MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 970 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

7,9

Himanshu Pandey 29-07-2024

I chose Media Markt because I trust it to deliver electronics of good quality. In the past, I have shopped for electronics on e-commerce sites and from other local providers; however, I have always had a problem with receiving faulty products. With Media Markt, I first bought my iPad, and that was a seamless experience. I can buy items without worrying about the quality. Since then, I have bought a MacBook, phone, headphones, and small accessories like cable extensions and a multiplug, and I have never had a bad experience. I will continue to use Media Markt because I trust the brand and the warranty options it provides.

iggy oomen 27-07-2024

ik haal oprecht al jaaren lang alles kwa electronica bij de mediamarkt omdat de gerantsie is fijn meestal 9 op 10 x wat je wilt hebben ze gewoon in de winkel dit is zelfs 1x dat ik iets online bestel en ben heel erg blij kwa dat ze ook op zondag leveren

Hans 27-07-2024

Deskundige beantwoording van al onze vragen. Overzicht door veelheid van merken van producten, voor ons: laptops! En die voor de zachtste prijzen!

Yevheniia 27-07-2024

We hadden een hele aardige medewerker. Hij hielp iedereen, legde ze uit en, belangrijker nog, vond het afleveradres, aangezien onze huizen net waren gebouwd. Hartelijk dank voor uw werk

C. Kamerling 27-07-2024

J*** heeft mij fantastisch geholpen met geduld en kennis van het aangekochte product bravo!!!

Elly 27-07-2024

Ik wilde een nieuwe dolce gusto apparaat kopen. Ik had er al 1 die lekte vandaar dat ik een nieuwe wildr. De jongeman heeft me heel erg goed geholpen en uitgelegd alhoewel ik er al een en ander van wist. De kleur die ik wilde was niet op voorraad vandaar heeft hij voor mij online in de mediamarkt besteld en komt na afgerekend te hebben zondag ( ja zelfs zondag iid) binnen. Goede service van de jonge man can media markt.

Chantal 26-07-2024

Ik vind de site altijd erg goed werken. Daarnaast zijn er vaak leuke aanbiedingen en kan je bij problemen altijd in de winkel terecht.

Marjan 26-07-2024

Naar mediamarkt in Zoeterwoude geweest. Op de 1e verdieping was niemand aanwezig om te helpen . Dus weer naar beneden .
De man bij de kassa was meer bezig met zijn eigen ding , maar riep een collega op , maar er reageerde niemand .
Hij stuurde ons naar een collega beneden , die reageerde met : oh , ik weet nergens van ... Wat een enorme klant-onvriendelijkheid. Het door ons gewilde product was niet op voorraad , maar werd de dag erna wel netjes thuis afgeleverd , volgende keer ga ik naar een andere winkel .

Asiye 25-07-2024

De website is makkelijk te bedienen, de foto's en prijzen zijn praktisch opgesteld waardoor het makkelijk is om producten te vergelijken.

Al 25-07-2024

Ik heb een klacht over de klantenservice van mediamarkt Beek. Ik wil dit graag voorleggen.
Via de website heb ik informatie opgevraagd over het vervangen van de glasplaat man mijn iPad gen9. Via het menu.bleken de kosten voor vervanging en onderdeel 59 euro te zijn en je kon je bij de media markt melden en binnen 2 uur klaar. ik ben naar de mediamarkt Beek gegaan voor deze klus want in de buurt en kreeg daar de volgende informatie van de medewerker.

* media markt Beek repareert niet.
* hij kan hem wel opsturen maar dan ben ik hem 3 weken kwijt en kost 150 tot 200 euro
* de informatie op de media markt website klopt niet. Het is vanaf 59 euro afhankelijk van het type
* ik kon het beste contact op even met een kleine telefoonwinkel want die konden het goedkoop maken.

Er was geen boodschap aan de informatie van de MM website en ik kon daar een klacht indienen. Dan kon een en ander op de site veranderd worden.

Het was een onprettig en onprofessioneel gesprek. Ik ben benieuwd naar uw mening.

Nu heb ik dit gemeld bij de mediamarkt aan hun klantenservice aan het e-mailadres dat ze opgeven en dan krijg je een geautomatiseerde mail terug met een link naar een antwoordformulier waar je met geen mogelijkheid een klacht kunt indienen.

Wat een slechte service.

Wing Kit 25-07-2024

Producten zijn vaak aantrekkelijk geprijsd, wat klanten aantrekt. Ook nieuwe Samsung-producten zijn aantrekkelijk voor liefhebbers.

willemien 25-07-2024

Overzichtelijke website. Veel keuze mogelijkheden over het product waar je naar op zoek bent met uitgebreide in formatie over het gebruik van het product.

Tiny 24-07-2024

Fijne winkel met uitgebreide keuze.goed advies bij het maken van je keuze.prijs van artikel goed

Walter 24-07-2024

Gisteren (23/7/24) een airco gekocht bij media markt Den Bosch. Prima airco overigens, echter de kassiere is een hele slechte reclame voor Mediamarkt. Bij de kassa aangekomen om af te rekenen werd mij gevraag om de airco van 35kg “even” op te tillen: “want anders moet ik bukken”. Twijfelde even of ik t goed hoorde maar had het inderdaad goed gehoord want ze maakte totaal geen aanstalte om de barcode te scannen terwijl de kabel van het scanapparaat voldoende lengte had.. Was in staat om weg te gaan zonder airco maar daar zou ik mezelf alleen mee hebben.

Noa Koeneman 24-07-2024

Bij MediaMarkt was er mooie lijst om het product te vergelijken met andere soorten die ze hadden. Ik vind dat zelf erg prettig omdat ik graag duidelijk de verschillen zie tussen producten als ik twijfel. Verder was de website goed te gebruiken alleen paar dingetjes. Er wordt verteld dat MediaMarkt een nieuwsbrief heeft waar je, jezelf kan inschrijven maar ik zie het nergens staan? Ook had ik problemen met een account aanmaken. Hij stuurde code op maar dan was de code niet geldig? Na paar keer proberen werkte het niet en hadden ze het product uit winkelmandje gegooid. Dus na zoeken weer naar product en even wachten heb ik weer geprobeerd om account te maken en deze keer lukte het. Als dat het enige echt is dan vind ik deze website duidelijk en ideaal om te gebruiken. Er staat verder duidelijk hoe en wat en er is veel optie.
Op deze pagina zie ik nu wel dat je, je kan in schrijven voor nieuwsbrief maar dat is dus niet overal....

Sanne Gerritsen 24-07-2024

Top website, alles erg overzichtelijk. Bij de klantenservice ook gelijk geholpen en keken goed met mij mee! Alleen maar complimenten :)

Dennis 23-07-2024

Heel erg goed geholpen door medewerker xxxx in de vestiging Arnhem. Goed geholpen met het aanschaffen van een Sharp R971 combimagnetron. Het apparaat werd netjes voor in de winkel neergezet zodat we hem zelf makkelijk op de steekwagen konden laden

HAZET 23-07-2024

ons viel meteen op dat de Mediamarkt wel erg veelzijdig is. Want wie denkt er aan dat er ook koekenpannen te koop zijn. Toevallig kijken we eens naar de site...en prompt bestellen we 2 Tefal pannen. Bedankt !! En wat een scherpe prijzen ontdekten wij.

Jaylen 22-07-2024

Uitstekende service! Goed geholpen met vragen die ik had. Verder is mijn JBL box binnen 2 jaar kapot gegaan en de Mediamarkt heeft dit gelijk opgestuurd, gemaakt en was binnen no-time weer terug allemaal binnen de garantie. Zeker een aanrader om hier je spullen aan te schaffen.

Abel 22-07-2024

Het leukste aan deze winkel is, dat iedereen behulpzaam is. En als je niet tevreden bent met je aankoop wordt samen naar een oplossing gezocht. Ik ben al 7 jaar klant. Ik heb leuke ervaringen!!!

Nico 22-07-2024

Ik kies vrijwel altijd voor mediamarkt, maar vandaag teleur gesteld, er was een actie voor bijbestellen een logitec product met 25% korting, maar bij het afrekenen bleek dat niet mogelijk en moest de MK 540 afzonderlijk bestellen, beetje erg jammer en riekt naar misleiding

Pat vG 22-07-2024

Twee sets van House of Marley gekocht (Marley Platenspeler met speakers - Stir It Up Wireless) voor mijn twee geslaagde kinderen. Bij installatie blijkt 1 van de draai tafels niet te werken dus terug naar de winkel. De enige oplossing die de medewerkster bied is dat het geld wordt terug gestort en we zelf een vervangend exemplaar gaan regelen. Het terug storten kan tot vijf werkdagen duren. Media markt gijzelt op deze manier het geld dat we nodig hebben om een vervangend cadeau te betalen. Niet iedereen kan even 400,- euro voorschieten, naar de extra kosten die gemaakt moeten worden voor het retour brengen (benzine en parkeer kosten) kan je fluiten. En de media markt zorgt er met zijn beleid voor dat je nog minimaal een week met een teleurgesteld kind zit omdat het niet wordt opgelost.

Peter Bauer 20-07-2024

Mooie Coole (en koele) winkel met grote keuze hoeveelheden artikelen waar je altijd wel wat naar keuze kan vinden. Aardige en vakkundig behulpzame vloermedewerkers die je goed kunnen adviseren bij het bepalen van je keuze .

Liane van de Mortel 20-07-2024

Media Markt Ekkersrijt Son en Breugel Hisense wasmachine gekocht.
Fijne winkel, en verkoper die wist waar hij het over had.
Hebben hier meer gekocht.
Vriendelijk personeel.

Elbers 19-07-2024

Laatst een televisie gekocht. Gevraagd of de oude tv meegenomen zou worden als de nieuwe werd bezorgd. Ja, zo werd mij verzekerd. Ik moest de oude wel klaarzetten, zodat hij direct meekon. De bezorging bleek door DHL te gebeuren en de bezorger weigerde het oude toestel mee te nemen. We hebben geen auto, dus een bedtje lastig dit. Voel me in de boot genomen door de vetkoper. Geen goede beurt voor Mediamarkt. Neem je klanten niet in de maling is mijn advies.