MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 415 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,3

DF 07-12-2023

Vrijdag 24 november een smartphone gekocht en wilde daarbij gebruik maken van de inruilservice.
Dit kon om één of andere reden niet meer in de winkel, maar nog wel via de website van de MM.
Thuis dan maar de gegevens op de website ingevuld, geeft de site een foutmelding. Wat nu? Klantenservice gebeld. Medewerker gesproken die de tijd voor het issue nam, maar mij uiteindelijk niet kon helpen. Issue zou ze doorzetten naar de daarvoor bestemde specifieke afdeling en die zou mij via e-mail benaderen / terugkoppeling geven. Sindsdien niets meer vernomen. Meerdere malen een mail gestuurd met de vraag hoe het met mijn service verzoek staat. Er wordt simpelweg op geen enkele wijze gereageerd.
Geen enkele reactie.... Niemand thuis..... en de klant in 't ongewisse laten....... Onacceptabel als je het mij vraagt.

M 06-12-2023

Wij hebben op 21 november een playstation besteld. Deze zou volgens de site op 22 november geleverd worden.
Inmiddels is het 6 december, pakjesavond is voorbij en wij hebben, ondanks herhaaldelijk contact met de klantenservice, nog steeds geen playstation.

Rick 05-12-2023

Mijn zoon van 13 heeft gespaard voor ps5 en besteld. Dhl zou t maandag leveren tussen 13:10 en 15:10. Vervolgens een bevestiging gekregen dat ze ons gemist hebben om 11:00. Pakket zou naar servicepunt gaan en de volgende dag kunnen we ophalen. Pakket wordt aangegeven dat het is beschadigd en retour naar verzender (mediamarkt) helaas niks gehoord en we zijn al een week verder. Status dhl ongewijzigd. Op internet kunnen we in contact komen met mediamarkt via sociale media. Gereageerd via Facebook, maar nauwelijks tot geen reactie. Soms wel 2 dagen wachten op antwoord. Niemand die weet waar het Pakket ligt. Geen vertrouwen in dhl en geen vertrouwen meer in de service/ contact van mediamarkt.

Incident nr 231122-052442
Bestelnr Online bestelnummer
199372747

2 dagen geleden incident nr en bestelnr geplaatst, maar tot dus ver geen reactie.

Update
Maandag 27/11 vraag gesteld via Facebook, geen reactie. Iedereen heeft t druk. DHL zegt dat verwerking 3 dagen duurt. 3 dagen al voorbij.

Dinsdag 28/11 gebeld, want via Facebook wordt niet gereageerd. Wordt ook niet meer gereageerd op truspilot.
22 november aangegeven per mail wat mijn situatie is. Mediamarkt streef ernaar om te reageren binnen 3 dagen. We zijn 5 dagen verder.
Telefoniste biedt een formulier aan voor onderzoek, weer een week verder. Er is en tot nu toe geen actie ondernomen.

Jammer van dit alles is, dat als ik geen contact opneemt er niks wordt gedaan. Dus geld kwijt en geen ps5.

Maandag 4/12 nadat ik 28/11 een mail heb ontvangen om een onderzoek te laten starten, heb ik nog geen antwoord gekregen. De onderzoek zou 2 dagen duren. Wij zijn morgen 3/12 weer een week verder. Nog steeds geen reactie. Zal ze weer maar via Facebooken mail een bericht sturen en vanmiddag bellen.

Jet 04-12-2023

TV gekocht bij vestiging Middelburg.
Jonge vrouw die ons "hielp" was ongeinteresseerd, dus echt adviseren deed ze niet.
Gelukkig keken we op de bon die zij gemaakt had, 40 euro verschil, dan dat op het prijslabel hing.

Verder mooie winkel!!

Myriam 02-12-2023

Verschrikkelijke partij. [Incident: 231027-017040]; vloer is beschadigd bij de bezorging. Nu meer dan een maand verder en niet eens een excuses van Mediamarkt verder na talloze mailtjes, contactformulieren, social media berichten en telefoontjes. Enkel 'we zijn er mee bezig en hebben het intern nogmaals doorgestuurd'.

Laptop 30-11-2023

Om iemand v klantenservice aan de telefoon te krijgen moet je engelengeduld hebben. Aantal keuzemenu's niet te doen. Kies je dan verkeerd, dan word je verwezen naar de website en kun je niet meer terug. Opnieuw bellen tot 3x toe.....
Uiteindelijk heel vriendelijke medewerker die me prima geholpen heeft.

Wasmachine besteld. 634 Euro weg! 30-11-2023

Op 16 november 2023 heb ik een wasmachine besteld Ondanks de toezegging voor levering op de zondag daaropvolgend, heeft de daadwerkelijke levering nooit plaatsgevonden. Na driemaal tevergeefs te hebben gewacht op de beloofde levering, heb ik de order geannuleerd.

Bij mijn bezoek aan de Mediamarkt vestiging is mij verzekerd dat er een onderzoek gestart zou worden om de situatie te verhelderen. Echter, tot op heden heb ik geen enkele informatie ontvangen over de voortgang van dit onderzoek. Het gebrek aan communicatie en de niet nagekomen levering hebben mij genoodzaakt om de aankoop te annuleren.

Conform mijn rechten als consument, de mediamarkt hierbij officieel in gebreke gesteld en aanspraak maken op de terugbetaling van het volledige aankoopbedrag. Vriendelijk verzocht dit bedrag binnen 7 dagen] terug te storten. Tot op heden NIETS gehoord. Waardeloos.

Daniel 29-11-2023

Het probleem van Mediamarkt werd mijn probleem

Helaas, van vaste klant naar teleurgestelde klant. Vorige week vrijdag de Rowenta steelstofzuiger besteld. De dag later volgende de bezorging, maar werd er een beschadigde oven geleverd. De klantenservice gaf aan dat ik de oven kon opsturen, of dat ik in een filiaal de oven kon inwisselen voor de stofzuiger. Ik koos voor het tweede. In de winkel kreeg ik na het inleveren van de oven te horen dat de stofzuiger niet kon worden meegegeven omdat het een online bestelling was. Binnen 24 uur zou er een mail komen met informatie over de bezorging van het juiste product. Maandagavond, inmiddels ruim 24 uur later toch maar even gebeld; medewerker geeft aan dat er binnen 48 uur contact wordt opgenomen over de bezorging. Niets gehoord, 48 uur later toch maar weer gebeld, waarbij ik de boodschap kreeg dat 'de oven nog niet in het magazijn was aangekomen' en dat de stofzuiger daarom nog niet verzonden mocht worden. Het probleem van Mediamarkt wordt een probleem van de klant gemaakt. Helaas, inmiddels bijna een week verder en nog geen spoor van de stofzuiger. Jammer Mediamarkt

Don Juan 28-11-2023

Online onbetrouwbaar, ondeskundig en niet helpend. Bij problemen zijn ze niet thuis.

Arie 27-11-2023

Op 17 augustus 2023 een koelvriescombinatie betaald bij MM the Wall Utrecht, op 24 aug. dag van levering een scheefhangende deur gemeld, tevens te horen gekregen dat ik koelkast mocht gebruiken. Op 14 sept. First logistics monteurs op bezoek gehad: "deur kan niet meer recht worden gehangen"", "er is meer aan de hand met deze koelkast" "nog niet eerder zoiets gezien". Op 25 september koelkast retour. Op 26 september krijgen wij te horen dat de koelkast niet retour wordt ingenomen want de koelkast "stinkt" en is "gebruikt". "Het enige wat we voor U kunnen doen is de koelkast ter reparatie aanbieden".
Na 25 emails en telefoontjes en bezoekjes aan The Wall is het geld op 18 november teruggestort omdat de koelkast niet te repareren was. Wij hadden de koelkast na betaling eigenlijk 3 maanden niet mogen gebruiken! en hebben 2 maanden zonder gezeten.

Yusein Osman Halil 26-11-2023

Altijd mijn perfecte plek om te winkelen. Met dank aan een verkoper die op de vestiging in Haag werkt.

45459 Mayara-Louise 26-11-2023

We hebben bij Media Markt een Miele stofzuiger gekocht. We hebben een goede uitleg gekregen van de verkoopster.

Ineke 25-11-2023

Telefoon online besteld, 3 dagen later naar afhaalbalie online bestellingen gegaan. Daar werden we naar beneden gestuurd naar de servicebalie want op vrijdag zou het boven te druk zijn. ( het was overigens donderdag) Bij de servicebalie geprobeerd om een bonnetje te trekken maar dit lukte niet want we moesten naar de afhaalbalie volgens het apparaat dus weer naar boven met de vraag om ons pakketje en gezegd dat het donderdag was i.p.v. vrijdag. Medewerkster begon ons te onderbreken en schreeuwde dat we haar uit moesten laten praten en dat we naar beneden moesten gaan. Al die tijd stonden er dus 3 medewerkers bij de afhaalbalie niets te doen. Nooit meer naar de Mediamarkt dus voor ons.

T.S. 22-11-2023

De winkel compleet vernieuwd dus 't was ff zoeken maar we kwamen voor de Nintendo Switch voor onze zoon. Wij komen nog uit de tijd van de Nintendo 8 bit en cube dus van de Switch weinig kennis. Zijn door een vriendelijke verkoopster geholpen die niet alleen dacht aan de binnenhalen van euro's maar gewoon met een goed advies en dan ook niet meteen het duurste van het duurste kwam aanzetten. Dus nu het setje compleet voor wat we nodig hebben en dan ook nog wat bespaard door de verkoopster. Hopelijk vind ons jochie de Switch (voor sinterklaas) hartstikke tof maar dat komt vast goed hij zeurt er al ff over :)

Pieter 21-11-2023

Vindt dat je gelijk door wordt verbonden met klantenservice niet meer echt op timaal want wou ff vragen of ze meschien en koptelefoon appart konden houden kon dat niet je kon hem ook via de site niet er op zetten dat je hem in de winkel kon afrekenen en krijg ik de horen dat post nl het druk heb zeg ze je kan hem ook online bestellen ik zij hier op ik wil hem viziek hebben en gelijk gebruiken dus klanten vriendelijkheid is echt weg toen ben ik maar via Coolblue site gegaan en heb hem daar wel vast kunnen leggen terwijl ik onderweg was omdat ook bij MediaMarkt Rotterdam het niet meer op voorraad was en ik geen zin heb dat ik bij Rotterdam Alexander kom en die nog op is en ga volgende keer denk ik ook gewoon via Coolblue bestellen daar hebben ze ook echt goed personeel MediaMarkt kan nog veel leren een ik hoop dat dit in de toekomst wel gewoon de winkel kan spreken en niet 1 of andere helpdesk aan de lijn krijg

W Janssen 21-11-2023

Op zondag wasmachine gekocht en cash betaald, extrA navraag gedaan of ze bij leveren ook de oude droger eraf en er terug op kunnen zetten. Ja als u 25 euro extra betaald. zo gezegd zo gedaan. op maandag stopt vrachtwagentje met 2 mannen ,komen binnen ,vragen waarom droger er nog opstaat, ik zeg die moet eraf en er weer op. nee nee wij par minoetjes tijd .geen tijd geen tijd. ik zeg nou dan niet. Na 4 telefoontjes sta ik nu al meer als uur bij service balie in Venlo. kost zeker 4 a 5 euro parkeren als t niet meer is. ze wachten op een mail, want geld wordt terug gestort ik zeg ohw hoe weet je t bankrekening nummer dan. dus sta hier wortel te schieten en heb geen machine en geen geld. Ja u moet ongeveer 7 dagen wachten dan wordt t gestort. ik zeg waarheen gestort voor de 3e keer. ik wil niet nog eens 7 dagen of langer zonder wasmachine.
Wil nu geld en ga ergens anders machine halen.

Kortom Mediamarkt is snel met verkopen en dan houdt de service op.
Had maandag me suf gebeld dat ze terug moesten komen naar Mediamarkt maar deze transporteur konden ze natuurlijk niet bereiken. pfff

Tjerd 18-11-2023

Apparaat geleverd maar wordt niet conform afspraak gemonteerd. Na telefonisch contact ook geen hulp.gaat over te veel schijven Kan niet worden opgelost . Echt niet blij mee. Doen we dus niet meer.

j**********@g******** 18-11-2023

Online een Magnetron gekocht, op de site voor 23:59 besteld volgende dag geleverd, helaas dit komen ze nooit na. Maar niet getreurd ik dacht dan haal ik het de volgende dag op in de winkel. Bij bestellen staat er volgende dag na 14:28. Besteld en uiteraard moeten betalen vooraf. Krijg per mail de factuur, netjes een regeltje " volgende dag na 14:28" maar ook op de factuur een melding "We hebben jouw bestelling ontvangen. Deze wordt nu verwerkt in ons magazijn en zal binnen één à twee dagen naar de door jou gekozen MediaMarktwinkel worden verstuurd. Zodra jouw pakket klaarligt, sturen wij een ophaalmail met een QR-code naar je toe."
Dan had ik deze ook 2 dagen later kunnen laten bezorgen. Nu maar afwachten wanneer net in de winkel is. Geprobeerd de bestelling te annuleren maar dat is zoeken naar een speld in een hooiberg. Is eigenlijk een soort oplichting dat je pas na betalen en een mail te zien krijgt dat je nog 2 dagen moet wachten.
Laatste keer dat ik bij mediamarkt gekocht heb.

Quint 17-11-2023

TV Samsung gehaald (frame)
Mediamarkt heeft aangeboden voor kalibratie als service.
Was er niet tevreden over.
Reparatie via samsung en reparatie service.
Reparatie service enkel reset naar fabriekwaardes.
10 dagen kwijt.
Daarnaast is de kalibratie weg na reset.
Klantenservice gevraagd voor contact hierover.

“mensen hebben weekend die kan ik moeilijk terug halen naar de winkel. U wacht maar tot maandag”
(weekend al vanaf donderdag blijkbaar)
Slechte service, waarschijnlijk nog customer service training nodig.
Zo ga je niet met betalende klanten om.

A 14-11-2023

de slechtste klantenservice-ervaring ooit. niemand geeft een duidelijk antwoord, ze weten niet hoe ze met de klant moeten omgaan, ze zijn niet op tijd, ze hebben altijd geen antwoord om te helpen. Ik zal er niet meer mee omgaan, .... is veel beter om mee om te gaan.

Jeroen 11-11-2023

Dit is de 3e keer dat ik een groot apparaat heb besteld bij de Mediamarkt. Ik dacht, 3 x is scheepsrecht want nu moet het wel goed gaan (1e 2 x ging dus fout), maar wat denk je, uiteraard ging dit wederom fout! De droger besteld in de winkel en zou vandaag (zaterdag) bezorgd worden, maar helaas. Gisteren nog een mail gehad met de aflever tijd, en vanochtend een mail gehad dat ze niet komen. Er moet een andere datum gepland worden. Expres op zaterdag laten bezorgen omdat ik doordeweeks werk en geen vrij kan nemen.
Helaas is de droger al betaald waardoor ze monopoly recht hebben en zelf kunnen bepalen wanneer er geleverd gaat worden! Door mijn eerdere ervaringen met de Mediamarkt is het nu echt de laatste keer dat ik hier wat gekocht heb. Wat een slecht bedrijf, en de klantenservice denkt absoluut niet mee. Want die kunnen er niks aan doen??? Juist de klantenservice zou met je mee moeten denken en zorgen dat het apparaat alsnog deze dag bezorgd moet worden!! Nooit meer Mediamarkt

Thijs 11-11-2023

Goede service en klantvriendelijk
Kon snel me product vinden die ik nodig had

Teodora 10-11-2023

Very helpful and nice employees. I had a very pleasant experience with purchasing my new Samsung galaxy S23 and I am very happy with it. I will also receive a tablet for free. Couldn't wish for more. Thanks

Gea 09-11-2023

Wauw! Super geholpen!
Vriendelijke jongen en gaf goed uitleg over de producten.
Kom zeker nog een keer terug!

Rob 07-11-2023

Oh oh oh - slechtste service ooit
Oh oh oh, wat een slechte service. Beschadigd artikel retour gebracht na de 1e keer naar huis gestuurd te zijn omdat t een online bestelling betrof. Zelf uitgevonden dat ik het product met een retourticket wel in een winkel moest retourneren, waarna een nieuw artikel opgestuurd zou worden. Medewerker heeft een creditnota gemaakt en t product opnieuw online besteld. Enkele dagen na beloofde leverdatum, meerdere telefoontjes, toezeggingen, mailtjes van medewerkers naar de betreffende afdeling….geen reacties, niks nagekomen. Geen product!

Vandaag vervangend product geannuleerd. Na weer gebeld te hebben en weer een mail naar de betreffende afdeling. Kansloos! Klantenservicemedewerkers kunnen niet doorverbinden, niet echt handig als er op interne mails niet gereageerd wordt. Te veel klachten???

Maar…. Het product komt hoor. Wordt morgen door de concullega site geleverd. Nu hopen dat de afhandeling met Klarna goed gaat komen!