MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 393 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,2

Eric 07-04-2023

Wasmachine gekocht bij MediaMarkt inclusief bezorg en aansluitkosten. Bij aflevering bleek het niet het juiste model te zijn. De bezorgdienst weigerde om de wasmachine terug te nemen. Ik moest naar de winkel en moest daar opnieuw het juiste model kopen en betalen. Dus heb ik 2 wasmachines moeten betalen. Bij levering van de juiste wasmachine weigerde de bezorgdienst om het verkeerde model mee terug te nemen. Ik moest dus weer naar de MediaMarkt. 3 dagen later werd het verkeerde model opgehaald. Ik moet nog steeds mijn geld terug krijgen van de wasmachine die verkeerd is geleverd. MediaMarkt heeft van hun probleem, mijn probleem gemaakt. Ik zou verwachten dat een verkeerd geleverd product , door MediaMarkt snel omgeruild wordt zonder dat ik daarvoor 2 x moet betalen en vervolgens lang moet wachten op de terugbetaling. Volgende keer gewoon weer bij coolblue bestellen.

Keukenprinses 01-04-2023

De aanbiedingen bij Mediamarkt zijn vaak misleidend, , maar wanneer je kieskeurig bent vindt je soms een mooie deal !

Ad 30-03-2023

Kom niet op het einde ( 3 maanden) van de garantieperiode met een klacht. De trukendoos gaat open met vertragen en onwaarheden. Je hebt wettelijke garantie en hun eigen garantie voorwaarden, maar daar houden ze zich niet aan en verzinnen gewoon dat je nog maar recht hebt op een heel klein restbedrag, waar dat bedrag vandaan komt, Joost mag het weten staat nergens

Dpeter 29-03-2023

1 is nog teveel. Geen levering binnen een dag niet eens binnen een maand. En gek terug duurt nu ondertussen ook al een maand. Geen contact te krijgen met iemand die hier iets aan kan doen

Esmarelda Maitimu 29-03-2023

Gister een nieuwe laptop gekocht bij de Mediamarkt Rotterdam. Helaas, heb ik verkeerde informatie gekregen van een nieuwe medewerker hierdoor was ik een beetje teleurgesteld maar een medewerker genaamd X heeft een goede service verleend en is een goede aanwinst voor de Mediamarkt. X heeft voor mij een passende laptop gevonden en heeft mij met een goed gevoel het pand weten te verlaten. Bedankt voor je service!

Bas nietveld 29-03-2023

Net een nieuwe smartfoon gekocht de mensen waren vriendelijk maar toen kreeg ik te horen dat er al een screen protector al was op gedaan van 50 cent waar ik 24.99 voor moest betalen en dat ze dit bij alle telefoons deden omdat ze meer screen protectors moesten verkopen is dit de normale gang van zaken bij media markt

Titia B 26-03-2023

verkoper !
Bedankt voor het goede advies en je geduld bij aankoop van de koptelefoon zonder snoer voor mijn oudere vader.

LvdH 24-03-2023

Terzake kundig vriendelijk en snel geholpen, het juiste product aangeraden.

Lotte 24-03-2023

Zeeeer slechte ervaring. Ik heb zondag een wasmachine in de aanbieding besteld en wilde deze dinsdag jl. laten afleveren. Op de dag van bezorging kreeg werd ik gebeld door de transporteur dat mijn apparaat beschadigd was en of ik die wilde. Ik heb daarbij aangegeven dat ik dat niet wilde omdat ik daar niet voor betaal. Hij zou het doorgeven bij Mediamarkt en zij zouden contact met mij opnemen. Mijn verwachting was dat ik de dag erna een wasmachine kon verwachten, als je hem via de website besteld dan is hij er namelijk ook de dag erna. Omdat het al 3 uur in de middag was heb ik zelf Mediamarkt gebeld om dit te regelen. De jongedame die ik aan de lijn had was vooral erg geirriteerd dat ik belde (??) en begon gelijk door me heen te praten. Ze gaf aan het door te geven aan de logistieke afdeling en dat ik dan wel meer zou horen over mijn 'pakketje'. Toen ik aangaf dat dit als een lang proces klonk gaf ze me aan dat zij daar ook niks aan kon doen en dat ik maar moest wachten. Ik heb aangegeven dat ik een baan heb en dat ik hier vrij voor moet nemen en dat ik gelegen zit om een wasmachine en dat als ik via de site bestel het wel morgen afgeleverd kan worden. Ze gaf aan dat ze mijn bestelling kon annuleren maar dat wilde ik niet omdat de aanbieding afgelopen was. Zij boos en ik ook. Ik heb aangegeven een klacht in te dienen, dat kon niet telefonisch dus dat heb ik online gedaan. Mediamarkt heeft mij niet uit zichzelf benaderd tot op heden met een oplossing. Ik heb gisteren een mail gehad dat mijn bestelling retour is en dat ik mijn geld terug krijg, ZONDER DE KOSTEN VOOR BEZORGING. Terwijl ik specifiek gevraagd heb om niet te annuleren maar om een wasmachine. Ik heb zelf gebeld en aan de telefoon werd mij beloofd dat ik de kosten voor bezorging ook terug zou krijgen en dat ik een compensatie zou krijgen maar ik krijg geen reactie op mijn mail en als je belt hangen ze op als je je onvrede uitspreekt. Ik heb nog nooit zo iets meegemaakt met een klantenservice. MIJN KLACHT IS NOG STEEDS NIET OPGELOST.

Miranda 24-03-2023

Service is zeer slecht!
Online een nieuwe droger aangeschaft. Hij deed het alleen niet.
Na anderhalve week en regelmatig maar weer te hebben gebeld met de zeer onvriendelijke medewerkers van de klantenservice nog steeds geen op oplossing.
Retourneren wouden ze niet.
Met behulp van de rechtsbijstandverzekering en ons herroepingsrecht wouden ze nog het liefst dat we 3 dagen zouden wachten. ( precies het aantal dagen dat de herroepingsrecht voorbij zou zijn)
Uiteindelijk na veel gedoe en anderhalve maand later pas ons geld terug gekregen.
Verschrikkelijk slechte service dus en wij kopen nooit weer wat bij de mediamarkt.

Niko 23-03-2023

Na overleg met een adviseur heb ik het product direct gekocht! goede vriendelijke adviseur!

H. de Laat 23-03-2023

We hebben een aankoop bij jullie gedaan omdat we goede informatie kregen . Vriendelijk en kundige medewerker Angelo, die ons hielp om een keuze te maken in het grote aanbod.

Lisa 22-03-2023

Vorig jaar een soundbar set gekocht van Samsung, een grote uitgave maar we dachten dat het het geld waard zou zijn. Binnen 2 maanden begon de subwoofer te kraken en te piepen dus uiteindelijk terug naar de mediamarkt om het product ter reparatie aan te bieden! Vervolgens konden we weer terug naar huis met de subwoofer want hij kon niet in het systeem. Wij een week later weer die kant op met subwoofer en afgeleverd. Krijgen we een week later bericht dat ze toch ook de soundbar nodig hebben (waar ze nooit wat over gezegd hebben, dus wij de soundbar weer brengen. 2 weken later bericht dat het klaar is. Wij weer die kant op, krijgen we een grote doos mee, komen we er thuis achter dat er alleen een soundbar in zit. Ik weer bellen, kunnen ze mij niet helpen waar die gebleven is. Dus paar dagen weer bellen, mogen we uiteindelijk weer naar de mediamarkt om hem alsnog op te halen. Ondanks het gedoe heel blij met de subwoofer, maar dat was van korte duur, 2 dagen later begon het piepen en kraken namelijk zo weer opnieuw. Mega domper…. Ik weer bellen met de mediamarkt. Het enige wat ze kunnen doen is ook de subwoofer weer aanmelden ter reparatie…. Ik kom hier nooit meer.

Iliass 20-03-2023

Ik heb een laptop besteld bij de Mediamarkt. Op de website stond vermeld indien voor 23.59 besteld is morgen in huis. Inmiddels ruim een week verder en nog geen laptop. Meerdere keren gebeld met de klantenservice en zij gaven aan dat zij mij niet verder kunnen helpen en dat zij een ticket aanmaken (waar je geen terugkoppeling van krijgt). Media Markt is niet meer wat het is geweest. Met een grote boog omheen lopen.

Verzending

Waardeloos. Je krijgt geen verwachting mee wanneer het product verzonden gaat worden. Logistieke afdeling doet niets met tickets die aangemaakt worden door hen eigen klantenservice.

Klantenservice
Er word niet gekeken naar een oplossing. Blijft in de modus zitten dat zij daar ook niets aan kunnen doen. Wat is het doel van de klanten service als zij men niet verder kunnen helpen? Denk op zn minst mee met de klant.

Hendrik 16-03-2023

Bij online-bestellingen is er geen enkele technische ondersteuning. Het is ook bijna niet mogelijk een medewerker aan de telefoon te krijgen. Na een tiental pogingen in het keuzemenu een medewerker aan de telefoon gekregen zonder enige empathie

Bagger service 15-03-2023

Vandaag spant mediamarkt de kroon speciaal naar Eindhoven gereden omdat het daar op voorraad zou zijn niet dus !! Voor Jan met de korte achternaam visa versa 120 km gereden hun reactie meneer als u nu besteld en betaald hebt u het morgen in huis niet dus reactie post.nl bij gratie Gods eind deze week klantenservice mediamarkt flikkert de Hoorn erop als zegt dit was niet de afspraak wat een bagger service en top arrogantie

K 13-03-2023

Waardeloze service na miskoop. Ik zal nooit meer naar de Mediamarkt gaan en raad dat ook iedereen af.

Pas op, pas op. Het lijkt goedkoop maar het is duurkoop. Helaas komt die wijsheid achteraf. En je geld krijg je niet terug.

Bianca 13-03-2023

Klantenservice online is ontzettend onpersoonlijk.
Zelfs als je hen hierop aanspreekt krijg je nog een automatisch antwoord terug. Je komt er geen steek verder door. Als ik dit eerder had geweten had ik mijn product liever elders gekocht. Zal dit bedrijf op deze manier aan niemand anders aanraden. Hopelijk dat ze mij bij de winkel zelf wel netjes kunnen toespreken en antwoord op mijn vragen kunnen geven.

Fox6 12-03-2023

Zondag naar Mediamarkt Leidschendam gegaan voor de aanbieding van de Hisense 55u7hq televisie. In de winkel aangegeven dat ik deze televisie wou hebben. Volgens de verkoper was die ruim op voorraad maar herhaalde pogingen van hem en later zijn collega om de bestelling te laten bezorgen lukten niet. Na meer dan een half uur besloten om dan maar via internet te bestellen. Wederom na invoering van de postcode was bezorging niet mogelijk. De volgende dag was deze televisie meer dan € 100 duurder geprijsd. Een schriftelijke klacht ingediend. Hierop is niet gereageerd maar wel kreeg ik via de mail een verzoek om te beschrijven hoe ik het contact over de klacht, die dus nooit heeft plaatsgevonden, kon waarderen. Ik heb nooit meer iets van Mediamarkt mogen vernemen en ben klaar met dit soort Nepaanbiedingen die er alleen maar voor moeten zorgen dat je voor niks naar hun winkel komt.

Eddy 10-03-2023

Zeer goed geholpen door medewerker bij MediaMarkt Assen afdeling Tablets. Zeer vriendelijk en professioneel geholpen.

San 09-03-2023

Gisteren hebben we een defect apparaat terug gebracht in vestiging Apeldoorn.
Tot mijn grote verbazing stonden er maar 2 of 3 personen achter de service balie en/of de kassa. 1 Jongeman liep daar te hangen, hij mocht alleen maar pakketten afgeven die online besteld waren en was aan het wachten op " afhalers". Die waren er in die 1 uur en 24 minuten niet toen wij aan het wachten waren om geholpen te worden.
Er zit geen vuur en passie in het personeel. Alles gaat op z'n gemakje.

Hoe frustrerend dat de verkopers maar staan te hangen en aan het kletsen zijn met elkaar in de winkel, ze hebben niks te doen? Blijkbaar kan en/of mag niemand van de verkoop bijspringen achter de kassa of service balie. Vol ongeloof heb ik dit aanschouwd. Hangend personeel in je winkel, vreselijk! Een soort van leidinggevende was op haar gemak wat aan het bijvullen in de schappen keek ook niet op of om.
Na het verhaal gehoord te hebben van een service balie medewerker waarom de situatie daar zo is, dat verkopers belangrijker zijn dan balie mensen en het minimum loon niet echt aanlokkelijk is te noemen en al helemaal niet in tijden waarin ze staan te springen om personeel had ik met haar te doen.
Ze brengt haar kind naar de dagopvang om te werken maar ze houdt er niks aan over van het salaris van Mediamarkt.

De manager van deze vestiging weet het personeel blijkbaar niet te enthousiasmeren zodat er weer vlammetjes gaan branden.
Een dooie bedoening in die mega zaak.

Ik heb te doen met haar, het meisje achter de service balie, ze blijft vriendelijk en correct! Geen backup van collega's, boze klanten om defect apparatuur, je kind naar de opvang brengen om te werken voor Piet Snot en dan ook nog eens alle klanten helpen in je eentje omdat er onverschillige collega's rondlopen.....

Frenci 09-03-2023

I bought new dryer machine and i got it with factory mistake and i want send it back because i have rights to send it back or ask another one in 30 days,they said that is not possible ,just servis. Worst of all i must wait servis for completely new dryer machine for 2 weeks.
Also when i contact then for send it back two times they hung up a telephone. I should buy this dryer machine in another shop.

Manon 08-03-2023

Vreselijke service! Klacht met een iPhone van een jaar oud die al 6 weken ter reparatie ligt ipv de beloofde 2 weken. Aan de telefoon word je van het kastje naar de muur gestuurd, beloftes worden niet nagekomen. Op Facebookberichten wordt niet gereageerd

Gerard 07-03-2023

Update op 07-03-2023:
In en in triest dat je na een feedback gewoon genegeerd wordt. Zelfs na 3 keer aandringen op een reactie word je doodgezwegen.
Ze steken hun kop in het zand. Na vele eerdere aankopen bij mediamarkt kies ik voor een concurrent. Zelfs als het product duurder is.

Review van 29-02-2023:
Ik heb Na een winkelbezoek,per mail aan mediamarkt mijn feedback gegeven . Niks vies, engs of beledigend . Maar puur uit klantperspectief.
Ik weet niet wat ik het ergste vond, de ervaring in de winkel of de gegeven reactie op mijn mail.
Laat ik de teleurstelling in het midden laten.

GJ Meeuwes 07-03-2023

De reparatie service, garantieservice en bijbehorende procedure van Mediamarkt is WAARDELOOS! Jammer dat ik geen '0' kan geven.
In december een droger gekocht, die bij aflevering FOUT is geïnstalleerd door Mediamarkt.
Ik heb 19.50 extra betaald voor installatie door Mediamarkt.
Droger wordt 22 december 2022 op tijd geleverd.
Dezelfde dag al problemen, de droger slaat steeds af.
Mediamarkt laat vervolgens de droger pas op 12 januari repareren na vele keren bellen naar Mediamarkt.
Vervolgens krijg IK de rekening (146 euro) en nu moet ik het maar zien terug te krijgen van Mediamarkt.
Nu ben ik al bijna 2 maanden bezig om mijn geld terug te krijgen.
Als je hun klantenservice belt, zeggen ze steeds dat ze een email zullen sturen naar de Back office, en vervolgens hoor je niets.
Je kunt de Back office niet zelf bellen.
Mediamarkt-Back office zet er gewoon de klantenservice (een 'muur') tussen, en je hoort NIETS! Ben het zo spuug zat. Wat een bedrijf ! :((((
Ik wil niet meer te maken hebben met dit bedrijf.