en belde een leidinggevende maar hetzelfde antwoord "De klant heeft pech". Daarna heeft de medewerker (erg zijn best gedaan) nog 2x een telefoontje gepleegd tot aan wat volgens hem de hoogste verantwoordelijke bij de Mediamarkt was maar telkens met hetzelfde antwoord. "Pech, verkeerd voorgelicht en we gaan niets met de huidige prijs van € 999,- doen ondanks de klant de tv in de winkel wilde kopen voor € 777,- en een adviseur hem dit heeft afgeraden.

De uitleg was als volgt....De medewerker die mij de desbetreffende dag heeft geholpen werkte voor LG en niet voor Mediamarkt. Er is een onderlinge strijd gaande tussen de verkopers van diverse merken in de Mediamarkt waarbij ze hun eigen merk aanbevelen en misleidende informatie verstrekken over de concurrerende merken. De prijzen van Hisense zouden omhoog gaan en die van LG naar beneden, dit wist de medewerker van LG kennelijk.(dit was de uitleg die ik in de winkel kreeg, lijkt mij een erg zorgwekkende en ongewenste situatie)

De Mediamarkt is niet aansprakelijk voor de verkopers die in de winkel lopen omdat deze "extern" zijn en niet voor de Mediamarkt werken. Als je dus een medewerker treft die geen Mediamarkt polo draagt maar een shirt van bijvoorbeeld LG, Sony, Samsung ect. dan had ik moeten weten dat deze persoon niet voor de mediamarkt werkt en had ik voor de juiste informatie er iemand met een Mediamarkt shirt bij moeten roepen. Duidelijk toch? Ik wist niet beter dat een verkoper in de Mediamarkt ook daadwerkelijk de mediamarkt vertegenwoordigde, maar volgens de Mediamarkt is dit niet zo en nemen ze dan ook geen verantwoordelijkheid voor de adviezen die deze mensen in hun winkels aan klanten geven.

Persoonlijk vindt ik dit echt heel misleidend . De Medewerker die mij verzekerde dat als ik naar de winkel in Amsterdam zou rijden en alles geregeld zou worden werkte overigens wel voor de Mediamarkt, maar deze Medewerker had dit volgens de Manager nooit mogen zeggen en heeft mij foutief geadviseerd.

Maxx K 07-08-2024

App werkt makkelijk en duidelijk niet moeilijk om te vinden àlles gesorteerd

Richard 07-08-2024

Snel en makkelijk besteld via online en morgen in huis. Zo hoort dat bij een concern van dat formaat 😃👍

India 06-08-2024

Verschillende mogelijkheden tot bestellen, bezorging aan huis, levering in de winkel

Kim 06-08-2024

Geweldige winkel! Alles word snel geleverd, juiste hulp en alles is goed te vinden op de site! Tot nu erg blij met alle producten die ik hier besteld heb. En ik blijf hier zeker alles bestellen !

Andre 06-08-2024

Deskundige hulp van medewerker
Kennis van het artikel en advies was nuttig
Klantvriendelijk geholpen

Wim 05-08-2024

Ik heb prima advies gekregen van jullie medewerker ,alles goed uitgelegd en laten hoe het werkt, daarna het artikel besteld

j.l. de vos 05-08-2024

Bijzonder fijn en rustig geholpen. Voor andere artikelen heeft media markt mijn voorkeur. Ik heb kennissen jullie zaak aanbevolen. Bedankt voor de sercive.

Wies 05-08-2024

De jongeman uit Breda heeft ons prima geholpen. Heeft met geduld alles met ons uitgezocht en in de computer gezet. Hier komen we zeker terug 👍

Arie 05-08-2024

Vandaag weer een bestelling gedaan na vele goede ervaringen met het online shoppen bij Mediamarkt. Verzending gaat altijd super snel, meestal de volgende dag in huis. Ik heb eigenlijk nooit moeite gehad met een bestelling. Top!

Edson 05-08-2024

In de winkel geweest bij Alexandrium Rotterdam. We zijn gewoon prima geholpen, zoals het hoort!