MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 414 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,4

Koen 05-03-2023

Vandaag een bestelling opgehaald het ophaalpunten in de Mediamarkt in Qruquius Haarlemmermeer. Achter de balie stond geen medewerker. Wel de retourbalie was bemand. Die jongen deed net of wij allemaal niet bestonden en hielp alleen mensen met retouren. Na een kwartier gewacht te hebben toch maar geprobeerd aan het te vragen of ook wij geholpen konden worden maar hij bleef doen alsof wij niet bestonden: na lang wachten was een van de andere caissières ons dan toch maar gaan helpen. Slechte service!

M.choudarian 04-03-2023

Deze cijfer geef ik aan medewerker, een van de medewerkers van Mediamarkt Alexanderium voor zijn vriendelijkheid, hulp en goed service!
Hij heeft mij heel goed geholpen met het aanschaf van een specifieke batterij!
Bedankt medewerker! Ik geef 10 aan jou!

Rachel 04-03-2023

Met BlackFriday een bestelling gedaan. Deze bestelling was onderweg, ik was thuis, maar nooit aangekomen. Uiteraard meteen een melding gedaan. Er moest een onderzoek worden gestart. Ik heb een verklaring afgelegd dat ik het product niet had ontvangen en ik graag alsnog het product wilde hebben (was een goede deal). Ik denk wel 4x gebeld maar moest steeds afwachten. Eindelijk iemand aan de lijn gekregen die het product opnieuw kon versturen, want het was gelukkig op voorraad. Dag later krijg ik een melding dat ik mijn geld terug krijg. Dit is juist wat ik NIET wilde! Weer gebeld, kon niet ongedaan gemaakt worden. Er zou een kortingscode aangemaakt worden zodat ik het product alsnog voor de speciale aanbieding kon kopen. Tot op heden is het nog steeds niet gelukt. Niets ontvangen en ik blijf maar bellen. Wat een slechte service! Ik heb nog nooit zo lang voor iets moeten wachten en dat het aan alle kanten mis gaat. Doe hier iets aan MediaMarkt! Intussen een lang incident dossier 221123-019945 en hoop dat dit spoedig wordt opgelost en goed gemaakt.

Zm 01-03-2023

Deze week had Mediamarkt zo genoemd btw korting actie, dat klopt helemaal niet de prijzen zijn vóór de actie omhoog geprijsd, de actie of wel soort oplichting!!
De medewerkers zijn onvriendelijk & krijg je expres verkeerde advies!
Dat gebeurt regelmatig bij de Elektronica afdeling van de Mediamarkt voornamelijk in Mediamarkt in Son en Breugel(ekkersrijt), heel triest!
Dus gewaarschuwd!!!

Bas 28-02-2023

15 minuten gewacht omdat 2 kassa's druk waren met 2 klanten. (It happens) kom bij de kassa met een afgeprijsd artikel geeft de gast aan dat ik terug moet voor een bon in de winkel. Moet weer wachten op een medewerker, eindelijk een medewerker te pakken en gaf hij aan dat het gewoon goed in het systeem staat en dat de kassa medewerker het had moeten scannen. Uiteindelijk vroeg ik hoeveel korting er was en het was 70 cent. Lekker is dat, 30 min kwijt en had dan voor 70 cent weer in een dikkere rij moeten staan, daaaag, dat gaan we niet doen. Uiteindelijk het goedkoper ergens anders gevonden, ik was een trouwe klant echter is mij dit soort praktijken vaker overkomen bij de Mediamarkt in Leeuwarden. Dan maar alleen maar testen en later online bestellen.

P.S: als je een diskless console hebt en je koopt een spel zit er geen code in. Kom je daar uiteindelijk achter en wil je het terug brengen accepteren ze het niet omdat de seal is gebroken. De powerplay van de medewerker was ook alles behalve content. Hij deed alsof ik achterlijk was en keek me een beetje superieur grijnzend aan. Dat doet mij kokhalzen, ik ben echt zo klaar met deze winkel.

Koffie tekort 28-02-2023

2 Nespresso apparaten besteld voor ons kantoor en heel snel daarna is er 1 geleverd.
Na een aantal dagen contact gezocht over het 2e apparaat.
Ze gingen het onderzoeken.

Mediamarkt komt uiteindelijk terug met de melding dat volgens hen er echt een pakket geleverd is.
Dat klopt 1 pakket met 1 apparaat.

Meerdere malen per mail contact gezocht over het 2e apparaat, maar er komt geen reactie.
De klantenservice is bijna onmogelijk te bereiken.

Lain 25-02-2023

Duidelijke uitleg en nemen ruim de tijd om de klant te informeren. Denken mee en zijn netjes en vriendelijk.

Reivis 25-02-2023

Helaas is er geen mogelijkheid om 0 sterren te geven.
2 weken voor kerst 2022 een drone besteld bij de outlet waarbij de omschrijving stond: Nieuw, alleen doos open. Krijg ik de bestelling binnen zit er inderdaad een doos in van een drone. Na het openmaken van de doos was mijn verbazing groot, er zat geen drone in wel een accu. En een afstandsbediening van een oud type drone. En dat was het!. Na heel veel heen en weer gemail met allemaal domme vragen en antwoorden die nergens over gingen. Uiteindelijk 2 maanden verder de vraag om de drone doos terug te sturen en als de set compleet was kreeg ik mijn geld terug. Ja gekke Henkie! Terugsturen is dus geen optie aangezien de set bij lange na niet compleet was. Met andere woorden, 699 euro kwijt en een verdrietige zoon. Ga zo door Mediamarkt met deze maffia praktijken!

Kim 24-02-2023

Product online besteld en ontvangen.
Product blijkt defect.
Retour kosten zijn voor eigen rekening en anders moet het gebracht worden naar de winkel waarna het ter reparatie word aangeboden.Beetje de omgekeerde wereld !

Thom 23-02-2023

Klantenservice is zo slecht, niet te filmen, ze kunnen niks voor je doen. Alleen je vraag doorsturen en daarna niet meer reageren.

B. Maaskant 21-02-2023

Mediamarkt / klantenservice ruikt naar oplichting!
25-01-2023 een defecte tv geleverd, LCD scherm vol met barsten etc. opgehaald en na 5 !!! weken weet men nog steeds niet wanneer de tv wordt geleverd.

Ze gooien het op IT problemen intern, maar je krijgt nooit een deskundige aan de lijn, alleen Belgische (?) telefonisten. Ze hebben begrip voor de situatie maar dan houdt het echt op.

Inmiddels per brief (aangetekend) ingebrekestelling gestuurd, maar ook hier wordt niet op gereageerd.

Harry 20-02-2023

Stipt op één, als het gaat om slechte klantenservice. Bijna een maand geleden mijn ps5 heen gebracht ter reparatie. De inname ging goed, even later kreeg ik een mail met inloggegevens om de reparatiestatus in te kunnen zien. Na ongeveer een week kreeg ik een mail met daarin de tekst dat mijn ps5 retour zou zijn in het filiaal waar hij was ingeleverd. Hierop volgend zou er een mail of sms komen wanneer ik de ps5 zou kunnen ophalen. Even later kijk ik weer naar de status, staat er dat ik mijn ps5 heb opgehaald, wat zeker niet het geval is. Meerdere telefoontjes gepleegd om wat meer duidelijkheid te krijgen. Niemand kon mij direct wat vertellen, maar ik zou teruggebeld worden, wat nooit is gebeurd. Uiteindelijk kreeg ik een mail, hierin werd gezegd dat mijn ps5 nog bij de reparateur ligt, maar dat ze de opdracht alvast hebben afgeboekt, zodat dit niet meer open staat. Ik heb dus niets aan die reparatiestatus link. Aangezien ik zelf geen inzage meer heb ik de status, heb ik na twee weken een mail gestuurd wat de huidige status is. Hierop volgend kreeg ik als reactie dat de vraag is doorgestuurd en reactie krijg zodra iets duidelijk is. Na een week niets meer gehoord te hebben, nogmaals een mail gestuurd. Wederom een soortgelijk reactie. In mijn laatste mail had ik verschillende vragen, nergens wordt inhoudelijk op ingegaan. In de algemene voorwaarden heeft media markt opgenomen dat als je product na twee weken niet retour is, dat er dan gekeken wordt naar een passende oplossing. De enige oplossing waarmee ze komen is wacht maar af. Ondertussen heb ik bijna een maand lang geen ps5 console, kan ik niet gamen en krijg ik geen duidelijkheid. Ik koop hier in ieder geval nooit weer iets.

Wim 20-02-2023

Het aanschaffen van een nieuwe tv is niet eenvoudig. Waar je allemaal rekening mee moet houden! Meerdere keren heb ik de mediamarkt bezocht maar ik kon geen keuze maken. Het is te danken aan xxx die me zag aanmodderen dat ik nu een tv bezit waar ik enorm tevreden over ben. Hij legt uit op een manier die ik begreep wat de verschillen zijn, geeft aan wat hij belangrijk vond, hielp me met nadenken over installatie en adviseerde kalibratie. Ik ben helemaal tevreden met mijn tv toestel. Twijfel je over de aankoop van een tv, ik zou zeggen loop binnen bij de mediamarkt in Maastricht.

Haci Sakir 18-02-2023

Slechte klantenservice, weten niet waar je pakketje is. En na 4 weken wachten annuleren ze zomaar je bestelling zonder enige contact met de klant.

Ik koop nooit meer wat bij MediaMarkt. Beter een andere winkel waar ze wel normaal om kunnen gaan met klanten.

Max 17-02-2023

Ik kocht een JBL on the Go.
Voor 280 euro.

Na 4 maanden hield die er plotseling mee op. Helemaal vervoer geregeld naar de mediamarkt. Alles meegenomen bleek dat ik alleen de box mee moest nemen. Dat had wel verteld mogen worden dat scheelde een hoop gesjouw in de bus.

Opgestuurd ter reparatie. Week kwijt. Opnieuwr heen en weer reizen. En geen excuus of begrip. Kan gebeuren wel vervelend.

Ik kocht laatst Sennheiser oortjes in de sale. Daar moest ik een verzekering bijnemen.
Na 1 maand houd het rechter oortje er mee op.
Ik denk het ligt aan de sale. Ik koop wel nieuwe

Ik ga terug en krijg nieuwe. Na een week gaat het linker oortje kapot.
Ik ga terug en ik krijg een bedrag van 42 euro ipv 80, want dat zou het verzekerde bedrag zijn. Van de verzekering die ik er gratis bij kreeg ivm het sale product.

Na heel lang discussieren en heel veel uitleggen kwamen ze erachter dat een medewerker dit verkeerd heeft genoteerd. En er werdt mij verteld "nou voor deze keer dan"

Die shoot bij mij in het verkeerde keelgat. Zij werken niet zoals ze zouden moeten doen. En IK ben daar de dupe van?

In ieder geval ben ik in 1 maand al 3x terug gegaan. Dat is 30 euro alleen al voor de bus. Laat staan de rest van de onkosten. Ik heb in alle verhalen 0 excuses of begrip gehoord. Kortom. Alle audioproducten die ik koop bij de mediamarkt gaan kapot.

Ik had gehoopt hier feedback over te krijgen en in ieder geval een excuus of een uitleg. Er werd heel lax mee om gegaan.

Jammer ik kom al 17 jaar bij de mediamarkt maar ben er nu wel echt klaar mee na 3 keer kapotte. Spullen t ekrijgen

Maha 16-02-2023

Ik heb 3 weken geleden Playstation 5 accessoires gehaald via de webshop van MediaMarkt. Ze hebben via de post opgestuurd maar ik heb het pakketje nooit ontvangen. Postnl heeft een onderzoek gedaan maar hieruit blijft dat het pakketje zogenaamd bezorgd is. Ik heb met Yusuf van de service center gesproken en het treurige is dat Media Markt nog niet eens een tussenoplossing heeft aangeboden. Ze nemen de klant niet serieus en ik heb weken moeten wachten op een reactie. Ik raad iedereen aan om lekker via Bol.com te bestellen. De service is daar echt top vergeleken met MediaMarkt.........

JohanK 16-02-2023

Bestelling is niet geleverd door PostNL. Status bij PostNL is na vier weken nog steeds “wordt geleverd” op een datum die al vier weken verstreken is. Service desk van Mediamarkt geeft aan dat ze een onderzoek zijn gestart en dit wel drie maanden kan duren! Onbegrijpelijk en onacceptabel in mijn ogen.

Johan Heuver 15-02-2023

Klantenservice is niet op orde. Product niet geleverd
Na twee maanden en veel belletjes nog steeds geen oplossing.

Rob 14-02-2023

Op 27 januari jl. online een PS5 besteld. Deze is niet geleverd. Mediamarkt legt de schuld bij Postnl. Postnl geeft in de track and trace aan dat het pakket niet is aangeboden. Probleem dus tussen MediaMarkt en PostNL. MediaMarkt geeft toe dat er iets is fout gegaan tussen hun en PostNl. Op basis van (m)eerdere reviews lijkt het een vooropgezet spel van MediaMarkt en PostNL. De klant is de dupe en wordt klem gezet! Niets geleverd betekent niet kunnen retourneren of annuleren. Zeer trieste klantenservice. Ben benieuwd wanneer het aankoopbedrag wordt teruggestort?

Gerard 13-02-2023

Inbouw Magentro gekocht bij de outlet store van Mediamarkt. bevestiging van de order kan iets duidelijker, maar vervoglens liep alles gladjes van contact met het servicecenter tot en met de aflevering van het product en meenemen van de oude apparatuur. Keurig geinformeerd welke tijdvak de bezorger zou komen en kort daarvoor ook nog een notificatie. Prima gedaan.

Mediamarkt Den Bosch 12-02-2023

Wij werden bij Mediamarkt Den Bosch uitstekend geholpen door een jongen die duidelijk veel verstand had van TV's. Hicham heeft voor ons een 10 verdiend. Het assortiment bij Mediamarkt is geweldig, en je kun allerlei variaties in beeld- en geluidsinstellingen uittesten.

Lyanne 10-02-2023

Bestelling zonder melding annuleren.
Op 2feb koelkast besteld met de belofte voor 23:59 besteld morgen in huis, gekozen voor levering 4 feb.
Hele dag thuis gebleven geen bericht van mediamarkt.
10 feb opeens geld terug gestort op bankrekening zonder enige bericht van annulering van de mediamarkt.
Klantenservice geeft aan dat geannuleerd is maar product wel op voorraad is. Oplossing: uw kan hem opnieuw bestellen en heb vertrouwen in het leven anders heb je geen leven.
Geen excuus

er is geen slechter dan media markt 10-02-2023

Het is van slecht naar slechter bij dit bedrijf, ongelofelijk slecht klantenservice o.a Peter (op 9 februari 2023 om 10:48 ochtend). deze klantenservice brengt zeer schade aan dit bedrijf, ik probeer via emails en bellen al 8 dagen en levert helaas geen enkel resultaat op, het product van 400 euro heeft schade en zeggen ze dat de melding over schade na 48 uur is gekomen dus als een uurtje na 48 uur is vermeld dan nemen ze de klacht niet meer in behandeling, hoe belachelijk is dit bedrijf. de meeste mensen openen de verpakking pas in het weekend. het product heeft een schade en kom ik erachter toen ik de verpakking in het weekend opende. nooit meer kopen bij mediamarkt dat heb ik de helle familie gewaarschuwd.

Mediamarkt 09-02-2023

Ik ben niet te spreken over de klantenservice van de mediamarkt. Het is goed te merken dat er een personeelstekort is, want het lijkt erop dat je alleen maar een hartslag hoeft te hebben om werkzaam te zijn op deze afdeling van mediamarkt.

Ik had een wasmachine besteld, deze werd flink gedeukt geleverd. De bezorgers namen deze weer mee, want het was overduidelijk (zeer zichtbaar) dat dit niet zo afgeleverd kon worden. Vervolgens was de afhandeling zeer moeizaam en kortgezegd vreselijk. Bellen kan altijd, maar een medewerker spreken met enige intelligentie of inzicht dat is blijkbaar een uitzondering. Die zijn niet te vinden bij de mediamarkt. Mijn advies .. wellicht wat hogere eisen stellen aan medewerkers. Het niveau van nu kan echt niet.

Ik heb vervolgens een bestelling geplaatst bij een andere winkel. Een beter idee.

De Vries 08-02-2023

Tablet besteld, maar was niet leverbaar. Mail ontvangen of ik op de mail wou reageren wat ik wil: annuleren of wachten. Gemaild dat ik wil annuleren. Geen bevestiging gehad, dus nogmaals gemaild. Even later werd de tablet wel geleverd. Klantenservice zegt dat er geen mails bekend zijn. Kan ik het zelf terug brengen en de winkel is niet om de hoek. Bestel nooit weer!