MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 304 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

5,2

C.witte 08-09-2022

Omdat de reparatie van mijn horloge te lang duurde mocht ik een nieuwe uitzoeken vondt ik heel netjes en dan waren er nog maar kleine 3 weken voorbij

Mediamarkt NOOIT MEER 08-09-2022

Aankoop: Mediamarkt (The Wall Utrecht)
Na ruim 4 weken nog steeds geen monteur om inbouw koel/vries combi af te maken van de 2e bestelling omdat de 1e koelkast een Samsung combi niet paste, het betreft hier enkel wat beugels die niet aanwezig waren bij levering van 2e koelkast. Monteurs geweest 2 x ( waren met 2 man ) maar wisten niet wat ze moesten komen doen, want hadden geen beugels mee gekregen,( terwijl ik avonds nog contact heb gehad met een meisje die mij belde )heb duidelijk aangegeven dat monteurs 4 beugels mee moesten nemen . 6 x naar de winkel zelf geweest omdat de klanten service niet opneemt of na 25 a 30 min wachten krijg je een Belg aan de lijn die nergens verstand van heeft en je niet begrijpt als het over beugels gaat. Ook nog een keer een jongen uit de Achterhoek aan de lijn gehad die zeer humeurig was en niet te verstaan was v.w. dialect. Echte k.. service MediaMarkt voortaan koop ik bij Cool blue want van enige coulance of begrip is hier geen sprake vooral niet dat je bij de huidige temperaturen van meer dan 28-32 gr niet zonder koel/vries combi kunt. Ik ben herstellende van een zeer zware hartoperatie die nog maar net heeft plaats gevonden, maar door dit enorme geneuzel zou je het opnieuw aan je hart krijgen. We zijn inmiddels 4 weken verder en de inbouw is nog steeds niet afgemaakt omdat de 4 beugels die aan de koelkast deur bevestigd moeten worden en waar dan de plastic geleiders in passen van de deur van de inbouw kast zelf, er nog steeds niet zijn 14-08-2022. Op 15 -08 nieuwe brief geschreven met het verzoek huidige koelkast maar om te ruilen voor één waar wel de benodigde beugels bij zitten. Toen werd ik rond 19.58 uur door ene Brain gebeld dat hij en zijn collega’s er niets van begrepen wat er aan de hand was ook niet om wat voor soort beugels het ging, want zij ( ik denk België) hadden geen contact met Utrecht ( The Wall) dus wisten niet wat er nu aan de hand was. Ik heb div foto’s opgestuurd hoe de beugels er uit zouden moeten zien. 16-08 nog geen reactie gehad en ook op 18-08 geen duidelijke ontvangst van mail met foto’s gehad, maar dan het volgende:
(17/08/2022 13:31)
Beste Charles Van den Berk,
Mijn excuses voor het ongemak.
We hebben navraag gedaan of we deze metalen beugels nog kunnen na leveren.
Zodra hier een terugkoppeling op komt houden we u zo spoedig mogelijk op de hoogte.
Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Lorenzo

MediaMarkt klantenservice

(Daarop heb ik het volgende geantwoord en verstuurd op 17-08)
Sorry hoor maar dit is ronduit belachelijk wat hier gebeurt, is een steeds weer ander verhaal om tijd te rekken. Hier stopt het ik wil dat jullie mijn koel/vries combi komen omruilen en inbouwen waar ik al weken geleden voor betaald heb. Misschien zitten er dan wel de benodigde beugels bij indien omruilen niet mogelijk is zie ik af van de aankoop en kunt u het volledige bedrag van 578,99€ terug storten dit bedrag is inclusief 99,00€ inbouwkosten en de koelkast ophalen. Nu 22-08 opnieuw naar de winkel.
(23/08/2022 08:37)
Beste Charles Van den Berk,

We zijn je niet vergeten! Ik heb navraag gedaan en ik wacht nog op een reactie. Ik kom zo snel mogelijk bij je terug.

Heb je nog andere vragen? Ik help je graag!

Yusuf

Ik wacht al weken , dus ….op zijn Hollands gezegd lulkoek

23/08/2022 09:29)
Beste Charles Van den Berk,

Bedankt dat je contact hebt opgenomen met MediaMarkt.

Ik heb vernomen vanuit de leverancier dat er bij dit model geen metalen sleep systemen worden geleverd maar van kunststof deze zitten in het zakje van de handleiding meegeleverd.

Heb je verder nog vragen? Ik help je graag.

Yusuf

MediaMarkt klantenservice
Ik zou als ik jou was maar eens in het instructie boekje kijken achterin, i.p.v een antwoord te versturen waar niets van klopt, misschien moeten de monteurs dan ook maar een extra cursus gaan volgen

Jullie monteurs hebben allebei gezegd dat er beugels moesten komen, dus stuur ze maar per direct om dit op te lossen dan, als dit deze week niet in orde komt gaat koelkast retour en wil ik aankoop bedrag en inbouw kosten retour op mijn rekening, het heeft nu lang genoeg geduurd 23-08—10.23 uur

Vandaag voor de 8e x naar winkel om daar opdracht te geven dat mijn aankoop retour gehaald moet worden 23-08 – 12.30 uur

Kreeg deze nu net binnen
23/08/2022 17:21)
Beste Charles Van den Berk,

Bedankt dat je contact hebt opgenomen met MediaMarkt.

Heb je verder nog vragen? Ik help je graag.

Delano

MediaMarkt klantenservice

Dit is mijn antwoord hierop:
Stelletje amateurs , er zijn nog genoeg vacatures in een plaatsje in Nederland , plaatsje heet: Den Dolder
Standaard brieven sturen i.p.v mee te denken en een passende oplossing zoeken
Wat een enorme Kutservice leveren jullie zeg
Na 4 weken komen jullie met zo’n debiel antwoord!!
Geen enkele reactie gehad op bezoek de 22e aan de winkel

De 29e wederom naar de winkel geweest ( 9e x ) en besproken waarom de koelkast nog niet is opgehaald Heb Tim de 22e opdracht gegeven en hij heeft dit doorgegeven aan desbetreffende. Nu wederom order via Jorrit doorgeven
(29/08/2022 14:19)
Beste meneer Van den Berk,

Zojuist heeft u bij ons in de winkel met mijn collega gesproken over het retourneren van uw koelkast.
Ik heb nogmaals een bericht verzonden naar mijn collega's van MediaMarkt online.
Hierbij wil ik u bevestigen dat ik het volgende naar mijn collega's van MediaMarkt onlie heb gestuurd:
"De klant is weer aan de balie geweest en wenst graag zijn koelkast retourneren en zijn geld voor zowel de inbouw als de koelkast terug ontvangen.
Meneer wacht inmiddels erg lang op een antwoord. Zouden jullie dit z.s.m. op kunnen pakken met de klant?"

Jorrit

Jouw MediaMarkt-team

Vandaag 05-09-2022 opnieuw naar winkel omdat er wederom geen enkele reactie is geweest op verzoek van Jorrit

Met Tim gesproken en de onderdelen zouden waarschijnlijk morgen arriveren, omdat hij vergeten was ze te annuleren, ik zou gebeld worden als ze er inderdaad zouden zijn om ze op te halen en Tim zou dan voor een monteur zorgen om alsnog de koelkast in te bouwen en compleet af te maken ( ik ben benieuwd of dit inderdaad gaat gebeuren Tim gaat donderdag op vakantie tm 30-09 )

Vandaag 06-09-2022 wederom naar de winkel geweest ( The Wall ) voor de 11e en laatste keer hoop ik. En ja hoor daar stond Tim Bouwman met de onderdelen waar ik al 6 weken mee bezig was. Nu moet er nog een monteur komen om de boel eindelijk in te bouwen en af te maken Dankzij de vergeetachtigheid van Tim om de onderdelen af te bestellen ( omdat de ijskast retour zou gaan, wat niet gebeurd is, want men kwam gewoon niet ) kunnen we nu misschien eindelijk verder

07-09-2022 Zojuist gebeld dat men maandag 12-09-2022 de koelkast in komt bouwen….ben benieuwd

Appie 07-09-2022

Ik had 18 maanden geleden een TV gekocht van 700 euro. Een 4k 55 inch van Samsung. Helaas is die kapotgegaan. Naar de Mediamarkt gebracht en keurig ingenomen. Na 2 weken kreeg ik te horen dat de TV helaas niet meer was te repareren en kreeg ik het volledige aankoopbedrag terug. Door de service die ik altijd kreeg bij de Mediamarkt, ben ik direct met de tegoedbon de winkel ingelopen voor een nieuwe TV. Ben in de winkel Apeldoorn uitstekend geholpen door de medewerker. Nam de tijd, was heel behulpzaam en heeft kennis van zaken. Ik heb gekozen voor een 55inch OLED van LG, wat volgens hem een hele goede keuze was. Doordat ik met deze keuze al iets boven mij gekozen budget ging, moest ik de kleurcalibratie in eerste instantie laten schieten. Maar omdat ik zo enthousiast op het verschil van voor en na de calibratie reageerde, kreeg die van hem cadeau !!
Dat is toch een service waar ze 99,- euro voor vragen. Ik ben en was altijd goed geholpen in de mediamarkt, voor mij geen reden om ergens anders te gaan shoppen voor electronica.

Michaël Wauters 06-09-2022

Voor mijn wat oudere ip camera wilde ik een opname kaartje hebben. Het moest wel een TF model zijn, waar ik nooit van gehoord had. Een medewerker (Ene ***) van de Mediamarkt te Breda wist het ook niet. Zeker een kwartier het rek met kaartjes en op de site van hun gezocht. Een echte volhouder, tot we erachter kwamen dat de welbekende kleine Sd -tjes hetzelfde blijken te zijn en dat Tf de oude eerste benaming was. Tevreden met een microsdhc van 32 Gb naar huis gegaan. Gewoon een leuke ervaring.

JB 05-09-2022

Ik wil graag een playstation 5 kopen. Omdat mediamarkt de enige is die ze in de winkel heeft staan dwingen ze je dan allerlei troep erbij te kopen die je niet wilt, headset extra controller, games die ik niet wil. Schandalig en misbruik van machtpositie om niet te zeggen ontzettend klant onvriendelijk.

voor mij nooit meer, bij dit soort bedrijven blijf ik weg en ik hoop dat iedereen dat doet.

Dianne J 05-09-2022

duurzame artikelen, goede klantenservice als er iets mankeert aan je aankoop, gratis levering dat in goede staat bezorgd wordt, leuke aanbiedingen, goede garantie

Jean-Paul 04-09-2022

Gisteren voor een bepaalde Laptop naar Mediamarkt in Roermond gereden.
Na een perfekte uitleg en rijkelijk genomen tijd door de verkoper , uiteindelijk op aanraden van de verkoper met een gelijkwaardige en zelfs goedkopere Laptop de deur uitgegaan.
Men denkt dus niet alleen maar aan het verdienen ,maar ook aan de wens van de klant !!!
Supervriendelijk en geschoold personeel !!!

Gerrit 03-09-2022

Vanmorgen een Mivue dashcam gekocht in Zwolle voor € 150,99
Kom ik thuis, pak m uit, zie dat hij al gebruikt is. Er zit nl nog gedeeltelijk dubbelzijdig plakband op de voet. Enige wat ik te horen krijg is " oh, dat kan. U moet dan even terug naar de winkel waar u hem gekocht heeft. Dat is 3 kwartier heen rijden. Krijg de reiskosten niet terug. Je mag er toch vanuit gaan dat hetgeen je koopt nieuw is lijkt mij.

Koen 03-09-2022

Ze hebben een typfout gemaakt in m'n email adres, ik nergens op inloggen omdat het email niet bestaat. Dit is al gebeurt in 2019... Daarnaast een los online account aangemaakt met aankopen. Heb deze moeten verwijderen om 1 mail adres in het systeem het hebben, daardoor ben ik al mn garantie bewijzen online al kwijt. En nu word er ineens beweerd dat ze het niet kunnen aanpassen en dat ik hetzelf moet doen. Vrij lastig als het adres niet bestaat.... Het zijn een stel incompetente prutsers. Schandalig dat ik me boos moet maken om niks, letterlijk niks. Een typfout, hoe zielig van de Mediamarkt. Bovendien heb ik al meerdere keren een winkel moet bezoeken om dit opgelost te krijgen. Liters benzine en een hele hoop ergernis verder, zijn we waar we begonnen zijn. Kortom, wat mij betreft mag je de Mediamarkt overslaan.

Arjen uit ridderkerk 30-08-2022

Ruim een week geleden een iPhone gekocht via de webshop.
Deze is bij het postorderbedrijf zoek geraakt.
Hierna is de service van mediamarkt tot het nulpunt gedaald.
Het probleem om de telefoon als nog te krijgen wordt ongeveer bij de klant gelegd
In plaats van een nieuwe te leveren moeten we wachten tot er een onderzoek is opgestart, wat 3 dagen duurt voor het gebeurd na 2 keer bellen en een bezoek aan een winkel.
Ook hier durven ze geen service te leveren.
Het antwoord van de manager is ne we moeten eerst het onderzoek afwachten.
3 dagen later weer bellen met klantenservice , antwoord we moeten het onderzoek afwachten.
Ad is koop een nieuwe van €850,- en als de andere boven water is krijg je het geld terug.
Dus weer de klant die zijn nek uit moet steken.
Er is binnen mediamarkt niemand die verantwooding durft te nemen om de klant tevreden testellen en hem zijn al reeds betaalde telefoon te verstrekken.
Het is jammer dat we dit moeten schrijven maar helaasde werkelijkheid voor een bedrijf als mediamarkt

S 30-08-2022

Naar de Mediamarkt gegaan voo4r de Kobo Dage e-reader, alleen het showmodel was er nog maar de medewerker (*) gaf mij meteen aan dat dit geen probleem was en ik hem mee kon krijgen. Hij heeft de instellingen teruggezet en heg magazijn afgezocht naar de doos.
Mij hierna ook doorverwezen naar de SmartBar zodat mijn e-reader gebruiksklaar zou zijn en nog gratis e-books erbij kreeg. Hij heeft fantastisch meegedacht en echt zijn best gedaan om het mij zo makkelijk mogelijk te maken voor een soepele aankoop

A. Van Dam 30-08-2022

Slechte service! 1,5 week geleden een Iphone 13 online gekocht. De bezorging hiervan is 3x uitgesteld. Toen bleek dat het pakket bij Postnl kwijt geraakt was. Verschillende keren telefonisch contact met Mediamarkt gehad en gevraagd of zij zelf het probleem met Postnl willen oplossen en naar ons een nieuwe iPhone 13 op willen sturen. Maar zo bleek de procedure niet te werken:(
Wij moeten wachten totdat het probleem is opgelost en ze konden ook niet zeggen hoelang dat nog kon duren. En we hebben nog steeds ons product niet ontvangen!
Vlgs ons doe je dan iets helemaal niet goed. Bijzonder klantonvriendelijk!

Jack Weltens 26-08-2022

..... ,
heeft echt meegedacht om de voor mij de juiste laptop te kopen. Heeft er alle tijd voor genomen. Ik ben dus zeer tevreden.

mirjam eveleens 25-08-2022

ik heb bewust voor het merk gekozen en het apparaat wordt bij mij veel gebruikt

Mike B 23-08-2022

Dramatische service en er wordt gewoon niet naar je geluisterd. Er staat een product op de website waar ze aangeven 3 extra maanden bij te geven. Die 3 extra maanden kan je niet claimen want daar hadden blijkbaar extra producten bij moeten zitten. Maar dit vermelden ze niet bij de MediaMarkt! Allemaal mooi maken waardoor je bij hun koopt, maar dan achteraf niet nakomen. Oplichters zijn het!

M 22-08-2022

Zondagavond 13 augustus heeft mijn schoonmoeder bij de MediaMarkt in Alphen aan de Rijn een tv gekocht. De verkoper in de winkel heeft haar overtuigd met het argument dat hij de de 14e al bij haar bezorgd zou worden, een dag later dus. Dit is bevestigd op de bon.

Maandagavond 14 augustus om 22:00 uur nog niets ontvangen, geen e-mail, geen belletje, geen track en trace code. Daarom belt zij dinsdag 15 augustus de Mediamarkt, krijgt een Belgische mevrouw aan de lijn, gaat een vraag indienen bij de MediaMarkt in Alphen (geen direct contact met winkel mogelijk). Er is namelijk geen informatie bekend over de TV.

Donderdag 17 augustus belt zij nogmaals naar de Mediamarkt want ze heeft nog steeds geen informatie ontvangen. 'Wat gek' krijgt ze terug van de klantenservice medewerker, ze gaan nog wel een mailtje sturen naar de Mediamarkt in alphen aan den rijn.

Vrijdag 18 augustus belt zij nogmaals naar de Mediamarkt, hier wordt zij telefonisch afgewimpeld dat zij 'gewoon rustig even af moet wachten'. Op de vraag hoelang nog wordt gezegd 'mevrouw dat weet ik ook niet, u moet gewoon even wachten'. Op de vraag hoe zij ons tegemoet gaan komen wordt gezegd 'daar doen wij niet aan, ik wens u nog een fijn weekend'.

Ze verkopen je een TV zonder problemen, met abonnement, met extra service, met loze beloften. Zodra je betaald hebt ben je aan de goden overgeleverd en mag je rustig afwachten totdat zij zin hebben in een reactie.

PS. Gelukkig worden telefoongesprekken opgenomen voor trainingsdoeleinden. @Mediamarkt het gaat om een Belgische collega die een gesprek voerde van 10:24 tot en met 10:39 en om 10:39 bij ons de hoorn er op gooide.

Update 22-08: Nog geen e-mail ontvangen van de Mediamarkt, zijn nog steeds niet teruggebeld. Dit is nu de tweede week dat we wachten. Zijn we opgelicht? Wij vragen het ons af..

Update 22-08 11:00 uur: De TV is al weken niet op voorraad. Geld terug is niet mogelijk, er dient gewacht te worden op de levering van de TV. Wanneer de TV geleverd wordt is nog niet duidelijk, mijn schoonmoeder moet maar gewoon afwachten.

Peter Janssen 18-08-2022

Fijn geholpen door een jongen die veel verstand van de imac heeft. Zeer vriendelijk.

Gerrit van der Haar 18-08-2022

Mediamarkt is een goede online winkel met goede service. Ze hebben een snelle bezorging en reageren snel.

Veronique Poppelaars 15-08-2022

Pakketje twv 120 euro werd in een andere straat afgeleverd in een studentenhuis. De studente had de bezorger erop gewezen dat het adres verkeerd was, maar de bezorger was te lui om naar het juiste adres te gaan. Ik had nog geluk dat het pakketje intact is gebleven. Vind dit echt niet kunnen!

Tineke Van derVeen Kuperus 14-08-2022

Onlangs een inductie kookplaat gekocht bij Mediamarkt.
De medewerker kon de bestelling niet laten bezorgen. Onkunde met het systeem. Ook kon hij mij geen uitleg geven over de kookplaat.
Bij een eerder bezoek overkwam mij hetzelfde. Over vragen over de apparaten kreeg ik geen duidelijk antwoord. Maar ze deden hun best en ik had van tevoren mij al ingelezen

Tevreden klant 11-08-2022

We waren op een doordeweekse dag in de winkel, het was rustig qua bezoekers, goed geholpen door een medewerker daar de omschrijving v.h.artikel voor ons niet overeenkwam met het model wat erbij stond. Dit was nu onze 2e stofzuiger van hetzelfde merk (Philips) en wij wisten welke we gingen kopen. Prettig geholpen met onze nieuwe aankoop!

Vera 11-08-2022

Ik heb in juni 2022 een Rowenta accustofzuiger gekocht bij de mediamarkt op de Binnenweg in Rotterdam.
Deze Rowenta stofzuiger was me aangeraden door 2 alleraardigste jongemannen, met de toezegging dat ik deze stofzuiger 3 maanden kon uitproberen(wat ook op de grond stond afgebeeld)en als hij niet beviel, geld terug garantie.
De stofzuiger beviel niet, dus ik terug naar de winkel, maar nee in de winkel wisten ze niets van deze Aktie, alhoewel het op de vloer nog steeds dik gedrukt stond, ik moest maar Kontakt opnemen met Rowenta zelf. Ik vind dat heel raar en niet netjes want dat was me toen ik hem kocht natuurlijk niet verteld, ik kon de stofzuiger gewoon in de winkel brengen als hij me niet beviel was me toen verteld.. U moet weten ik ben niet meer de jongste ( 80 jaar oud) maar werd bovendienrespectloos behandeld aan de service balie, en vervolgens weggestuurd dat ik Rowenta klantenservice maar moest bellen. Ik heb deze stofzuiger 2 maanden, waarvan ik 1 maand in het ziekenhuis heb gelegen, de reden dat deze stofzuiger niet bevalt is: en dat wil ik nog wel graag vermelden hier is… dat mijn man hem te zwaar vind. Wat ik niet begrijp is..dat je zo behandeld word in een winkel, want ik neem code moeite om naar een winkel te komen, veel makkelijker was geweest online te bestellen, betere service kan hem terugsturen word dan vriendelijk geholpen ook, dus conclusie ik bestel online, neem de moeite niet meer om in een winkel als Mediamarkt nog wat te kopen.

Robert 11-08-2022

Super slecht behandeld.
Ga naar de winkel heb eerst op de site gekeken of het product op voorraad is , stond van wel . Kom ik daar is het niet op voorraad . Nou kan gebeuren bestel ik hem online daar nog in de winkel omdat tie daar wel op voorraad is zeggen ze . Betaal ik en zou na 4 dagen binnen komen. Sturen ze me de laatste dag dat tie geannuleerd is omdat tie niet meer op vooraad is ik bellen zeggen ze dat tie wel op voorraad is . Maar fout van hun . Ik zou later die dag wat horen . Hoir helemaal niks ik weer bellen zeggen ze je krijgt je geld terug en het product niet . En staat het nu voor €700,- meer te koop en wel op voorraad . Mediamarkt jullie zijn een onbetrouwbaar bedrijf doe nooit geen zaken meer met jullie . En ga het ook op social media vernelden oplichters

X 11-08-2022

Vriendelijke verkoper. Product in winkel besteld, alles verliep zorgvuldig. Alles netjes thuis afgeleverd. Product had een scherpe prijs en voldoet aan eisen.

Ron Wisseborn 10-08-2022

Gekocht bij Mediamarkt Apeldoorn Samsung Galaxy Watch Active2
Omdat er alleen een Rufurbished Watch in voorraad was en mij verzekerd was
dat dit toestel gelijk aan een nieuw was heb ik hem gekocht.
De watch had van alle problemen maar ik had hem alleen voor de tijd.
Nadat hij net buiten de garantie was deed hij het niet meer.
Ik heb hem voor reparatie weggebracht en kreeg het antwoord
Herstel niet mogelijk reparatie overtreft nieuwwaarde. Total loss.
Ik had de reparatie willen betalen met enige coulance maar helaas.
Koop nooit een Refurbished artikel want het is altijd een opgelapt
tweede hands kneus van een ontevreden klant.