MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 400 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,2

Bashar Alkatrib 13-07-2023

Gisteren bezocht ik Media Markt (Amsterdam-west) en kocht een accessoire voor mijn Iphone. Omdat de winkel heel netjes en overzichtelijk was, voelde ik me geïnteresseerd om nog wat meer huis producten en smart tv's te bekijken. Ik kon bijna alles zelf lezen/weten over bijna elk product. Toen ik een vraag had, vond ik gelijk een medewerker die ik benaderde, hij was super behulpzaam en goed op de hoogte van de producten op zijn afdeling (computerafdeling). Met Media Markt kan ik makkelijke, efficiënte en duurzame beslissingen nemen.

Judith Oosterlee 11-07-2023

Een prettige shop, zowel de winkel zelf als de online webwinkel. Ik heb een artikel besteld in de winkelwinkel en kon het binnen een half uur al afhalen. De medewerkster xxxx was heel erg vriendelijk, ook bij de uitleg voor de cashbackaanvraag.

Wim de Kleer 09-07-2023

Ik was op zoek naar Hogwarts Legacy voor op de Xbox. Hiervoor was ik al in de stad aan het kijken voor ee. 2ehands exemplaar bij de bekende game retailer. Echter zonder succes en dus doorgereden naar de MediaMarkt omdat ik een exemplaar direct in huis wilde hebben en ik nog in bezit was van 5 euro kortingvoucher ivm mijn verjaardag. In de winkel kwam er een medewerker naar me toe, met de vraag of ik hulp nodig had. Het viel mij op dat er nergens meer prijzen vermeld stonden bij de games. Hiervoor verwees de medewerker mij door naar een scanner aan de muur. Prima geholpen met mijn vraag. Vervolgens bij de kassa geholpen door een niet zo gedreven/enthousiaste medewerker. De kortingvoucher ging na het scannen van mijn klantkaart niet automatisch van de prijs af(dit stond wel in de mail verwerkt). Ik moest de medewerker aangeven dat er als het goed is, 5 euro korting af zou gaan. De medewerker keek naar het computer scherm en gaf dit toe en verwerkte alsnog de korting. Al met al goed geholpen, maar had assertiever gekund. MediaMarkt in Leeuwarden is in het algemeen een prettige winkel.

Kim 05-07-2023

Wat een rot bedrijf! AirPods Pro 2 van 6 maanden oud, 3 maal ter reparatie gestuurd omdat de linker sporadisch niet oplaad. "We kunnen niks vinden" 3x hetzelfde. 6 weken mijn oortjes kwijt geweest, na de 1e keer repareren meteen getest en bewijs geleverd van het defect ze doen er niks aan en nu wil ik mijn geld terug. Bij de 3e keer terug gaan om ze op te halen zeggen ze "We willen ze nogmaals testen" NEE! Ik ben er nu klaar mee, ik wil mijn geld terug. Aangegeven niet weg te gaan zonder geld terug gaan ze dreigen met me uit de winkel zetten? Andere stappen ondernemen? Lol wat? Noemt dit zich klantenservice? 😂

Harry 04-07-2023

Op 16.06 online een Miele kookplaat gekocht voor € 999,-. Deze wordt 20.06 afgeleverd. Deze blijkt op dat moment voor € 929,- op de site te staan. Volgens de voorwaarden van Mediamarkt hanteren ze laagste prijsgarantie en kan je teveel betaald terug krijgen. Gebeld met Mediamarkt; na lang wachten een medewerker aan de lijn die zou gaan kijken wat hij kon doen. Ik wil gewoon geld terug, maar wordt in de wacht gezet. Na 10 minuten komt hij terug; er moet nog een collega naar kijken. Na weer 10 minuten in de wacht heeft hij een voucher aangemaakt. Ik wil geen voucher, gewoon geld terug. Helaas kan hij er niets meer aan doen. Dit was het.. Waarom wordt er niet geluisterd naar de klant. Ik zit nu met een voucher die niet ingewisseld kan worden voor geld…
Volgens de voorwaarden van Mediamarkt:
Wij controleren dan of er aan de voorwaarden werd voldaan en passen de prijs onmiddellijk aan. Bovendien betalen we je het verschil meteen terug.
Formulier ingevuld met mijn klacht. Daar komt geen enkele reactie op ..

Danielle 02-07-2023

Retouren rij is min 1 uur. Klantgericht -10, 90% geen kennis van producten: te schandalig voor woorden! In het weekend vooral niet naar de MefiaMarkt hoe het door de weeks is geen idee

Sabine Grooters 01-07-2023

Na het plegen van 2 telefoontjes naar de klantenservice was ik al heel goed en geduldig geholpen door de medewerkers. Nadat ik mijn product had besteld heb ik het ook nog eens super snel geleverd gekregen! Echt top service.

Mohamed 29-06-2023

Onderwerp: Teleurstellende ervaring met de levering van mijn koelkast bij MediaMarkt

Ik wil graag mijn teleurstelling delen over de levering van mijn koelkast bij MediaMarkt. Helaas is de koelkast niet geleverd, ondanks mijn inspanningen om een nieuwe afspraak te maken.

Op zaterdag 24 juni 2023 plaatste ik mijn bestelling en betaalde ik via de kassa. Ik koos voor gratis verzending via Dynalogic en had de levering gepland op maandag 26 juni tussen 14:10 en 16:10. Alles leek goed te gaan, maar toen ik onderweg was naar huis, vertelde de bezorger dat hij niet kon wachten vanwege zijn planning. Ik zou een e-mail ontvangen om een nieuwe afspraak te maken.

Vervolgens ontving ik een e-mail om een nieuwe afspraak in te plannen voor dinsdag 27 juni. Helaas kreeg ik later te horen dat de chauffeur geen plek meer had in de bus. Ondanks mijn frustratie en bereidheid om de koelkast zelf op te halen, vertelde Dynalogic dat dit niet mogelijk was en dat ze de bestelling zouden annuleren. Dit werd besloten nadat ik aangaf dat ze geen nieuwe afspraak voor me hoefde te maken dit kan ik namelijk ook zelf.

Ik nam contact op met MediaMarkt, maar zij konden weinig voor mij doen. Uiteindelijk belandde ik weer bij Dynalogic, waar ik mijn verhaal uitlegde. Ze beloofden alsnog de koelkast te leveren op donderdag 29 juni tussen 18:00 en 22:00 uur.

Helaas ontving ik op dinsdagavond een mail waarin stond dat mijn bestelling bezorgd zou zijn, terwijl dit niet het geval was. Na contact op te nemen met Dynalogic, bleek dat de chauffeur een ongeluk had gehad en dat ze de bestelling moesten controleren op schade voordat deze opnieuw kon worden geleverd.

De uiteindelijke levering werd geannuleerd door dynalogic, zonder mij hiervan op de hoogte te stellen. Hoewel mediamarkt hun excuses aanboden en beloofden het geld terug te storten, ben ik teleurgesteld dat ik mijn product nog steeds niet kan gebruiken.

Kortom, mijn ervaring met de levering van mijn koelkast bij MediaMarkt was teleurstellend. Ze kunnen zeker leren van Coolblue als het gaat om klantenservice.

Theo Kurvers 28-06-2023

Bestelling laten plaatsen door medewerker media markt Den Bosch, volgens internet leverbaar. Komen daar volgende dag , toetsenbord niet aanwezig moet nu voor 3 e keer als toetsen bord er morgen is naar winkel. Graag info klant als iets niet geleverd wordt zou prettig zijn.

mark 25-06-2023

Ik heb eerder een Samsung Tv gehad waren redelijk goed maar koos voor deze nieuwe een philips met ambi light ( was goed maar leven kort 5 jaar en stuk)
dacht na zelf te hebben gezocht de SAMSUNG QLED 4K 55Q80B (2022) te kopen (zo gezegt zo gedaan )
on-line gekocht en kon hem ophalen in filiaal middelburg
daar aangekomen was deze niet meer in voorraad en kreeg het aanbod voor de
SAMSUNG Neo QLED 4K 55QN85B (2022) voor dezelfde prijs als eerst genoemde nu gekocht en is perfect goed beeld en geluid is uitstekend ik vind het een top product.
De prijs incombinatie met de kwaliteit en de mate van het toestel is een prima keuze.

Ufuk 23-06-2023

Ik heb een dyson luchtreiniger gekocht, voor op de kamer van mijn dochter, ik werd netjes geinformeerd door de desbetreffende collega en ze gaf me de juiste advies. Uit eindelijk thuis super tevreden mee👍👍 dankjewel

A.S. 23-06-2023

2 juni een macbook besteld bij Mediamarkt waarbij een dag erna tijdens de bezorging 2 jongens (criminelen) PostNL hebben opgewacht vlakbij mijn huis omdat ze ‘hun’ Macbook wilden. Zij wisten dat er een Macbook in de doos zat (wat niet op de doos staat of in de track&trace te zien is, is informatie van binnenuit Mediamarkt), tevens hadden zij al mijn persoonlijke gegevens; naam, adres, etc. en ook de track&trace konden ze laten zien. Vervolgens dus in de weer moeten zijn met politie. Inmiddels probeer ik al 3 weken een fatsoenlijke reactie te krijgen van Mediamarkt die ik nog altijd niet gekregen heb. Meerdere malen gemaild, in de winkel geweest.. Beloftes worden niet nagekomen, geen contact, terwijl door een bestelling bij hun een hele kwalijke en gevaarlijke situatie is ontstaan. Heel erg vervelend.

KGE49AICA 23-06-2023

Ik heb bij Bosch gekocht omdat het een wereldwijd merk is met geweldige functies en geweldige kwaliteit

Ann 22-06-2023

Verleden week voor mijn ouders een droger besteld, en een tijdslot gereserveerd tussen 9 en 13.00 uur . De bezorger komt pas om half 3 , en levert het af tot de drempel!! Terwijl ik extra betaald hebt voor tijdslot en plaatsen en oude retour mee terug te nemen . Daar sta ik dus in mijn eentje , om een droger naar binnen te brengen . En de oude naar buiten , mijn ouders zijn 92 jaar en niet in staat om te tillen . Dit is echt SCHANDE . Ik wil dus graag mijn geld terug . Van plaatsing en tijdslot . Nooit geen mediamarkt meer . Dit kost mij trouwens ook nog een vrije dag bij mn werkgever ..

MvD 19-06-2023

Slechte service. Lang wachten bij de "service" balie, geholpen door een erg onvriendelijke jongedame. Soundbar defect. De oplossing: opsturen voor reparatie. Kan 4 weken duren; ook langer, ook korter. Gek voor een product van een maand oud. Gevraagd naar de manager. Na dik een uur: Geld terug maar wel 15 procent minder dan wat ik voor het product betaald heb. Ik koop nooit meer iets bij Mediamarkt.

Karen 18-06-2023

Medewerker Kaan was zeer behulpzaam en professioneel. Goede tips gegeven over het gebruik en de mogelijkheden mbt het artikel. MediaMarkt Alexandrium is voor ons de nummer 1.

JV 16-06-2023

Koelkast gekocht. Kapot na ruim een jaar. Dus nog garantie. Na 2 weken monteur geweest en nieuwe starter geplaatst voor compressor. Monteur gaf al aan dat dit waarschijnlijk niet afdoende is en dan te duur wordt om verder te repareren. Mediamarkt is dan voordeliger uit om de koelkast om te ruilen. En idd niet koelen. Mediamarkt gebeld, gemaild, via messenger bericht gedaan. Wordt steeds naar andere afdeling af geschoven. Nu naar 5 weken met dit warme weer nog steeds geen nieuwe ontvangen. Bellen maar weer, sorry kan ik niets aan doen wordt gezegd is andere afdeling. Dus nog niet opgelost. DUS ZEER SLECHTE SERVICE!!! Hier Nooit geen mediamarkt meer

gesponsord 15-06-2023

goed geholpen goedeproducten en veel diverse producten ben ook op de sponsoring afgegaan

Bart 12-06-2023

Voor de aanschaf van een koffie machine van Siemens zijn we naar de winkel gegaan.
Ik vond het prettige om te vergelijken en advies te vragen.

We zijn erg klantvriendelijk geholpen en hebben goede uitleg van meerdere machines gekregen.

Mede door het goede advies van de medewerker zijn er snel tot een besluit gekomen

Cali 10-06-2023

Dramatische service,

Defect product ontvangen,
Ondanks dit duidelijk gemeld toch zelf de retour kosten moeten betalen!
Schandalig.

Geen aankopen meer Bij dit bedrijf.

Patricia 10-06-2023

Gisteren 2 artikelen besteld, welke na 14:00 konden worden opgehaald.
13:31 ontvang ik een mail, 1vd 2 bestelde artikelen is geanuleerd.
In het filiaal aangekomen, blijkt na 35 min, dat niet 1 artikel er niet is, maar de complete bestelling ontbreekt.
Ik heb enkel deze mail van annulering ( v art v 35 euro), het artikel van 89,95 is betaald, maar niet geleverd, waarvan ik ook geen bewijs heb meegekregen.
De terugbetaling zou volgen binnen 5 werkdagen.
Tevens vind ik het zeer klantonvriendelijk om iemand 2x 20 min te laten rijden en parkeerkosten te laten betalen, voor niks.

Albert 09-06-2023

Snel en deskundig geholpen. Prettige winkel met veel keuze. Vriendelijk personeel

Groeneveld 08-06-2023

Nieuwe koelkast online gekocht. Werd afgeleverd met enorme deuk in bovenhoek en grote buts in deur. Bij plaatsing hebben bezorgers de vinyl vloerbedekking beschadigd. Bezorgers hebben desondanks de koelkast gewoon achtergelaten. Ik heb zelf contact moeten leggen met Mediamarkt om te zorgen dat een gave koelkast werd bezorgd. Er werd beloofd dat koelkast de volgende dag zou worden vervangen. Echter werd de volgende dag alleen de beschadigde koelkast weggehaald. Wanneer een goede koelkast zou worden bezorgd werd niet vermeld. Weer gebeld en koop geannuleerd. Annuleren kon pas door de bezorgers weg te sturen. Klacht ingediend bij Mediamarkt over gang van zaken. Uiteindelijk werd het bedrag van de koelkast zelf teruggestort, maar niet de kosten voor de intallatie en het verhangen van de deur welke niet zijn uitgevoerd. Schandalig asociale en ongeinteresseerde service en afhandeling door Mediamarkt. Ik koop hier nooit meer.

Huyen Doanova 05-06-2023

Never ever buy anything there again. They treat you as a thief when a package that was supposed to be delivered to you gets stolen.
I've ordered an iPhone and Apple watch worth of 1700 with Mediamarkt. Unfortunately, the post.nl employee gave it to a man on a street who asked for a package for my address and so the delivery man thought he's part of our household. Very little he knew he gave it to a thief.
I notified both mediamarkt and post.nl about the situation and filed a police report, so they started internal investigation. After 3 weeks, mediamarkt told me, that according to post.nl the package was delivered and have not replied to any of my 5 emails or calls, about the fact that this is not true. I even contacted post.nl and they confirmed their employee made a mistake and I need to ask Mediamarkt to object their decision to get new investigation started. I screenshoted this conversation to mediamarkt, no response. So I had to wait till I am back from my holidays and found again the delivery man in our neighbourhood and asked for a video statement from him directly, that he gave away my package to a random man on the street and therefore not delivered it to us.
I sent this video to Mediamarkt, and again, they just ignore me.

I paid them 1700 eurs for a package that never got delivered to me, I am sure they are insured against those occasions and yet I am the one who gets treated by them as if I was a thief and has to say goodbye with 1700 eurs, just like that? There has ben ABSOLUTELY NO attempt to help me out in this situation and get things straight, nobody called me to ask what happened in the package, so they can properly investigate. Even with all the evidence I had to collect and I sent them! This is so frustrating, I have my own full time job and I have to deal with people who are not capable of doing theirs. And it's been a month.

I give them 2 more days to get back to me to solve this and if not, I am taking a legal action.
Shame on MediaMarkt. I've never dealt with a more humiliating company in my life.

Behzad 04-06-2023

Producten zijn bijna 2 x zo duur bij media markt. Ik had vandaag een oplader gekocht van Apple. Zelfde product werd bij een ander winkel voor de helft aangeboden. Ik vind de verschil van prijs te groot voor consumenten!