MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 304 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

5,2

Jacco 09-11-2022

Duidelijke webshop en een groot aanbod
Snelle en goede bezorging volgens afspraak
Zorgvuldig gemonteerd en geplaatst

Eric vd weijde 08-11-2022

Medewerkster xxxx heeft ons erg prettig geholpen. Eerlijk en duidelijk advies, koffie geproefd tijdens de demonstratie

Kliko91 08-11-2022

Product besteld, en vervolgens geannuleerd door media markt. Blijkt dat ze het toch niet voorradig hadden. Kan gebeuren natuurlijk. Ze hebben echter de voorraad niet op de site aangepast, ook na annulering niet. Dit is nu meerdere keren gebeurd met meerdere producten. Jammer en hoogst irritant en het heeft er voor gezorgd dat ik hier niks meer ga bestellen.

Mark 04-11-2022

Bij Media Markt is er gekozen voor een nieuwe klantenservice, ipv een stel onverstaanbare dames van niet Nederlandse afkomst aan de lijn te zetten, wordt deze nu uitbesteed aan een nutteloze company in België.
Je staat als klant niet enkel heel lang in de wacht, maar krijg je eindelijk zo'n kansloos ongeschoolde nietsnut te spreken, dan kennen zij hun eigen website, nog de werkwijze niet.
Voortaan denk ik er 2 keer over na waar ik mijn aankopen zal doen.

Heerhugowaard 03-11-2022

levering was snel en ze waren snel om te helpen wanneer verandering nodig was.met dank

martijn metus 29-10-2022

28-10 een Apple Watch ultra besteld om 29-10 vanaf 10:30. Zelfde bestelbevestiging gekregen waarop stond 1 a 2 dagen levertijd. Gebeld met klantenservice waar men aangeeft dat dit een standaard mail is en site leidend. 29-10 na 10:30 bij Mediamarkt op de stoep en… bestelling niet binnen. Nu hoop gezeur om bestelling te cancelen en geld direct terug te krijgen.
Als je iets beloofd moet je het nakomen of op de blaren gaan zitten, maar wat Mediamarkt doet is simpel… niets!!

Benno 27-10-2022

Mijn ervaring bij de media markt is erg slecht.
Eerst een half uur wachten voor dat je geholpen kon worden en het was nog niet druk.
Ik vroeg info voor een muziek installatie, kort af geen tijd lijkt het wel.
Jammer media markt doen er wat aan.
Ik kom er niet meer.

LevaWi54 27-10-2022

Erg nette winkel met kundige verkopers die goed uitleg geven over de producten waar zij verantwoordelijk voor zijn. Wanneer er een vraag gesteld word aan een medewerker waar zij of hij geen antwoord op weet te geven dan word er doorverwezen naar een collega die het antwoord wel kan geven. Kortom de juiste winkel om voor het gewenste product te slagen.

tomvandertuijn 26-10-2022

Prima winkel natuurlijk, mediamarkt. We hebnen gekozzen om eens iets in de fysieke winkel te kopen ivm garantie.
Ik moet zeggen dat ik het netjes vind dat er zelfs op een drukke zondag voldoende medewerkers rondliepen zodat je niet lang hoeft te wachten als je iets wilt vragen.
Nu het minpunt. We kozen voor een stofzuiger van AEG (LX9-3-STM) waar een mooi kaartje aan hing `tot 70 euro cashback`! Klinkt mooi, maar dat de 70 euro voor andere modellen gold, en op de door ons gekozen maar 20 euro zat was nergens terug te lezen. Volgens mij ook geen kleine lettertjes gemist, nergens stond 20 vermeld. Had ik dus toch op internet moeten zoeken, hier op kieskeurig is het wel duidelijk dat het om 20 euro gaat.
Verder geen minpunten, prima winkel.

Slechte setvice ? GEEN service is het !!!! 24-10-2022

Op de website staat vermeld " onze klanten verdienen de beste service" .

Niets dan dat is minder waar gebleken.

Zaterdag hebben we via de app een bestelling geplaatst voor een Medion laptop van 399 euro.

Die werd ook de volgende dag geleverd.

Enthousiast ging ik er mee aan de slag. Van meet af aan werkte de touchpad van de laptop niet. Omdat dit vaak komt doordat de nieuwste updates en drivers niet geïnstalleerd zijn, heb ik die gedownload en geïnstalleerd.  Erop vertrouwende dat het allemaal goed zou komen. Daarom heb ik ook alvast de e-mail en andere software geïnstalleerd. Echter kwam het niet goed. Ook op internet en de site van Medion geen oplossing gevonden voor het probleem.

Volgens het apparaatbeheer in Windows ging het om een driver probleem.  Doch de nieuwste driver was geïnstalleerd.  Een andere optie was dat in de Bios de touchpad niet was geactiveerd. Omdat dit specialistische kennis vergt, heb ik telefonisch contact opgenomen met jullie klantenservice. Opname van dat gesprek is in mij bezit.

De klantenservice kon mij telefonisch niet helpen en verwees mijn naar de dichtsbijzijnde winkel. Dat is in Doetinchem. Daar zou een deskundige kunnen kijken wat het probleem is en wat de oplossing is. Eventueel was opsturen ter reparatie een optie.

Ik ben daarop met laptop naar de winkel in Doetinchem gereden.  De dame aan de servicebalie belde intern met de medewerker van de smartbar. Of hij er even naar kon kijken.

Nadat hun gesprek was afgelopen,  kreeg ik te horen dat het aan de updates lag. Ik heb vervolgens nogmaals aangegeven dat door mij de nieuwste updates van zowel het besturingssysteem als de drivers waren geïnstalleerd.  De dame van de servicebalie vertelde toen dat er wel naar gekeken kon worden, maar dat ik daarvoor moest betalen.

Vol verbazing heb ik gereageerd dat het enigzins absurd was dat ik voor de hulp/service bij een 2 dagen oude laptop moest betalen.  Maar de dame bleef volharden in haar verhaal. Ze konden er wel baar kijken als ik betaalde. Verbazing sloeg over in innerlijke woede en een hoge bloeddruk. Ik heb de laptop direct geretourneerd.

Is dit de service die Mediamarkt bedoelt in haar slogan op de website ?

Zo slecht ben ik het niet eerder tegen gekomen.

M 23-10-2022

Product besteld online en betaald. Nooit aangekomen mediamarkt zegt het afgegeven te hebben aan de transporteur en dit word onderzocht . Bestelling geannuleerd en media markt beloofd terug te betalen binnen 2 weken . Niet gebeurd .
Klantenservice gebeld en daar kom je niet verder. Het voorval word van de ene naar de andere afdeling verschoven en ze doen er eigenlijk naar de klant niets mee. Klantenservice verbreekt gewoon de lijn omdat ze het zelf niet weten .
Schandalig om zo met klandizie om te gaan .

Waardeloos

Tom 22-10-2022

Product is nooit verzonden, Slechte klantenservice die moeilijk bereikbaar is, geen volledige antwoorden geeft op vragen en er wordt geen enkel initiatief genomen om te helpen.

Wieke 22-10-2022

Zeer slechte ervaring bij het aanmelden voor de Mediamarkt nieuwsbrief, kreeg een voucher van € 10,= binnen 48 uur online te besteden bij een bestelling van minimaal € 120,=
Helaas de code kon niet ingevoerd worden.
Mediamarkt tijdens de bestelling van € 129,= gebeld, geeft niet bestel maar gewoon ik geef de code door en dan komt het ECHT wel goed.
Doch aan het eind van de rit na een week en een stuk of 10 telefoontjes en mails verder, niks, krijg een nieuwe voucher die ik na weer een bestelling van minimaal € 120,= zou kunnen inleveren.
Dat was en is het enige wat ze voor mij kunnen doen, ondanks dat ze hun eigen belofte niet nakomen.
M.a.w. voor mij geen Mediamarkt meer!!!

Alex 21-10-2022

Deze week is mijn nieuwe laptop netjes afgeleverd binnen enkele dagen. Helaas leek er iets mis te zijn met de software op de laptop. Bij een bezoek aan de smartbar in een filiaal van Mediamarkt werd mij direct verteld dat het hier ging om een showmodel waar nog de speciale software op stond zodat klanten in de winkel geen instellingen kunnen veranderen.
Ik was hier erg verbaasd over aangezien ik geen idee had dat ik een showmodel had gekocht en ook gewoon de volle prijs had betaald.
Mediamarkt verkoopt dus gewoon laptops die wellicht geruime tijd aan hebben gestaan in de winkel onder het voorwendsel dat deze nieuw is.
Aangezien ik geen tweedehands laptop wil heb ik bij de servicebalie aangegeven dat ik de laptop wil retourneren . Volgens de website kan dat het beste in de winkel, ongeacht dat deze online is gekocht. Nou vergeet het maar, de service medewerker wilde de laptop niet aanemen. Wel werd mij aangeboden dat zij de laptop zou opsturen naar het online retour adres, wat ze pas naar lang zoeken kon vinden. Echter bleek zij hiervoor gebruik te maken van het Post.nl punt in de winkel. Vervolgens kreeg ik het post.nl bonnetje in mijn handen geduwd en moet ik maar hopen dat de laptop goed aankomt.

Nooit meer Mediamarkt !

Lotte 19-10-2022

Al een paar keer langs de winkel voor info over een tablet maar kom er niet uit. Daarom even mailen met de reactie dat ze niks kunnen vertellen over tablets en ik beter naar de winkel kan gaan. Een klantenservice moet toch gewoon advies kunnen geven.

Hoii 17-10-2022

Ik vind mediamarkt een super fijne winkel. De medewerkers zijn ook super vriendelijk, ze helpen je graag mee om een product te zoeken of te kopen. Laatst had ik een iPhone 11 gekocht en snapte ik sommige dingen niet dus hielp een medewerker me en legde alles uit. Super goed ga zo door!

José 16-10-2022

Geen service bij Mediamarkt, koelvriescombinatie gekocht. Extra betaald voor plaatsen, aansluiten en aanpassen draairichting deur.
Dit is niet gebeurd ,de vervoerders waren niet bevoegd en geen materiaal bij zich werd gezegd. Nieuwe afspraak gemaakt in de winkel waar ik 'm gekocht heb, want telefonisch lukt daar niets.
Tweede afspraak kwam en ook weer weg zonder dat ze iets gedaan hebben, koelkast stond aan en dan kan t niet, werd gezegd, probleem uiteindelijk door een vriend opgelost. Koelkast aangebleven, niets aan de hand.
Terug naar de winkel, bedrag terug gekregen voor de draairichting en na veel gedoe een kleine!! vergoeding.
Dit was de laatste keer dat ik bij de Mediamarkt iets gekocht hebt.

Noor 13-10-2022

Geen Service
Vanochtend Magnetron ontvangen en meteen aangemeld als retour. Moet ik 50 km gaan rijden naar dichtstbijzijnde winkel of zelf voor kosten opdraaien als ik het opstuur, ding weegt 25 kilo, als het nou earplugs waren…. Retourenbeleid zegt dat grote / zware artikel die thuis zijn bezorgt ook weer thuis worden opgehaald maaaarrrrr daar komt ie, welke artikelen hier onder vallen moet je opvragen bij de klantenservice. Zwaar teleurgesteld en NOOIT meer Mediamarkt voor mij!

Weer helemaal blij 13-10-2022

Je weet dat je weer eengoed product koop en fijn geholpen in de winkel aan de Sontplein te Groningen

René 11-10-2022

Super geholpen door 2 kale heren op de Apple afdeling bij Mediamarkt in Amsterdam Zuidoost. Ik wilde een iPad voor mijn vrouw. Zij hebben mij alles tot in de puntjes uitgelegd en laten zien. Ik kom graag weer terug!

Yvonne van Leeuwen 11-10-2022

Online een stofzuiger besteld, verkeerde wordt geleverd. Op laten halen is omslachtig en is voor eigen rekening. Dus met zware stofzuigerdoos naar winkel. Omruilen mag niet, geld komt (hopelijk) over 5 dagen retour . Zij halen ook niet even de goede stofzuiger boven voor mij, mag ik zelf doen. Wat een aanfluiting!

Rob vE 09-10-2022

Mediamarkt schrijft op zijn website: "voor 23:59 besteld, morgen in huis. Mijn ervaring is geheel anders. Op 24 juli 2022 (nu 11 weken geleden!) heb ik via de webshop van Mediamarkt een IPhone besteld en betaald. Tot op heden heeft Mediamarkt deze niet geleverd. De klantenservice heeft mij niet geholpen, ondanks veelvuldig contact. Een klacht via het keurmerk Thuiswinkel Waarborg heeft ook geen levering tot gevolg gehad. Mediamarkt heeft al die 11 weken traag en vaak nietszeggend gereageerd op berichten en telefoontjes.

Es 05-10-2022

Ik heb bij Mediamarkt eind augustus online een Boschstofzuiger gekocht. Nu had ik hem nog niet uit de doos gehaald, omdat ik wilde wachten tot ons nieuwe huis. Vandaag met veel enthousiasme mijn schone nieuwe stofzuiger uitgepakt, althans dat dacht ik. Tot mijn verbazing blijkt het een gebruikte stofzuiger te zijn met de haren nog aan de borstel. Ik schrok hier erg van, want iets uit de winkel is toch nieuw zou je denken🤔. Vervolgens de telefoon gepakt en de klantenservice gebeld. Als reactie kreeg ik dat de 30 dagen bedenktijd voorbij zijn en ze niks meer kan betekenen. Wat ik wel kon proberen was naar een winkel gaan ( 40 min rijden, met deze benzine prijzen, bestel niet voor niets online), maar ze kon niet garanderen dat ik er een nieuwe voor terug krijg. Toch ook nog via Facebook contact gehad, maar daar waren ze nog minder behulpzaam. De reactie was " je 2 dagen bedenktijd zijn om. Vervelend voor je." Ik ben erg teleurgesteld in de afhandeling en voel me opgelicht. Je vertrouwd een nieuw product te kopen in een erkende winkel en zelfs daar wordt in gesjoemeld ( hoe ik het ervaar).

Mark 04-10-2022

Zet vakbekwaam personeel achter de klantenservice. Het is enorm sneu voor de medewerkers dat ze niets weten, enkel uit een script voor moeten lezen.
De meest eenvoudige vragen moeten zij doorzetten naar een andere afdeling waar wij als consument niet mee in contact kunnen komen.
De instructies op de site zijn niet kloppend. Een aankoopnota toevoegen aan een account zou volgens de klantenservice een makkie zijn, niets is minder waar en de klantenservice weet niet uit te leggen waar dit kan. Mij zien ze niet meer terug!

Huisman 03-10-2022

Ik vind dat het lang duurt voordat de Mediamarkt met een oplossing komt voor een defect apparaat. Onze wasmachine van 8 maanden oud is stuk. Het is vervelend dat er na 3 telefoontjes een mail en een bericht nog geen passende oplossing is. Het melden van een reparatie is ingewikkeld en als tips wil ik aangeven dat is proces simpeler moet. Ook voor oudere mensen en laaggeletterdheid is dit niet te doen.