MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

6,4

jeffrey kool 11-09-2023

de winkel was iets duurder dan de goedkoopste,maar we bestelden om 23 u een telefoon en de volgende dag konden we hem om 10u30 al ophalen ,snelle en vriendelijke afhandeling.

Leonie 09-09-2023

Wasmachine van Bosch gekocht bij mediamarkt. Goed geholpen in de winkel en wasmachine was op voorraad. Personeel helpt ook met de wasmachine in de auto tillen. Top!

Lotte 09-09-2023

Tijd geleden een wasmachine gekocht bij de mediamarkt helaas na een paar maand al defect. Dit kan gebeuren als het maar netjes afgehandelt word. De mediamarkt heeft een monteur gestuurd die aan heeft gegeven dat de wasmachine niet meer te maken is en we een nieuwe moeten ontvangen van de mediamarkt.
Ondertussen zijn we bijna een half jaar en 20 telefoontjes verder en is het nog niet opgelost! Elke keer word je van het kastje naar de muur gestuurd, er word gezegt dat ze binnen 24 uur terugbellen maar dat gebeurd gewoon niet. Wat een ongelovelijk slechte service.

B. Jaqo 05-09-2023

Teleurstellend!!
Na de bevestiging van de online bestelling waarbij de product na 30 minuten op de vestiging klaar zou staan voor het ophalen, bij de aankomst op de winkel wordt er geïnformeerd dat de product niet op voorraad is. Na 7 dagen geen duidelijke informatie over de levering, en word er dan vertelt dat de product niet leverbaar is. Door de slechte communicatie en service , is hierbij tijd en reiskosten verspilt, waarbij de zelfde product bij andere leverancier verkrijgbaar was binnen 24 uur in huis. Service kan verbetert worden om de tijd van de klanten niet te verspillen door slechte communicatie.

Mirthe 03-09-2023

Goed geholpen in de winkel. Product was niet meer in de winkel, en is opgehaald uit het magazijn. Vriendelijke werknemer.

C. Yildiz 01-09-2023

İk ben zeer goed geholpen in de winkel bij het maken van een keuze, het product was niet op voorraad in de winkel wat wel jammer was. Daarom heb ik het online besteld.

Gerard 31-08-2023

De website is overzichtelijk en de prijzen zijn vriendelijk,de levering was snel.

Martijn 30-08-2023

Er is elke keer iets bij MediaMarkt, koop je een telefoon waarbij je cashback krijgt, moet je naar Samsung mailen Samsung zegt moet via media Markt, koop je een Phillips tv met een jaar gratis Canal digitaal regelen via Phillips Phillips weet van niks, leuke acties hebben ze altijd mij zien ze niet meer

Sem 28-08-2023

De bezorging was absolute chaos. We hadden een koelkast besteld, dus dan is de timing belangrijk. We hadden onze oude koelkast al leeggehaald, afgekoppeld en naast de deur gezet. En vervolgens komt er niemand opdagen. We hebben meerdere keren de bezorgdienst, Dynalogic, gesproken en die wisten ook niet wat er aan de hand was. Uiteindelijk een nieuwe afspraak moeten maken. Toen kwamen ze wel en de levering ging prima. Maar een hele dag voor niks wachten en twee dagen geen koelkast hebben is erg frustrerend. Wel klacht ingediend bij Mediamarkt, hebben ze niks mee gedaan.

Yari 25-08-2023

Een ster is eigenlijk nog te veel!

Ik heb een Samsung Galaxy S23 Ultra besteld bij Mediamarkt Den Bosch. Bij Samsung liep er een actie, dat als je voor 17 Juli deze smartphone besteld, je er een Galaxy TAB gratis bij kreeg. Op 16 Juli heb ik de smartphone besteld.

Toen ik hem binnen heb gekregen, heb ik het IMEI nummer direct aangemeld bij Samsung. Een paar dagen later kreeg ik een e-mail terug dat de aanvraag was geweigerd omdat de aankoopdatum niet binnen de promotie datum valt. Het bleek al snel dat Mediamarkt Den Bosch de factuur datum heeft aangepast naar een dag later (17 Juli). En op deze datum was de actie inderdaad niet meer geldig.

Na dit bericht heb ik direct een e-mail verstuurd naar Mediamarkt Den Bosch, met de transactie van 16 Juli in de bijlage. Na 2 weken had ik nog steeds geen bericht ontvangen en besloot ik te bellen. Ze vertelde telefonisch dat dit zeker opgelost zou worden en dan het erg druk is. Ik zou dezelfde week een bericht terug krijgen. Echter weer 2 weken later nog steeds geen bericht gehad. En ik besloot om maar weer te bellen. Telefonisch werd verteld dat het druk was en dat het langer zou duren als normaal. Vervolgens kreeg ik een e-mail terug dat ik maar naar de klantenservice van Samsung moet gaan, en zij de factuurdatum niet aan kunnen passen.

Uiteraard ben ik het hier niet mee eens, Dankzij een fout van Mediamarkt kan ik de Galaxy TAB nu niet claimen. En ze weigeren mee te werken aan een oplossing.

Ik had per mail een aantal voorstellen gedaan maar alles werd echter afgewezen. Ik moest maar naar Samsung gaan. En doordat Mediamarkt Den Bosch geen enkele keer op tijd heeft gereageerd, is de retour termijn inmiddels allang verstreken. Diep en diep triest natuurlijk! Ik bestel niks meer bij Mediamarkt Den Bosch. De klantenservice is echt mega slecht, en ze denken totaal niet met je mee. Ik hoop bij deze iedereen gewaarschuwd te hebben. Bestel niks bij deze oplichters!!

Ronald 22-08-2023

Tv met soundbar aangeschaft inclusief installatie. Waar we in de winkel nog zo prettig en kundig zijn geholpen is deze positieve ervaring met de installatie om zeep geholpen. Wat een horken van kerels! De tv beugel hebben ze geïnstalleerd maar niet op de juiste wijze. Verder niets geïnstalleerd en verpakkingmateriaal achtergelaten. De rest van de installatie konden de kinderen wel doen. Met nog een verbale sneer zijn ze vertrokken en hebben ze uiteindelijk niets afgemaakt. Installatie kost €99.
Mediamarkt als dit de kwaliteit is die je aan het werk hebt dan raad ik iedereen af om bij jullie te kopen. Daarnaast ben je ook niet meer telefonisch bereikbaar. Echt diep triest!!

Gerson 22-08-2023

Heb op woensdag een wasmachine gekocht. En t is donderdag geleverd. En onze oude hebben ze mee genomen. Op zich best snelle service. Maar toen we hm uit de verpakking haalden. Lag de achterkant van de wasmachine half los en kapot. Een fabricage fout . Kan gebeuren. Maar dan neem je contact met ze op omdat te melden. Maar dan moet je een procedure door want ze ruilen hem niet zomaar om. En in de winkel zeggen ze dat ze alleen een melding kunnen maken. En je krijgt ook geen reactie van mediamarkt hoe ze t nu veder gaan op pakken. We zitten nu nog steeds met een nieuw defect product van €900 . En er is nog steeds niks aan gedaan. Hele slechte zaak van mediamarkt. Kregen alleen te horen als we nog een wasmachine zouden kopen dat dan wel de volgende dag geleverd kon worden.

Incident nummer 230817-018703

Bart 21-08-2023

NL-MM-188208112

Ik wacht al sinds 28 juli op mijn bestelling. Het is niet geleverd, in plaats van dat MediaMarkt dat netjes regelt, gebeurd er helemaal niks. Ik als klant wacht al 3 weken op een reactie of enige vorm van klantenservice. Zodra je bestelling netjes wordt geleverd is er niks aan de hand. Maar anders heb je dikke pech.

Geen reactie, geen geld, geen service en na 4 weken nog steeds geen bestelling.

F.K 20-08-2023

Mediamarkt heeft mij goed geholpen met het vinden naar de juiste airco. Ik vond het personeel erg klantvriendelijk en werd meteen geholpen. Fijne service.

Gerco 15-08-2023

Ik zou graag willen delen hoe moeilijk het is om door dit grote bedrijf Mediamarkt serieus genomen te worden bij een defect van je product binnen de garantieperiode. In januari 2023 heb ik een TomTom rider 500 gekocht. In mei heb ik de houder op de motor geplaatst . Tot die tijd de navigatie nog niet gebruikt. Alle plastic verpakkingen zaten er nog op. Omdat bleek dat de motorlader niet werkte heb ik 26 mei de complete doos met inhoud naar mediamarkt gestuurd ter reparatie. Ik kreeg al snel bericht. Goed nieuws! De navigatie werd weer terug gestuurd. Zonder opgaaf van reden. Ik kreeg een navigatie terug die niet van mij was en zo te zien al geruime tijd in gebruik was. Het was zelfs een ander type navigatie. Een rider 550. En in een kartonnen doosje zonder accessoires. Uiteraard heb ik hier melding van gemaakt. Omdat er vanuit Mediamarkt geen enkele actie werd ondernomen om het op te lossen heb ik thuiswinkel waarborg ingeschakeld. Die zijn nu ook al ruim twee maanden bezig Mediamarkt in beweging te krijgen. Tot op heden krijg ik alleen naar status updates als ik er om vraag en die zijn allemaal in de trant van “we hebben uw klacht nog in behandeling” inmiddels zijn we bijna drie maanden verder en Mediamarkt doet niks om er vaart achter te zetten. Ik ben helaas niet de enige met deze ervaring en wil jullie waarschuwen en na te denken voor je bij Mediamarkt iets koopt. Vooral producten met een waarde zoals deze van rond de drie honderd Euro.

Jan 13-08-2023

Lager dan een 1 kan helaas niet, anders had de Mediamarkt een 0 gehad. Goedkope producten zijn in veel mindere mate “in huis” als de duurdere varianten. Wil je toch de goedkopere dan wordt er zogenaamd gekeken en is het antwoord 9 van de 10 keer dat deze of niet meer leverbaar is of niet op voorraad is. Vraag je dan om het showroommodel dan wordt er wederom gezocht en blijkt in bijna de meeste filialen de doos/verpakking spoorloos. Dus product onverkoopbaar. Vanaf dat moment wordt je een duurdere variant geprobeerd aan te smeren. En hun praatje hebben ze klaar want daarop worden ze opgeleid. Ik heb zelfs aan den lijve ondervonden dat een medewerker zeer streng werd aangesproken door de leidinggevende dat hij de klant niet wijzer mocht maken dan ze al waren. Nee voor mij absoluut geen Mediamarkt meer! Deze winkel is er totaal niet voor de consument, enkel alleen om zijn eigen omzet zo hoog mogelijk te maken!

Ger Meijer 12-08-2023

31 juli een stofzuiger besteld en betaald. Postnl zou hem bezorgen. Ze zijn niet bij mij aan de deur geweest. De stofzuiger is weer retour gegaan naar media markt in Ettenleur. Volgens track &trace ook daar afgeleverd. Ze zeggen dat na terug ontvangen binnen 7 dagen je geld teruh krijgt. Na 10 dagen nog steeds geen bevestinging van media markt dat het artikel door hun is ontvamgen. Ik heb al 4x gebeld maar krijh steeds te horen dat ik geduld moet hebben. Net gebeld en krijg te horen dat ik tot 25 augustus moet wachten en dan weer contact op moet nemen. Dat is bijna een maand vanaf de retour levering. Echt schandaling

Britt 09-08-2023

Trage levering, beschadigde producten geleverd, zomaar deel van order geannuleerd zonder het aanbieden van een alternatief. Alles was op voorraad maar ze houden zich niet aan de afspraak met voor 23.59 besteld morgen in huis, wacht al week intussen op 1 product uit de bestelling. Echt niet goed dit! Laatste keer dat ik bestel.

Martijn 09-08-2023

Ik heb op 21 juli een grote aankoop gedaan online bij de mediamarkt. Dit was op een donderdagavond. Op 24 juli kon ik mijn bestelling al in ontvangst nemen! Dit is netjes gegaan binnen de aangegeven tijd. Ook de bezorgers waren zeer vriendelijk, en zette mijn bestelling op de gewenste plek! Zeer goed bevallen dus.

Wim 08-08-2023

Etna Inbouwkoelkast KKD4102 via Mediamarkt Utrecht The Wall op Za. 29-07-2023 besteld. De Volgende dag Zo. 24-07-2023 via vervoersbedrijf van Mediamark bezorgd op het adres. Ook kreeg ik de order en levering van het vervoerbedrijf goed door.
Een duidelijke advies en informatie over de inbouwkoelkast De Mediamarkt kon ook mee gaan in een prijsaanbieding, die op dat moment liep, 2 jaar fabrieksgarantie van Etna, extra 3 jaar Garantie Plus. (exclusief voorrijkosten) voor inbouwapparaten.
Goed gedaan jochie!

Khaldoun kalash 08-08-2023

Kopen bij Media Market is een plezier, vriendelijk, respectvol en professioneel personeel, uitstekende service en groot vertrouwen

Yvonne 06-08-2023

Heb verschillende producten bij de MediaMarkt gekocht in het verleden. Vorige week wilde ik een koffiemachine kopen. Had de machine op dinsdag geprijsd zien staan voor € 229,00. Op donderdag koste de zelfde machine € 289,00. Ik vraag aan de verkoper hoe dat mogelijk is. Toen ging hij los op mij. Hij was vreselijk onbeschoft. Ben een vrouw van 76 jaar maar dit heb ik nog nooit meegemaakt. Ik heb toen een voorstel gedaan om € 250,00 te betalen. Ze wilden mij de machine die erg zwaar is niet naar de kassa brengen. Ze mogen dat personeel wel eens goed opvoeden.

Jennifer 05-08-2023

Eerst in de winkel (te Alkmaar) geweest voor mogelijkheden voor mijn telefoon abonnement. Kreeg in de winkel al goede tips en na te hebben nagedacht zelf online mijn nieuwe abonnement aangevraagd, dat ging makkelijk en was overzichtelijk. Kreeg ook mijn nieuwe simkaart snel geleverd

WBV 04-08-2023

Goed bedrijf. Winkel doet wat rommelig en druk van kleur aan. Netjes geholpen in de voorlichting enb klanten service.

Belinda 02-08-2023

Ik wil graag de nieuwe Samsung 9 tablet kopen. Bij de Mediamarkt geven zij aan extra inruilvoordeel op je oude tablet als er een serienummer op staat en als hij werkt.
HELAAS. Misleidend. Ik kom met een nog niet zo oude Medion tablet.
Daar geldt het niet voor. Deze staat niet in de lijst. Hij voldoet aan de voorwaarden maar het geldt niet voor alles.
Slechte reclame ook voor Samsung.
De winkelmanager was heel nonchalant en gaf dan wel 25 euro.
Daar gaat het niet om. Ik kom voor de 150 euro inruilactie. Ga dus maar naar een ander. Dit is slechte service.